AR 75 300€ =)
Valvoja: Moderators
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5760
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- 90
- Viestit: 8047
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
vai että vaatii pientä laittoa.... kyllä penet laitot tiedetään..
kokemuksesta voin sanoa että ei laitot taida ihan pieneksi jäädä...
taanoin hankittu tosin jo eteenpäin kaupattu 164TS vaati myöskin pientä laittoa leimalle..siis myyjän mukaan joka sanoi että parireikää pohjassa ja käppäri ei toimi...
uusiksi meni:
-etupyöran laakerit.
-taka-kaaret.
-helmat keulasta perään.
-jarrulevyt+palat.
-toinen takasatula.
-vaihdelaaikkoon vetoakseleiden stefat..
-mittaristo.
-alfa-controllin boxi.
-tulpat.
-virranjakajan kannet.
-tulppien+puolien johdot.
yms...
lisäksi öljyjä ei ollut vaihdettu varmaan viiteen vuoteen, tulpat olivat irti kannesta ja jäähdytin vuoti..
että silleen..
tämän pohjalta sanoisin että tuossa 75:ssa pohjaa ei ole ollenkaan, kyljet näyttäisi tuhannen kuppasilta ja tekniikka on finaalissa ihan varmaan..
pikkasen tuo maski ampuu jo yli....
kokemuksesta voin sanoa että ei laitot taida ihan pieneksi jäädä...
taanoin hankittu tosin jo eteenpäin kaupattu 164TS vaati myöskin pientä laittoa leimalle..siis myyjän mukaan joka sanoi että parireikää pohjassa ja käppäri ei toimi...
uusiksi meni:
-etupyöran laakerit.
-taka-kaaret.
-helmat keulasta perään.
-jarrulevyt+palat.
-toinen takasatula.
-vaihdelaaikkoon vetoakseleiden stefat..
-mittaristo.
-alfa-controllin boxi.
-tulpat.
-virranjakajan kannet.
-tulppien+puolien johdot.
yms...
lisäksi öljyjä ei ollut vaihdettu varmaan viiteen vuoteen, tulpat olivat irti kannesta ja jäähdytin vuoti..
että silleen..
tämän pohjalta sanoisin että tuossa 75:ssa pohjaa ei ole ollenkaan, kyljet näyttäisi tuhannen kuppasilta ja tekniikka on finaalissa ihan varmaan..
pikkasen tuo maski ampuu jo yli....
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Joo tuttu juttu... Mä ostin taannoin Lancia Theman -88 1om jne, eräästä pohjanmaan fiude-kaupasta. Koneesta oli 20tmk:n paperit, mutta kaikki muu pitikin laittaa. Ihmettelin ku katsastusmies antoi vikalistaa:
- 4kpl jarrukilpiä
- takajarrulevyt
- takajarrupalat
- käsijarruvaijeri
- vaihdelaatikon päätykappale (vuoti öljyä, oli halki)
- pitkittäiset takatukivarret
- iskarit
- vasen raidet.pää
- lisäksi koko kytkinpaketti meni uusiksi
oli siinä auton juuri ostanu 19v ihmeissään, ku sai huollosta 10000mkn laskun. Mutta ei menny usko italialaiseen. Auto laitettiin kuntoon ja sit oli kyyti vieläkin parempaa. Oma kokemattomuus vaan tuli kalliiksi, ku luotti liikaa "mukavan rentoon autokauppiaaseen"...
- 4kpl jarrukilpiä
- takajarrulevyt
- takajarrupalat
- käsijarruvaijeri
- vaihdelaatikon päätykappale (vuoti öljyä, oli halki)
- pitkittäiset takatukivarret
- iskarit
- vasen raidet.pää
- lisäksi koko kytkinpaketti meni uusiksi
oli siinä auton juuri ostanu 19v ihmeissään, ku sai huollosta 10000mkn laskun. Mutta ei menny usko italialaiseen. Auto laitettiin kuntoon ja sit oli kyyti vieläkin parempaa. Oma kokemattomuus vaan tuli kalliiksi, ku luotti liikaa "mukavan rentoon autokauppiaaseen"...
Abarth 500 Esseesse