Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

JaniW kirjoitti:Olisko tämmöinen vähän huokeampi Cube Sting mistään kotoisin? Vai saako tuolla 500 e:n lisäpanostuksella lisäarvoa samassa suhteessa?

Tuossa voimansiirto ja jarrut täysin riittävän tasoiset, mutta jousituselementit melko halpistasoa vaikka Manitou perinteinen valmistaja onkin. 300 euron lisäpanostuksella irtoaa aiemmin mainittu AMS 120 HPA Pro Fun-Cornerista, jossa jo selvästi tasokkaammat Foxin iskari ja keula. Samaan 1.599 eur hintaan Fun-Cornerissa myös Sting 120 Race, jossa myöskin Foxia. Kiekot edukkaissa täysjoustoissa järkiään painavia, ne ovat hyvä tuunauskohde myöhemmin. Jositukseen panostaisin itse heti alussa.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Wile E. Coyote kirjoitti:..

Vinkatkaa tietävämmät noista lokareista. Onko sillä rintamalla hyviä ja huonoja valmistajia. Jos vaikka ymmärtäis ostaa kerralla hyvät. Kuitenkin useamman kymppiä noihinkin menee.
Lokasuojat eivät minusta oikein kuulu maastoajoon, turhaa painoa ja vaivaa aiheuttavat. Minulla on kaupassakäynti/sekakäyttöpyöränä Cuben jäykkäperämaasturi, jolla ei maastossa ajeta. Siihen on kurakelejä varten SKS-merkkiset lokarit.

http://www.fun-corner.de/index.php/de/S ... /a-A000651

http://www.fun-corner.de/index.php/de/S ... /a-A000650
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Suuret kiitokset mlatvalle ja Portille neuvoista. Kaipa se on sitten vaan jotain päätettävä ja mentävä asiassa eteenpäin. :)
CARF0869

mlatva
Viestit: 355
Liittynyt: 19 Touko 2013, 12:47
Car(s): Dodge Caliber SRT4 Mopar Stage 1 -09,Jeep Patriot 2,2CRD -12EX, 159 2,4 JTDm Qtronic -07(ex) , Saab 9-5 Aero wagon RE85 -05(ex), Volvo V70 D5 -06 (ex), Volvo S60 D5 -02 (ex)
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja mlatva »

Portti kirjoitti:
Wile E. Coyote kirjoitti:..

Vinkatkaa tietävämmät noista lokareista. Onko sillä rintamalla hyviä ja huonoja valmistajia. Jos vaikka ymmärtäis ostaa kerralla hyvät. Kuitenkin useamman kymppiä noihinkin menee.
Lokasuojat eivät minusta oikein kuulu maastoajoon, turhaa painoa ja vaivaa aiheuttavat. Minulla on kaupassakäynti/sekakäyttöpyöränä Cuben jäykkäperämaasturi, jolla ei maastossa ajeta. Siihen on kurakelejä varten SKS-merkkiset lokarit.

http://www.fun-corner.de/index.php/de/S ... /a-A000651

http://www.fun-corner.de/index.php/de/S ... /a-A000650
Tuosta toimivat ratkaisut kuranestoon. Toimii DH:ssa/Endurossa hyvin ja pitää kriittiset paikat kuivina :wink:

http://www.muckynutz.com/

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Vai on lokarit neitien touhuja :wink: No täytyy katsella tarjontaa. Tollanen perse lokari ei välttämättä ole ollenkaan tyhmä idea. Ei ole kiva jos on perse/alaselkä kurasta märkänä. Ja eikös se heitä tonne takaiskarillekin kuraa? Ja nilkat märkänä eturenkaasta? No katsellaan, katsellaan.

Shimanon PD-M780 polkimet ja DT Swiss pumppu oli kopsahtanu postilaatikkoon reissun aikana 8) Ne kengät mitkä ostin on Shimanon XC-30.
http://www.wiggle.co.uk/shimano-xc30-sp ... ike-shoes/

Ilmeisesti tein ihan hyvät kaupat kun maksoin noista reilu neljä kymppiä.

Nyt kun sais sen pyörän vielä... UPS on poistanut aiemmin luvatun toimitus ajan sivuiltaan ja nyt lukee "ei tietoa" / lähtenyt Tanskasta eilen. Hieno homma :| Huomenna sitten Finnpeak saa kärsiä nahoissaan turhautuneen raivon :)
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Farina »

Wile E. Coyote kirjoitti:Vai on lokarit neitien touhuja :wink: No täytyy katsella tarjontaa. Tollanen perse lokari ei välttämättä ole ollenkaan tyhmä idea. Ei ole kiva jos on perse/alaselkä kurasta märkänä. Ja eikös se heitä tonne takaiskarillekin kuraa? Ja nilkat märkänä eturenkaasta? No katsellaan, katsellaan.
Jos ajelee kurakelillä ilman etulokaria, niin siinä ei välttämättä kastu nilkat vaan naama. Varsinkin alamäissä leveä eturengas heittää kuravettä sekä taka- että etupuolelta ns. päin pläsiä. Itse maastoajossa harvemmin näin käy, kun vauhdit on alhaisemmat ja polut eivät ole niin vetisiä, mutta siirtymillä saattaa tulla yllättäviä "suihkuja" kesken lenkin. Mulla on ollut käytössä noita Portin vinkkaamia SKS:n lokareita pahimmille keleille ja ne pitää paikat suunnilleen kuivina. Oikein kovassa juurakkojumpassa tahtoo vaan etulokari tippua ja takalokari kääntyä. Jälkimmäiseen auttaa, kun pistää sähkömiehen tms. teippiä satulaputkeen ja kiristää lokarin sen päälle. Pelkässä putkessa tahtoo päästä kääntymään.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Aaaaah 8) :P :onfire:

Ei mulla muuta.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Wile E. Coyote kirjoitti:Aaaaah 8) :P :onfire:

Ei mulla muuta.
Pyörä vissiin saapui tänään. Onneksi olkoon.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

^Kiitos.

Kyllä oli mukava polkea eilen parinkympin lenkki, vaikka Finnpeakin kunniaksi täytyy sanoa että erot tulee enempi esiin kunnon rytkytyksessä kontrollin säilymisenä, lukkopolkimien muodossa kun ei jalat karkaa polkimilta ja tehoa saa mäkiin enemmän, ja jonkin verran isompien renkaiden ansiosta. Ja kiva että jarrut on pari pykälää tehokkaammat, tunnokkaammat, ja ennen kaikkea hiljaiset Tämä oli pelkkä tutustumis keikka että tietää tuliko kasattua oikein :) Iskareihin laitoin sellaiset keskitien säädöt mistä voi lähteä sitten hakemaan. Ainakin taakse saa vielä lisätä. Joko painon mukainen säätö on alakanttiin, tai sitten painan enemmän kuin luulen :silent: Täytyy huvikseen punnita mitä noi fillarit painaa, eroa on vaikea kädellä sanoa.

Olipahan muuten hauskaa kasata sitä "IKEA DIY" pakettia. Olis kai tohon jonkun ohjeen voinu heittää messiin? Muuten on paperia vaikka saunan lämmitykseen. "Lue nämä ohjeet kokonaisuudessaan ennen pyörällä ajamista" :) No ei siinä montaa irto osaa ollut, mutta esim etujarrusatulan kilkkeiden kanssa piti pari kertaa kokeilla mikä on oikea osajärjestys. Ja tietää ostaneensa Jenkki pyörän kun varoitus tekstejä on tosiaan aivan järjetön määrä. Ohjaustangossakin on tarra "Lue ohjeet ennen käyttöä, vakavan loukkaantumisen vaara" tjsp :mrgreen:

Ajoasentokin on just passeli, eli rungon koko on oikea. Se on jännä että ohjaustangon kulma on pikkasen erilainen ja koko tanko leveämpi. Tuntuu että paino tulee enemmän peukalon tyven seutuun ja alkoi peukalot puutua. Kuitenkin tuntuu että painopiste ei olisi mitenkään edessä. No, tota asentoa varmaan tulee haettua moneen kertaan.

Niin ja kengätkin istui hienosti. Yhtään ei tullut jalat kipeäksi.

Eli siis kivaa on, pitäisköhän lähteä taas lenkille... 8)
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja JaniW »

JaniW kirjoitti:Suuret kiitokset mlatvalle ja Portille neuvoista. Kaipa se on sitten vaan jotain päätettävä ja mentävä asiassa eteenpäin. :)
No niin, ehkä se ylenmääräinen nettifillarikauppojen selailu nyt voi loppua. Tästä ihan kulmilta löytyi melkein kuin pakasta vedetty vuoden 2013 Kona Hei Hei. Kerrankin pääsin alittamaan budjetin :lol:
CARF0869

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

^Onneksi olkoon 8)

EDIT: Niin piti mainita että tuli käytyä toisella noin 20km lekillä. Kunto ei oikein riitä vielä siihen että pystyisi nauttimaan siitä viimeisestä 1/3. Matkalla oli muutama kilsa sellaista pehmeän mutaista röykkyistä metsäpolkua ja se vei kyllä mehut ihan täysin. Seurauksena loppumatkasta reidet huusi hoosiannaa jokaisessa mäessä.

Säädin ohjaustangon kulmaa paremmaksi, satulaa sentti eteen ja muutin kulmaa hiukan, takaiskariin rebound tiukemmalle, kumeihin lisää ilmaa, ...kunnon säätämistä :lol: mutta tuli oikeasti parempi.

Iskarit tekee kyllä muutamissa paikoissa töitä koko rahan edessä kun näkee että ne kuminauhat on melkein pohjassa! Ja ne on ne parhaat osuudet. Luotto pyörään tiukoissa alamäen mutkissa on kyllä ihan eri luokkaa kuin ennen :twisted:

Ainut mikä mietityttää on että etusormet kummastakin kädestä puutui niin että alkoi olla loppumatkasta tunto pois ja kauhea kihelmöinti :?

Ps. Ja vain kaksi kertaa nurin tänään :lol: :oops:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Wile E. Coyote kirjoitti:...kumeihin lisää ilmaa, ...kunnon säätämistä ...:
Joo, noita erilaisia säätöjä kannattaa kyllä kokeilla. Rengaspaineiden osalta maastoajoissa suosittelen kokeilemaan niin alhaisia paineita kuin mahdollista ilman että rengas lyö vanteille. Alhaiset paineet tuo lisää pitoa esim. juurakossa ja kivikossa ja vähentää pomppuisuutta.

Itsellä painoa 78 kg ja edessä normipaineet 1,0-1,2 bar ja takana 1,5 bar. Minkälaisilla paineilla olet ajanut ja minkälaiset renkaat on alla.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Wile E. Coyote kirjoitti:^Onneksi olkoon 8)
Kiitos!
Itse en lenkille vielä tänään ehtinyt. Joutuu muutenkin aloittelemaan aika varovasti kun ei käsi vielä edellisen kaadon jäljiltä ole ihan priima. Mutta jos tuota Laajavuorta huomenna vähän kiertelisi.
CARF0869

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Racing Ralph

Paineista en ole ihan varma kun tuo mun pumpun mittari ei taida näyttää oikein. Näytti reilun 1bar kun pyörän sain ja niillä paineilla ei olisi voinut ajaa. Pumppasin arviosta lisää että ei vanteelle menis. Tänään ennen lenkkiä vähän lisää, ja lenkin jälkeen taakse vielä vähän lisää. Olen tottunut peukalolla testaamaan :) Pitäis ostaa kai uusi pumppu, mutta kun tuo muuten ajaa asiansa ihan jees niin en tiedä viitsinkö. Ja erillinen rengaspaine mittarikin on hukassa... täytyy katsoa jos se olis 156 paksissa.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Vietin just pari tuntia metsässä.
Tähän voisi lainata vaikka rap-lyyrikko Erä-Koiran viisaita sanoja.

e. Pakko tulla hehkuttamaan tähän vielä lisää :mrgreen:

Tuollainen täysjousto-29er on aivan uskomaton. Vertailukohtana minulla on 26" sinänsä ihan ok jäykkäperä, mutta ei näistä voi puhua samana päivänäkään. Se miten tämä nousee juurakkoiseen ylämäkeen on jo järjenvastaista ja poluilla tuntuu kuin ajelisi lentävällä matolla. Onneksi päädyin kesällä puolivahingossa kokeilemaan. :-D
CARF0869

Avatar
wekkuli
Viestit: 1348
Liittynyt: 29 Joulu 2012, 22:19
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja wekkuli »


SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja SammyB »

Portti kirjoitti:
Wile E. Coyote kirjoitti:...kumeihin lisää ilmaa, ...kunnon säätämistä ...:
Joo, noita erilaisia säätöjä kannattaa kyllä kokeilla. Rengaspaineiden osalta maastoajoissa suosittelen kokeilemaan niin alhaisia paineita kuin mahdollista ilman että rengas lyö vanteille. Alhaiset paineet tuo lisää pitoa esim. juurakossa ja kivikossa ja vähentää pomppuisuutta.

Itsellä painoa 78 kg ja edessä normipaineet 1,0-1,2 bar ja takana 1,5 bar. Minkälaisilla paineilla olet ajanut ja minkälaiset renkaat on alla.
Eikö noin alhaisilla paineilla tunnu, että se kumi muljuaa alta poies? Itsellä ainakin kovemmissa vauhdeissa + mutkissa alkaa tuntua pahalta. Pidän noin 3-4 baaria molemmissa. Painoa tietty noin 95.

Takana Schwalbe ja edessä Continental. Ja toi continental tuntuu jämäkämmältä (tai sitten tuo jäykkäperäisyys vaikuttaa, en tiedä)

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

SammyB kirjoitti:...

Eikö noin alhaisilla paineilla tunnu, että se kumi muljuaa alta poies? Itsellä ainakin kovemmissa vauhdeissa + mutkissa alkaa tuntua pahalta. Pidän noin 3-4 baaria molemmissa. Painoa tietty noin 95.

Takana Schwalbe ja edessä Continental. Ja toi continental tuntuu jämäkämmältä (tai sitten tuo jäykkäperäisyys vaikuttaa, en tiedä)
Ei muljua. Speksit minulla ovat seuraavat:

Renkaat:
Edessä: Schwalbe Nobby Nic 29*2.35 Evo Snakeskin + sisärengas
Takana: Schwalbe Rocket Ron 29*2.25 Evo Snakeskin + sisärengas

Vanteet:
Roval Control 29 SL Carbon, sisäleveys 21mm

Kuskin paino 78 kg
Pyörässä joustoa edessä 140 mm, takana 120 mm

Tärkeitä juttuja tuossa on riittävän ilmatilan omaavat renkaat ja riittävän leveät vanteet. Minulla on sisärenkaat käytössä, tubelessina voisi pystyä vielä hieman nipistämään paineista ainakin takana.

Kun sinulla painoa hieman enemmän kuin minulla ja alla jäykkäperä, niin yhtä alhaisiin paineisiin et pystyne, mutta kokeilepa alkuun vaikka n. 2 bar paineita. Muuttuu meno juurakossa ja kivikossa aivan erilaiseksi. Pomppuisuus vähenee merkittävästi ja pitoa alkaa löytymään selvästi enemmän. Jos ajelee teitä ja pururatoja pitkin, niin silloin noilla 3-4 bar maantiepaineillakin voi pärjäillä.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Grendel
Viestit: 596
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Grendel »

3-4 bar on kyllä maastossa todella paljon. Kahden korvilla on hyvä lähtökohta.
Alle 1.5 on aika iso riski saada käärmeenpuremia jos ajaa sisureilla.

Voin muuten suositella leveämpiä vanteita joilla renkaat muljuvat paljon vähemmän. Kokeilin Litevilleä jossa oli 35 mm (28.5 sisäleveys) vanteet ja eri hyvä fiilis.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Tuli lenkkeiltyä taas :)

Ja koska oli jo aika pimeää niin pääsi testaamaan ajovaloa. Tehoa ajattelin olevan liikaa, mutta heti kun meni poluille niin oli ihan passeli. Vaikka vauhtia ei meikäläinen pysty kauheasti kelaamaan niin onpa muuten makea fiilis vetää pimeässä polkua pitkin valon kanssa :P Kiinnikettä pitää vielä parantaa koska röykyissä tärrää liikaa ja valuu vähitellen suuntaus alas. Muuten hyvä ostos. 5 teholediä ja 4kpl 18650 akkupaketti stemmissä kiinni tarranauhalla.

Ja koska tuli luvattua niin punnitsin pyörät. Pienellä varauksella koska suoritettu henkilövaa'alla pyörää kannatellen.

Vaimon Trek skye (runko 15,5") 13,6kg ilman lokareita
Finnpeak fpc01 (runko M), 12,5kg lokarein
Giant Anthem advanced 2 (runko L), 12,9kg lukkopolkimin

Yllätyin että Trekki on painavin, ei passaa kertoa vaimolle tai alkaa kuittailu :-D
Ayrton Senna da Silva forever

UupunutRomeo
Viestit: 835
Liittynyt: 10 Kesä 2013, 22:38
Car(s): ...Alfa etsinnässä.

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja UupunutRomeo »

Wile E. Coyote kirjoitti:
Yllätyin että Trekki on painavin, ei passaa kertoa vaimolle tai alkaa kuittailu :-D
Tosi mies täyttäisi salaa emännän pyörän rungon lyijyllä, varmistaakseen voiton lenkillä :lol:

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Grendel kirjoitti: ...Alle 1.5 on aika iso riski saada käärmeenpuremia jos ajaa sisureilla.

Voin muuten suositella leveämpiä vanteita joilla renkaat muljuvat paljon vähemmän. Kokeilin Litevilleä jossa oli 35 mm (28.5 sisäleveys) vanteet ja eri hyvä fiilis.
Itsellä yksi rengasrikko noilla paineilla tänä kesänä eli hyvin pärjää. Ja ajo on jotain ihan muuta kuin pururatapyöräilyä. Mutta en tosiaankaan 95 kiloiselle jäykkäperäkuskille suosittele.

Nuo leveät vanteet on kyllä hyvä juttu ja mm. Litevillen kiekot mielenkiintoisia. Nyt on tullut myös kiinnostavia leveitä hiilarikehiä markkinoille.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Jaa niitä onkin seitsemän lediä. Mut tommonen enivei. Tukevampi kiinnike vielä niin tolla meikäläinen pärjää hyvin. Akun kesto jää nähtäväksi. Kiinan poika lupaa muistaakseni 2h mutta pelko on että todellisuus pikku pakkasessa voi olla vaikka puolet siitä.

Kuva
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
wekkuli
Viestit: 1348
Liittynyt: 29 Joulu 2012, 22:19
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja wekkuli »

Ite kans hiljalleen paineita tiputellu ja sanoisin että alle kahden on kyllä hyvä olla maastossa. Meno pehmenee, pito paranee, pomppiminen vähenee.

SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja SammyB »

PItänee koittaa tiputtaa vähäsen kerrallaan. Toisaalta se ei ole minua haitannut, mutta eihän sitä tiedä paremmasta taaskaan :lol:

Lanppu pitäis tosiaan laittaa syksyä varten. Mitäs suosittelette / mistä ostaneet?

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

^ Riippuu kuinka Pro versio pitää olla. Mulla linkin mukainen ja tehoa sen verran että tuolla julkisilla baanoilla pitää mennä puoliteholla koska häikäisee autoilijoita ja muita liikkujia. Toki tuohon voisi laittaa jonkinlaisen rajaimen yläreunaan.

http://www.dx.com/p/ultrafire-u-l2-7-x- ... BA6PWPI3QA

ja noita on jokalähtöön mutta kannattaa lukea vähän käyttäjä arvioita. Kiinan poika tykkää tehdä aina montaa samannäköistä joista sitten käyttäjäkokemusten ja myyntihinnan perusteella pitää yrittää päätellä missä on oikeasti sisällä muutakin kuin työstöjätteitä :wink: Samaa kamaa myydään myös ebay:ssä mutta itse tykkään ostaa suoraan dxstä.

Hakusana "bike light" ja 51-101$

http://www.dx.com/s/bike%2blight?PriceIntvl=51-101
Ayrton Senna da Silva forever

SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja SammyB »

Kiitti, sain tuosta nimestä kiinni hienosti. Tilasin brittein ebaysta 4 x Cree XML XM-L T6 LED 5200Lm Bicycle Bike Lamp HeadLamp Head Light

Toivottavasti pelaa, sen näkee sitten.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Hyvä homma 8)

Mut älä pety jos se ei anna 5200lm. Ne on kiinan lumeneita.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Tippa meinas tulla linssiin kun eilen lenkin jälkeen ajattelin laittaa kiveniskusuojateippiä runkoon ja takahaarukkaan. Takahaarukassa lähellä poljinkeskiötä alapinnassa on kaksi kiven tmv tekemää napsua :( 4-5mm halkaisijaltaan per osuma joista maalit veks. Damn! Olis pitäny heti laittaa noi teipit. Saakohan Giantilta paikkamaalia :P

Mut kiva oli huomata että reidet alkaa "herätä" ja pystyy lataamaan mäkiin jo paremmin vaikka ne tuskasta välillä huutaakin. Ja löysin uuden polunpätkän hauskalla tavalla. Vauhtia oli nimittäin jo niin paljon ettei tarvinnut miettiä voiko siitä mennä ja kuinka kovaa. Pientä ilmalentoakin tuli ja hirvitti just sopivasti miten siinä käy :)
Ayrton Senna da Silva forever

SammyB
Viestit: 50
Liittynyt: 05 Syys 2014, 09:34
Car(s): 156 2.0 JTS 2005

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja SammyB »

Noniin, aamulla sain lampun. Hyvin valasee, vaikka kiinalaisia lumeneita ovatkin :lol: en tosin tarkasti tiedä kun ei ole mittaria.

Ja hyvin tuntuu akkukin kestävän, pari tuntia tähän asti. Illalla koittamaan oikeisiin olosuhteisiin.

Avatar
Grendel
Viestit: 596
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Verrattuna kaikkiin vahnoihin (järkihintaisiin) lamppuihin nuo kinukkien tekeleet kyllä valaisevat hyvin. KLV käyttöön pitäisi kyllä askarrella jokin valosuuntain.
Itse käytän RC kopteriakkuja niin riittää valo tarpeeksi pitkään.

Tuli vkl "hyvä fiilis" niin tilasin Canyonin Sparbuchista yhden fillarin lisää. 29" täpäri (Nerve AL 7.9) kun sellaista ei ole ollut. Jos Tahkon pääsi just ja just läpi 26" täysjäykällä niin tuolla sen pitäisi olla helpompaa :)

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Hyvin noi kiinan "polkupyöränvalot" ovat kestäneet enskailussa jo pari talvea. Ja syksyisin ne ovat fillarissa.

Nuohan kannattaa kiinnittää kypärään jos vain mahdollista ja akut takin sisään niin ei pakkanen pure ja valo pysyy siellä missä katsekkin.

Ja lumeneista kun puhutaan niin mopon keulalla mulla on tällainen:
http://www.tyovalot.fi/product/427/endu ... urospecial

Melko hieno vetää talvella. :)

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

^Aika tykki :)

En kyllä jaksa vetää enää ilman loksuja. Viime lenkilläkin hiekkaa suihkusi rungon molemmin puolin eturenkaasta. ja välillä satunnaisia isompia. menee turhan läheltä kasvoja. Eli samanlaiset loksut hankintaan kuin vaimolla.

Lisäksi vaihteen siirrot alkanu mennä säädöistä. Ensin takaa 5/10 isommilla pykälillä alkoi jättää väliin ja nyt ei oikein tahdo edestä tiputtaa pienemmälle. Täytyy katsoa jaksanko perehtyä vai vienkö paikalliseen huoltoon. Ei tuo varmaan vaikea kyllä ole jos jaksaa ohjeet lukea?
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Giallo Pozzuoli »

^ Ei vaihteiden säätö mitään rakettitiedettä ole, ohjeita löytyy niin youtubesta kuin muutamasta polkupyöräkirjastakin :) Toinen juttu mikä tulee mieleen kun oot loskaisissa syyskeleissä ajellut, että noi vaijerit kerää aika hyvin sitä töhnää ja varmasti kannattaa vaijerit putsailla ennen säätöjen tekoa. Takavaihtajan vaijeri se olennaisin tietysti. Paras lopputulos tulee sillä kun vetää koko vaijerin kuoristansa ja puhdistaa koko matkalta. Kuoret hyvä hinkata myös sisäpuolelta puhtaaksi jollain sopivalla rassilla :)

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1541
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Wile E. Coyote kirjoitti:Tippa meinas tulla linssiin kun eilen lenkin jälkeen ajattelin laittaa kiveniskusuojateippiä runkoon ja takahaarukkaan. Takahaarukassa lähellä poljinkeskiötä alapinnassa on kaksi kiven tmv tekemää napsua :( 4-5mm halkaisijaltaan per osuma joista maalit veks. Damn! Olis pitäny heti laittaa noi teipit. Saakohan Giantilta paikkamaalia :P

Mut kiva oli huomata että reidet alkaa "herätä" ja pystyy lataamaan mäkiin jo paremmin vaikka ne tuskasta välillä huutaakin. Ja löysin uuden polunpätkän hauskalla tavalla. Vauhtia oli nimittäin jo niin paljon ettei tarvinnut miettiä voiko siitä mennä ja kuinka kovaa. Pientä ilmalentoakin tuli ja hirvitti just sopivasti miten siinä käy :)
Voi, tuli ikävä edesmennyttä(varastettua) Konaa kun puhuit paikkamaaleista.. :( Siinä tuli mukana punainen ja valkoinen paikkamaali mukana. Ne on vielä muistona.. :roll:

Avatar
wekkuli
Viestit: 1348
Liittynyt: 29 Joulu 2012, 22:19
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja wekkuli »

Tuli tilattua xxlstä halpisfätti White Lite. Ei varmaan paras, mutta halvin fatbike kyllä, 599€. Kai silläkin vähän saa juonesta kiinni ja kohta tiedän onko muotivillitys pelkkää hypeä, vai onko siinä jotain ideaa...
:-D

Kuva

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

^On ne vaan häijyn näköisiä. Ihan kuin motocross pyörän renkaat olis laitettu :lol: Mikäs noissa se juju pitäis sitten olla?

Täytyy tunnustaa että nyt napsuu vaihteet kohdalleen just eikä melkein, kaikki on tarkisteltu ja rasvattu ja kiristelty... Ja että en osallistunut operaatioon kuin lompakkoa raottamalla :oops: En olis muutamaa pikku juttua kyllä itse huomannut, eli hyvä että tuli käytettyä. Esim etuvaihtaja oli vähän vinossa. Ja nyt on lokarit myös paikoillaan. Ei ole enää selkä ja naama kurassa :)

On se aika äijä vieläkin polkemaan tuo vanha frendi joka laittoi pyörän kuntoon. Oli käyny polkasemassa finlandian Lahdessa ja jäi niukasti kärki kymmenikön ulkopuolelle! 8)
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
wekkuli
Viestit: 1348
Liittynyt: 29 Joulu 2012, 22:19
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja wekkuli »

Läskin idea on siinä, että isot renkaat mahdollistavat hyvin matalat paineet (luokkaa 0.5bar), ja seurauksena on fillariksi hyvin iso kontaktipinta maahan ja pehmeää menoa. Korvaa siis jousituksen, meno on mukavaa, pito älytön ja vehje on sitä parempi, mitä vaikeammaksi ja pehmeämmäksi maasto käy, ei uppoa. Parhaimmillaan ilmeisesti lumella, Alaskastahan tuo tyyli on alkunsa saanutkin.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Okei. Käy järkeen. Pitää joskus kokeilla mokomaa. Kerro fiiliksiä kun saat alle.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Lauantaina käytiin siinä Wilen nurkilla kavereiden kanssa maastopyöräilemässä. Lähdettiin Kouvolan keskustasta ja ajettiin kahvitauolle Valkealan ABC:lle. Siitä kurvattiin lähelle ABC Uttia ennenkuin palattiin takaisin Kouvolan keskustaan.

Parhaat polut oli oikeastaan siellä Kouvolan keskustan lähettyvillä. Välillä Valkeala-Utti oli jonkun verran hiekkatiesiirtymää. Kokonaisaika lenkillä oli 5:41 h ja matkaa tuli 56 km. Ohessa gps-jälki reitistä. Onko Wilelle tuttuja polkuja?

http://www.sports-tracker.com/#/workout ... 8db9d7bb5c
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Höh, eikö känny ymmärrä linkkiä kun menee trackerin kotisivuille, vai vaatiko appin asennuksen jotta osaa? Näkeekö muut reitin?

Vähän etelänpänä kuulostaa että olette olleet, kuin missä itse liikun, mutta toki voi olla jotain tuttuja paikkoja jahka koneella pääsen katsomaan jos näkyisi. Onhan tällä seudulla tullut vuosien varrella liikuttua siellä sun täällä. Hyvän siivun olette vetäneet joka tapauksessa 8)
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Wile E. Coyote kirjoitti:Höh, eikö känny ymmärrä linkkiä kun menee trackerin kotisivuille, vai vaatiko appin asennuksen...
Sports Tracker on vissiin uusimassa nettisivujaan ja tällä hetkellä minulla ei toimi sivut IE:llä. Firefoxilla toimii Windows-PCllä.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Ei nyt ihan onnaa pclläkään. Vanhemmat lenkit näkyy kartalla, mutta tuosta uusimmasta kartta puuttuu jostain syystä kokonaan näkyy vain matka ja aika jne :(
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Tän miehen videot on kyllä huikaisevaa katsottavaa vaikka tokihan näitä editoidaan varmaan monesta vedosta. Jo pelkkä tuo aidan ylitys on hieno kikka (~6:15min) . Tarina ei kerro menikö mies lopuksi viskille :fadein:

http://www.youtube.com/watch?v=xQ_IQS3VKjA#t=400
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Portti
Viestit: 1158
Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
Car(s): Alpine A110 '22 ja Fiesta ST '19
(ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
Paikkakunta: Hollola/Lahti
Viesti:

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Portti »

Wile E. Coyote kirjoitti:Tän miehen videot on kyllä huikaisevaa katsottavaa ...
Danny MacAskill ajelee tuolla videolla kotiseuduillaan Isle of Skyellä Skotlannissa, jossa käytiin tänä kesänä lomareissulla. Aika jännät maisemat siellä oli. Myös maastopyöräreissulle ihan potentiaalinen paikka. Jossain päivävaelluksella nähtiin myös pyöränjälkiä, liekö ollut Dannyn jättämiä. Ihan kaikille Dannyn videon poluille en ehkä pyörällä kuitenkaan lähtisi.
ex-Abarth 500 Esseesse: http://www.pertti.com/abarth
ex-147 GTA: http://www.pertti.com/gta

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Hienoja fillareita palstalaisilla, kateeksi käy. Itsehän olen maastureissa jämähtänyt tukevasti 90-luvulle. Tallista löytyy parikin ysäri-Cännäriä. Osiltaan päivitetty F900, jonka kanssa tulee yhä lenkkeiltyä poluilla/pururadoilla, sekä kelvi-käytössä Killer V800. Olisi varmaan aika päivittää kalustoa, mutta en noista kuitenkaan raaski luopua.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Ei kai sitä kalustoa tartte uusia jos siinä ei ole mitään vikaa?

Kävin lenkillä työreissun jälkeen. Piti olla kevyt lenkki mutta tuntui rankalta kuin mikä. Kiva, kiva. Työt väsyttää ja stressaa niin että lenkit kärsii. Lenkit joiden tarkoitus olisi rentouttaa ja auttaa jaksamaan töissä. Oliskohan aika saada vähän lepoa työrintamalle. No joo, tää kuuluis yleinen avautumis ketjuun.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Wile E. Coyote kirjoitti:Ei kai sitä kalustoa tartte uusia jos siinä ei ole mitään vikaa?
Eipä niin, itsekin ajelin viime kesänä appiukon ysäri-Nishikillä ja ihan hauskaa oli. Mutta kyllähän kehitys kehittyy ja esim. Levyjarrujen ja joustojen myötä näistä saa ihan eri asioita irti kuin silloin joskus.
CARF0869

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4138
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Eihän mullakaan Finnpeak:ssä mitään vikaa ollut. Paitsi joustot puuttuu. Joku (teko)syyhän sille kaluston uusinnalle pitää löytää :-D
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Gasolina
Viestit: 4685
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Re: Maastopyöräilykeskustelua Alfa-palstalla

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

No niin Kaverit tämä on jo ensi lauantaina http://www.fillarifoorumi.fi/forum/show ... ost2277818
Eri tyylisiin ryhmiin on panostettu kovasti, nyt löytyy varmasti jokaiselle sopiva.
Giulia Super -69

Vastaa Viestiin