Autotallissa krapisee 2010-2011

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4869
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Autotallissa krapisee 2010-2011

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Paljon samaa mitä olis pitänyt tehdä:

1. Autotallin remontti loppuun.
2. Vessa-Rellu lyöty laimin. Eli pakolliset remontit alta pois.
3. GTV:n remontin jatkaminen. :oops:
4. Spiderin talvihuolto.
5. Pitäisi se rätti ja maalaus jotenkin saada tehtyä. Edelleen...
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Mokomakin
Viestit: 718
Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

Melkosen tutulta listalta kuulostaa, kesällä on ollu tapana ajella ja syksy-talvi-kevät akselilla parsia ajokkeja kasaan.
-GTV hikoilee termaristaan
-uusi tulokas yamaha r5 -72 kampiakseli on tällähetkellä koneistamolla
-Kadett A -65 pohjatyöt pitäis saada kevääseen mennessä tehtyä jotta sen voisi kiikuttaa maalarille ja museotarkastajalle..

saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä :shock:

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Tavoite on manata seuraavat oireet pois 75:sta:

1. Vaihdelaatikon rutina (vaihdan koko laatikon)
2. Epämääräinen vaihteensiirto (uudet nivelet ym.)
3. Muljuava alusta ja ohjaustuntuma (puslia, tukikumeja, palloniveliä)
saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä
Niinpä, kylmässä tallissa joudun minäkin operoimaan. Ajattelin kokeilla infrapunalämmitintä selän takana.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4337
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Jos tuon 128:n nyt saisi valmiiksi.. Tosin näyttää jo aika toiveikkaalta jopa tämän vuoden puolella saada se käymään.. 8)

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

- Raivata 164:lle talvisäilityspaikka alakerran talliin.
- Purkaa yksi Prisma varaosiksi.
- Jatkaa Mazdan lokarinkaarien uudelleen muotoilua, lyhentää lavaa, korottaa koria rungolta, asentaa lisää valoja. jne...
- Saada 156 lopulta oikojalle + koritöihin + maalarille ja jälleen ajoon.
- Tehdä kaverin 3P:hen pikku parannuksia.
ja jos vaikka viimeinkin pääsisi Q4:n koneen kimppuun...
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Jahka se talli nyt ensin krapisisi kasaan, niin voisi aloittaa taas harrastelun näin monen vuoden jälkeen.
Ensin harrastellaan Vojaan ainakin uudet alatukivarret, jousilaakerit ja katalysaattori. Ja jos ei muuta ilmene, niin sitten sitä ehkä pääsisi 75:n kimppuun.
Sehän jäi muutama vuosi sitten seisomaan kun öljynjäähdyttimen banjoa kiristäessäni vedin jengat joko banjosta tai lohkosta ja hanskat tippuivat niin sanotusti siihen paikkaan. :)
Sitä (autoa) hierotaan sitten niin kauan, että voin osallistua Cuppiin. Ja jos auto näyttää pysyvän kasassa, niin sitten otetaan Bertone työn alle.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Minä tuskin autotallissa muuta teen kuin kaivan nenääni, olen tiellä, paljastan sivulauseissani tahattomasti etten ymmärrä auton tekniikasta juuri mitään, kalkuloin hiljaa mielessäni konkurssin astetta..

Edessä seuraavia pakottavia ja pakottomia remppoja ennen uutta kesää:

- öljynvaihto
- jakopään remppa, samaan syssyyn GTA:n imunokat ja uudet tulpat
- mahdollisesti lisää viriä pakopuolelle
- hammastangon vaihto sekä ylätukivarret eteen
- kannen viriremppa

Noista pakottavat toteutuvat, pakottomat mahdollisesti...painotuksiin varmasti vaikuttaa osittain se, pysyykö nyt 180tkm ajettu kytkin läjässä..
niin ja tietysti se mitä leimamies leimalla mahdollisesti sanoo.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

GTV:hen pakoputki ja jarrut, sekä ahto- ja öljynpainemittari.

Spideriin kaikkea pikkujuttua museointia silmälläpitäen.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
tsav
Viestit: 674
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tsav »

Jospa sitä saisi kevääseen mennessä vaihdettua öljyt kumpaankin autoon. Toisaalta kun tuon Alfan joku ostaa pois, niin alkaa todennäköisesti tallissa "asumis"kausi uuden projektin myötä. :wink:

sataviisviis
Viestit: 2039
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Uuuhh, auto on jo talvilevossa ja työ listaa on:
Hitsauttaa pohjasta ruostevauriot
-samalla jos vaikka sais uudet kiskot kuskinpenkille.
Takajarrujen huolto/päivitys.
Jakohihnan vaihto.
-samalla ilmastoinnin hihnan poistaminen käytöstä (ei tietoa miten tehdään).
Paikkailla korista alkavia ruostepisteitä (joita on valtaisa määrä).
Niin ja kesärenkaiden hankinta 8)

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Talven aikana olisi tarkoitus tehdä seuraavat hommat:
-moottorin purku ja kasaus uusilla vahvemmilla osilla
-uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
ja kaikkea muuta pientä.... :crazyeyes: :mrgreen:
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Mulla on ehkä vähän pienempää mielessä:

1) Oik etu ylätukivarsi vaihtoon
2) Katsastus
3) Jostain pitäisi taikoa Forten Radiatorstopleak, lämpäri kait vähän tiputtaa
4) peilienvarsien maalaus
5) Samalla valojen viereisten 'pikkumaskin' maalaus
6) Jarrunesteet vaihtoon
7) samalla tod.näk. väriä jarrusatuloihin...

Tuosta eteenpäin on hamaa tulevaisuutta :wink: Muuutenkin nuo maalit hommat ovat vähnä niin ja näin, pitäisi löytää vain oikea aika tehdä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11234
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Minä istun sohvalla viltin alla ja litkin cognakkia. Talvi on paska vuodenaika.

Jos nyt kumminkin jotain, niin Spideristä pitäisi

- korjata nopeusmittari
- ihmeparantaa laulava perä
- tehdä uudestaan pari ei-niin-kaunista hitsipaikkaa
- nyppiä sisustaa
- vaihtaa takapään risa pusla (tästä nyt ei paljon jää lapsenlapsille kerrottavaa)

Kyllähän tuossa on pari muutakin hellyyttä kaipaavaa Romeloa, mutta Hämähäkkiä ei talvella voi pitkäksi aikaa jättää pihalle. Paleleehan se, etelän elukka.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
mattijus
Viestit: 5259
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Jospa Spiderin saisi valmisteltua (ja rekisteröityä) ensi kesän koitoksiin.
VMP

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Seiskafemman käyttämässä lämpimäksi noin kerran kuussa. Camaron akkua käyn lataamassa peri kertaa. Latautumista odotellessa onkin hyvä käydä Pupi Olterissa istumassa.

Avatar
J. Saari
Viestit: 399
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Eiköhän toi 75 keksi vielä monta uutta juttua mitkä kaipaa huomiota ennenkuin se on taas valmis tien päälle. Olen tässä purkanut tuota vasta hommattua parilitraista kaasaripataa, ehkä sen voisi yrittää saada keulille.

Mutta oikeasti se THE projekti olisi siivota tallista helvetillinen kasa kaikkea mooseksenaikaista romua, tehdä lattia uusiksi, säveltää jonkinnäköiset eristykset seiniin ja oviin, laittaa nippu ikkunoita uusiksi, panostaa valaistukseen ja sommitella ehkä jotain alkeellista lämmitystäkin jne. Niin siellä voisi ehkä joskus tehdäkin jotain.

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

Täydellinen koneremontti.
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

75 valmiiksi ensi kesän koitoiksiin. Sekä aloittaa toisen ts turbo koneen rakennus... :drinking:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Spiderissa riittää talven pimeille illoille mukavasti puhdetta. Keväällä uusin eväin baanalle, en sanonut minä vuonna. :wink:
One life, live it!

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

155TS kirjoitti: -uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
Katos, sama lista sopii myös mulle. :lol: 75 omistajan arkea ilmeisesti...

edit: typo
Viimeksi muokannut alfa 156 v6, 21 Loka 2010, 09:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Tällä tietoa Crosswagon kaipailee uutta turboa. Keulan kiveniskeymät pitäisi myös fiksailla jossain vaiheessa. Samoin hämiksen keula kaipaa siistimistä. Ja jotta automaalarille ei tulisi aika pitkäksi, olen ajatellut maaluuttaa Evon kokonaan, mutta se saattaa jäädä suosiolla myöhempään ajankohtaan.

Avatar
JackFry
Viestit: 758
Liittynyt: 25 Huhti 2007, 20:40
Car(s): 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JackFry »

Pääsen vähällä, kun ei ole tallia vain pelkkä katos. :?
Supersprintin putkisto pitää asentaa ennen kuin pakkasen puolelle menee. :-D

nisa
Viestit: 149
Liittynyt: 12 Syys 2010, 16:08

Viesti Kirjoittaja nisa »

75 pitäs parsii nippuu ens kesää varten

- Hitsata pohja nippuu
- laatikko rempata
- Kytkin vaihtaa
- alatukivarsien puslat vaihtaa
- jarrut rempata
- vaihtaa öljyn paine anturit
- ikkunoitten tummennus
- kaikki öljyt vaihtoo
- myllyttää koko auto
- katsastus

Ei mitää ton kummallisempaa :-D

apalfa
Viestit: 86
Liittynyt: 20 Touko 2007, 17:56
Car(s): EX Spider QV -89
Paikkakunta: Pori/Nakkila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apalfa »

No ekaksi tarttis nostaa Spideri pukeille.
Irroittaa QV helmat ja kiinnittää ne uudestaan ilman ruuveja, häiritsee silmää kun muoto "kupruilee"
Vaihdekepin juuren kumi hela pitäisi uusia.
Jotain hitsattavaakin olisi, mutta kaveri, joka on hitsannut ennen autojani on hävinnyt jonnekkin,,,,,,
Kuskin oven kahvaa pitäisi virittää,,,
Bensatankki pitäisi uusia ja kardaanin nivelet, itse en tee näitä, korjaamo saa tehdä.
Takatukivarsien puslat vaihdettava takaisin original mallisiin.
Tai sitten en tee mitään edellämainituista kun se toimii muutenkin hemmetin hyvin, no kardaanin nivelet vähintään,,,,, :roll:

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8683
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Pitäisi kuusnepa saada läjään alkutalven aikana, tavoite/toive viim. tammikuun loppu.
1. Kone auki, QV palikoilla kasaan ja muuten leimakuntoon.
2. Samalla kertaa "Super-päivitys" loppuun, jos aika antaa myöten. Osat on.
3. Paljon muuta pientä hienosäätöä, jotka ei leimaamista ja ajoa haittaa, kun "ei anna häiritä". Kevväämmällä.

Valitettavasti jo eläkepäiville päässyt vanhus pitää ns. olosuhteiden pakosta niputtaa arkikulkineeksi. Arvonsa mukaisesti tietenkin.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

155TS kirjoitti:Talven aikana olisi tarkoitus tehdä seuraavat hommat:
-moottorin purku ja kasaus uusilla vahvemmilla osilla
-uuden kardaanin suunnitelu ja teettäminen
-vahvemman kytkimen suunnitelu ja teko
-jarrujen päivitys
-alustan parannusta ja rungon vahvistusta
-mahdollisesti roll cage:n teko
ja kaikkea muuta pientä.... :crazyeyes: :mrgreen:
Hitaasti mitään tapahtuu...Koneen purku käynnissä ja kantta irrottaessa huomasin, että kampiakseli pystyy kiertymään 5-10 astetta ennen kuin nokat liikkuu ollenkaan :crazyeyes: . En vielä tutkinut mistä johtuu, mutta koneesta olikin kuulunut jo pidemmän aikaa sellaista ihmeelistä säksätystä. ebaystä hankittu Alfetan tuplalevykytkin osoittautui toivottua heikommaksi, sinttereillä max 450Nm. Täytyy katsoa mitä sen kanssa tekee... Eihän tässä vielä ole kiire, mutta kohta on :mrgreen:
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Alfred Romero
Viestit: 565
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01
Paikkakunta: Akaa/ Viiala

Viesti Kirjoittaja Alfred Romero »

156 kässäri vaijereiden vaihto, mondeoon uutta puskuria ja muut muoviosat, 33seen uusi pohja ja motti irti, 3n työmaan puutavarat poikki ja maaliin, 10m metriä hyllyä toiselle seinälle, lattian suolahappopesu ja pinnoitus, vanhan senkin ja levysoitin/radio/kelanauhuri kaapin kunnostus (tai sitten kaikki kymmeniä vuosia vanhat hapettuneet paskat pois ja digiversiot tilalle), tilaa lattialle 2lle autolle jotta jäis vaan pari pihaan.
Niin..ja tornijääkärin täyttö oluella :wink:
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Eilen ja tänään saanut talliin vähän getvosen osia. Josko niitä laittelisi vähän paikalleenkin viikonlopun aikana.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
toolman
Viestit: 1486
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

Perskeles, onkohan täällä etelä-suomessa mikään laakeriliike auki Lauantaisin? Pitäis saada uutta nokka-akselin stefaa V6:een.
Any ideas?

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

^Ainakin täälläpäin peruskokoisia stefoja löytyy ihan autovaraosaliikkeistä. Sitäpä en mene sanomaan onko V6:sen nokka-akselin stefa "peruskokoinen".

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Vihdoinkin sain jotain aikaan. Tänä kesänä ei tarvitse kuunneella kilisevää kardaania enään :mrgreen: http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=12091
Vielä pitäisi lähettää lyhennettäväksi ja tasapainoitettavaksi. Tosta vauhtipyörästä lähti 2.5kg pois :shock: . Saas nähdä oliko liikaa...tuskin 8) . Kone menee kasaan vakio-osilla, kun ei ollut rahaa ostaa vahvempia osia. Koneen avaus kyllä oli ihan kannattavaa, koska sen jakopää ongelman lisäksi siellä oli melkein kokonaan lähtenyt irti kampiakselin öljykanavan porausreiän tulppa. Se kun olisi sieltä lähtenyt huippukierroksilla irti, niin nelospytyn kohdalla lohkossa olisi ollut isoreikä.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Mokomakin
Viestit: 718
Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

Mokomakin kirjoitti:Melkosen tutulta listalta kuulostaa, kesällä on ollu tapana ajella ja syksy-talvi-kevät akselilla parsia ajokkeja kasaan.
-GTV hikoilee termaristaan
-uusi tulokas yamaha r5 -72 kampiakseli on tällähetkellä koneistamolla
-Kadett A -65 pohjatyöt pitäis saada kevääseen mennessä tehtyä jotta sen voisi kiikuttaa maalarille ja museotarkastajalle..

saispa tallille jonkun puukamiinan joka pitäis paikat vähän lämpimänä :shock:
-GTV termari vaihdettu
-Yamaha ollut käyntikunnossa jo tovin, tänään tuli kaasuvaijeria ja pikkuhiluja jenkeistä, kerkee siis hyvin kesäksi ajoon (toivottavasti museopyöränä..)
-Kadettiin ei ole keretty koskea
-156 sai uuden haitariosan pakoputkeen sekä kohta menee jakopää uusiksi, osat jo pöydällä.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4869
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Autotallissa krapisee 2010-2011

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Paljon samaa mitä olis pitänyt tehdä:

1. Autotallin remontti loppuun.
2. Vessa-Rellu lyöty laimin. Eli pakolliset remontit alta pois.
3. GTV:n remontin jatkaminen. :oops:
4. Spiderin talvihuolto.
5. Pitäisi se rätti ja maalaus jotenkin saada tehtyä. Edelleen...
Ykkönen tuli melkein valmiiksi. Pari sähköjohtoa roikkuu. Lattia hionta ja pinnoitus tekemättä.
Kakkonen jäi öljynvaihtoon. Mutta oli kuitenkin nosturilla.
Kolmonen ei toteutunut lainkaan.
Nelonen tuli tehtyä.
Viitoseen oli muka suunnitelma mutta eihän persaukisen budjettiin se sopinut.
Widu mikä isäntä. :?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Vastaa Viestiin