Sivu 3/15

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 18:18
Kirjoittaja Jay-Man
Raimo Miettinen kirjoitti:Entäs tämä?
IL: "Reipas eläkeläisrouva Oili Jalonen päätti toimia ja työnsi kaaharibemarin Aurajokeen."
Oispahan tällä hetkellä yksi huoli vähemmän :D

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 31 Tammi 2013, 14:49
Kirjoittaja Jakke
Kuvastahan ei varsinaisesti selviä, onko kyseessä tuon laivan vesillelasku vai mitä... :wink:

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 31 Tammi 2013, 16:37
Kirjoittaja Jay-Man
Jakke kirjoitti:Kuvastahan ei varsinaisesti selviä, onko kyseessä tuon laivan vesillelasku vai mitä... :wink:
Vesien lasku tai vesillelasku, mitä näitä nyt on.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 31 Tammi 2013, 21:37
Kirjoittaja mutt
Jay-Man kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Kuvastahan ei varsinaisesti selviä, onko kyseessä tuon laivan vesillelasku vai mitä... :wink:
Vesien lasku tai vesillelasku, mitä näitä nyt on.
Jos vedet ei pysy autossa, saa auto pysyä vedessä?

Eikös tuo Jalonen ainakin joskus myynyt tuonti-bemareita ja purkuosia ihan kohtalaisessa mitassa? Oma muistikuva varmaan 10:n vuoden takaa.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 01 Helmi 2013, 15:11
Kirjoittaja Jakke
mutt kirjoitti:
Jay-Man kirjoitti:
Jakke kirjoitti:Kuvastahan ei varsinaisesti selviä, onko kyseessä tuon laivan vesillelasku vai mitä... :wink:
Vesien lasku tai vesillelasku, mitä näitä nyt on.
Jos vedet ei pysy autossa, saa auto pysyä vedessä?

Eikös tuo Jalonen ainakin joskus myynyt tuonti-bemareita ja purkuosia ihan kohtalaisessa mitassa? Oma muistikuva varmaan 10:n vuoden takaa.
Meinaatko, että kohta ois taas edullista bimmerin purkuosaa tarjolla? :lol:

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 01 Helmi 2013, 17:52
Kirjoittaja palkus
^kyllä niitä osia on siellä jo ihan riittävästi, sehän on penari-kuskin tavaratalo.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Helmi 2013, 20:57
Kirjoittaja Vittorio Jano
wekkuli kirjoitti: Kaikin puolin terveellinen tapa.

Viimasuojahan voi olla myös äärettömän tyylikäs, jos itse tekee:

Kuva

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 03:03
Kirjoittaja sataviisviis
^Olvin pahvi olisi kyllä kotimaisempi vaihtoehto.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 09:48
Kirjoittaja Alfissimo
Tuossa siis korostetaan omistajan huonoa makua sekä auto että juomapuolella. Voihan se tietysti olla joku perussuomalainen, joka haluaa karjalan takaisin, vaikka tölkki kerrallaan.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 16:12
Kirjoittaja DaViega
Alfissimo kirjoitti:Tuossa siis korostetaan omistajan huonoa makua sekä auto että juomapuolella. Voihan se tietysti olla joku perussuomalainen, joka haluaa karjalan takaisin, vaikka tölkki kerrallaan.
*Tykkään*
Eka sana joka tulee mieleen? 'Rattijuoppo', rivissä heti perässä 'Alkoholisti'

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 16:26
Kirjoittaja Jiitee
DaViega kirjoitti:
Alfissimo kirjoitti:Tuossa siis korostetaan omistajan huonoa makua sekä auto että juomapuolella. Voihan se tietysti olla joku perussuomalainen, joka haluaa karjalan takaisin, vaikka tölkki kerrallaan.
*Tykkään*
Eka sana joka tulee mieleen? 'Rattijuoppo', rivissä heti perässä 'Alkoholisti'
En tykkää.
Omistajalla selvästi varma maku.

Jt

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 07 Helmi 2013, 21:04
Kirjoittaja azorblade
Päästiin ajelee hinurilla. Ja saatiin naapureille puheen aihetta. ABS, ajonvakautus yms ei toimi ja auto laahaa. Oisko jarru tai laakeri.. No nyt Hartikaisella ja Micra alla..

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 07 Helmi 2013, 21:09
Kirjoittaja RikunAlfaRomeo
Jarrut jäässä... :roll: pari kertaa tehnyt saman itselle.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 07 Helmi 2013, 22:40
Kirjoittaja Aquatica
^^
Takajarrut (käsijarru) voi hyvinkin olla syyllisiä... Tai ainakin jarruvaijerin suojakumit, mitkä menee rikki ja aiheuttaa vaijerin jäätymisen.
Polforea voi kertoa myös omista kokemuksistaan 159:n kanssa..

Itse voin sanoa samaa 156:sta =D Laahaava takajarru (vaijerit rikki) aiheutti helkkarinmoisen jarrurempan taakse, kuten levyt ja palat ja lisäksi vielä yksi jarrusatulakin. Kaikki parin euron "säästämisen" (ei vielä tarvi, kyllä ton kerkee-asenne) takia. Laahaava jarru, jäässä oleva vaijeri = ei ABS:ää tai herkkuja + lämpenevä pyörä + sulanut satula <3 :D

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 07 Helmi 2013, 23:13
Kirjoittaja azorblade
Oukei. No huomenna selviää oisko vaan jäässä ollu. Aika kottero tuo Micra, joten hyvä vaan jos huomenna pääsis siitä eroon..

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 08 Helmi 2013, 10:58
Kirjoittaja azorblade
Käsijarruvaijerit ongelman kohteena. Mutta vasta maanantaina ehtivät vaihtamaan eli nissanointi jatkuu.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 13:40
Kirjoittaja Kivijärvi
Tulipa oma vuoro... eli hinurilla mentiin! Lankinen kävi ja kukkui moitteetta työmatkan, mutta 3h odottelua oli vissiin auton herkälle luonteelle liikaa. Startti pyöritti hyvin, aivan pientä lupailua aluksi, mutta ei koskaan herännyt kunnolla käyntiin. Arvelin, että nollan pinnassa sahaillut lämpö on tiivistänyt kosteutta, joka jäätynyt 10 asteen pakkasessa. Moottorin lämmitys lohkarilla ei tuottanut silti tulosta minkään vertaa. Ajotieturi herjasi kertaalleen "check diesel filter" ja se oli siinä. Ei muuta lu hinuri paikalle ja auto huoltoon. Toisin kuin pelkäsin, auto ei sielläkään herännyt koomasta ja ollut "kunnossa". Sen sijaan EGR-venttiili jumittanut, "selkeää vikakoodia". Ja toisin kuin arvelin, eivät tuota mahdollisuutta vettä liikaa kerännyttä dieselsuodatinta edes tarkistaneet. Ei vissiin jääny terveisiä vikamuistiin. Kaveri alkoi viisastella partikkelisuodattimesta, joten asiantuntemuksessakin olisi vähän viilaamisen varaa. En ole vielä itse ihan varma uskoako diagnoosia... jotenki en purematta niele.

En kyllä ollut uskoa korviani siis, että joku p*skankierrätysventtiili kuolee laakista ja tappaa koneen noin totaalisesti. Ja että vaihto on puolen päivän urakka ja hintaa kertyy yhteensä rapiat seittemänsataa rahaa. Kyllä on dieselillä ajaminen kerrassaan edullista, tai kuten Saunalahden mainoksessa, "edulliseen ajoon pitää vaan tottua"... :roll:

Jos nyt jotain myönteistä tästä kaivelisi, niin tuntuiskohan se auto nyt sitten virkummalta jatkossa. Eikös se jumittavan EGR saa kulkupuolta vähä vähältä hiipumaan..?

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 13:59
Kirjoittaja mutt
Kivijärvi kirjoitti:En kyllä ollut uskoa korviani siis, että joku p*skankierrätysventtiili kuolee laakista ja tappaa koneen noin totaalisesti.
Nimenomaan noin ne tuppaa usein tekemään. Ei tästä pitkään ole, kun tein havainnut autotarvikeliikkeen kemikaalihyllyltä. On näköjään useammaltakin valmistajalta tullut varta vasten tehdyt tuotteet EGR:n ja imusarjan puhdistamiseen. Takavuosina olisi hourulaan kuskattu sellainen, joka olisi väittänyt, että tulevaisuudessa imusarjan puhdistaminen on normaali huoltotoimenpide. :silly:

Eipä se p**kansyönti ole terveellistä ja luonnollista kenellekään. No ehkä vähän kärpäsille.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 17:37
Kirjoittaja doublesix
^^ Tuossa juuri yksi esimerkki, jonka vuoksi itse siirryin takaisin bensakoneisiin. Hanurista nämä nyky dieselit, jos omasta taskusta joutuu kaivamaan fyrkat huoltoihin. Liisarit erikseen.

Nimim: Detroit Diesel 6.2 Rules. :wink:

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 18:28
Kirjoittaja wekkuli
Kyllähän eegeeärrättömiä ja loukuttomia dieseleitä on vielä maantiet täynnä. Meitsi pysyttelee vanhoissa ja sitten kun eegeeärrät ja loukut on tullu miehen ikään, osataan niitä jo korjata halvalla ja/tai tekniikasta on tullut luotettavampaa ja/tai tiedetään missä autoissa ne kestää ja missä ei.

Pätee oikeastaan kaikkeen tekniikkaan...

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 21:17
Kirjoittaja Kivijärvi
Kyllä, eipä juuri naurata maksella itse tätä luonnonsuojelua lasipalatsien tiskeillä.. Olen aina ja nyt yhä enemmän ollut sitä mieltä että Nuova Delta tarttis pellin alle geriatrisen Volvon maanteiden pikisissä myrkkyliemisissä koetellun ja edelleen korkealta ja kovaa kirkuvan vitosen ja kasipätkän ohjauskilkkeet (tai no, pannaan koko alusta ja istuimet siitä) ja parempaa autoa olisi vaikea tähän autoilun nälkään saada. Tossahan ne pihalla kököttää ja yhtä autoa oikeastaan olenkin vain vailla, joten onnistuiskohan fuusiointi jossain...? :lol:

Tässä Multijet II -motissa tuntuu olevan ainakin kaksi "ominaisuutta" joita en kaipaa: EGR-venttiili ja joku vulkanoinnistaan pettävä ohjainpyörä jakohihnan reitillä. Molemmat susia... :bad-words: Hyviä ominaisuuksia taas alhainen löpön syönti ja käyttöominaisuudet.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 24 Helmi 2013, 21:06
Kirjoittaja TTi
Googleen "diesel problems egr": tuottaa jotain 8,5 miljoonaa osumaa. Noita egr-ongelmia on aika monessa nykydieselissä, ei pelkästään Alfa/Fiat/Lancia-peräisissä koneissa.

En kyllä puolen päivän ajan käyttöä ja 700 euron kustannusta ymmärrä mitenkään. Kannattaa olla huoltoon yhteydessä ja pyytää asiasta tarkka selvitys. Ainakin 1,9 JTDm:ssä venttiilin irrotukseen ja paikalleenlaittoon ei mene puolta tuntia kauempaa. Edes ensikertalaiselta. Uuden venttiilin hinta lienee parisataa.

Nyt kun venttiili on vaihdettu ja uusi, kannattaa ajaa auto softa-päivitykseen (esim. Turbotec), jossa venttiilin parametreja muutetaan niin, että se on kiinni mahdollisimman paljon. En tiedä, miten 1,6:ssa, mutta 1,9:ssä ei saa softalla kokonaan sulki. Uudella softalla saa samalla vaivalla mukavammat teho/vääntö-ominaisuudet.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 24 Helmi 2013, 21:45
Kirjoittaja JaRoDD
Samalla meni Salexin diisseliin kuin omaankin EGR:n neljäreikäinen peitepelti. Ainakin toistaiseksi molemmat pelanneet ongelmitta. Ratkaisun hinta jäänee "hieman" uutta softaa huokeammaksi... :-D

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 14:32
Kirjoittaja Oiva
Huomenna ois tarkoitus Alfonsoa ulkoiluttaa lavalla keskustan tuntumassa (onneksi ei pitkää matkaa kun ei ole tullut vähään aikaan pestyä... :oops:, eli en laita kuvaa...)

Eli viime yönä kun olin kotiin ajelemassa yhtäkkiä tuntui pikku pamahdus ja ohjaus katosi. Vedin tien sivuun ja olin varma että rengashan siinä oli mennyt... Ihmetys oli kuitenkin suuri hanttarin puolen etupyörän nähtyäni: Rengas ehjä mutta haritti ulospäin ja roikkui melkein kiinni kaaressa. No tunkki alle ja pyörä irti ja onneksi juuri silloin paikalle sattui pari avuliasta herrasmiestä matkalla ravinteliin jotka sitten sattuivat tietämään autoista allekirjoittanutta (huomattavasti) enemmän ja totesimme pienen etsiskelyn jälkeen että oikean etualatukivarren pultti oli katkennut :shock:

Onni onnettomuudessa että ehdin jo esikaupunkinopeuksiin päästeltyäni juuri Tuusulanväylällä (yli) sataa.
Onko tälläinen nyt miten yleistä ja miten ylipäänsä mahdollista?
Auto vielä katsastettiin pari viikkoa sitten eikä huomautettavaa ollut muuta kuin saman kulman hammastangon suojakumissa. Tämä ei ilmeisesti kuitenkaan alatukivarren brakaamiseen liity?

Pyöränkulmat eivät ilmeisesti ihan kohdillaan ole ollut kun ratti jonkun aikaa jo ollut pikkasen vinossa ja ajossa on kyllä ollut tiettyä epävarmuutta. Voisiko tämä olla syy että pultti on saanut ylimääräistä rasitusta ja katkennut?

Post Scriptum vielä että edullisia hinauspalveluita pk-seudulla saa suositella!

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 17:49
Kirjoittaja Aquatica
Jos olet osunut johonkin, mikä olisi murtanut iskun voimasta pultin ja se nyt kesti tuohon asti - esim. kanttikiveen paukauttanut, tai isoon kuoppaan tmv. vaikkei noista nyt pitäisikään hajota, niin onhan se mahdollista, että vanha ruosteinen pultti antaa periksi.

Ei ole hinausvakuutusta? Nimittäin sitten tarvitaan paljon rahaa - tai joku, kenellä kortti ja vetokalusto riittää + trailerivuokra (jos ei omasta takaa). Kaveri aikanaan kysyi n. 2km matkalle hinausta: 490,- halvin hinta, johtui vakuutuksista ja tuommosista. Tarinoita kuullut siitä, että vastuuvapauslappusen allekirjoittamalla voipi halvemmalla saada, kun ei ole firmalla sitten vahingon sattuessa vastuuta tästä. En tiedä, voiko noin tehdä ja jos voi, onko edes laillista.

Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 18:06
Kirjoittaja Tazio
^
Ei varmaan maksa normihinaus tuota hintaa! Hätähinaus 'hinuri tänne nyt juhannusaatona' maksaa, mutta etukäteen tilattu työaikainen siirto on ihan järkevissä hinnoissa.

-Taxio

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 18:16
Kirjoittaja Polforea
Todellakin - startin sanottua viimeinsen sanansa 159 siirtyi Janakkalasta Hyvinkäälle työaikana hintaan 195e.

Oiva, varsinaisesti kokemusta ei pk-seudun hinausfirmoista ole, mutta Inter-Hinauksen Timo on ainakin itsekin autoharrastaja, eli ymmärtää rakkauden ajoneuvoihin.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 18:22
Kirjoittaja Oiva
No onhan tohon Suomen tieverkoston, varsinkin talvenjälkeiseen, kuoppien väistelyyn jo tottunut mutta eikai sekään taito niin täydellistä ole että tuleehan niissä käytyä mutta en nyt muista ainakaan niin lujaa täräyttäneeni että tukivarret irtoais... :shock:

Pikku kammo tosta jäi että vähän alkaa jo harkita vakavissaan vähän käytettyä MiToa....

Ja arkena hinurin saa kuulemma parin kilsan matkalle 140e mutta sunnuntaina taksa oiskin sitten jo 250e luokkaa

Rakkaus rakoilee jälleen joo... :roll:

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 19:21
Kirjoittaja jkk
hinaus-immosen kanssa maksoi hinaus espoon olarista helsingin viikkiin, milanoon 120 e lauantai aamuna.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 02 Kesä 2013, 21:53
Kirjoittaja Finest
75€ maksoi 6-8 vuotta sitten samantien tilattu hinaus n. 5 km matkalle.
Käytiin vielä hakemassa uusi pultti alapalloon samaan hintaa + vaihtoapua..

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Kesä 2013, 19:58
Kirjoittaja Jiitee
^ Siis näitä on mennyt useammilta :shock: pitäisikö jo vaihtaa itse molemmat etukäteen...
Tämä on paha juttu, sillä turvallisuus pitäisi olla Tourismo Internazionale-tyylin autojenkin ( lue AR) suunnittelun lähtökohta. Luigi on taas testannut viineissään nämä pultit.... :?

Jt

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Kesä 2013, 22:18
Kirjoittaja Finest
^Ollut alfa silloin :wink:
Ei kartiokiinnityksellä olevan alapallon jostain syystä jouduin avaamaan. Vanha pultti oli aika hapan , eikä hyllyssä ollut c-pulttia.
Siispä sopiva uusi täyskierteinen, joka jälkeen päin paljastui tavallista pehmeämmäksi. Hetken kolkotti kunnes hyppäsi pois paikaltaan..

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Kesä 2013, 22:29
Kirjoittaja palkus
siis mikä pultti meni poikki, ei se alapallon kartiokiinitys voi pettää muutenkuin mutteri löysänä tai kiristetty liikaa.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 03 Kesä 2013, 22:41
Kirjoittaja Finest
^Jos minulta kysyit niin ei ollut kartiolla vaan tämän tyyppinen:
http://vectra.desteem.org/carimages/ala ... G2675s.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikä siis mennyt poikki, eikä ollut c-pultti. Jengat siis kuluivat pois..

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 04 Kesä 2013, 13:49
Kirjoittaja Ottimo
Olin hyvin lähellä joutua kertomaan henkilökohtaisista hinurikokemuksista. Myin hiljattain autoni (Alfa 156 SW V6 -04) ja sain nyt tietää että samana päivänä n 200 km ajomatkan jälkeen etummainen moottorinkiinnitys petti ja matka jäi siihen. Eli aika hyvin ajoitettu myynti sitten kai. No, ikävältähän tämä tuntui ja olen ollut yhteeydessä auton ostajaan. Onneksi hän ei tästä nyt niin pahastunut vaan on kovasti autoon tyytyväinen.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 04 Kesä 2013, 14:36
Kirjoittaja Jiitee
Ottimo kirjoitti:Olin hyvin lähellä joutua kertomaan henkilökohtaisista hinurikokemuksista. Myin hiljattain autoni (Alfa 156 SW V6 -04) ja sain nyt tietää että samana päivänä n 200 km ajomatkan jälkeen etummainen moottorinkiinnitys petti ja matka jäi siihen. Eli aika hyvin ajoitettu myynti sitten kai. No, ikävältähän tämä tuntui ja olen ollut yhteeydessä auton ostajaan. Onneksi hän ei tästä nyt niin pahastunut vaan on kovasti autoon tyytyväinen.
^Oliko mitään oireita ennakkoon ? Vaimon kanssa suunnitellaan vaan lomamatkaa hyvin huolletulla JTD-SW:llä Pohjois-Saksaan, niin tuokin olisi mukava ennakkoon eliminoida pois. Älkää vaan sanoko , että meidän täytyy lähteä reissuun huippuluotettavalla, mutta tylsähköllä Avensis-SW:llä :silent:

JT

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 04 Kesä 2013, 14:57
Kirjoittaja Ottimo
Jiitee kirjoitti:
Ottimo kirjoitti:Olin hyvin lähellä joutua kertomaan henkilökohtaisista hinurikokemuksista. Myin hiljattain autoni (Alfa 156 SW V6 -04) ja sain nyt tietää että samana päivänä n 200 km ajomatkan jälkeen etummainen moottorinkiinnitys petti ja matka jäi siihen. Eli aika hyvin ajoitettu myynti sitten kai. No, ikävältähän tämä tuntui ja olen ollut yhteeydessä auton ostajaan. Onneksi hän ei tästä nyt niin pahastunut vaan on kovasti autoon tyytyväinen.
^Oliko mitään oireita ennakkoon ?
No auton ostaja ja kaverinsa sanoivat koeajolla huomanneensa kolahduksen rajummissa kiihdytyksissä ja arvioivat sen syyksi moottorin ylintä kiinnityskohtaa joka kuulemma näytti huonolta mutta tämähän on sitten toinen juttu. Ainoa asia minkä itse voisin tähän yhdistää on sellainen kitinä etupäästä (alkoi jo varmaan vuosi sitten) minkä aiheuttajaa en onnistunut paikallistamaan. Se kuului jos autoa keinutti etupäästä. Ei siis sellainen tavallinen tukivarsinarina vaan enemmän tosiaan kitinä.

Hinurilla mennään!

Lähetetty: 26 Kesä 2013, 14:42
Kirjoittaja artjojy
Tässä etenemis muodossa on nyt tilanne Alfa vastaan Fiat 1-1 :)
ImageUploadedByTapatalk1372246872.984221.jpg
ImageUploadedByTapatalk1372246872.984221.jpg (93.86 KiB) Katsottu 10864 kertaa

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 23 Heinä 2013, 19:04
Kirjoittaja sataviisviis
Uttista Kouvolaan päin oli hinurin lavalle juuri nousemassa 156sporttifarkku, vaaleanvihreä.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 29 Heinä 2013, 20:49
Kirjoittaja Naamapalmu
Tällä tavalla hinattiin Espoossa viime vuonna laturin kärähdettyä. Lisättäköön että sain virkavallalta hieman työntöapua katukäytävälle. :-D

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 30 Heinä 2013, 08:16
Kirjoittaja mutt
Brittiläisessä kyselyssä oli Fiat kaikkein luotettavin merkki:
http://www.whatcar.com/car-news/honda-t ... vey/266383" onclick="window.open(this.href);return false;

No, tosin vain eurooppalaisista (no ehkä Fordkin on sellainen, vaikka tässä autoista puhutaankin), mutta kuitenkin. Alfa ei ihan ollut, mutta päihitti kuitenkin Porschen :!: ja Bentleyn. Viime mainittujen sijoituksia huonontaa sekin, että indeksiin vaikuttaa myös korjauksien hinta.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 30 Heinä 2013, 08:30
Kirjoittaja Jiitee
^Aijai, kylläpä polttelee tuo Mx-5:nen, pahus kun 90-loppupuolella ei Alfalla ole tarjota takapotku-avokasta naatiskelubiiliä...kun tuo Mäksä on vielä luotettavakin :wink:
Mutta 916-spider on paremman näköinen... saako siihen muuten millään lasista takaruutua?
Muovinen ei oikein vakuuta....

Jt

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 10 Elo 2013, 17:31
Kirjoittaja doublesix
Juniorit leikkivät meitsin vanhoilla autoilla. :lol:

Kuva

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 10 Elo 2013, 22:14
Kirjoittaja Streider
^ Eikös tuossa nyt ole hieman huonosti pitoja Alfassa, jos kerran pitäisi tuota hinuria perässä vedellä?

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 14 Elo 2013, 09:25
Kirjoittaja toolman
:)

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 14 Elo 2013, 09:36
Kirjoittaja Albertolli
Kai otitte spaikkuun uudet huiput matkalla? :mrgreen:

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 14 Elo 2013, 09:42
Kirjoittaja Hepa
^^Harmi kun GTA ei ole SW. Spideri olisi mahtunut konttiin.

Mikä keltaiseen tuli?

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 14 Elo 2013, 10:00
Kirjoittaja Rasvis
Spiideri ei koskaan ole kuulostanut yhtä hyvältä :-D

Se vesipumpun hihnapyörään asennettu Bemarin viskokytkin ei sitten ollutkaan niin hyvä idea. Kesti kyllä pari kesää mutta nyt pumppu kypsyi sitten laakista, ei varmaan kestänyt ylimääräistä kuormaa akselilla.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 14 Elo 2013, 10:33
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Kuva


Ei se siivillään taidakkaan päästä hankaamaan lohkoon. Tuossa on laippa lohkoon päin.

Re: Hinurilla mennään!

Lähetetty: 14 Elo 2013, 16:08
Kirjoittaja insinörtti
^^^^ Entä nuo muut? Hinausliikkeellä 4 yhden hinnalla -tarjous?