Putkirungon suunnittelu?

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

MTelinkangas
Viestit: 89
Liittynyt: 09 Helmi 2014, 17:45
Paikkakunta: Lieksa

Putkirungon suunnittelu?

Viesti Kirjoittaja MTelinkangas »

Osaisiko joku jelppiä mistä löytyiis materiaalia ja vinkkejä putkirungon suunnitteluun ja toteutukseen? Mökillä lojuu leimaton ja sytkävikainen 147 ja ajattelin että muuttaisi sen takavetoiseksi putkirunkoiseksi vekottimeksi ja vinkkejä moisen toteuttamiseen tarvittaisiin.

Avatar
mutt
Viestit: 5436
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Putkirungon suunnittelu?

Viesti Kirjoittaja mutt »

Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Gasket
Viestit: 1428
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
Car(s): Lancia Delta -09
Fiat Tempra 1,6 SX -96
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Putkirungon suunnittelu?

Viesti Kirjoittaja Gasket »

Locosteihin löytyy valmiit kuvat. Itse tekisin noita mukaillen, mutta keulaksi heittäisin kuplan etuakselin. Toimii kevyessä kamppeessa riittävän hyvin ja on simppeli. Takapään vaan modaa keskimoottorille. Vai kävisikös tuon 147:n koneen perään vaikka Fiiun sileäkylkinen tai ladan lootan niin saisi kardaaniratkaisun. Ladaan saisi kohtuurahaan suorakytkylootan ja peräänkin levylukkoa/torseenia. Itselläkin olisi yksi kaarellinen kuplan koppa jos kiinnostaa osienluovuttajaksi. Kaarikehikosta olisi suht helppo tehdä kabiiniosa putkikseenkin. Löytyy myös yksi 300-sarjan volvon irrallinen kaarikehikko.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.

Vastaa Viestiin