tuuninki=kehitystyö
Valvoja: Moderators
tuuninki=kehitystyö
näin uskoisin... ei esim. pinafarina(tuliko oikein?) varmaan omasta mielestään kaikkia oo irti repiny,vaan ammentanu paljon ideoistaan näköaistein nähtyään luonnossa eri merkkejä ja erilaisia tuuninkeja... kuka tietää
vaikka 164 olis polveutunu jonkun muksun mäkiautosta...no joo anteeksi
toi oli HUONO tosi HUONO vertauskuva ja miksi pitää haukkua kaikki
ulkopintaan kohdistuva tuunaus... miks ei haukuta kaikki "tötteröt" mitä koneeseen laitetaan...onko se aitoa haukuntaa vai peri suomijunttikateutta
kyllä mä nostan hattua sellaselle joka autoaan tuunaa enkä kato onks siinä ny yks levike liikaa vaan kokonaisuutta auto on suomalaiselle pyhä "panopuunsa" (anteeksi naiset..) niin eikö jokainen voi trimmata siitä haluamansa menopelin allensa jos tällästä tiukkapipoisuutta
olis joka alalla niin varmaan jokainen meistä istuis tälläkin hetkellä
kiikkustuolissa ja kattois ku ruoho kasvais...ehkä vähä kärjistettyä
vaikka 164 olis polveutunu jonkun muksun mäkiautosta...no joo anteeksi
toi oli HUONO tosi HUONO vertauskuva ja miksi pitää haukkua kaikki
ulkopintaan kohdistuva tuunaus... miks ei haukuta kaikki "tötteröt" mitä koneeseen laitetaan...onko se aitoa haukuntaa vai peri suomijunttikateutta
kyllä mä nostan hattua sellaselle joka autoaan tuunaa enkä kato onks siinä ny yks levike liikaa vaan kokonaisuutta auto on suomalaiselle pyhä "panopuunsa" (anteeksi naiset..) niin eikö jokainen voi trimmata siitä haluamansa menopelin allensa jos tällästä tiukkapipoisuutta
olis joka alalla niin varmaan jokainen meistä istuis tälläkin hetkellä
kiikkustuolissa ja kattois ku ruoho kasvais...ehkä vähä kärjistettyä
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7791
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): 45e + GTX
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Rakennelmia on monenlaisia. Pääasiahan on, että itse tykkää mutta välillä tulee semmosta vastaan että ei hyvää päivää.
Yksi esimerkki "kehitystyöstä" voidaan varmaan pitää kirkkaita vilkkuja. Jo mutsin pajerossa on takavalot kirkkaat/punaiset/hieman tummennetut ja kärry on nelisen vuotta vanha.
Itse pidän enemmän stylingista kuin tuningista. Eli ulkonäön kohentaminen, ei muuttaminen mitenkään radikaalisti..
Yksi esimerkki "kehitystyöstä" voidaan varmaan pitää kirkkaita vilkkuja. Jo mutsin pajerossa on takavalot kirkkaat/punaiset/hieman tummennetut ja kärry on nelisen vuotta vanha.
Itse pidän enemmän stylingista kuin tuningista. Eli ulkonäön kohentaminen, ei muuttaminen mitenkään radikaalisti..
Viimeksi muokannut Rolle, 15 Elo 2003, 08:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 11231
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: tuuninki=kehitystyö
No jotta perkele!jarski kirjoitti:kuka tietää vaikka 164 olis polveutunu jonkun muksun mäkiautosta...
Olettekos muuten huomanneet, että yleensä aina faceliftin yhteydessä nuo takavalot muuttuvat kaksivärisiksi tai muuten sävytetyiksi, ilman sitä rumaa oranssia? Sitten automallin kunnolla uusiutuessa oranssi on taas otettu mukaan kelkkaan, vain että autoa voitaisiin taas parin vuoden jälkeen meikata jättämällä se pois.Rolle kirjoitti:Yksi esimerkki "kehitystyöstä" voidaan varmaan pitää kirkkaita vilkkuja. Jo mutsin pajerossa on takavalot kirkkaat/punaiset/hieman tummennetut ja kärry on nelisen vuotta vanha.
Onneksi Alfa ei näytä harrastavan tuota jippoilua, aika moni muu autonvalmistaja kylläkin.
- Epäkelpokeräilijä -
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
juu..itse olen samaa mieltä..styling pysyy paljon helpommin hyvän maun rajoissa kun taas tuning ampuu helposti yli..Rolle kirjoitti:Rakennelmia on monenlaisia. Pääasiahan on, että itse tykkää mutta välillä tulee semmosta vastaan että ei hyvää päivää.
Yksi esimerkki "kehitystyöstä" voidaan varmaan pitää kirkkaita vilkkuja. Jo mutsin pajerossa on takavalot kirkkaat/punaiset/hieman tummennetut ja kärry on nelisen vuotta vanha.
Itse pidän enemmän stylingista kuin tuningista. Eli ulkonäön kohentaminen, ei muuttaminen mitenkään radikaalisti..
- 1300ti
- Viestit: 955
- Liittynyt: 05 Maalis 2003, 17:38
- Car(s): A-R 101-102-105-116-156 & Fiat 501, 507F, 1500TS, 127, 128, 1.9TD
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
- Viesti:
eivätkös DX Corolla perä 30 cm pystyssä tai 100A seeprakuvioisin penkein ole ne tuuninkin suurimmat klassikot ja esi-isät. Okei, onhan koko hieno hot rod -kulttuuri myös ollut aikansa vastaava ilmiö Amerikassa, mutta ei, ei, ei, nykymeininki enimmäkseen ihmetyttää, kun joka perheautoon pitää ruuvata lintu/silityslauta takakontin koristeeksi - olivat ne sitten kuinka billetosia tahansa.
Cuore sportivo. JTS - jatsin tahtia sydämmeesi.
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
tuli DX-corollasta mieleen eräs vanha V-8 Magazine jossa oli ihan teini DX:n rakennnusohjeet....1300ti kirjoitti:eivätkös DX Corolla perä 30 cm pystyssä tai 100A seeprakuvioisin penkein ole ne tuuninkin suurimmat klassikot ja esi-isät. Okei, onhan koko hieno hot rod -kulttuuri myös ollut aikansa vastaava ilmiö Amerikassa, mutta ei, ei, ei, nykymeininki enimmäkseen ihmetyttää, kun joka perheautoon pitää ruuvata lintu/silityslauta takakontin koristeeksi - olivat ne sitten kuinka billetosia tahansa.
meikäläisen puolesta pyykkilauta on tarkoitettu pyykin kuivaamiseen eikä mihinkään takaluukun päälle...
..no makunsa kullakin..
Re: tuuninki=kehitystyö
NO EI voi, jos tulee yleiselle tielle ajelemaan! Joku tolkku olla pitaajarski kirjoitti: snip snap... eikö jokainen voi trimmata siitä haluamansa menopelin allensa ...
(perhana, tasta linuxmyllysta on ny skandit kadoksissa )
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4138
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Hyvähän se vaan on et on rumia linnunpelättimiä liikenteessä, mistäs sitä muuten täällä kirjoittelis? Minusta on ihan hauska illalla kaupungin läpi ajellessa (kuten juuri äsken) naureskella teini virityksille. Näyttää olevan muoviseen takapuskuriin pakoputken pään ympärille ruuvattu metalli lätkä olevan aika in. Käy putki niin kuumana 323 mazdassa, nissan sunnyssä yms Suuri kokoiset "Racing" ja "Super sport" tarrat yms on myös tärkeä muistaa. Uutena ilmiönä itselle on että kun joku tulee takaa Alfalla(?) niin ajetaan 30km/h Hauskaa että Wunderbaumin suosio yhä jatkuu, minusta ne on aina haissu PAHALLE
Vanha sanonta sanoo että "Makuasioista ei voi kiistellä", vai voiko? En ole omaani edes niitä valkoisia vilkkuja ostanut, mutta voisin hyvinkin harkita. Sormet sen sijaan syyhyää kun auto on menossa Muukoselle pientä virittelyä varten
Vanha sanonta sanoo että "Makuasioista ei voi kiistellä", vai voiko? En ole omaani edes niitä valkoisia vilkkuja ostanut, mutta voisin hyvinkin harkita. Sormet sen sijaan syyhyää kun auto on menossa Muukoselle pientä virittelyä varten
Ayrton Senna da Silva forever
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5760
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Aivan niin. Osta uus Nissan tai Toyota, niin reilu facelift tulee jo vuoden, puolentoista päästä - ja huomaat omaavasi edelleen velkaa, mut oma melki uus auto onkin jo kumman vanhentuneen näköinen. Varsinki Nissanilla on mitä Sensationia ja Fantasya milloinki.
Mazdalta sanottiin tässä hiljan et 4 vuotta on yhden mallin elikaaren maksimi aika. Ei hyvää päivää. Aina olis pakko ostaa uus auto (sitähän ne tahtookin...).
Mazdalta sanottiin tässä hiljan et 4 vuotta on yhden mallin elikaaren maksimi aika. Ei hyvää päivää. Aina olis pakko ostaa uus auto (sitähän ne tahtookin...).
Abarth 500 Esseesse
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
- Paikkakunta: Helsinki
Edellä mainituista viritystarroista tulee aina mieleen tämä wanha, mutta yhä ajankohtainen pätkä:
http://www.nettilinja.fi/~kkaapeli/amis/amis5000.mpg
17 megatavun lataaminen saattaa tietenkin olla tuskaa hitaammilla yhteyksillä, mutta kannattaa kyllä, mikäli filkka ei ole entuudestaan tuttu.
http://www.nettilinja.fi/~kkaapeli/amis/amis5000.mpg
17 megatavun lataaminen saattaa tietenkin olla tuskaa hitaammilla yhteyksillä, mutta kannattaa kyllä, mikäli filkka ei ole entuudestaan tuttu.
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4138
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski