Autonvaihtoketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Ranttall
Viestit: 220
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:51
Car(s): Volvo S80 D5 AWD -09 Executive
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-Tronic -07, Alfa Romeo 159 2.2 JTS -06, Alfa Romeo GT 2.0 JTS -04 Selespeed, Alfa Romeo 156 2.0 TS -00
Paikkakunta: Lahti

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Ranttall »

Billie kirjoitti:Viettäkäämme hiljainen hetki. Toivokaamme, että vikavalot loistavat poissaolollaan.
Toivokaamme, että pahan kylkikolarin jäljiltä auto kulkee suurin piirtein suoraan. Toki voi olla hyvinkin nopea vaikka liikenneympyrässä. :-D :-D

Ei vaiskaan, hyvä se on. Onnittelut!
Eikö tuo 5-sarjalainen ole muuten aika isokokoinen pirssi.
Toivotaan että suuremmilta murheilta vältyttäisiin. Tänään "pikkaisen" säikäytti kun ajossa vilkahti öljynpainevalo ja sammui saman tien. Öljyt maksimissa ja muutenkin kaikki kunnossa. Häiriköin entistä omistajaa sen verran, että hän kertoi anturissa olevan häikkää ja että valo vilkahtaa joskus ja jouluna, mutta kaikki kuulemma kunnossa siitä huolimatta. Täytyy varmaan tuo anturi kuitenkin vaihtaa ihan jo oman mielenterveyden kannalta.

Mitä auton kokoon tulee niin onhan tuo melkoinen laiva. Varmasti suurin auto mitä minulla ollut sisältäen 159:t yms. Tai no, harrasteautona ollut Pontiacin 80-luvun piilofarkku taisi kyllä olla isompi. :lol:

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Onnittelut hankinnasta ja mukavia kilometrejä!

Avatar
JT Newman
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2005, 13:53
Car(s): Kiitos 2018-2021 Giulia 1&2
Karvalakkitesla
Belvedere -58 290hp
Paikkakunta: It's a long way to Leppärary

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja JT Newman »

Q2 -> Q4

Eli, hyvin varusteltu Giulia Super diesel vaihtui karvalakkivarusteltuun Giulia Veloce bensaan.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

@ Ranttall: Onnittelut bemusta :-D
@ Lerppu: joko olet suunnitellut vaihtoa? :mrgreen:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11218
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

JT Newman kirjoitti:Q2 -> Q4
Ei huono. Velocesta kuvia!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

JiiPee kirjoitti: @ Lerppu: joko olet suunnitellut vaihtoa? :mrgreen:
Kieltämättä nyt on hakuhistoria all over the place. :wink: Viimeaikoina keskittynyt mökkikauppoja / kakkoskotia hakemaan. Vaimo lupasi että sinne saa parkkeerata harrasteauton! Mutta nyt uhkaa tuon touhun budjetti karata niin hitoksiin, että alan itse pakittelemaan siitä. Kun suvun mökki on ihan ok ja vähällä käytöllä. Hitto, sinne ajaa alle puoltoistatuntia ja satametriä rantaviivaa sekä saunamökki kiinni vedessä + muutenkin asiallinen!

Joten ei taida kolmosautoa tulla. (Hirveesti olis lopulta puhutellut luukkulamppuiset kasarivehkeet, Trans Am ehkä eniten. :silly: )

Palaan siis suunnitelmaan Maseratista mahdollisimman pian. Pelkään että vaimo vaatii jonkin aikaa tälle, liittyy siihen että poikaa joutuu kuskaamaan kouluun ainakin pari ensimmäistä luokka-astetta. Ja kuulemma pojan kuskaaminen tehdään autolla, joka on järkevä.

Joten vastaus kysymykseen: Olen suunnitellut vaihtoa ihan kokoajan, kerron sitten kun realisoituu! :wink:

Avatar
Polforea
Viestit: 11192
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Investoi sukumökille autohalli.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^siellä on - mutta täynnä roinaa... :oops:

Täytyy nyt hetki fanitella muiden autonvaihtoja! :mrgreen:

Avatar
Polforea
Viestit: 11192
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Sittehä se o roinahalli eikä autohalli.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

lerppu kirjoitti: poikaa joutuu kuskaamaan kouluun ainakin pari ensimmäistä luokka-astetta. Ja kuulemma pojan kuskaaminen tehdään autolla, joka on järkevä.
Höh? Mikä ongelma tuo on? Maserati Coupessa on mitä parhaimmat integroidut lastenistuimet takana.
Viimeksi muokannut FinPat, 15 Touko 2020, 07:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JT Newman
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2005, 13:53
Car(s): Kiitos 2018-2021 Giulia 1&2
Karvalakkitesla
Belvedere -58 290hp
Paikkakunta: It's a long way to Leppärary

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja JT Newman »

Vittorio Jano kirjoitti:
JT Newman kirjoitti:Q2 -> Q4
Ei huono. Velocesta kuvia!
Toinen topaasi: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=638656#p638656
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Avatar
sataviisysi
Viestit: 213
Liittynyt: 18 Touko 2010, 07:55
Car(s): Pelkkää exää, mito tb, mito qv, giulietta ma tct x2, 159 2,4 x2, brera 3.2.

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja sataviisysi »

Ilmeisesti olen nyt keski-ikäinen tai vanha kun ostin ensimmäisen ihan uuden auton, tosin vaimo lienee pääkäyttäjä tälle. X2 20i poistuu ja parin kuukauden päästä pitäisi tulla X1 25e charged edition.

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Onnittelut! Tuohan taitaa olla ihan sähkönelikko, eli kaikki pyörät työntää ilman dinosaurusmehuakin. Voimalinjaa tuli testattua 5-sarjan sähkönelivedolla, oli kyllä hyvä!

Avatar
sataviisysi
Viestit: 213
Liittynyt: 18 Touko 2010, 07:55
Car(s): Pelkkää exää, mito tb, mito qv, giulietta ma tct x2, 159 2,4 x2, brera 3.2.

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja sataviisysi »

Tänks, ihan näkemättä ja kokeilematta ja ilman tarvetta uudelle sain tarjouksen josta en voinut kieltäytyä, voisi sanoa, että myyjä halusi tehdä kauppaa eikä niin kuin nousukautena jolloin saa anella, että ottaisivat rahaa vastaan. Nyt on sitten yksi penarin hybridi ja yksi sähkömini tilauksessa, loppukesästä on uutta kalustoa pihan täydelltä :oops:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11218
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

sataviisysi kirjoitti:Nyt on sitten yksi penarin hybridi ja yksi sähkömini tilauksessa, loppukesästä on uutta kalustoa pihan täydelltä
Ne piirtää jne.

Onhan tuo moderni kattaus.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

lerppu kirjoitti:...Ja kuulemma pojan kuskaaminen tehdään autolla, joka on järkevä.
Niin, tämänhän on täysin subjektiivinen näkemys tai anna vaimon tehdä se omalla autollaan. Tuollainen luukkulampullinen olisi aika järkevä, kun se on hauska. V-kasia kuunnellessa mielikin rentoutuu.
lerppu kirjoitti:Joten vastaus kysymykseen: Olen suunnitellut vaihtoa ihan kokoajan, kerron sitten kun realisoituu! :wink:
Jotenkin aavistelin :mrgreen: .Oisko Corona-kahvit tässä joku päivä poikaa? Voisit samalla esitellä suizaa :lol: . Myönnä pois, tykkäät siitä.

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Suzukin esittelykahveet lienee paikallaan! Kai jostain saa viepois-kahvit, niin voidaan parkkiksella värjötellä hangessa Vitaraa ihaillen. :silly:

Osuma tuosta tykkäämisestä. Koen että tässä rehellisessä kulkineessa on vastinetta rahoille ja jotain sympaattistakin. Auto on tismalleen sellainen kuin miltä se näyttää. Paitsi että se on oikeesti aika hyvä - tuo on aito yllätys. Laatikko on parhaita poikittain asennettuja joita olen kokenut. Auto on kevyt ja alusta jämäkkä olematta kova - joten sitä on yllättävän mukava viedä! Ohjaus on tarkempi ja tunnokkaampi kuin vaimon F34:ssä (joka ei kyllä ole korkea rima). Kabiini on ulkomittoihin suhteutettuna tilava ja todella helppokäyttöinen. Kulku autoon on aivan parhautta ja penkki on mukava. Monikäyttöisyys on erinomaisella tasolla. Tässä on vetokoukkukin... :oops:
Huonoa on julkea varustelu - on kaistavahtia, törmäysautomatiikkaa, adaptiivista vakkaria. Jotka kaikki haluavat tehdä asioita toisin kuin minä. Mutta ei kai näistä nykyään eroon pääse. Peruutuskamera on heikohkolaatuinen. Sisustan muovit ovat karkeita, mutta toisaalta hintaryhmään nähden enemmän kuin ok. Kone on rehti mutta meluisa - ja sitä saa huudattaa että syntyy liikettä. Toisaalta istuu työkalumaiseen autoon ihan hauskasti. -Kokonaisuutena tämä on vallankin ilahduttava laite! Käyttöauto, joka huutaa pariksi harrasteautoa. Tila vaan loppuu pihasta, eikä katuparkki oikein houkuta.

Laitetaan mies puikkoihin - heitä viestiä sopivasta päivästä! Tänään joutuu siirtymään biimerillä Satakuntaan - tautinen Uusmaalainen Marinin piiskasta huolimatta aikoo näyttää vanhemmilleen lapsenlasta ensikertaa sitten toukokuuta vähälumisemman tammikuun. - Mutta maanantaista lukien on kalenterissa vain tyhjää.

Avatar
Garmund
Viestit: 2137
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): 508 RXH
Crosswagon Q4
Gtv 3.0 ja pari muuta

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Garmund »

Ajoin tommoisella vitaralla (1,4 turbo autom) joulukuun lopussa reissun Etelä-Ruorsiin (Malmön viereen Lundiin).
Oli ihan ok tuntuinen auto, ihan hyvä ergonomia(vs 156 fl tai varsinkaan gtv penkit, taisivat puolinahat olla tuossa vitarassa) ja valot, jne. On muuten yllättävän kevyt se nykyautoksi, painaa muistaakseni samaa tai hieman vähemmän kuin 156. Noh eipä se vitara iso auto olekaan. Talvella loskassa kaveri sano autoa vähän ikäväksi ajaa, veikkaan että nykymallin mukaan siinä 225 leveät talvirenkaat, voisi kevyessä autossa kapeammat pelata paremmin.

Keveyden ja korkeuden huomas muutaman kerran negatiivisesti Ruotsin yllättävän mutkaisella ja mäkisellä motarilla. Vakkari/autom jarrutus sekoilu pari kertaa tietyön jyrkässä mutkassa. Ensimmäinen sekoaminen vähän säikäytti kun auto teki napakan jarrutuksen ennen kuin tiputti adaptiivisen vakkarin pois päältä. Jarrutti terävästi jonkun sekunnin kymmenyksen senverran että sen huomas, ei siis mitään "liinat kii") Vakkari palasi jonkun minuutin ajon jälkeen takaisin toimintaan.

Kone miusta sama kuin muutkin noi pikkuturbot, eli ihan pirteän tuntuinen mutta kun yrittää oikeasti lähteä reippaasti ei tapahdukkaaan mitään lisää.
Suoraan vaan suoraa

Avatar
_rico
Viestit: 1342
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 00:06
Car(s): ModelY
Ex Giulietta ja 3x 156
Paikkakunta: Espoo

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja _rico »

Eilen päivällä alettiin puhua kaupoista ja juuri äsken allekirjoitin rahoitussopimuksen sähköisesti.
Uusi auto tuodaan meille kotiin tiistaina ja siihen sitten päättyykin 11 vuotta kestänyt taipale alfojen kanssa..

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja willez »

Kuka myy mulle Giulia Velocen 20k€, tehdään kaupat vaikka heti ? :lol:

No joo, leikki sikseen. Suomen halvimmat bensa automaatti Giuliat on 32-33k€ tällä hetkellä (motonetin mustapunaisilla liekkisisustoilla varustettuina, hyi helvetti). Velocet pyörii yli 40k. Ilmeisesti näissä "facelift" perus Giulioissa (2020 ->) on myös tuo 280hp vakiona. Ohjelmalla luultavasti saa alkupään malleihin samat voimat "pikkurahalla".

Nykyinen kärry hoitaa tonttinsa loistavasti, onhan siinä käytön jälkeä yms. , mutta silti, mitään suurempaa valittamista ei ole. Kaikki toimii ja kulkee kovaa.

Kaikesta huolimatta, pyörii ajatukset jo seuraavassa vaihdokissa. Se tulee olemaan BMW F10 tai F30 kuusisylinterisellä bensa automaatilla TAI Giulia bensa automaatilla. Tehoa pitää olla vähintään 250hv.

Takaveto tai neliveto, ei suurempaa merkitystä tässä kohtaan. Koko homma perustuu siihen, että pitäisi saada alle 25k€ tämä seuraava vaihdokki. F30 kaikki maksaa yli 30k tällä hetkellä, Giuliat yli 30k€. Ainoastaan F10 "hinnat alkaen" malleja saa 20k€ tuntumaan. Tosin, tällöin pellin alla on "se laiskin" versio. Joutuu poistamaan naurettavan "523i" merkinnän takaata :lol:

Mielenkiinnolla odotellen, koska ilmestyy myyntiin suomen eniten ajettu Giulia ja hinta alkaa kakkosella :-D

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11218
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

lerppu kirjoitti: Koen että tässä rehellisessä kulkineessa on vastinetta rahoille ja jotain sympaattistakin. Auto on tismalleen sellainen kuin miltä se näyttää.
Tunnistan samaa henkeä tuossa meidän Seatissa. Meno ei ole mukavaa eikä suorituskykyistä, mutta tykkään silti sillä ajaa. Varmaan tuo rehellisyys on hyvä sana. Luokkaa isommissa pikkuautoissa alkoi olla jo liikaa yritystä esittää isoa autoa.

Tarjolla olisi ollut myös yksilö, jossa oli peltivanteet ja veivattavat ikkunat. Vähän harmittaa, että otin tuon pölykapseleilla ja sähkölaseilla (ei toki takana) varustetun elvistelymallin. Mutta kun oli sama hinta ja vähemmän kilsoja.

Kuva
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Vittorio Jano kirjoitti:
lerppu kirjoitti: Koen että tässä rehellisessä kulkineessa on vastinetta rahoille ja jotain sympaattistakin. Auto on tismalleen sellainen kuin miltä se näyttää.
Tunnistan samaa henkeä tuossa meidän Seatissa. Meno ei ole mukavaa eikä suorituskykyistä, mutta tykkään silti sillä ajaa. Varmaan tuo rehellisyys on hyvä sana. Luokkaa isommissa pikkuautoissa alkoi olla jo liikaa yritystä esittää isoa autoa.

Tarjolla olisi ollut myös yksilö, jossa oli peltivanteet ja veivattavat ikkunat. Vähän harmittaa, että otin tuon pölykapseleilla ja sähkölaseilla (ei toki takana) varustetun elvistelymallin. Mutta kun oli sama hinta ja vähemmän kilsoja.
Hyvä kun otit kuvan tarpeeksi kaukaa, niin Mii mahtui kokonaan mukaan.
Varmasti pätevä pikkuauto. Hajuton, mutta täyttää sille asetetut tavoitteet mainiosti.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11218
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

glideslope kirjoitti: Hajuton, mutta täyttää sille asetetut tavoitteet mainiosti.
Vaikea selittää, mutta just tää hajuttomuus tekee sitä luonnetta. Tool.

Tai ehkä tuo on vain sellainen tuulahdus menneiltä ajoilta, joita näin about puoli vuosisataa eläneenä alkaa haikailemaan.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Bingo! Jokin siinä käyttölaitemaisuudessa rentouttaa. Ja siinä ettei yritetä kosiskella, vaan se mitä näet on se mitä saat. Liikkumisessa ei ole poseerauksen häivääkään vaan tarkoituksenmukaisuutta. Harrasteauto itseltä nyt puuttuu, mutta ei ole liian kiire... Luukkulamppulaitteiden maailma on vienyt selainosoitteet kokonaan, nyt suosiossa Possun 944. Katsotaan, halujen kohdetta on helpompi vaihtaa kuin hankittua autoa! :roll:

Avatar
Polforea
Viestit: 11192
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Polforea »

lerppu kirjoitti:Katsotaan, halujen kohdetta on helpompi vaihtaa kuin hankittua autoa! :roll:
Ei tuo jälkimmäinenkään kauheen vaikeelta oo näyttäny :D
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Touche! :oops:

Haluasin kiittää akatemiaa, kotimaisia automyyjiä - niin kaupallisesti toimivia kuin yksityishenkilöitä, Texasilaisia automyyjiä, perhettä tuesta ja minuun uskomisesta, Alfabbs - ilman teitä tämä tuntuisi tyhjemmältä... *queue the music*

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

lerppu kirjoitti:Luukkulamppulaitteiden maailma on vienyt selainosoitteet kokonaan, nyt suosiossa Possun 944. Katsotaan, halujen kohdetta on helpompi vaihtaa kuin hankittua autoa! :roll:
Nepa-Nepa on hieno keksintö!

Olet varmaankin katsonut tämän: https://www.nettiauto.com/porsche/944/10902961

Siinä olisi jo valmiina monta pikku detaljia tehtynä. Oli tosin myynnissä oikealla harrastajalla pari vuotta sitten muistaakseni alle puoleen hintaan nykypyynnöstä.

Avatar
Jiitee
Viestit: 4324
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

lerppu kirjoitti:^Bingo! Jokin siinä käyttölaitemaisuudessa rentouttaa. Ja siinä ettei yritetä kosiskella, vaan se mitä näet on se mitä saat. Liikkumisessa ei ole poseerauksen häivääkään vaan tarkoituksenmukaisuutta. Harrasteauto itseltä nyt puuttuu, mutta ei ole liian kiire... Luukkulamppulaitteiden maailma on vienyt selainosoitteet kokonaan, nyt suosiossa Possun 944. Katsotaan, halujen kohdetta on helpompi vaihtaa kuin hankittua autoa! :roll:
Nyt kun olet päässyt japanilaiseen laatuun kiinni niin tuossa genressäsi katselepa Miataa sillä silmällä ... omaan silmään aina
istunut hyvin ja on aika mahtava ajaa... siis alfamainen ajettava ja myös tunnetta mukana mutta japsilaadulla suunniteltu ja kasattu.

PS. Vaimon kanssa eilen mukavan yhteisen Moto-Guzzi-reissun jälkeen hän totesi, että avoautokin olisi kiva... hmm... samaa mieltä. On mulla ihana leidi :wink:
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
TeroPee
Viestit: 1515
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Miata on siinä mielessä merkkinsä hyvä edustaja että ruoste vaivaa.

Sinänsä kyllä kiva laite ja itsekin katsonut Gen2 laitetta 1.8 koneella aina silloin tällöin.

Gusse
Viestit: 897
Liittynyt: 22 Syys 2011, 17:29
Car(s): Model 3sr -21 & F-Pace -16 & Miata -90 ex: Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 -12, E91 -09, Giulietta MA -11 SP I, Focus Wagon -13 147 "Ruttutukku" -07, E87 -07, GT selespeed -05, Delta 1.4Tjet -09, C2 -05, Xsara -98, ZX -97, BX -89, CX -87
Paikkakunta: Espoo

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Gusse »

Jiitee kirjoitti:
lerppu kirjoitti:^Bingo! Jokin siinä käyttölaitemaisuudessa rentouttaa. Ja siinä ettei yritetä kosiskella, vaan se mitä näet on se mitä saat. Liikkumisessa ei ole poseerauksen häivääkään vaan tarkoituksenmukaisuutta. Harrasteauto itseltä nyt puuttuu, mutta ei ole liian kiire... Luukkulamppulaitteiden maailma on vienyt selainosoitteet kokonaan, nyt suosiossa Possun 944. Katsotaan, halujen kohdetta on helpompi vaihtaa kuin hankittua autoa! :roll:
Nyt kun olet päässyt japanilaiseen laatuun kiinni niin tuossa genressäsi katselepa Miataa sillä silmällä ... omaan silmään aina
istunut hyvin ja on aika mahtava ajaa... siis alfamainen ajettava ja myös tunnetta mukana mutta japsilaadulla suunniteltu ja kasattu.

PS. Vaimon kanssa eilen mukavan yhteisen Moto-Guzzi-reissun jälkeen hän totesi, että avoautokin olisi kiva... hmm... samaa mieltä. On mulla ihana leidi :wink:
Miata on kyllä kiva :-D . Sellainen tulikin keväällä hankittua ja löytyikin räpeltämätön ja ainakin näennäisesti ruosteeton yksilö. Tarkoitus olisikin tuo museoida ensi vuonna kun tulee 30 vuotta täyteen valmistusvuodesta.

Avatar
lerppu
Viestit: 5903
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

MX-5 1 gen olisi kyllä luukkulamppukriteerin puolesta ok. Mutta tuon hintaluokan 2 paikkaista avoa jos katsoisin, niin Alfaa en oikein voisi ohittaa, luukkulamput tai ei. On tää hankalaa / hauskaa... :mrgreen:

...plus ensin pitää hommata se kesäpaikka... :silly:

Avatar
155156
Viestit: 2086
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja 155156 »

willez kirjoitti:Suomen halvimmat bensa automaatti Giuliat on 32-33k€ tällä hetkellä (motonetin mustapunaisilla liekkisisustoilla varustettuina, hyi helvetti).
Mitä tuo suluissa oleva osuus tarkoittaa?
willez kirjoitti:Ilmeisesti näissä "facelift" perus Giulioissa (2020 ->) on myös tuo 280hp vakiona.
200 hv niissä on edelleen. Ulkomailla (ainakin GB) myydään 280 hv Veloce-mallia takavetoisena.
Viimeksi muokannut 155156, 27 Touko 2020, 15:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

TeroPee kirjoitti:Miata on siinä mielessä merkkinsä hyvä edustaja että ruoste vaivaa.

Sinänsä kyllä kiva laite ja itsekin katsonut Gen2 laitetta 1.8 koneella aina silloin tällöin.
lerppu haluaa luukkulamppuja joten NA on ainoa oikea vaihtoehto. Ja NB:ssä taas ainakin USA:ssa vastaus oli Mazdaspeed (turbo) versio.

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

155156 kirjoitti: Ulkomailla (GB, USA) myydään 280 hv Veloce-mallia takavetoisena.
USA:ssa ihan rehellinen "Base" malli on 280hp takaveto. https://www.alfaromeousa.com/bmo.giulia ... &year=2020

"Veloce" mallinimeä ei ole edes olemassa vaan perusmallinkin voi tilata etuvetareilla.

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

lerppu kirjoitti:MX-5 1 gen olisi kyllä luukkulamppukriteerin puolesta ok. Mutta tuon hintaluokan 2 paikkaista avoa jos katsoisin, niin Alfaa en oikein voisi ohittaa, luukkulamput tai ei. On tää hankalaa / hauskaa... :mrgreen:

...plus ensin pitää hommata se kesäpaikka... :silly:
Miata on urheiluauto kun taas 105/115/916/939 ovat enemmän cruisereita.

Carlo Coppa
Viestit: 736
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, MaXi5 -00, ex Maserati 4.24v -90
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

Vittorio Jano kirjoitti:Tunnistan samaa henkeä tuossa meidän Seatissa. Meno ei ole mukavaa eikä suorituskykyistä, mutta tykkään silti sillä ajaa.
Äläs nyt, Tekniikan Maailma kirjoittaa sisarmallista näin:"Taajamanopeuksien kiihdytyksissä ovat Citigon rinnalla urheiluautotkin helisemässä. Vielä 80 kilometrin nopeus saavutetaan helposti, mutta sitten tahti hidastuu."

Seuraavan kerran kun pääset valoissa Porsaan rinnalle, näytä sille :twisted: !
You can´t buy happiness but you can buy horsepower.

Carlo Coppa
Viestit: 736
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, MaXi5 -00, ex Maserati 4.24v -90
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

FinPat kirjoitti:
TeroPee kirjoitti:Miata on siinä mielessä merkkinsä hyvä edustaja että ruoste vaivaa.

Sinänsä kyllä kiva laite ja itsekin katsonut Gen2 laitetta 1.8 koneella aina silloin tällöin.
lerppu haluaa luukkulamppuja joten NA on ainoa oikea vaihtoehto. Ja NB:ssä taas ainakin USA:ssa vastaus oli Mazdaspeed (turbo) versio.
Eihän Miatassa ole kuin yksi tyypillinen ruostepaikka: Kuva
(kuva omasta MK2 1.8:sta).

Kesäkuun alussa pitäisi tulla voimaan lakiuudistus, joka helpottaa turbottamista. Miatojahan on ahdettu paljon tähänkin asti, mutta uudistuksen myötä sallittu teho määräytyisi teho-painosuhteen mukaan. Se suosii Miataa, joka ei paina paljon mitään. Uudistuksen myötä omastani voisi ottaa laillisesti irti 215 tai 272hv riippuen siitä, katsotaanko sen painoksi rekisteriotteelta löytyvä 1.100 kg vai nettitietoihin perustuva 1.000 kg. Kone kestää sellaisenaan tuon 270 heppaakin ja eihän noita tien päällä dynotella. Auto on ratkiriemukas ihan omana itsenään, mutta ajatus ahtamisestakin kiehtoo aika lailla.
You can´t buy happiness but you can buy horsepower.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11218
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Carlo Coppa kirjoitti: Äläs nyt, Tekniikan Maailma kirjoittaa sisarmallista näin:"Taajamanopeuksien kiihdytyksissä ovat Citigon rinnalla urheiluautotkin helisemässä.
Pakko olla joku sähkömalli? Meillä 3 cyl bentsiini...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Carlo Coppa
Viestit: 736
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, MaXi5 -00, ex Maserati 4.24v -90
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

^Niin onkin, tätä nykyä markkinoiden edullisin sähköauto. Oletin, että sinullakin on sähköversio.
You can´t buy happiness but you can buy horsepower.

Avatar
Tazio
Viestit: 3393
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Tazio »

FinPat kirjoitti:
lerppu kirjoitti:MX-5 1 gen olisi kyllä luukkulamppukriteerin puolesta ok. Mutta tuon hintaluokan 2 paikkaista avoa jos katsoisin, niin Alfaa en oikein voisi ohittaa, luukkulamput tai ei. On tää hankalaa / hauskaa... :mrgreen:

...plus ensin pitää hommata se kesäpaikka... :silly:
Miata on urheiluauto kun taas 105/115/916/939 ovat enemmän cruisereita.
Hmm. En kyllä lähtisi ihan heti sanomaan, että 105 tai 115 ovat lähtöjään jotenkin vähemmän urheilullisia kuin '80-luvulla suunniteltu klassisen MG:n kopio. Ja tämä siis mieheltä jonka t-paidassa just nyt lukee British Leyland =;

-Tazio

Lähetetty minun SM-T515 laitteesta Tapatalkilla

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11218
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Carlo Coppa kirjoitti: Oletin, että sinullakin on sähköversio.
Täällä mitään uusia ostella.

Ja piti olla kolme poljinta. Ja nyt on vielä neljäskin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
jyrkip
Viestit: 821
Liittynyt: 03 Helmi 2014, 20:51
Car(s): Ex. Alfat: Giulia super 1300
156 Sportwagon 2,0 JTS 16v -03
156 Sportwagon 2,4 JTDm 20v -05
166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04
Paikkakunta: Nummela

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja jyrkip »

FinPat kirjoitti:
lerppu kirjoitti:Luukkulamppulaitteiden maailma on vienyt selainosoitteet kokonaan, nyt suosiossa Possun 944. Katsotaan, halujen kohdetta on helpompi vaihtaa kuin hankittua autoa! :roll:
Nepa-Nepa on hieno keksintö!

Olet varmaankin katsonut tämän: https://www.nettiauto.com/porsche/944/10902961

Siinä olisi jo valmiina monta pikku detaljia tehtynä. Oli tosin myynnissä oikealla harrastajalla pari vuotta sitten muistaakseni alle puoleen hintaan nykypyynnöstä.
Oliko pakko. Eksyin 9xxFin foorumille ja taas meni pari tuntia tehokasta hukkaan. Piti vielä traficomilta stalkata, meidän ex nepanepa on näemmä katsastettu viimeksi 2016 yli 470tkm ajettuna. On siihen melkein kolmesatkua ilmestynyt sen jälkeen kun exän nyksä pisti sen lunariin 2005.

Hyvin niillä on hinnat pysyneet, taitaa olla jopa lähteneet nousuun.
Ex. 166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04
Ex. 156 2,4 JTDm 20V Sportwagon -05
Ex. Giulia 1300 -72

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja willez »

155156 kirjoitti:
willez kirjoitti:Suomen halvimmat bensa automaatti Giuliat on 32-33k€ tällä hetkellä (motonetin mustapunaisilla liekkisisustoilla varustettuina, hyi helvetti).
Mitä tuo suluissa oleva osuus tarkoittaa?
willez kirjoitti:Ilmeisesti näissä "facelift" perus Giulioissa (2020 ->) on myös tuo 280hp vakiona.
200 hv niissä on edelleen. Ulkomailla (ainakin GB) myydään 280 hv Veloce-mallia takavetoisena.
Nuo mustapunaiset jakkarat näyttävät ihan motonetin penkinpäällisiltä..

Okei okei, eli softaamaan joutuu jokatapauksessa.

Avatar
Jiitee
Viestit: 4324
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

Tazio kirjoitti:
FinPat kirjoitti:
lerppu kirjoitti:MX-5 1 gen olisi kyllä luukkulamppukriteerin puolesta ok. Mutta tuon hintaluokan 2 paikkaista avoa jos katsoisin, niin Alfaa en oikein voisi ohittaa, luukkulamput tai ei. On tää hankalaa / hauskaa... :mrgreen:

...plus ensin pitää hommata se kesäpaikka... :silly:
Miata on urheiluauto kun taas 105/115/916/939 ovat enemmän cruisereita.
Hmm. En kyllä lähtisi ihan heti sanomaan, että 105 tai 115 ovat lähtöjään jotenkin vähemmän urheilullisia kuin '80-luvulla suunniteltu klassisen MG:n kopio. Ja tämä siis mieheltä jonka t-paidassa just nyt lukee British Leyland =;

-Tazio

Lähetetty minun SM-T515 laitteesta Tapatalkilla
Ei kai lue sentään BL Morris Marina Club ? :wink:
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Tazio kirjoitti:Hmm. En kyllä lähtisi ihan heti sanomaan, että 105 tai 115 ovat lähtöjään jotenkin vähemmän urheilullisia kuin '80-luvulla suunniteltu klassisen MG:n kopio. Ja tämä siis mieheltä jonka t-paidassa just nyt lukee British Leyland =;

-Tazio

Lähetetty minun SM-T515 laitteesta Tapatalkilla
Makuasioitahan nämä ovat mutta NA Miata on kyllä oman perstuntuman mukaan mikroautomaisen tarkka kun vertaa 105/115 ajokokemukseen. Ja korin jäykkyydessä on massiivinen ero eikä Alfan eduksi.

Avatar
Teddy
Viestit: 377
Liittynyt: 03 Tammi 2017, 17:57
Paikkakunta: Kaakkois-Suomen idioottireservaatti

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Tazio kirjoitti:Ja tämä siis mieheltä jonka t-paidassa just nyt lukee British Leyland =;
Osaan arvostaa... 8)
Operating at the speed of dark

Avatar
Tazio
Viestit: 3393
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Tazio »

FinPat kirjoitti:
Tazio kirjoitti:Hmm. En kyllä lähtisi ihan heti sanomaan, että 105 tai 115 ovat lähtöjään jotenkin vähemmän urheilullisia kuin '80-luvulla suunniteltu klassisen MG:n kopio. Ja tämä siis mieheltä jonka t-paidassa just nyt lukee British Leyland =;

-Tazio

Lähetetty minun SM-T515 laitteesta Tapatalkilla
Makuasioitahan nämä ovat mutta NA Miata on kyllä oman perstuntuman mukaan mikroautomaisen tarkka kun vertaa 105/115 ajokokemukseen. Ja korin jäykkyydessä on massiivinen ero eikä Alfan eduksi.
Persdyno on kyllä yleensä hyvä mittari olen samaa mieltä. Kalibrointi tosin tulee oleelliseksi jos/kun tehdään yleispäteviksi tulkittuja havaintoja =;
Urheilullisuus on tietysti subjektiivinen käsite. Ja silti, ehkä yhden kaikkien aikojen kilpailullisesti menestykseimmän mallisarjan määritelmä 'kruiseriksi' verrattaessa moderniin MG-kopioon on mielestäni virheellinen tulkinta.
MX-5 on tullut ajettua joo, hyvä ja mikroautomainen on. Myös pomminvarma ja nykytekniikan/modernihkon suunnittelun ansiosta nopea. Minulta kysyttäessä häviää kyllä 'urheilullisuudessa' vaikkapa sille Midgetille, 105/115-sarjan Alfa Romeosta puhumattakaan.

-Tazio


Lähetetty minun SM-T515 laitteesta Tapatalkilla

Avatar
Tazio
Viestit: 3393
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Jiitee kirjoitti:

Ei kai lue sentään BL Morris Marina Club ? :wink:
Ei. Onko sellainen olemassa? Jos, niin liityn heti. Esim. tuon Kuolontähden olemusta ko. kerhon tarra piristäisi kummasti =)

-Tazio

Lähetetty minun SM-T515 laitteesta Tapatalkilla

FinPat
Viestit: 7306
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Tazio kirjoitti: Urheilullisuus on tietysti subjektiivinen käsite. Ja silti, ehkä yhden kaikkien aikojen kilpailullisesti menestykseimmän mallisarjan määritelmä 'kruiseriksi' verrattaessa moderniin MG-kopioon on mielestäni virheellinen tulkinta.
Nyt kun luen viestejäni niin huomaan kommunikoineeni epätarkasti. Refereroin siis 105/115 Spider "Graduate" malleihin jotka itse luokittelen kokemuspohjaisesti cruisereiksi. 105/115 Coupet kuuluvat luonnollisesti urheiluautoluokkaan.

My bad. Sorry. :(

Avatar
Jiitee
Viestit: 4324
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Autonvaihtoketju

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

FinPat kirjoitti:
Tazio kirjoitti: Urheilullisuus on tietysti subjektiivinen käsite. Ja silti, ehkä yhden kaikkien aikojen kilpailullisesti menestykseimmän mallisarjan määritelmä 'kruiseriksi' verrattaessa moderniin MG-kopioon on mielestäni virheellinen tulkinta.
Nyt kun luen viestejäni niin huomaan kommunikoineeni epätarkasti. Refereroin siis 105/115 Spider "Graduate" malleihin jotka itse luokittelen kokemuspohjaisesti cruisereiksi. 105/115 Coupet kuuluvat luonnollisesti urheiluautoluokkaan.

My bad. Sorry. :(
Samalla kartalla olin, siis puhuttiin avoautoista 105/115- sarja vs Miata/MX-5.

Oma persdyno myös sanoo, että Miata on huomattavan paljon urheilullisempi ajaa mutkatietä vauhdikkaasti vr. 115-"Graduateen". No yhtä lailla molemmat ovat joskus rankattu britessä kampaajien ja enemmänkin leidien cruising-autoiksi.

Turbotettu Miata olisi varmaan sitten eri kastia :wink:

PS. TaZio , MarinaNArina -klubia ei liene Suomessa, meinaatko perustaa ? 70-80-luvullahan brittiautoteollisuus
suorastaan kukoisti ja tuotti monia jälkipolvia järisyttäviä designeja kuten tuo Marina.
Tehty suoraan 4-5 paintin ja parin viikon "liittoloman " jälkeen. :wink:
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Vastaa Viestiin