Tylyintä kohtelua?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Tylyintä kohtelua?

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Pistetäänpäs kyselyä. Eli missä ja milloin ootte saaneet huonointa kohtelua autoliikkeessä.

Vuosi tais olla 97 ja tapahtumapaikkana Tervajoen Rinta-Jouppi. Olin vaihtamassa silloista autoani VW polo coupe ja joupilla oli Audi coupe quattro 2.2 muistaakseni vm 87 ja hintaa noin 50 tmk.

Aikani pällisteltyäni menin juttelemaan myyjän kanssa. Kaveri kysäisi, että onkos sulla vaihtoautoa johon minä että tossahan toi musta poloinen on. Myyjä pyörähti polon ympäri ja kysyi paljonko suostun maksamaan väliä, meikäläinen siihen että enpäs osaa tohon sanoa kun en tarkemmin vielä tiedä ton audin kuntoa. Oletin tietysti, että myyjä ehdottaa koeajoa. Mutta jankkaaminen vaan jatkui: paljonko maksat väliä, sanoin siihen että sovitaanko 500mk.

Sillävälin pihaan tuli moottoripyörä ja kaveri sanoi, että ootatko hetken niin käyn kuuntelemassa tota pyörää ja lähti pois. :shock: :shock:

Jäipähän se audi ostamatta, ehkä ihan hyväkin, nimittäin sen jälkeen hommasin ekan Alfani.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Skyhorse
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 08:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tylyintä kohtelua?

Viesti Kirjoittaja Skyhorse »

Autistien liikkeessä mulle ei annettu Audia koeajoon. Kolmalle kerralla irtos 1.8tobo A4:nen.

Silloin olikin jo Alfa alla. Kivahan se Audikin, mutta maksaa liikaa mulle.

Pitää käydä nyt ajaan ne uudet mallit ku kerta ihan kotia lähettivät kortit.

Toinen paikka oli Oulun RintaJouppi. Paska paikka... aivan ihme hommaa ja ajamaan ei päässyt Civic Typerää vaikka tulin uudella Alfalla pihaan. Eipä tullu sit ostettua sitä Typerääkään vaik hintakin oli vain jotain parikymppiä. Ottivat viel valokopiota Alfan rekkareista, en tiedä mix annoin niiden ottaa... oli kait liian hyvä päivä tai jotain. Siis seku olin vaan kyselemässä, että paljonkohan arvoinen toi mun Alfa olis. No nyt en siit enään luovukkaan ku virit alko toimiin lopultakin. Saa olla kohtuullinen GTi ennen kuin painattelee ohitse.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Taisi vuosi olla 2000 kun kattelin autoa Veho pitäjänmäessä. Muistaakseni kiinnostuksen kohde oli joko rellu laguna tai pösö 406... en nyt muista kumpi mahto olla. Hintaa kuitenkin jotain 80tuhatta vanhaa markkaa.
Pyörin auton ympäri 10 minuuttia jonka jälkeen näin myyjän lähestyvän. Ripeä askel myyjällä vaan koveni kun pääsi minun kohdalle ja vähän jälkikäteen huusi 10 metrin päästä, että löytyykö mitään kivaa :shock: ja jatkoi harppomista minusta poispäin... en kerennyt sanoa mitään. Kävelin tämän jälkeen Vehosta ulos, enkä ole sen jälkeen vehoon astunut.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

ei mulle oo ikään kovin vittuiltu autoliikkeis mut parhaat kojeajot sain kun kortin sain v.-91 (samana päivänä kun 18 lasis) oltiin kaverin kans "stokikses" töis ja kierreltiin sielä autokauppoja ja saatiin myyjät uskomaan et ostetaan niinku taxfree...oikeen hyvää palvelua tuliki...kivasti kumi haisi 75qv3.0 n.satasesta nakkas tyhjää tais olla viritetty...(itellä ollu 75 3.0 america) vaikkakin lastutettu ei jääny oikeen kaipaamaan :roll: si käytiin yhtä viri 944jää kokeileen (turpotettu)niin kaverit sano et "vittu ku se myyjä järsi kynsiä ku oli vieres varmaan pelkäs et kolahtaa johonkin"...ei se kyllä kaukana ollukkaan :mrgreen: :mrgreen:

Vastaa Viestiin