Rauta kylmää - miehet kovia?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

^^ja esim tuon pystysoudun ja pystypunnerruksen voisi korvata arnold pressillä? Mukavaa vaihtelua, ja työllistää tehokkaasti hartiaa

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^^Scott-penkki mainittu! Kun legendoistakin ketjussa jutskattu, Larry on kyllä ihan kärkipäässä. Laittaa mielessäni Itävallan Tammenkin ahtaalle.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^
Scott teki lähtökohtaisesti huonoon rakenteeseen - todella kapea olkalinja - olkapäillä leveyttä reippaasti.

Voi vain kuvitella sitä vipunostojen määrää.

Täällä lyötiin tosiaan kuvainnollisesti kannukset kylkiin maanantaina. Viime viikon treenaamisen ja syömisen harjoittelu vaihtui treenamiseksi ja syömiseksi.
Maanantaina ME penkki ja tänään ME kyykky (yksi Westside-modauksistani on näin alkuun erillinen vetopäivä). Syöminen hakee vielä, eilen tuli 7 tunnin tauko lounaan ja illallisen väliin. Noita aikoja kun vetelee pelkällä espressolla ei ole ihme, että paino laskee :(

Toinen huoli on kyykkytekniikka. En tiedä onko liikkuvuusongelma vai mikä, mutta korkeaksi tuppaa väkisin jäämään :(

Jalkojen asento aika leveä, tanko suhteellisen korkealla, vyöllä ja polvilämppäreillä mennään. Raadilla ajatuksia /vinkkejä jolla se puuttuva tuuma tai pari saadaan takaisin?

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

^ota vähä lämppää alle vaikka fillarilla ja muutama lämppäsetti ja varovaista venyttelyä ennen varsinaista kovaa settiä. Lihas sen kalvot ja jänteet paljon elastisempia kun vähän lämpöä. Pitäs reenien jälkeenki edes palauttaa lihas sen lepopituuteen venytyksillä...

teletappi
Viestit: 123
Liittynyt: 05 Loka 2012, 22:18
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja teletappi »

Tazio kirjoitti:Toinen huoli on kyykkytekniikka. En tiedä onko liikkuvuusongelma vai mikä, mutta korkeaksi tuppaa väkisin jäämään :(

Jalkojen asento aika leveä, tanko suhteellisen korkealla, vyöllä ja polvilämppäreillä mennään. Raadilla ajatuksia /vinkkejä jolla se puuttuva tuuma tai pari saadaan takaisin?
Äkkiä tuli mieleen, että: raudat minimiin ja etukyykkyjä ilman vöitä tms. Kyynärpäät ylhäällä koko reissun alas asti ja selkä mahdollisimman suorana. Opettaa asentoa hyvin ja tuntuu varmasti, vaikkei tanko olisikaan mutkalla raudoista. Kengillä on myös väliä; kokeile vaikka paljain jaloin josko auttais saamaan painoa taaemmas?

Ps. Arskakin teki front squatteja :wink:

Avatar
Shuttle
Viestit: 2257
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
Car(s): Cupra Formentor & 500X. Ex. 159 2.2 JTS, Seat Mii

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Shuttle »

Itsehän aloitin tuossa 4 viikkoa sitten klassisen 5x5 voimailuohjelman. Täytyy myöntää, että varsinkin kyykyssä tuo toimii minulla erinomaisesti! Vielä olisi ~8 viikkoa jäljellä, joten saas nähdä miten ne isot romut nousee.

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Syväkyykkyhaaveet todellisuudeksi -> tankoa pari nikamaväliä alemmas. Paljon helpompi käydä "pohjassa", vaikka yläpositio alkuun hassulta tuntuukin. Ite silti parhaat raudat aikoinaan ottanut tanko hartioilla. Vanhemmiten valunut enemmän voimanostajien positioon - kompensoin tuolla jalkalihasten puutetta...
Kyykyt on sama kuin takaperinvoltit - 95% korvien välissä! Tsemppiä valitsemallenne tielle!

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Kiitoksia vinkeistä. Vähän tarkennusta/lisätietoa:

Olen nössö eli vedän ainoat oikeat kyykkykengät (CT) jalkoihin heti kun tankoa kuormitetaan yli markka viidenkymmenen.
Eli kenkä ei juuri matalampi voi olla.
Tangon asento on siis jossain high bar ja low bar puolivälissä, kädet leveällä otteella ja jalkojen asento siis leveä ja jalkaterät ulos. Vyön pidän alhana vs. nykyisin usein nähtävä korkea positio (vaikkapa Korkia-aho) Vatsalihasten ja nivusen pienten revähdysten torjunnassa tuo on minulle hyvä

Tuon polvivamman jälkeen tämä alkoi, ainoa muutos tekniikassa tai harjoittelussa yleensä ovat nuo polvilämppärit. Enkä oikein kehtaa niitä syyttää - vakio IPF SPD:n löysänä kokona ei voi merkittävästi jäykistää - eli jostain lonkan, lantion, pakaran tai alaselän liikkuvuudesta lienee kyse.

Etukyykkyä teen harvoin, saan sillä ranteet liian helposti kipeiksi. Tiedä sitten auttaisiko se tähän.
Ehkä se puuttuva tuuma on kaivettava jollain stoppikyykyllä ja noiden mainittujen alueiden hierottamisella

Ja siis mitään syväkyykkyä ei tavoitella, voimanostosyvyys.

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Paha mennä sanomaan mitään, kun tilanne realisoitunut brakaamisen jäljiltä... Ehkä liikerata jää vajaaksi syystäkin, turvallisuuden nimissä? Kukaties teet kaiken oikein, anna hommalle aikaa ja venyttele lämpimiä jalkoja - tietenkin ennen treeniä, verta täynnä olevaa lihastahan ei venytetä - katso mihin kehittyy! Kapeampi asento jalkaterät suorassa voisi auttaa polvia, mutta ottaa kyllä kiloja veks. - Tuskin kyykkyä uusiksi pitää opetella. Roomaa ei poltettu päivässä!

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

lerppu kirjoitti: Kapeampi asento jalkaterät suorassa voisi auttaa polvia, mutta ottaa kyllä kiloja veks.
Olen kyllä kuullut, että tuolla tavoin on aikuisenkin miehen mahdollista päästä haluttuun syvyyteen, mutta epäilen vahvasti sen olevan pukuhuonelegenda ;)

Ylipaino ylivoimaa ja rauta hieroo periaattein tätä polkua hiipineellä allekirjoittaneella tuo kun ei meinaa onnistua ollenkaan :)

Mutta joo, täytyy koittaa vähän tutkia mikä/mitkä paikat oikeasti kirraavat.

Ja koska Suomen Suuren miehen usein toistelemat totuudet olen tuossa ylempänä maininnut on etiketin mukaista liittää tämä:

https://www.youtube.com/watch?v=wLKkzha0vxg

Pätkä Suomen Vahvin Mies 1987 penkki-osuutta. Kannattaa kiinnittää huomiota Hanskin otteeseen ja tekniikkaan. 43-vuotias liikuttaa reilua paria markkaa kuin tyhjää tankoa

-Tazio

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Koska olen pari päivää lähinnä viisastellut succis-etiketistä Bianchi-ketjussa rankaisin itseäni siirtämällä sunnuntain kirkonmenot tähän päivään.

Vetotreeni.

Otin apuliikkeeksi sumoa korokkeelta noston sijaan. Nyt on toinen sisäreisi krampissa ja kipeä, oppiihan olemaan!

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Pakko myöntää etten ymmärrä hölkäsen pölähtävää polkupyöräilystä. Hyvä jos pysyn pystyssä moisella laitteella. Mutta vetotreenistä ymmärrän ja tiedänkin jotain! Meisinki lienee salilla hurja, kun kramppikuumetta pukkaa... Muistetaan se kehon sisäinenkin voitelu - kesä on yllättävän kuuma! ;)
Omalta kohdaltani kyykkäilin mennäviikolla. Ihan rautojen kera! Nyt on pipi, mutta hyvällä tavalla. Josko ottaisi tavaksi - vaikka jalkoja ny viittiskään reenata, löysät housut vaan päälle! :silly:

SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja SammyB »

Salille oli hankittu semmoinen uus jalkahärveli, en tiä ees minkä niminen se on mutta squat lunge siinä luki. Tykkäsin kovasti, nyt on kerrankin molemmat jalat ja pakarat kipeenä oikeella tavalla :-D

Käytiin muuten Tennistä pelaamassa pitkästä aikaa ja huomsin jotta "yllättäen" nopeutta ja liikkuvuutta tarvittaisiin lisää että pärjäisin. Miten te kehitätte tätä puolta?

Avatar
Shuttle
Viestit: 2257
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
Car(s): Cupra Formentor & 500X. Ex. 159 2.2 JTS, Seat Mii

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Shuttle »

Nopeus tulee juoksusta, mutta jos salilla haluat kehittää lihaksia jotka noihin sivuliikkeisiin auttaa, on vaginatorit siihen omiaan. Mm. jos luistelee niin nuo toimii siinä aivan mahtavasti. Eli siis ne missä yleensä naiset istuu tuntikausia...

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

^askelkyykyt, tähtikyykky, luistelukyykky. Eri temmoilla kun tekee niin voi haastaa eri tyyppin lihassoluja

E: ja taljat jos haluu nitkuttaa

SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja SammyB »

Ajattelin itseni siis raahata lisukkeeksi purtsille. Spurttejako? Loikkiako? Kävin äsken tossa konttorin käytävällä koittamassa hypätä "tasakäppää": ehkä 80cm tai max metri :oops:

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

^loikat ja intervallit on hyviä, tarvii lämppää alle ja jos on aloittelija niin keskittyy ensin peruskunnon kohentamiseen. Hyviä on kans ylämäki vedot, saa takareidet ja perse kyytiä. Maltillisesti kun alottelee niin lopputulos on parempi.

Eli ei konttorin tuolilta vetämään vetoja ylämäkeen mun mielestä :wink:

SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja SammyB »

Peruskunto pitäiskin jo olla- lenkkeilyä, pyöräilyä jne. jossain vaiheessa on vaan päässyt näin käymään kun tasaisella tahdilla sutii menemään.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

SammyB:n lähtökuntoa tenniksen suhteen tietämättä sanoisin, että tenniksessä tarvittavaa nopeutta ja ketteryyttä satunnainen pelaaja kehittää parhaiten pelaamalla tennistä.

Eli pallorallia vaan. Todennäköisesti paras bang for buck
Kylkeen vähän liikkuvuusharjoituksia ja venyttelyä.

-Tazio

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Hoidin kirkonmenot tälläkin viikolla jo tänään.

Vetopäivä

Apuliikkeeksi vaihdoin sumon tilalle hyper extensioneita. Viime session sisäreisijumi jatkui koko viikon ja pilasi kyykkytreeninkin. Sisäreisi oli edelleen niin arka, että jätin lämppärisarjoihin. Aika nössöä, tiedän

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Lauantaina hankittu krapula jatkuu edelleen. Riskeerasin Malmilla ja otin kotimatkalla snagarimätöt *it backfired*! Ehkä sitten huomenna penkkipäivä, nyt ei tulisi kuin sanomista - koska vaikka rauta on varmasti tänäänkin kylmää, mies on pehmoinen ja kalpea...

Tästä motivaatiokuva kadonneen asenteen metsästykseen.
Liitteet
Lutunen!.jpg
Lutunen!.jpg (27.54 KiB) Katsottu 9267 kertaa

teletappi
Viestit: 123
Liittynyt: 05 Loka 2012, 22:18
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja teletappi »

Kokeilin tänään crossfit -turhaketta: Battle ropes. :oops:

:roll: Taidan jättää toisen kokeilun väliin.
Viimeksi muokannut teletappi, 24 Elo 2015, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^

Kuva

;)

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

sanctus
Viestit: 1094
Liittynyt: 08 Syys 2010, 12:27
Car(s): Giulietta 1.4 TB MultiAir 125 kw

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

^Vaikuttaa ihan suositeltavalta tämä crossfit. Viiden vuoden treenaamisen jälkeenkin kuvan kaveri vaikuttaa suht terveeltä, treeni ylläpitää selkeästi jouhevaa aineenvaihduntaa ja keho vaikuttaa siltä, että sillä pystyy tekemään muutakin kuin mentuloimaan.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^
Mitä ihmettä on 'mentulointi'? :)

Valkeakosken härkään tuo viittaa, mutta miten?
EM-tason penkkaamiseen, pro-cardiin vai nykyscenen tyylikkäimpiin otsasuoniin?

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

^mentuloinnilla ilmeisesti ivallisessa mielessä kuvataan niitä joilla on hauiksen ympärysmitta enemmän kuin 35 cm tai rinnan enemmän kuin 90 cm. :lol:

teletappi
Viestit: 123
Liittynyt: 05 Loka 2012, 22:18
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja teletappi »


sanctus
Viestit: 1094
Liittynyt: 08 Syys 2010, 12:27
Car(s): Giulietta 1.4 TB MultiAir 125 kw

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Siis mentulointihan on ivallista vain silloin, kun termillä halutaan viitata fyysiseen miesihanteeseen puhuttaessa samalla terveellisistä elintavoista. Noin muuten termi on itseironinen tapa kuvailla oman kehonsa tietyntyyppistä muokkausta.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^
Höm, siinä tapauksessa minulle mieluummin tuollainen mentuloimaan pystyvä keho (317,5 IPF penkki) kuin tuollaiseen sinänsä vakuuttavaan voimisteluun kykenevä keho kuten tuossa videoklipissä, kiitos ;)

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

sanctus
Viestit: 1094
Liittynyt: 08 Syys 2010, 12:27
Car(s): Giulietta 1.4 TB MultiAir 125 kw

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

^Mä en osaa tähän nyt sanoa suoralta kädeltä mitään muuta kuin, että markkinoiden monipuolisuuden näkökulmasta on hyvä, että kysyntää riittää eri harrasteille.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

sanctus kirjoitti:^Mä en osaa tähän nyt sanoa suoralta kädeltä mitään muuta kuin, että markkinoiden monipuolisuuden näkökulmasta on hyvä, että kysyntää riittää eri harrasteille.
Tämä!

Hyvin sanottu.

Oma henkilökohtainen ongelmani crossfitin suhteen on tosiaan henkilökohtainen ongelma ja voidaan tiivistää kolmeen pointtiin ;)
1) sen kerran kun näitä meidän salille eksyy on lopputulos aina käsittämätön älämölö, paikat huiskin haiskin ja pari jonnea tarvitsee suunnilleen koko salin käytttöönsä

2) täysin käsittämättömät väitteet ja perusteet CF päämajasta. Moista todellisuuden ignorointia ja kovaa työtä vuosikymmenet eri voimailulajien parissa tehneiden nonsoleerausta puhtaasti omien kaupallisten intressien vuoksi harvoin näkee

3) näennäinen kovuus ja uho.CF on siis niin kovaa, että on WOD:jä joissa tulee oksennus. Vau! Onhan se nyt jonkun fran t-paidan arvoista ja itsestään selvää, että tuollaiseen pystyy vain erikoisvarustetussa salissa, asiantuntijan valvonnan alla ja erikoismenetelmin.

Ja tämä siis ei tarkoita, ettenkö pitäisi kilpa CF huippuja kovakuntoisina kavereina. Päinvastoin, jätkien kunto- ja voimatasot ovat erittäin ihailtavia. Ko. kunto tosin on rakennettu niillä perinteisillä menetelmillä, ei kippileuoilla ja kiskomalla selkä vääränä 50 toiston tangon maasta nostamis sarjoja (en pysty kutsumaan noita suorituksia maastanostoksi)

Mutta joo, hyvä että intoa ja innokkaita riittää. Ainakin urheilulääketiede ja rättikauppa hyöytyvät välittömien hyötyjien lisäksi :)

Esim Juggernaut jengi (Smith, Lilly et al) lähestyy CF:ää perinteisen paino- ja voimanoston kautta. Näinpä esim. heidän templatensa näyttävät ihan järkeviltä, ainakin minun mielestäni.
Ja Klokov on niin kova jätkä, että saa crosfitinkin näyttämään miesten touhulta ;) :)

-Tazio

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

Eilen tuli vaihteeks vaiheltua ohjelmaa hetkeks kun edellistä 4 jakosta tehnyt jo tovin. Lisätään vähän volyymiä, eli palasin 3 jakoiseen 5 x vko, ideana treenata vastakaiset lihasryhmät rinta/selkä; jalat; kädet/hartiat. Vuoroviikoin vaihtaa järjestystä: selkä/rinta; jalat etu/takaosa; hartiat/kädet. Pointtina se, että sulla on enemmän paukkuja treenin alussa kuin lopussa, joten kaikki nuijitaan tasapuolisesti :)

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja jkk »

Ainiin, motivaatiokuva;

100% badass 8)
Liitteet
arnold.jpg
arnold.jpg (88.39 KiB) Katsottu 9093 kertaa

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Olis penkkipäivä, mutta ei varmistajaa. Nööseilyksi menee - taidan jättää mokoman väliin ja otan tähän vinopenkin käsipainoilla. Failuren tullessa koen olevani turvassa, koska olen suuri pelkuri. :oops:
Push-päivä muutenkin täten muutosten edessä, vinon jälkeen vanhaa koulua tisseille penkillä maaten vivuttaen. Pari liikettä saa riittää, vedetään tyttömäärien mukaan toistoja (eli perkeleesti, mutta ei rautoja). Mähän oon ihan crossfit-mies tällä "reenillä"! :roll:
Olkapäätkin saa käsipainoja, punnerrus istuen ilman selkänojaa ja sitten sivuviparit pari kertaa ja takaolkapäät vipareilla kulmassa. Eiköhän tuo tuosta. Otetaan ojentajia vielä ranskalaisen kera ja hifistellään penkin kulmaa johonkin 15 asteeseen. Sitten yhdellä kädellä taljaa vastaotteella. Voila - apuliiketreeni, kun kerran ei oo kukaan näkemässä! Hi-hii *tirsk*! :lol:

Muutoin olen sitä mieltä että Carthago on hävitettävä.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Ai niin, päivän motivaatiokuva unohtui:
Kuva

ja samalla vielä fiksun pyjamakaverin näkemys edellisen postini aiheesta ;)

http://eatfatstayfit.vuodatus.net/lue/2 ... en-lajiksi

EDIT: Lerppu: ei varmistusraudallista penkkiä salillasi? Onnistuuko kyykkyhäkissä penkkaaminen?

-Tazio



Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Crossfit - fitnessin scientologia... :mrgreen:

Ei oo penkissä tukihärpättimiä tangolle. Oonkin paikan ainoa girlyman joka moisia voisi kaivata. Kyykkytelineessä olisi toki poikittain tueksuntaa, voishan siihen penkin virittää ja nosteskella enemmältikin. Pistän harkintaan ja ratkaisen paikanpäällä fiiliksen mukaan (ja ehkä sen mukaan että onko joku jo kyykkimässä).

Ny lounas!

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja liekki »

Tazio kirjoitti: ja samalla vielä fiksun pyjamakaverin näkemys edellisen postini aiheesta ;)

http://eatfatstayfit.vuodatus.net/lue/2 ... en-lajiksi
Ko. blogaajan kanssa tuli vedettyä pari vuotta sitten nelituntinen treeni. Kaloreja kului "muutama" eikä salitreeniä kuulunut settiin. Juoksua, mäkivetoja, toiminnallista treeniä, portaita, juoksua, portaita, loikkia, loikkia portaissa jne. :D Kovassa kunnossa! Tosin toipuu tällä hetkellä polvileikkauksesta, joka tehtiin touko-kesäkuun vaihteessa. Judomatsissa meni.

Salitreenistä ollut itsellä nyt 1½ vuoden tauko. Aluksi tauko johtui siitä, että olin puolisen vuotta enemmän tai vähemmän kipeänä koko ajan. Kiitos siitä työpaikan sisäilmalle (ja valehdelleelle ex-esimiehelle). Sen jälkeen ollut hankala päästä takaisin treenirytmiin kiinni, joten olen enimmäkseen treenannut vain noita palloilulajeja. 2-4 treeniä viikossa futista tai sählyä siis ollut reseptinä nyt noin vuoden verran, kun olen pysynyt terveenä. Paluu salille kuitenkin suoritettu tänään. Nykyinen työnantaja maksaa salikortin, joten sitä on tarkoitus myös käyttää.

Ennen sairastelua oli voimanoston yhteistuloksen osalta haarukassa reilu 500 (120-180-200) noin 83 kiloisena. Ykkösiä en varsinaisesti silloin kokeillut, mutta treenin päätteeksi viimeisten sarjojen painot penkissä 4x115, kyykyssä 4x170 ja mavessa 3x200. Eri treenissä tietysti kaikki. Varusteina sukat, shortsit ja t-paita.

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Löin netissä Amex:ia tiskiin ja tilasin JTS:n powerlifting hypertrophy templates 5 times week/advanced/ over 240 lbs. setin.

Viime aikoina tämän alueen kirjastoa on tullut täydennettyä juuri tuolta suunnalta. Scientific Principles of Strenght Training tuli viimeksi kahlattua, tukevaa tavaraa josta bro-science on aika kaukana.

En tiedä modaanko treenejä tuon mukaan, mutta odotan innolla tuon lukemista joka tapauksessa.

Päivän motivaatiokuva:


Kuva

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Kovien miesten ketjuun kelpuutettaneen myös Denis Cyplenkov:
http://memes.com/this-arm-wrestler-from ... 2&ts_pid=2

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Kova poika on Denis! Oikeasti.

Vähän niin kuin meidän Seppo joka kyykkäsi niin, että tanko hajosi ja kisahalli halkesi :)

Rädyn voimatasot eivät ole legendaa, mutta nämä jutut ovat kuin vanhoilla miehillä yleensä. Vuosien kuluessa kilot ja metrit kasvavat ja sekunnit vähenevät ;)

260 kyykky Sepolta lienee oikeasti kirjattu. Jäätävä tina mieheltä jonka päälaji oli keihäänheitto. Tuota 400 osakyykkyä en lähde arvailemaan, mutta jos Räty on edes ottanut tuon niskaansa ja tehnyt mitä tahansa pohjenousun ja lätkäpyllistyksen väliltä on sekin hatunnoston arvoista, piste

-Tazio



Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Nostellaas tätäkin taas vähän :)

On lukaistu nuo mainitut JTS:n hypertrophy templatet. Tuo on siis excel hässäkkä joka rakentauu tilattaessa annetujen lähtökohtien mukaan, tässä tapauksessa siis 5 times week/advanced/over 240 lbs.

Taulokkoon syötetään liikkeita ja niissä liikkuvat malmit, tämän jälkeen exelillä valitaan pää- ja apuliikkeet ja kaavat pyöräyttävät valmiin ohjelman pöytään.

Setti on perinteinen 4+1 viikon mesosykli joka on tarkoitettu toistettavaksi jokusen kerran peruskuntokauden osana. Tieteellinen pohja ja logiikka on siis vanha edelleen esim. Sheikon käyttämä perusta (lajispesifinen massa - perusvoima - piikkaus) ja tässä siis tuo lajimassavaihe ohjelmoituna.

Tuosta näyttää syntyvän looginen kokonaisuus, viikkoharjoitusten määrä on kova mutta vastaavasti sessioiden sisällä ei ole merkittävästi volaa. Ainoa oikeasti ihmetyttävä tekijä on lähtöavaimena käytetty 10 toiston maksimi. Ainakaan minulla ei ole hajuakaan moisista ja perinteinen 1-3 max. olisi paljon tutumpi ja tarkempi väline.

Joka tapauksessa koska kuten tuolla edempänä on tullut mainittua on painoa kadonnut ja rautakaan ei oikein liiku niin kuin pitäisi, olen siis päättänyt lähteä tälle tielle nyt pariksi kuukaudeksi (kuukausi kun nyt vain on mielestäni liian lyhyt oikeastaan minkään frameworkin kunnolliseen arviointiin)

Koska kyykky nyt kuitenkin on jotenkin - noita mainittuja tekniikkaongelmia lukuunottamatta - kulkenut yritän pitää siinä rinnalla/päällekkäin vanhaa kuviota ainakin nyt viikon tai pari.

Päivän motivaatiokuvana toimikoon poikain kyykkytreeni. Lopuksi CWS ottaa 380:lla kylmän kakkosen. Ei jumalatonta älämölöä, #muthafukker #nopainnogain #gymganksta #salilvika #fitneslife meinkiä vaan miehet treenaavat kuten miehet treenaavat. Ainoa ero normijamppoihin ovat nuo kilomäärät. Nostan borsaliinoa:

https://www.youtube.com/watch?v=YY3cN0Smo0c

-Tazio

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Kyykkyvarmistajalla kuuluukin olla pershikeä puoleen pakaraan, lukee säännöissä. :mrgreen:

Kymppimaksimi on aika hämmentävä lähtötilanne. En osaisi lonkalta sanoa oikeastaan kuin pallopuiston - lähinnä penkin osalta (jos loppuun ottaa pumpin, niin se on yleensä about kymppi, siitä jotain osviittaa).

Omat saleilut on olleet edellisen ketjuun postauksen jälkeen aivan nolla. Ensin julmettu flunssa, sitten korva/poskiontelontulehdus ja viikon antsarit päälle. Nyt elämä tuntuu voittavan, tarvinnee loppuviikosta käydä katsomassa vieläkö salille löytää. Ja miten pahaa tuhoa on tullut. Pahaahan se on...

Mielenkiinnolla odotan rapskaa tuosta kadonneen raudan metsästyksestä - menestystä ja kaikkia sen tapaisia asioita!
(Pakollinen narina - jos aiot soveltaa omaa, vaikkakin vain aluksi ja ainoastaan kyykyn osalta, niin onko se systeemiin luottamista? All in, I say, balls deep.)

Omat tavoitteet loppuvuodelle: Jouluna ruumis painaa alle satakiloa (selkä brakailee tän laardin kantamisesta), penkki 150 ykkönen (ei mikään merkistä, vaan normi salipenkki), kyykky & mave ei ole alle penkkituloksen. Näistä realistisin tavoite on toi penkki... :silly:

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

lerppu kirjoitti:
(Pakollinen narina - jos aiot soveltaa omaa, vaikkakin vain aluksi ja ainoastaan kyykyn osalta, niin onko se systeemiin luottamista? All in, I say, balls deep.):


Joo, tässähän ei sinänsä ole kyse luottamuksesta. Lähinnä siitä, että kun tuo kyykkä on palautunut vammasta kohtalaisesti näinkin ei se välttämättä kaipaa massakautta per se. Eli nykyisen massan mahdollisuudet eivät olisi vielä täysin käytetty. Ehkä. Joten ajattelin jatkaa kyykyn osalta nyt menossa olevaa 10 viikon settiä rinnalla. Ainakin nyt alkuun, jos tuntuu, että homma ei toimi mietitään sitten uudestaan.

Nyt peliin laitettu käsihän ei tuo yhtään kiloa yt:en eikä se ole sen tarkoituskaan. Tämähän on puhtaasti hypertrophy voimanostajalle, ei siis look better naked tai bodylavat 2016 vaan jonkun verran lisää paikkoihin joissa sillä on merkitystä. Jos jotain tarttuu pakaraan, voimavatsaan(tm) ja muualle, kasvaneen lihaspinta-alan voimatuotantoa parantamalla voi sitten ajatella saatavan myöhemmin tulosta.
lerppu kirjoitti:
Omat tavoitteet loppuvuodelle: Jouluna ruumis painaa alle satakiloa (selkä brakailee tän laardin kantamisesta), penkki 150 ykkönen (ei mikään merkistä, vaan normi salipenkki), kyykky & mave ei ole alle penkkituloksen. Näistä realistisin tavoite on toi penkki... :silly:
Lykkä till ja rekka liikenteeseen ;)

-Tazio

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Syksyn lähtötaso mittaroitu. Selkä antaa periksi treenaamisen, kunhan ei elämöi (vauhdit pois - vaikka hauiskäännössä hiujaamiseksi lasketaan vasta jos niskatukka osuu lattiaan). Maasta ei voi raudoilla vetää.
Mutta muuten tuntuu hyvältä. Vaikkei mitään numeroita silleen nouse, ni hyvillä paineilla ja tukevilla puristuksilla hallittu nelonen kahdellakympillä penkissä! Olin ihan tyytyväinen, marjanpoimintakuntoa kun odottelin...
Kyykky starttailtu. Siinä enemmän haastetta. Oon pyllistellyt pari kertaa kevyillä kiekoilla, markan moleemin puolin sellasta iloista hyppelehdintää... En oo rutistanut, mutta silti jalat hemmetin arkana monta päivää! Ei auta, tällä viikolla tarvii katsoa rautojen kanssa. Niijoo, paino laitettu putoomaan. En oo lihonnu yhtään! Se on alku sekin. #jouluksikuntoon

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Jätät suosiolla vedon toistaiseksi pois, modaat tavoitteen sen mukaiseksi.

Ota yläselkää reilusti ja vedät vasta kun kyykky kulkee ja selkä kestää.

Aikaa on hyvin johonkin 12 viikon settiin jolla hieroa kunto kohdalleen

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Kätken nämä viisauden sanat sydämeeni ja tutkiskelen niitä siellä! ...olinkin jo toki päättänyt että maasta ei vedellä. Turha kiusata tuota välilevyä, vaikkakin toukokuusta alkaa jo olla aikaa, niin "tuntemuksia" on edelleen. Liekö milloinkaan uuden veroinen, eletään sen kanssa tälleen! Katellaan sitte tosiaan kun kyykky alkaa kulkemaan. Ylätalja on voimakkaalla painolla Pull-päivän ohjelmassa, leveellä- ja kapeella otteella ja vähäsen niskan taaksekin nykimällä. Corea tehdään sitte muutoin.

Yleisesti ottain syksyn sali tulee olemaan vaikeampi kuin aiemmin, silmänviihdykettä tarjoillut kanssaharjoittelijatar otti ja muutti pois... :(
Lohdutukseksi itselleni, tämä kuva (tuntemattomasta) neidosta jumppaamassa:
Liitteet
I-dont-always-work-out.jpg
I-dont-always-work-out.jpg (50.05 KiB) Katsottu 8629 kertaa

Avatar
Shuttle
Viestit: 2257
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
Car(s): Cupra Formentor & 500X. Ex. 159 2.2 JTS, Seat Mii

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Shuttle »

5x5 potki hyvin, mutta nyt 12 viikkoinen setti on menossa loppua kohti. Jos jatkaisi jollain perus kaksjakoisella ja lisäisi siihen pari omaa maustetta, kun ei ole mahdollisuuksia käydä kuin kolmesti viikkoon. Sarjakyykyt nousi maagiseen 100 kiloon, mikä olikin tavoitteena jo pidempään. Josko tää nyt vähäksi aikaa riittäisi...

Avatar
SaLexi
Viestit: 550
Liittynyt: 05 Marras 2011, 18:56
Car(s): Giulietta 1.4 Multiair
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja SaLexi »

Muutama vuosi tuolla salilla on tullut käytyä, 2-3 viikossa noin pääsääntöisesti, välillä sitten vaan kerta viikkoon, välillä taas painia yms. siinä sivussa. Mitään varsinaista ohjelmaa en oikeastaan ole noudattanut, kunhan vähän fiiliksen mukaan treenaan yhtenä päivänä selän ja rinnan, toisena haukkarit, ojentajat ja olkapäät, kolmantena jalkoja, mavea ja vatsalihaksia. Tosin tuo kolmas jää liian usein kierrosta pois, kuten jaloista näkee :lol:
Viimeksi muokannut SaLexi, 17 Syys 2015, 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
lerppu
Viestit: 5830
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn Alfa Romeon? :mrgreen:
Oma vatsankadotusproggis sisältää idean tiukasta jalkatreenistä. Sillä maha on aina kadonnut. Kun ovat nuo kooltansa suht laajat lihakset tuolla berberissä ja reisissä, ni kuluttaa kaloreita moisten ylläpito kivasti. Nöyrästi kyykyttämällä rasvan tirinään. Terveisin; 183 cm ja 102 kg. (Elikkäs jo aika hoikka poika, kohta päästään neuvolaan vaa'alle!) 8)
Tosin...
Liitteet
TrueDat.jpg
TrueDat.jpg (9.29 KiB) Katsottu 8548 kertaa

Avatar
Tazio
Viestit: 3390
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Rauta kylmää - miehet kovia?

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Shuttle kirjoitti:5x5 potki hyvin, mutta nyt 12 viikkoinen setti on menossa loppua kohti. Jos jatkaisi jollain perus kaksjakoisella ja lisäisi siihen pari omaa maustetta, kun ei ole mahdollisuuksia käydä kuin kolmesti viikkoon. Sarjakyykyt nousi maagiseen 100 kiloon, mikä olikin tavoitteena jo pidempään. Josko tää nyt vähäksi aikaa riittäisi...
Uudessa Power Magazinessa on haastattelussa R Williams niminen nuorukainen. Tämä IPF Classicin maailmanennätys-mies vetää peruskuntokautensa 5x5 templatella. Näyttää siis toimivan aikakin tuolla 180cm/150kg veijarilla

-Tazio

Vastaa Viestiin