alfa 156 2.0JTS wagon

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

major
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Kesä 2018, 09:34
Car(s): 156 2.0JTS farkku.

alfa 156 2.0JTS wagon

Viesti Kirjoittaja major »

Hei. ostin ensimmäisen alfani joka siis on 156 farkku vuodelta 2003. ajettu 192 000km.

lueskelin noita vahoja juttuja mitä näissä on tyyppivikoja, mutta aattelin jos joku kertoisi tämän päivän tietoa.
ajettavuudeltaan ehkä parhaimpia mitä oon omistanut. ruostetta ei nyt hirveästi ole. Reikiä en löytynyt (vielä). oliko tässä 2003 tehty jtn "parannuksia" vanhempiin verrattuna??
ilmaistointi pelaa mutta järjestelmä tyhjä, liekkö vuotanut ulos? en tiedä.
öljyt pitää viahtaa piakkoin mitä merkkiä olette käyttäneet? 10w-60. ilmeisesti pitää kumminkin olla.
Onko kaukosäätönen keskuslukitus lisä varuste?? muut normi herkut löytyy mutta se uupuu tyysti, tätä ihmettelin??

kertokee kokemuksia ja tietoa näistä tietämättömälle
kiitos jo etukäteen.

Avatar
catharsis
Viestit: 114
Liittynyt: 24 Huhti 2016, 22:36
Car(s): ex-156 2.0 JTS SW boselift
Järki-pallosalama -17
S80 2.4 -00
Paikkakunta: Helsingin MLK

Re: alfa 156 2.0JTS wagon

Viesti Kirjoittaja catharsis »

Moro vaan ja tervetuloa!
Onnittelut vähänajetusta keksinnöstä. Mulla vajaa 300tkm taulussa.
Foorumia kahlamalla löytää tosiaan paljon juttua.
Muutama nopea:
-selenia tai castrol hyviä öljyjä, ehdottomasti 10w-60 tuohon. ja todella huolellinen seuranta kulutuksessa-voi syödä paljonkin
-hanki vikakoodilukija, löytyy paljon keskustelua lukijoista. Useasti ja paljon turhaa herjaa.
-ruostessa se on. usko pois. :mrgreen:
-98E tai Vpoweria tankkiin
-remmi 3v tai 60tkm kumpi ensin täyttyy.

mun käsityksen mukaan kake on vakio. oisko niin että sulla on 2 tyhjää avainta ilman lähetintä? toinen avain on ainakin alunperin ilman..
ennen kylmäainejumppaa tarkasta sulakkeet ja se, että pyöriikö flekti hissuksiin kun lämmöt normit. vai huutaako 90 korvilla kuin hooveri ?

Vastaa Viestiin