Kun ihmisen heittää lentokoneesta niin laskuvarjohypyn perusasennossa massu maata kohden tassut auki maksiminopeus on luokkaa 200 km/h. Ehkä Biimerin voi heittää rahtikoneesta ulos?
Ja tuo rumuus tulee Kiinan markkinoilta, ei Japanista.
Valvoja: Moderators
Kun ihmisen heittää lentokoneesta niin laskuvarjohypyn perusasennossa massu maata kohden tassut auki maksiminopeus on luokkaa 200 km/h. Ehkä Biimerin voi heittää rahtikoneesta ulos?
Tämän kilpailijaksi kai se Tonale on suunniteltu? Onhan se halvempikin, vaikka silti turhan kalliin tuntuinen.lerppu kirjoitti: ↑14 Marras 2022, 13:09https://www.nettiauto.com/bmw/x1/13189867
Ei perkele!
Etuvetoinen 3-pyttyinen ilman sähköapuja 60 kiloa!!
Pelkkä kosketusnäyttö! Ei penkinlämmittimille tai ilmastoinnille nappuloita, näytöstä kaivettava nekin esiin. Voi saatana.
Mulla on ollut sekä gen 1 että gen 2 versiot tästä autosta, olleet ihan päteviä käyttiksiä.
Ei tule gen 3. Ei kuuna kullin valkeana. Ja mitä nää on nää hinnat!! Tollasiako nyt joutuu autoista maksamaan?
- Tai siis ihan hemmetisti enemmän, jos auton haluaa. Tässähän on puolet liikaa hintaa! Mitä hemmettiä?
Onneksi on Stelvio. Ja toi on yllättänyt positiivisesti tuo säästö-kakkosauto, osuvasti 2-sarjalainen. Ei tarvii miettiä vaihtoja, ei...
Näinhän tuo taitaa olla. Kai autot sitten maksaa tämän verran… Multa loppui rahat tähän touhuun! Onneksi ei haittaa. Toista olisi jos vaihto ois ajankohtainen. Sitten haittaisi kyllä!Garmund kirjoitti: ↑14 Marras 2022, 16:18Tämän kilpailijaksi kai se Tonale on suunniteltu? Onhan se halvempikin, vaikka silti turhan kalliin tuntuinen.lerppu kirjoitti: ↑14 Marras 2022, 13:09https://www.nettiauto.com/bmw/x1/13189867
Ei perkele!
Etuvetoinen 3-pyttyinen ilman sähköapuja 60 kiloa!!
Pelkkä kosketusnäyttö! Ei penkinlämmittimille tai ilmastoinnille nappuloita, näytöstä kaivettava nekin esiin. Voi saatana.
Mulla on ollut sekä gen 1 että gen 2 versiot tästä autosta, olleet ihan päteviä käyttiksiä.
Ei tule gen 3. Ei kuuna kullin valkeana. Ja mitä nää on nää hinnat!! Tollasiako nyt joutuu autoista maksamaan?
- Tai siis ihan hemmetisti enemmän, jos auton haluaa. Tässähän on puolet liikaa hintaa! Mitä hemmettiä?
Onneksi on Stelvio. Ja toi on yllättänyt positiivisesti tuo säästö-kakkosauto, osuvasti 2-sarjalainen. Ei tarvii miettiä vaihtoja, ei...
Oletko jo kokeillut:Vittorio Jano kirjoitti: ↑22 Joulu 2022, 10:09Oma muiden merkkien murhe on se, että Minin latausjohto vilkuttaa punaista.
Siksipä tallissa pitää olla täyssähköauto ja Alfa... Aina jompikumpi ajokunnossa. Pitää kyllä sanoa että Tesla on yllättänyt toimintavarmuudellaan ja huolettomuudellaan nyt ensimmäinen 60tkm aikana. <knock-the-wood>Vittorio Jano kirjoitti: ↑22 Joulu 2022, 10:09Tuollaisen latausjohtovian sattuessa on muuten se polttomoottorikin melko jees.
BMW latausluukkujen osalta murheet tuttuja. Vaimon ystävän X1 käynyt hinurilla pari kertaa kun luukku ei mene kiinni! Eikä auto suostu liikkumaan luukku auki. Toisin kuin C Mersut, joita olen nähnyt lähikaupan parkkihallissa puskuriluukut auki useampia sulamista odottamassa. Tai siis ulkosäilytyksen ongelmiahan nuo.Vittorio Jano kirjoitti: ↑22 Joulu 2022, 10:09
Oma muiden merkkien murhe on se, että Minin latausjohto vilkuttaa punaista.
1. En
Listasta puuttuu Sono Motorsin Sion, jota piti piakkoin ruveta kyhäämään, mutta rahat loppui firmalta.gYdEbUh kirjoitti: ↑24 Tammi 2023, 17:05Suomen Sähköauto valmistus on kyllä tosiaankin murheellista.
Ensin taisi olla Think sähköauto, joka oli ikäänkuin sähköinen hiton kallis mopoauto.
Sitten tuli Fisker Karma, jota sentään pykäiltiin huomattavan aikaa. Kyseinen autohan oli edellä aikaansa.
Sähköauto jossa bensa generaattori ja aurinkopaneeli/oliko peräti pari paneelia katolla.
Toroidion tuli päätökseen joku aika sitten ja nyt Lightyear 0.
Lähinnä kuskit... Kenelle on enää vuosiin ollut epäselvää, että jos et ota tosissasi diesel version EGR takaisinkutsua, autosi palaa?Werneri kirjoitti: ↑26 Tammi 2023, 15:43Bemarit itsetuhoisia edelleen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009352524.html
Mistäänhän en mitään tiedä, mutta kaiuttimen raju ylikuumeneminen voisi selittyä sillä, että vahvistin ajaisi tasajännitettä kaiutinlähtöön.gYdEbUh kirjoitti: ↑26 Tammi 2023, 13:56Jokatapauksessa vian pitäisi kuulemma olla kajarissa eikä soittimessa. Itse veikkaisin vian ennemmin olevan soittimen päässä.
Se ettei alkuperäisessä 5,25":ssa ollut diskanttia ei kuulemma pitäisi merkata, kun molemmat kajarit on 4 Ohmisia.
Mutta jos joku täällä tietää tästä ilmiöstä enemmän niin mieluusti toki otan tietoa vastaan.
Ja mites tuon saa sovellettua lybraan?dnapekko kirjoitti: ↑15 Helmi 2023, 21:39Eihän tämä varsinainen murhe, mutta täällä lienee asiantuntemusta näihin väylävehkeisiinkin:
Hankin Lancia Thesikseeni toisen näyttöyksikön, että voin rauhassa rakennella yhden Puolalaisen kaverin lisäkortilla peruutuskameraliitännän ja jopa lisätä kosketusnäytöllisen android-soittimen alkuperäisen seuraksi ja hyödyntäen alkuperäistä näyttöä. Ulkoinen Android tottelisi sitten kapasitiivista kalvoa, joka asennetaan alkuperäisen näytön päälle, kuulostaa hienolta.
Hankkimani näyttöyksikkö pelasi muuten aivan normaalisti, mutta huomautteli EOL Errorista, joka kertonee, ettei ihan jokaiseen laitteeseen saada yhteyttä. Vaihdoin alkuperäisen takaisin, ja kaikki OK, ei erroreita. Onko siis uudessa hankinnassa jotain vikaa, vai ovatko kaikki nuo yksilöitä, ja autolle pitää kertoa että nyt on uusi kampe kehissä? Alfassa se olisi varmaan proxy alingment, osaisiko Multiecuscan tehdö tuon Lanciallekin?