Gallup: Kanssaihmisten suhtautuminen Alfa Romeoosi

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Kävin tänään noutamassa yhden mööpelin stadista. Aeron myyjä kertoi, että "työkaveri kehui autoasi tyylikkääksi". Foorumilaisiako?

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

Viesti Kirjoittaja pekkal »

Mulla tän seudun ainoo 156:nen,ja ei oo tullu muita ku kehuja,paitsi tietenkin esson baarin jengi joka tietää kaikken italiaisista autoista vaikka yksikään niistä ei oo ikuna omistanu Alfaa !!!

Avatar
Herra Salo
Viestit: 691
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Herra Salo »

Edellinen 156 V6 -98 ei herättänyt kummempia reaktioita ihmisissä, muutama vähän kyseli että kuinka kulkee kun näkyy olevan isolla koneella. Perusvastaus aina että ehtiihän tuolla jos ajoissa lähtee. Nyt uudemmasta SW:sta on kaikki naapurit vuorollaan kyselemässä ja kehumassa että on kyllä hienon näköinen! :lol: Nyt on jo alettu kysellä että kuinka Alfat on toiminut, paljonko kuluttaa ym. Täytyy jatkaa käännytystyötä että saisi jonkun niistäkin hankkimaan Alfan! 8)

pekkal
Viestit: 166
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:25

Viesti Kirjoittaja pekkal »

MULLA OLI JONKUN AIKAA INTEGRALEN EVO 1,KAIKKI ALUSSA PITIVÄT HÖLMÖNÄ KU OSTIN "TOMMOISEN"AUTON...KOHTA OLI PORUKKAA JONOSSA PYRKIMÄSSÄ KYYTIIN,ELI LUULEMINEN ON KAIKKIEN MOKAUSTEN ÄITI...!!!!

Shadowder
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Loka 2006, 11:48
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja Shadowder »

"nyt iskit kätes paskaan" sano faija ja löi golf-mailalla päähän :lol: :lol:
Ei se aina lähe

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

salot kirjoitti:Nyt on jo alettu kysellä että kuinka Alfat on toiminut, paljonko kuluttaa ym. Täytyy jatkaa käännytystyötä että saisi jonkun niistäkin hankkimaan Alfan!
Meikäläinen on aina sanonut, että hienoja nämä ovat ajaa, mutta ei muuten kovin häävejä autoja. En suosittele.

Vituttaisi jos joku asiaan vihkiytymätön naapuri ostaisi samanlaisen auton. Micraa olen kylläkin jo ehtinyt kehua.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Kävinpä eilen Veholla kokeilemassa piruuksissani uutta C MB:tä.

159 oli parkattuna hallin ulko-oven viereen - 4 asiantuntijan kuulin autoani katselevan ja yksi naftahörhö kertoi muille , että Alfassakin on nyt muuten 200 heppaa ja kauhee vääntö.

Katseet seurasivat lähtöä myöten - Ai että hymyilytti - teki niin hyvää.

10 vuoden päästä voi MB päästä muuten aika lähelle, jos näin jatkaa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

Päivän pelastus

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

Lapsen suusta--> Miks teillä on noin hieno lancia, kun meillä on vaan camry...oisitte nähneet sen lapsen isän ilmeen :lol:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

^Ei taida kakara saada viikkorahaa vähään aikaan.

Avatar
>>Kaitsu
Viestit: 556
Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja >>Kaitsu »

Kävin Shellillä rengaspaineet tarkastamassa ja siihen tuli joku pappa vanhalla Bluebirdillä kehumaan komeata Romeota. Osasi myös kertoa kalliista huoltojen hinnoista ja varoitteli pikkuvioista. 8)

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Eilen ajelin hissukseen moottoritietä ja viereen ilmestyi bomber-henkinen motoristi. Heppu ajeli vierellä hetken aikaa, vilkaisi meikäläiseen, meni muna-asentoon, latasi pienempää sisään ja poistui suht ripeästi.. Olis vissiin pitänyt yrittää kisata tms :lol: Lauantaiyönä olin liikennevaloissa niin viereen tuli auto, jonka ikkunasta roikkui puoliksi ulkona joku keksiketterää nautiskellut äijä. Äijä huuti ja yritti huitoa jotain käsillään, joka jäi kyllä vähän epäselväksi.. Joku innokas palstalainen kenties? :mrgreen:
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Kuinkas sattuikaan, että osuin äsken juuri sopivasti partsille körssille, kun erään muuttofirman kuorma-auton kuljettaja, sekä hänen seuranansa ollut rouva alkoi jutella parkissa olevasta GT:stä, sepä naapurin S60:stä.

Muuttofirman mies totesi Alfa Romeosta: Tuo on sellainen auto, jota minä en tajua. Rekisterikilpi on tosi hassun näkönen tossa sivussa. Rouva tiesi: Juu, eikä se ole oikein suomen oloihin tehty. Muuttofirman ukko: Ei, ei.. Mutta toi toinen on lämmin (=S60). Mulla on sellasen arvo noussut kahden vuoden aikana 10 000 euroa.. Tässä vaiheessa meni röökinsavut väärään kurkkuun, ja iski hillitön itkunsekainen naurukohtaus, jonka vuoksi loppu meni hieman ohi. Sellaisen käsityksen kuitenkin sain tämän asiantuntijan puheista, että hän oli saanut Volleensa +5000 euron varustepaketin veloituksetta, ja nyt vastaavista autoista pyydetään käytettyinäkin kympin enemmän, kuin mitä mies maksoi tästä uutena.

Vittu, mitä idiootteja.

Avatar
Mokoma
Viestit: 559
Liittynyt: 01 Elo 2006, 21:42
Car(s): Punto GT 1.4T -94, Accord -04, Rolla -88, ex 164 V6, ex 164 TS
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Mokoma »

Ihmisillä on kyllä ihmeellisiä ennakkoluuloja. No toisaalta itse en syö parsaa, en ole koskaan syönyt. En tiedä onko se hyvää, voi ollakkin. En aio maistaa. Ehkäpä ihmiset jotka eivät ole ikinä Alfaa ajaneet eivät tiedä mitä ovat menettäneet, ja parempi etteivät tiedäkkään koska eivät kuitenkaan oppisi arvostamaan sitä, kuten en minäkään opi arvostamaan enkä tykkäämään parsakaalista josta taas ystäväni tykkää.

Spekulatiivista pohdiskelua :shock:

Avatar
buctu
Viestit: 520
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city

Viesti Kirjoittaja buctu »

Kirjoitetaan tähän topiciin nyt uutena foorumilaisena ensimmäinen postaukseni.
Deltasta oli koeajossa 156 sw ja en muista, että yksikään auto olisi aiheuttanut työpaikan kahvipöydässä yhtä suurta keskustelua (itse en kertonut auton olevan minulla ajossa).
Osalla vanhoista jääröistä oli niin voimakkaita mielipiteitä Alfan negatiivisista ominaisuuksista ja hinta/laatu suhteesta. Hirveän montaa positiivista asiaa ei pöydän ääressä kukaan sanonut (kateellisten panettelua :wink: ).

Lopuksi kun lähdin pöydästä kysyin tietääkö kukaan mitä samaa on 70-vuotiaalla huoralla ja Toyotalla?
Herättävät saman verran käyttäjässään intohimoja :lol:

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

^ Paha, paha.. :lol:
Joutuu käyttämään joskus.
Terrvetuloa vaan uusi jäsen rock, rock citystä.
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

Emäntäni sanoi: "Ihan tavallisen näköinen" ja tyttöystäväni sanoi että "Henkeäsalpaavan hyvännäköinen!"...

Avatar
Anthon
Viestit: 538
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

PK kirjoitti:Emäntäni sanoi: "Ihan tavallisen näköinen" ja tyttöystäväni sanoi että "Henkeäsalpaavan hyvännäköinen!"...
Hmm, polygamiaa? Big love? :wink:

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Taas piti vastailla tyhmiin kysymyksiin työpaikan kahvipöytäkeskustelussa: Onko siinä takapenkit? Sinne ei mahdu varmaan kukaan. Noita ei taida olla montaa Suomessa? Kuinka kovaa oot ajanu? Tuohon ei kyllä mahdu viikon ostokset, kun käyt Prismassa tai lastenrattaat.. yms. En voinu ku nauraa. Ei paljoa kiinnosta, että mahtuuko getvoseen jotkut vahinkovaunut :mrgreen:
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

PK kirjoitti:Emäntäni sanoi: "Ihan tavallisen näköinen" ja tyttöystäväni sanoi että "Henkeäsalpaavan hyvännäköinen!"...
Siis asut vielä kotona äidin helmoissa..? :P
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

Heh, kyllä tää on polygamiaa. En todellakaan mikään motherfucker.. :lol: Ja joka aamu yhdellä bussipysäkillä joku nainen kattelee ihan siis tuijottaa varmaan puoli minuuttia... Alfaa siis. Pitäsköhän sillekin ehdottaa...

Cheich
Viestit: 40
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 03:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Cheich »

Tuossa pari viikkoo sitten ajeltiin Jyväskylästä Helsinkiin laivalla pyörähtämään. Matkan puolessavälissä kaveri halusi testata alfaa kun ei ollut koskaan sellaisella ajanut. Siinä vähän kiihdytteli ja kyseli koneen kokoa. Tuumasin että ykskutonenhan se vaan on - ihan nuhapumppu. Kaveri oli vähän aikaa hiljaa ja tuumas, että "kyllä huomaa, että on Alfa Romeo. Ei ykskuutoset näi livakoita ole." Päästiin lahden motarille ja joku omega ohitti meidät. Oli valmiiksi selaiset 140 vauhtia. Tälle kaverille kasvoi totaalisesti sarvet päähän ja tuumas vaan -vittu alffaahan ei tollaisella paskalla ohiteta ja painoi polkimen lattiaan. Jotenkin jännä reaktio kun ei kerta oma auto ollut :)

Mutsin mies tuumasi kun ostin auton ettei ottaisi vaikka ilmaisesksi saisi. Ihan paska vekotin.

Työkavereilta tullut kommenttia ettei tuollaisilla pitäisi talvella ajaa. Hajoovat vaan.

Yks kaveri pyörittelee aina silmiään jos tulee puhetta autoista ja kysyy tekeekö alfa minut yhtään onnellisemmaksi kun joku muu auto. Olen tuumannut vain takaisin että "kun auton näen niin tekee ja kun ajan sillä niin tekee"

Faija taputteli selkään ja sanoi "VITTU ALFFA ROOMEO!" ja naureskeli itsekseen ylpeänä kun pojalla sellainen on. Oli faijan joku kaveri puhunut isukille että hän ottaa pitkän loman kesällä, lähtee italiaan, vuokraa punaisen alfan ja ajelee pitkin maata pari kuukautta. Kuulema ollut haave jo pikkupojasta ajaa alfalla. Oli sitten kysynyt faijalta, että oletkos koskaan ajanut. Oli isä tuumannut ylpeänä "olenhan minä, pojalla on sellainen. Oli ollut tyyppi hetken hiljaa ja sanonut "haista perse" juonut tuopin tyhjäksi ja lähtenyt kotiin :D

Setä tuumasi vaan "Ostit sitten Fiatin" vastasin takasin et "fiateja ne ferraritkin on" (armoton ferrari fani) ei ole sen jälkeen sanonut autosta yhtään mitään.

Naispuoleiset kaverit ovat olleet pelkkää positiivista. -On kyllä hieno yms.

E: typon korjaus
In heaven all the interesting people are missing.
-Friedrich Nietzsche-

Avatar
Peltoperkele
Viestit: 59
Liittynyt: 25 Loka 2005, 13:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peltoperkele »

Mulla on kaksi kaveria, jotka ovat ainoat jotka suhtautuivat Alfaani negatiivisesti.

Toinen ei mitenkään voinut uskoa, että auto kiihtyy vähän yli seitsemän sekuntia 0-100. Kaveri sanoi joskus kännissä että "Eihän se Alfa oikeasti niinkun mihinkään kiihdy." Se on ihan rattimiehiä, ja ajoikin autolla jne., mutta joku sitä tossa autossa nyppi.

Toinen kaverini on agnostikko, joka suhtautui autoon aika penseästi aina. En tajunnut ikinä että miksi, sillä on vielä italialainen pyörä itsellä.

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

Kävin juuri kaveria moikkaamassa, jota nähnyt varmaan puoleen vuoteen ja se ei ollut nähnyt Alfaani. Kommentti oli "Vittu miten hieno auto"! No jos totta puhutaan ni se on aivan saatanan hieno, vaikka ite sanonkin. Terveiset vaan da Silvalle, vai kenen kynästä pirssi olikaan..! Kaikki tutut jätkät on sanonu, et "vittu sillä saa pillua"! No mä olen koittanut vähän katella naisten reaktioita, niin paras oli tänään, kun jostain tilajapsista nainen kyyläs tota pitkään varmaan pöksyt märkänä ja ukkelinsa ajeli ihan tytyväisenä. Tällasta tänään.

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

PK kirjoitti:clip clip..., kun jostain tilajapsista nainen kyyläs tota pitkään varmaan pöksyt märkänä ja ukkelinsa ajeli ihan tytyväisenä. Tällasta tänään.
Heh, toiveajattelua. :lol:

Ja sitäpaitti, jos nainen lähtee mukaan vain auton ansiosta, niin silloin se ei ole sen arvoinen nainen, joka kannattaisi sänkyyn asti viedä...

Tai no - ehkä se on nuorilla miehilla eri juttu, kun kuitenkin pitää koko ajan saada. ;-)

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

PK kirjoitti:Kävin juuri kaveria moikkaamassa, jota nähnyt varmaan puoleen vuoteen ja se ei ollut nähnyt Alfaani. Kommentti oli "Vittu miten hieno auto"! No jos totta puhutaan ni se on aivan saatanan hieno, vaikka ite sanonkin.
Paas kuvaa alpuumiin niin voidaan kaikki
todeta kuinka hieno se pirssi oikein on.. 8)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

MrKirby kirjoitti:Tai no - ehkä se on nuorilla miehilla eri juttu
Ehkä näin, ja voisi ne jututkin kirjoittaa vaikka tuonne jos kiinnostaisi lukijaa kuntaa paremmin teinielvistelyt.

Avatar
Jappe
Viestit: 1714
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS . Tesla M3P
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Olisko muuten niin että 156:n muodot ovat enemmän naisten mieleen, kuin 159:n brutaalimmat piirteet? :mrgreen:
- Alfaholic -

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

nojoo..Yks päivä joku blondi kyyläs mua, mistäköhän johtu ku ajoin mitsulla??
Tää on muuten totta.

Olikohan sillä pöksyt märkänä tai sitten näössä vikaa?

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

mipo kirjoitti:nojoo..Yks päivä joku blondi kyyläs mua, mistäköhän johtu ku ajoin mitsulla??
Tää on muuten totta.

Olikohan sillä pöksyt märkänä tai sitten näössä vikaa?
Ookko varma, ettei ollut sokea? :wink:

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Romeo kirjoitti:
mipo kirjoitti:nojoo..Yks päivä joku blondi kyyläs mua, mistäköhän johtu ku ajoin mitsulla??
Tää on muuten totta.

Olikohan sillä pöksyt märkänä tai sitten näössä vikaa?
Ookko varma, ettei ollut sokea? :wink:

Tais olla ja koitti sokean katseellaan seurata sitä kauheaa räminää, mikä lähti mitsusta.

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

:lol: Voihan nenä! Vai teinielvistelyt... kyllä muutaman vuoden päästä alkaa mennä neljäkymmentä rikki. Jos tässä nyt käyttää värikästä kieltä kuvaamaan naisten reaktioita, niin ei kai se nyt haittaa... Tosiasia on kuitenkin, että mikään muu auto ei taida saada tällaista huomiota. Ehkä etelä-Suomessa näitä on sen verran tiheässä ettei nämä enää sytytä, mutta parikolme tuntia pohjoiseen, nin 156 on jo vähän eksoottisempi. Ja ihan tavallinen 156 mulla on, mutta kiiltävä ja vaalea, ei hopea kuitenkaan.

Avatar
Peltoperkele
Viestit: 59
Liittynyt: 25 Loka 2005, 13:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peltoperkele »

PK kirjoitti:Kävin juuri kaveria moikkaamassa, jota nähnyt varmaan puoleen vuoteen ja se ei ollut nähnyt Alfaani. Kommentti oli "Vittu miten hieno auto"! No jos totta puhutaan ni se on aivan saatanan hieno, vaikka ite sanonkin. Terveiset vaan da Silvalle, vai kenen kynästä pirssi olikaan..! Kaikki tutut jätkät on sanonu, et "vittu sillä saa pillua"! No mä olen koittanut vähän katella naisten reaktioita, niin paras oli tänään, kun jostain tilajapsista nainen kyyläs tota pitkään varmaan pöksyt märkänä ja ukkelinsa ajeli ihan tytyväisenä. Tällasta tänään.

Tekstistä päätellen olet 14-vuotias. Mitenkäs sulla on auto?

Avatar
luigster
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 02:19
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja luigster »

Reaktiota löytyy laidasta laitaan
Faija haukku ensin idiootiksi, mutta sitte kokeili ni alko muuttua ääni kellossa.
"Eihän tähän kaasuun tarvii edes koskea"
"ei ni"
"kiihtyykö miten?"
"kokeile"
"EI SAATANA"
tosin aikansa kehuskeltuaan piti heittää että et fiksumpaa kuitenkaan keksiny? "no ei oikeen tuu mieleen"
Kaveri kokeili ja se oli ihan myyty. huusi vaan ratintakana että miksei kaikilla ole tämmöstä. Ja alko kiusaamaan jotain 2 litrasta audia.
Työpaikalla kehutaan aika paljon, tosin kulutus on jotenki iso asia niille.
Nainen heitti kehällä yht äkkiä vieressä ollutta bemaria katsellessaan että onpa ruma meijän autoon verrattuna. :lol:
Ja muksu (2,5v) on ihan innoissaan punasista jakkaroista ja käärmeestä logossa.

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

Mitä ihmettä täällä mua, mun tyyliä ja ikää arvuutellaan... 8) Vitunko väliä sillä on. Aiheena on nyt ihmisten reaktiot Alfaan. Eihän näitä nyt kukaan pöksyt märkänä kattele, mutta katseiden pituus ja intensiivisyys (joka on uutta...) innostaa käyttämään ns. syventäviä ilmaisuja. Ja sitä paitsi: Eikö jokaisen Alfan omistajan tulisi olla hyvillään siitä, että joidenki mielestä auto on hyvin kaunis tai hieno... sen verran turhamainen olen itse, että kyllä tollasella on kiva liikkua... eihän huomiolla ole mitään merkitystä, mutta silti :wink:

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

No heitetääns yks muisto tähän.
Olin just saanut Alfan ja kaveri halusi
sitten tyypätä tietenkin.."autot ei o
suurempia intohimoja aiemmin herättänyt,
mä oon kyllä enemmän prätkämiehiä, tää
on kyllä äkäsin rassi jolla oon ajanut".
Kaivarissa piti ajaa koko ajan kakkosvaihteella,
ikkuna auki, ja kuunnella saundeja.. :roll:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Jonzku
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2004, 22:54
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Jonzku »

Jappe kirjoitti:Olisko muuten niin että 156:n muodot ovat enemmän naisten mieleen, kuin 159:n brutaalimmat piirteet? :mrgreen:
Tiiä sitten muitten naikkosten mielipiteistä, mutta kyllä mun mielestä siinä 159:ssä vaan on jotain erittäin upeaa ulkonäöllisesti, ehkäpä sitten juuri se brutaalius :wink:

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Ei ne tajua mistään mitään. (Siis kanssaihmiset)
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Työkaveri: Munkin piti joskus ostaa alfa mutta onneks tulin järkiini. en oikee keksiny sanoa tohon mitään

Avatar
luigster
Viestit: 128
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 02:19
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja luigster »

Tuli eilen kaverini jonkun työkaverinsa kanssa meille kaljottelemaan. Koko illan tämä kaverini kaveri jota itse en koskaan aiemmin ollu nähny, vittuili enemmän ja vähemmän alfasta ja muusta. Tarpeeksi kaljoissani sitten vati kaatu ja heitin sitä automankan paneelikotelolla naamaan........
En mitenkään ylpeä teosta mutta kännissä näköjään saattaa hermostua...
Tosin asiasta ei tullu mitään lisäkärhämää.Lyötiin kättäpäälle ja jatkettiin juomista. Vittuilukin loppu.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

luigster kirjoitti:Tuli eilen kaverini jonkun työkaverinsa kanssa meille kaljottelemaan. Koko illan tämä kaverini kaveri jota itse en koskaan aiemmin ollu nähny, vittuili enemmän ja vähemmän alfasta ja muusta. Tarpeeksi kaljoissani sitten vati kaatu ja heitin sitä automankan paneelikotelolla naamaan........
En mitenkään ylpeä teosta mutta kännissä näköjään saattaa hermostua...
Tosin asiasta ei tullu mitään lisäkärhämää.Lyötiin kättäpäälle ja jatkettiin juomista. Vittuilukin loppu.
:lol: :lol: loistavaa!!!

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

Vittu! Eilen mentiin kauppaan muijan kanssa ni eikö saatana palatessa ollu joku täräyttäny ovellaan jäljen Alfan oveen... no se oli sellainen tumma jälki ja minä sitä hinkkaamaan ni kohta tuli ukko joka kertoi et se oli toi Vectra, joka lähti siit saman tien pois vähän kauemmaksi parkkiin. Tämä ystävällinen herrasmies tiesi Opelin rekkarin ja kohta syyllinen kävelikin siitä ohi. No otettiin äijä siihen juttusille, ei se osannut mitään sanoa kun oli ulkomaalainen ja no minä hinkkasin ni jälki lähtikin pois eikä mitään lommoa tai mitään jäänyt. Syyllinen risti kätensä kun sanoin et ei tässä mitään. Mut kyllä teki mulle enemmän henkisen lommon! Monesti ajatellut kun ei Alfassa ole mitään suojakumeja ovissa, et vittu jos näin käy, niin nyt kävi. :shock: Vittusaatana!

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

Tänään abc:lla olin kurvailemassa parkkiruutuun kun huomasin että talonmies harjaili pihaa ja seuraili touhujani.
Autosta noustessani mies tuli kohti ja aloin miettimään että olinko jättänyt autoni johonkin väärään paikkaan?

Mies totesi vain että "Ompa hyvän näköinen auto. Nykyään uudet autot on yleensä jotain rumia laatikoita mutta tuossa silmä lepää"

Vastasin että se oli yksi syy miksi tuon ostin :)

TestarosaFinland
Viestit: 1760
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Eilen kun romuroope tuli hakemaan valkosen kuusnepan niin sitä ennen siirsin 33:sen ja 164:sen sivulle ettei lentävä romu osuu niihen. Ne seisoivat sivulla vierekkäin ja romumies katsoi niihin ja siten totesi: on ne heinoja, ja minä vastasin: niin on :-D Kyllä täältä löytyy ymmärtävä väki.
Nothing beats cubic inch

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

luigster kirjoitti:Tuli eilen kaverini jonkun työkaverinsa kanssa meille kaljottelemaan. Koko illan tämä kaverini kaveri jota itse en koskaan aiemmin ollu nähny, vittuili enemmän ja vähemmän alfasta ja muusta. Tarpeeksi kaljoissani sitten vati kaatu ja heitin sitä automankan paneelikotelolla naamaan........
En mitenkään ylpeä teosta mutta kännissä näköjään saattaa hermostua...
Tosin asiasta ei tullu mitään lisäkärhämää.Lyötiin kättäpäälle ja jatkettiin juomista. Vittuilukin loppu.
:lol:

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Sunnuntaina katselin kodin ikkunasta pihalle.
Joku nuorehko nainen käveli pihalla, pysähtyi Gtv:n eteen ja kaivoi kameransa esiin ja otti kuvan Alfasta..

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 956
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDI 130
ex: Alfa 159 2.4JTDm, Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

Ex-156 2.0 ts -Alfaani tottunut työtoverini nähdessään nykyisen Opelix Oumega-ateria Caravan mallini: "Vaihdoit sitten sen Jaguarin tohon?!". Ei lisättävää... :)

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Joku reilu viikko sitten odottelin muijaa autossa ja olin paikalla mihin ei saisi pysäköidä, auto käynnissä ja kuuntelin ikkuna auki kuuluuko koneesta mitään ylimääräistä ääntä, kaasuttelin jne.. Yhtäkkiä kulman takaa tuli joku 40-50v nainen, joka pysähtyi ja jäi tuijottamaan suu auki minua/Getvosta. Nainen käveli kohti ja olin varma, että nyt tulee jotain sanomista, mutta nainen alkoikin hymyillä leveästi, käveli vähän eteenpäin, nosti peukalon ylös ja hymyili lisää. Häkellyin täysin ja näytin peukkua takaisin :mrgreen: Nainen ei meinannut millään päästä eteenpäin, kun katseli niin kiinnostuneena Getvosta. Sitten hän käveli Jaguar S-typen luokse, hyppäsi autoonsa ja lähtiessään hidasti vielä Getvosen kohdalla ja katsoi vielä kerran. Hymyilytti kyllä pitkään tuon jälkeen.. :)
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
Janne
Viestit: 2119
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 1.8t -90, 75 TS -89.Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Viime kesänä Kristiinankaupungin leirintäalueella tuli joku Jaguar tyyppi suu vaahdossa kehumaan Alfaa. Kuulemma Jaguaariin on pitkäaikainen sidos, mutta ehdottomasti sydäntä lähinnä ovat myös Alfat.
Ukko ylisti auton muotoilua pitkään ja pyysi vielä vaimonsakin ihmettelemään. Ihmettelivät ja kiertelivät autoa pitkään ja lopuksi kaveri heitti kommentin joka jäi hauskasti mieleen. Täytyy olla vähän *hieroo peukaloa ja etusormea toisiinsa* että tälläsillä ajelee ja iski silmää.
NIIMPÄ. En viittiny ees sanoa että samalla rahallahan näitä saa ku 1.4 colopalloja :wink:

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Kaupan pihassa vanhempi herrasmies tokaisi
"en fin bil". Tosin kuullunymmärtäminen takkusi
jo YO-kirjoituksissakin joten ehkä kuulin väärin..
:silly:

Niin ja duunissa sain selittää eräälle hemmolle joka
yllätti minut housut kintuissa tutkimassa AR-Forumia
että "kyllä, Alfa on hyvä talviauto, ei tule kylmä".
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Sleepperi kirjoitti:Joku reilu viikko sitten odottelin muijaa autossa..
Yhtäkkiä kulman takaa tuli joku 40-50v nainen, joka pysähtyi ja jäi tuijottamaan suu auki minua/Getvosta.
Kai otit rekkarin ylös? Menikö muija vaihtoon? :wink:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Vastaa Viestiin