http://www.italiaspeed.com/
uusia koneita ym
mielenkiintoista (uusia Alfoja)
Valvoja: Moderators
- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Hmmm... Noita TZ'ia voisi jo kutsua urheiluautoiksi.
Sitten takaisin maan päälle; Olin muuten jo vähän aikaa siinä toivossa että 158:sta tulisi takavetoinen. Noiden tietojen mukaan kuitenkin 1.8 JTS olisi etuveto ja kaksilitrainen ja siitä ylöspäin joko etuveto tai neliveto. No toivottavasti se huhu pitää paikkaansa että 158:n nelikot olisivat alumiinilohkolla.
Välillä meinasi jo menna maku käyttettyjen 156:sten katselusta kun seuraajamalli olisi ollut takaveto, vaan nyt on tuo yksi huoli sitten vähemmän
Sitten takaisin maan päälle; Olin muuten jo vähän aikaa siinä toivossa että 158:sta tulisi takavetoinen. Noiden tietojen mukaan kuitenkin 1.8 JTS olisi etuveto ja kaksilitrainen ja siitä ylöspäin joko etuveto tai neliveto. No toivottavasti se huhu pitää paikkaansa että 158:n nelikot olisivat alumiinilohkolla.
Välillä meinasi jo menna maku käyttettyjen 156:sten katselusta kun seuraajamalli olisi ollut takaveto, vaan nyt on tuo yksi huoli sitten vähemmän
"Timing cingulum off et valuulas node"
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 11227
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Paikkakunta: 13100
Hienoa jos tuo urheiluautoprojekti toteutuu. Italiaspeedin sivulla olevan kuvan hahmotelma muistutti juuri sopivasti originaalia TZ1:stä. Aika tosin vasta näyttää, kuinka moni noista tulevaisuuden visioista päätyy autokauppaan asti.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Spiderista näyttäisi tulevan nelivetoinen. Pienin moottori 2.2 litrainen JTS. Siinä todennäköisesti parin vuoden päästä tehtaan ETCC kilpa-autoissa käytettävä moottori jos nykyisen kaltaiset säännöt vielä pätevät. Korimalli onkin toinen juttu. 158 on todennäköisesti liian kookas.
Alfaton ainakin hetkellisesti...