Näin 156 pitää tuunata

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Näin 156 pitää tuunata

Viesti Kirjoittaja Jakke »

http://www.padina666.com/alfa/alfa.html

Oikeestaan tuossa ei taida paljon 156:tta olla... Aika sigamagee silti :shock:
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: Näin 156 pitää tuunata

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Jakke kirjoitti:Aika sigamagee silti :shock:
:snipersmile:

Avatar
salmiakki
Viestit: 52
Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja salmiakki »

Ei ole mielestäni 156.
Kantti kertaa kantti hoppafoordia muistutta enempi.
156:n sulavalinjaisuus ja tyylikkyys on uhrattu tehokkuuden alttarille.
*ei tykkää tuollaisesta tuunaamisesta*
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11222
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Niinkuin Jakke itse jo sanoikin, ei tuossa paljoa 156:sta jäljellä ole. Auto lienee tehty samassa hengessä kuin 164:sta ulkoisesti muistuttanut legendaarinen ProCar 164, jossa oli 340 km/h:n huiput ja V10-kone akseleiden välissä. Ei siis ihan jokapojan "tuunaamista"...Ulkonäkö on tässä tapauksessa sivuseikka.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
salmiakki
Viestit: 52
Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja salmiakki »

Vittorio Jano kirjoitti:Niinkuin Jakke itse jo sanoikin, ei tuossa paljoa 156:sta jäljellä ole. Auto lienee tehty samassa hengessä kuin 164:sta ulkoisesti muistuttanut legendaarinen ProCar 164, jossa oli 340 km/h:n huiput ja V10-kone akseleiden välissä. Ei siis ihan jokapojan "tuunaamista"...Ulkonäkö on tässä tapauksessa sivuseikka.
Aika peli kulkemaan tuo ProCar, täytyy myöntää... :roll:
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Kyllä nyt joutuu vetämään kotiin päin; minusta se 164 Procar oli paljon tyylikkäämpi. Alkuperäisiä linjoja ei ollut runneltu, vain se hassunnäköinen (ja varmaan tehokas) tarjoilupöytä takakontin päällä. 156 taas ei todellakaan ole enää se da Silvan luomus, mihin minä ihastuin... Varmaan nopea, mutta...

Oikein arvasitte: En tietenkään huolisi tuollaista jos joku tulisi tyrkyttämään :P
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

:onfire: :onfire: :drinking: :mrgreen: heti paskarinkiä vetämään :crazyeyes: :drinking: :mrgreen:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Oikein arvasitte: En tietenkään huolisi tuollaista jos joku tulisi tyrkyttämään :P
:mrgreen:

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

salmiakki kirjoitti:Ei ole mielestäni 156.
Kantti kertaa kantti hoppafoordia muistutta enempi.
156:n sulavalinjaisuus ja tyylikkyys on uhrattu tehokkuuden alttarille.
*ei tykkää tuollaisesta tuunaamisesta*
No joo eihän tuo kaunis ole jos Waltterin alkuperäisteokseen vertaa. Mutta siinä mielessä oikeaoppinen "tuunaus", että tekniikka on ulkonäön mukainen. :twisted:

Vrt. joku tavallinen 1,6 Astra 19" vanteilla, lumiauroilla, splittereillä ja luomilla varustettuna...
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
salmiakki
Viestit: 52
Liittynyt: 21 Huhti 2003, 12:36
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja salmiakki »

Jakke kirjoitti:
salmiakki kirjoitti:Ei ole mielestäni 156.
Kantti kertaa kantti hoppafoordia muistutta enempi.
156:n sulavalinjaisuus ja tyylikkyys on uhrattu tehokkuuden alttarille.
*ei tykkää tuollaisesta tuunaamisesta*
No joo eihän tuo kaunis ole jos Waltterin alkuperäisteokseen vertaa. Mutta siinä mielessä oikeaoppinen "tuunaus", että tekniikka on ulkonäön mukainen. :twisted:

Vrt. joku tavallinen 1,6 Astra 19" vanteilla, lumiauroilla, splittereillä ja luomilla varustettuna...
EHHEHEHHEEEEEE.. puuttuis astrasta enää karvanopat tuulilasista, totta puhut.
Onhan se menevän ja myrkyllisen näköinen... on on *nyökkii*
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Jakke kirjoitti:Vrt. joku tavallinen 1,6 Astra 19" vanteilla, lumiauroilla, splittereillä ja luomilla varustettuna...
Saisi olla vielä mahdollisimman avonaiset nuo vanteet, että Astran massiiviset rumpujarrut olisivat hyvin esillä.... :-D

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11230
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Scuore sportivo kirjoitti:Saisi olla vielä mahdollisimman avonaiset nuo vanteet, että Astran massiiviset rumpujarrut olisivat hyvin esillä.... :-D
Kilpa-autovaikutelman kruunaa vielä niiden rumpujärkäleiden maalaaminen punaisiksi 8)
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin