164:sen jarrupalat

Täältä kannattaa hakea tyyppivikoja ja tehdä hyvin otsikoituja selkeitä tekniikkakysymyksiä ilman rönsyjä.

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

164:sen jarrupalat

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

elikkä edessä rupee kohta johdot hankaamaan levyä;ja tarkoitus olisi lähteä keskiviikkona kalareissuun keski-suomeen.elikkä onko paha vaihtaa itse etupalat?kokemusta on sen verran että tuli kolme vuotta sitten vaihdettua ford fieskoon kyseiset palat :mrgreen:

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4836
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

No ei ole.Eli....jos ei ole mitään vastoinkäymisiä... :roll: ..Eli männätkin menee ihan suoraan painamalla (eli ei männänpyörittelyä kuten Saabissa).. :-D Olikohan näin että oli valmistettu kahdellaisella sähköpistokkeella eli kantsii katsoa millainen on,tosin tämän on vaan täysin muistikuva.... :oops:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11213
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Mulla on ainakin osunut aina kohdalle vääränlaisia tarvikepaloja, eli pistokkeiden kytkemisen jälkeen valot ovat palaneet koko ajan :x Olen sitten juottanut johdot liittimen jälkeen yhteen, jarrupalojen johdoista siis, en itse auton johtosarjasta.

Palojen vaihto on erittäin helppo nakki, kaksi pulttia irti ja kelluva satula lähtee veks. Sitten painetaan mäntiä hiukan sisemmäksi ja pudotetaan uudet palat vanhojen tilalle. Kannattaa muuten tarkistaa, etteivät ne liukuholkit ole alkaneet jumittelemaan. Niille kun tarpeen mukaan näyttää hiukan hiekkapaperia ja kuparitahnaa niin taas menee monta vuotta ongelmitta.
- Epäkelpokeräilijä -

alfdats
Viestit: 152
Liittynyt: 11 Syys 2003, 06:08
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja alfdats »

Mulla on ainakin osunut aina kohdalle vääränlaisia tarvikepaloja,mitä
kuka kele kiroilee harakiri on harakiri,alkuperäiset tai paremmat muttei
mitään basaa autoon :P

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11213
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

alfdats kirjoitti:Mulla on ainakin osunut aina kohdalle vääränlaisia tarvikepaloja,mitä
kuka kele kiroilee harakiri on harakiri,alkuperäiset tai paremmat muttei
mitään basaa autoon :P
Njoo nyt siellä on EBC GreenStuffit ympäriinsä, joissa ei muuten myöskään pistokkeet sovi auton johtosarjaan. Vaan pysähtyypä vähän paremmin.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
corse
Viestit: 60
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:57
Paikkakunta: Sievi

Viesti Kirjoittaja corse »

Halvat tarvike palat vinkuu ja vonkuu niinkuin linja-auto!

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

Mitenkään FAQ osiolle kuulumaton viesti eli voi vaikka poistaa mutta ne halvat tarvikepalat on monasti tehty ihan samassa tehtaassa alkuperäisten kanssa ja on ihan yhtä hiljaiset kuin alkuperäisetkin. Ja vinkuu ne jarrut toisinaan vaikka on kalliit orkkislevyt ja palatkin. Riippuu aika monesta asiasta....
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

Avatar
corse
Viestit: 60
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:57
Paikkakunta: Sievi

Viesti Kirjoittaja corse »

Joo en muuta väitänytkään! omassa alko vaan vinkuun niiin paljo tarvikepalojen jälkeen! toki syitä on monia! mut orkkis on orkkis

Vastaa Viestiin