onko kokemuksia...
Valvoja: Moderators
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
onko kokemuksia...
...erillaisista dionin puslista??ajattelin lähinnä powerflexiä taikka SZ:n rautapuslaa...meni meinaan eilen sököksi tuosta 90:stä ja tarvis vaihtaa se uuteen...
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Rolle kirjoitti:www.alfaowner.com
tänks!!..
Newsgroupeissa kaveri kirjoitti näin. Kuullostaa kyllä pelottavasti myyntimieheltä
Just to let you into some invaluble information, i've recenty fitted
powerflex ( www.powerflex.co.uk )bushes to the front lower wishbones
on my 156 2.5 V6 (heavy engine). I've only fitted the rear of the two
bushes as it was only the rear one that had worn. The results of this
is that the old bush must of lowered the car and with the new bushes i
no long ground myself going over speed bumps. Also the feedback from
the steering wheel, is alot better. It's an easy to average task to
complete if you anyway mechanically minded, but if your unsure a local
garage shouldn't have to much trouble. If you only had £100 to spend
on your car then i would buy a set of powerflex bushes.
Just to let you into some invaluble information, i've recenty fitted
powerflex ( www.powerflex.co.uk )bushes to the front lower wishbones
on my 156 2.5 V6 (heavy engine). I've only fitted the rear of the two
bushes as it was only the rear one that had worn. The results of this
is that the old bush must of lowered the car and with the new bushes i
no long ground myself going over speed bumps. Also the feedback from
the steering wheel, is alot better. It's an easy to average task to
complete if you anyway mechanically minded, but if your unsure a local
garage shouldn't have to much trouble. If you only had £100 to spend
on your car then i would buy a set of powerflex bushes.
-Kristian - 156 2.5 V6
Re: onko kokemuksia...
SZ:n rautapuslassa muuta vikaa kuin se että "jyrisee" hiukan enemmän.90 kirjoitti:...erillaisista dionin puslista??ajattelin lähinnä powerflexiä taikka SZ:n rautapuslaa...meni meinaan eilen sököksi tuosta 90:stä ja tarvis vaihtaa se uuteen...
Taisi tulla liian tiukka pusla, kun ei enään tukivarsi käänny... eikai se kumipusla nyt niin paljoa voi periksi antaa - korkeintaan muutaman millin.steelduck kirjoitti:Newsgroupeissa kaveri kirjoitti näin. Kuullostaa kyllä pelottavasti myyntimieheltä
Just to let you into some invaluble information, i've recenty fitted
powerflex ( www.powerflex.co.uk )bushes to the front lower wishbones
on my 156 2.5 V6 (heavy engine). I've only fitted the rear of the two
bushes as it was only the rear one that had worn. The results of this
is that the old bush must of lowered the car and with the new bushes i
no long ground myself going over speed bumps.
...
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: onko kokemuksia...
jep..hyvä tietää...pitänee laittaa sitten tuo powerflex harkintaan...HOTAKAINEN kirjoitti:SZ:n rautapuslassa muuta vikaa kuin se että "jyrisee" hiukan enemmän.90 kirjoitti:...erillaisista dionin puslista??ajattelin lähinnä powerflexiä taikka SZ:n rautapuslaa...meni meinaan eilen sököksi tuosta 90:stä ja tarvis vaihtaa se uuteen...