-89 TS ilman kattia, ajettu n. 250 tkm:
-Takalokarien kaaret (paklasin itse viime kesänä vaikka ei touhusta kokemusta -tuli hyvät)
-taka-akselin palkki; vaihdan sitten kun murenee kokonaan pois tai katsastusmies pakottaa...
-Tuulilasi halki alareunasta (ei ole alkuperäinen lasi enkä vaihda ikinä)
-Keskuslukko reistaa (kuskin ovi ei aukea aina avaimella vaan jää jumiin -korjaantuu kahvoista, nupista & avaimesta reuhtomalla...)
-200 tkm:n kohdalla nesteen sekaisin ja lopulta viaksi osoittautui vuotavaksi kannentiivisteeksi -kansiremontti 700
-Kytkin 220 tkm:n totaalisen paskaksi niin ettei saanut hinattua -1000 korjaus Kuopion autotalo Laakkosella...
-kytkimen työsylinteri vuotaa nesteitä, mulla 250 tm:n kohdalla, ilmenee kytkinpolkimen pohjaan jäämisellä ja jarrunestevalon syttymisellä. Halpa korjaus uudella Motonetin sylinterillä, onnistuu ite
-Mulla takalasin lämppärin johdot kikkailee ja releet sulavat kerran vuoteen.
-Sisäalot ja kerkuslukot reistaavat ja ovat omassani välillä jotenkin oikosessa keskenään (valot syttyvät kesuslukosta ja toisinpäin)
-Lasinpyyhkijät eivät lähde aina lähinnä talvisin pois päältä vaan jäävät remppaamaan alareunaan -korjaantuu kaasuttelemalla (tärinä tai suurempi jännite)
-Anturit menevät paskaksi -uusia motonetistä tai itse korjaamalla & juottelemalla -ilmenee siis turhina vilkkuvina varoitusvaloina
-Joka vuosi joku pusla väljänä katsastuksessa
-pensatankin täyttöputki kuluu puhki
-Mittariston ja keskikonsolin valot palaneet -melko hankala vaihtaa ja pelkässä mittaristossa yli 30 polttimoa (pensiksellä jopa 2 KPL!!!)
-Nykii kostealla ilmalla (paranee yleensä saatanasti kiroilemalla ja pysähtymällä paiskomaan ovia + CRC:llä)
-Huurteenpoisto & lämmitys talvella perseestä tai ainakin kone lämpenee vasta 20 km:n päästä -paranee vaihtamalla Ladaan
-Pitää pakkasellä käynnistäessä saatananmoista ulinaa ja vonkunaa & Natisee sisältä ajettaessa
-sisäovenkahvat jäävät käteen
-Kuskin ulkopeilin kiinnitys halki
-peruutuspeili retkottaa
-Sisäilman puhallin pätkii -korjaantui uudella virtajohdolla -perkeleen vittumainen korjattava
-Tunkinkorvakkeet kannattaa rälläköidä helevettiin ja hitsata tasaista tilalle
-Turvavöiden palautus rykii
-Hyvä äänieristys -hankala saada johtoja kajuutasta peräkonttiin saati pellin alle
-Kukaan ei löydä pimeässä sisällä mustia ovenkahvoja
-Flekti ei toiminut, korjaantui tarkastamalla liitokset
-Pakkasella pensatankin luukku ei aukea aina napista vaan takakontin
narusta...
-venakopasta on kuulunut napsutusta jo 70 tkm:n ajan mutta ei silti ole pahentunut...
-Raidetangon päät väljät -auto puoltaa & vetelee ainakin leveillä renkailla
-Sulakkeita palaa...
...rahaa palaa...
...hermot palaa...
...viina virtaa...
...tässäpä näitä ensi hätään...
...mutta silti en vaihtaisi pois... hyvistä puolista pitääkin sitten aloittaa toinen topikki...