Uuden TM:n kesärengastestissä autona 156 2.0 JTS

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Uuden TM:n kesärengastestissä autona 156 2.0 JTS

Viesti Kirjoittaja rim »

kerrankin kunnon pirssi noiden iänikuisten saabowitchien sijaan. Itse juttua en ole vielä ehtinyt lukea.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11213
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:
- Epäkelpokeräilijä -

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Koska tietysti matalammat ovat "järjettömät Suomen teille".

nimim. Järjetön alfisti -76
Viimeksi muokannut tv, 05 Maalis 2003, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Sen verran katoin että testiautoissa oli myös ulkomaisten lehtien tarroja. Siinä suhteessa ei ole pelkästään Suomeen räätälöity testi ? Ja toisaalta myös testiauton valinta kertoo ettei ole TM ainakaan yksin ole asiaa ollut päättämässä.

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:
No höh kun Spiderissakin pitää olla 70 sarjaset :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7785
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Harmi vaan että testasivat 65-sarjan kumeja. Ei kai kukaan enää noin korkean profiilin kesärenkailla aja? Paitsi tietysti TM:n toimittajasedät :bday:
Samaa mietin, voisivat kerrankin testata esim 215/45x17". Taitaa olla aika yleinen koko ja antaisi jonkinlaista tietoa matalaprofiilirenkaista. Taitaa vaan olla aika kalliit nuo testit :/
sataviiskuus kirjoitti:Sen verran katoin että testiautoissa oli myös ulkomaisten lehtien tarroja.
Aikaisemmin ainakin tehnyt yhteistyötä Teknikens Världin kanssa. Nyt näytti olevan Auto Motor und Sporttia ja jotain muita.

Mutta matalaprofiilirenkaitahan ei myydä muualla niin miksi tehdä vastaavaa testiä muiden kanssa... 8)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11213
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Niin no ei kai niissä renkaissa tarvitse ihan ultimateen mennä, mutta testaisivat nyt ensi hätään vaikka viisvitosia. Eikös semmoisia ala olemaan jo aika monessa autossa vakiona?

Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto :lol:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 8046
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin no ei kai niissä renkaissa tarvitse ihan ultimateen mennä, mutta testaisivat nyt ensi hätään vaikka viisvitosia. Eikös semmoisia ala olemaan jo aika monessa autossa vakiona?

Voisin kyllä itse laittaa seuraavaksi 50:t tai 55:t. Ellei sitten pääse iskemään siihen GTV:hen, siihen on saatava 17":t vaikka sitten putoaisi koko purukalusto :lol:
juu kyllä 55:t ovat nykyautoissa melko yleiset ja muutenkin ihan kiva profiili kun ei kyydit ole vielä aivan kivikovat mutta mutka pätkällä ovat silti tarpeeksi jämäkät... :)

tuo 65 sarjalainen on jo ihan liika löysä meikäläisen makuun... taittuu kesällä ratas alle kun kanttaa mutkaan... :D

Vastaa Viestiin