Käyttäjätunnuksen valinta

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4140
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Kuten niin monella muullakin lempinimestä se lähti. Yksi kaveri nimesi kelju k. kojootiksi kun tapana oli tehdä hyvin suunniteltuja ja vaihtelevalla menestyksellä toteutettuja käytännön piloja lähipiiriin joutuneille poloisille. Väänsin sen vain englanninkielelle. Vähän turhan yleinen ja siksi vaikea saada muilla foorumeilla.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
doublesix
Viestit: 2534
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24

Viesti Kirjoittaja doublesix »

"Travel my way, take the highway that´s the best.
Get your kicks on Route 66"(Bobby Troup).

20v. sitten,kun ensimmäisen kerran vedettiin tämä maailman kuuluisin tie Chicagosta L.A.:hin,niin siitä toi doublesix jäi roikkumaan tohon hihaan.
Ride on!

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Joonake kirjoitti:ammattikorkeakoulun tietojärjestelmä on tämän nimen minulle generoinut oman ristimänimeni perusteella
Jep. :roll:
Nyt ehkä veivaisin tuon vaikka muotoon "Hagger", mutta olkoon...
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Muutama vuosi sitten Rooman kadunvarsilla oli mainoksia elokuvasta "Casa di Matti" (suomeksi Hullujen huone). Mun etunimi sattuu olemaan Matti...

Viime kesänä ajettiin muuten Il matto -nimisen (il matto = hullu) paikan läpi. Paikan tienvarsinimikyltin vierusta näytti olevan suosittu pysähdyspaikka. Kyltin ääressä pysähtyjät kuvasivat asiaan kuuluvia ilmeitä irrottelevia matkakumppaneitaan.

Mukavia italiaispaikkoja suomalaisittain ovat lisäksi mm. Pieris, Cusio ja Vitulana. Kauppaketjuista suosikki on tietysti Pascolo.

PSS
Viestit: 426
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Ihan vaan nimen etukirjaimet tällä kertaa.

En uskaltanut pistää mun online-pelien handlea "hit happens". Liian riskaabelia kohtalon ivaa autofoorumilla. :)

Ja hyvää uutta vuotta kaikille Alfisteilla!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Cuore Sportivo kirjoitti:Jep. Itsekin joku aika sitten mietin vanhan nimen palauttamista, mutta toisaalta, sitten joku loggaa viimeistään seuraavana päivänä itsensä tänne Cuore Sportivona.
Voin laittaa vanhan nimen kiellettyjen listalle, niin ei pitäisi tulla ongelmaa :-)

Avatar
Alfieri
Viestit: 638
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

Casa di Matti kirjoitti:Muutama vuosi sitten Rooman kadunvarsilla oli mainoksia elokuvasta "Casa di Matti" (suomeksi Hullujen huone). Mun etunimi sattuu olemaan Matti...

Viime kesänä ajettiin muuten Il matto -nimisen (il matto = hullu) paikan läpi. [...]
Mukavia italiaispaikkoja suomalaisittain ovat lisäksi mm. Pieris, Cusio ja Vitulana. Kauppaketjuista suosikki on tietysti Pascolo.
Olisin veikannut, että nimimerkin takana on joku, jonka sukunimi on Matintalo. Jänniä nuo isot ja pienet kirjaimet. Elokuva oli varmaan La casa dei matti? On muuten sellainenkin elokuva kuin Il matto - ja kylän nimi on varmaan Il Matto? Milanon suunnalla (ei kovin kaukana Aresesta) on sellainenkin paikkakunta kuin Vittuone....

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Jarno oli jo varattu niinpä se oma nimi muuttui jarskiksi ku ei muutakaan keksinyt.Oli vaan kiire päästä naputtelemaan yksisormimetriksysteemiä.
Tosin nykyään käyttäisin JarNos:sia..Ja olin kännissä kuin käki :oops:

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8683
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Oma nimimerkki tuli vaan mieleen, kun yritin väännellä eri yhdistelmiä oman nimen Simo ja Alfan kesken. Myöhemmin sattumalta törmäsin Alfan osia myyvään verkkokauppaan www.alfissimo.com
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Toronado
Viestit: 499
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toronado »

Juontuu Oldsmobile-harrastuksen ajoilta.
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

195,5 cm......tylsä jees ai nou...mutta vielä mahdun just alfoihin :mrgreen:
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

XXL
Viestit: 149
Liittynyt: 09 Loka 2003, 01:51
Car(s): 3x156 V6
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja XXL »

pitkämies kirjoitti:195,5 cm......tylsä jees ai nou...mutta vielä mahdun just alfoihin :mrgreen:
204cm. Ja mäkin mahdun vielä just, paitsi gtv:n, näkee vaan metrin eteenpäin... :wink:
Pitäs varmaan laittaa tohon nimimerkkiin pari äksää lisää kun painoaki on "jonkun verran"..
Kesyttämätön Karhu – lajinsa vahvin.

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

^ Nyt on pakko kysyä, että kuinka ihmeessä saatte jalkanne sattumaan oikealle pedaalille? Teillä tuskin on kengänpohjassa numero 36... :mrgreen:
Itse luovuin maiharityyppisten talvikenkien käytöstä Alfan rattiin siirtyessä ja minullahan on vain siro 43 kenkä..
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Toronado
Viestit: 499
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toronado »

Hyvin hyvin huonosti (45 lumilapiomalli).
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.

Avatar
Nelli
Viestit: 906
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Oma nicki on duunikavereilta peräisin. Tuli aikanaan pidettyä tukkaa aika usein letillä/leteillä duunissa ja joku valopää alkoi lauleskelemaan "Oli tyttö nelly nimeltään jota vain mä rakastin, hänel oli palmikko kymmenen metriä pitkä ainakin." Siitä se jäi 8)
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Avatar
Morre
Viestit: 260
Liittynyt: 30 Kesä 2009, 00:30
Paikkakunta: Kangasniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morre »

Morre on hiiskatin vanha juttu ja vakionickini ympäri nettiä. Reilut 10 vuotta sitten nickini oli Morgana Dragonia, jota sitten käytettiin osin myös foorumien/chattien ym. livetapaamisissa. Aika pian se lyheni Morreksi, joten niin lyheni sitten nickikin. Morre ei kuulosta niin fantasiagoottiteiniltä kuin Morgana Dragonia :mrgreen:
Nick on edelleen aika pitkälle lempinimeni myös irl.
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

Avatar
Xehpuk
Viestit: 791
Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
Car(s): ex Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Xehpuk »

Täällä käyttämäni nick on oikean nimeni "kyrillinen" eli paha versio. Muualla netin syövereissä olen toisella nimellä (ollut jo yli 10 vuotta), johon olen kyllästynyt mm. siitä syystä, että netin kautta tutuiksi tulleet ihmiset monesti kutsuvat minua tuolla nickillä tai sen väännöksellä ihan oikeastikin tavatessa. Olen siis siirtymävaiheessa nimestä toiseen. Toivottavasti tämä uusi on sen verran hankala, ettei kukaan käytä sitä kuin netissä.

Kaikenlaisissa miiteissä pitäis olla joku nimilappu, jossa olis nettinickin lisäksi kutsumanimi :)
En tiedä, onko muilla nettinimestä tullut ongelmaa. Nettituttavuuksia oikeasti tavatessa olisi mielestäni kohteliasta sopia, millä nimillä toisia kutsutaan.

XXL
Viestit: 149
Liittynyt: 09 Loka 2003, 01:51
Car(s): 3x156 V6
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja XXL »

hagger16 kirjoitti:^ Nyt on pakko kysyä, että kuinka ihmeessä saatte jalkanne sattumaan oikealle pedaalille? Teillä tuskin on kengänpohjassa numero 36... :mrgreen:
Itse luovuin maiharityyppisten talvikenkien käytöstä Alfan rattiin siirtyessä ja minullahan on vain siro 43 kenkä..

Se on taitolaji... :lol:
Ei vaan, kytkimelle joutuu laittamaan kengän vähän poikittain ja sama kaasulle. Mut ei se niin vaikeeta oo enää kun on tottunu, mulla oli 33:n ennen nykystä autoa, siinä joutu jo opettelemaan.. :wink:
Maihareilla ei kyllä mahdu ajamaan, kengän pitää olla mallia lenkkari.
Ja monon koko on vaatimattomat 49...
Kesyttämätön Karhu – lajinsa vahvin.

berliina
Viestit: 1155
Liittynyt: 09 Marras 2005, 18:05
Car(s): ALFETTA GTV6
Paikkakunta: hausjärvi

käyttäjätunnuksen valinta

Viesti Kirjoittaja berliina »

Berliina oli aikoinaan hyvä käyttöauto , kunnes tormasi Eteläkarjalan mäntyyn ja onhan noita muutama pihalla odottamassa kunnostamista.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka

Clutch
Viestit: 44
Liittynyt: 16 Elo 2009, 17:57

Auttakee

Viesti Kirjoittaja Clutch »

Aprikoos - voiko nimimerkin vaihtaa lennossa eli siten, että vanhat viestit säilyvät ja niihin ilmestyy uusi nimimerkki? Näin voisin lukea viestejäni vielä eläkkeelläkin.

Nykyinen nimimerkkini kun tuo mieleen liian kipeitä muistoja. Enkä tunne oloani edes kovin setämäiseksi.

Auttakee.

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Casa di Matti kirjoitti:Mukavia italiaispaikkoja suomalaisittain ovat lisäksi mm. Pieris, Cusio ja Vitulana. Kauppaketjuista suosikki on tietysti Pascolo.
Ja kun ajat Genovasta rantaraittia kohti La Speciaa ja menee Nervi, niin kohta tulee Sori. Oikein Alfa-pätkä muuten.

Oma kotiraitti on myös mutkainen pikitie, kiva ajella etenkin edesmenneellä GTV:llä. Mutkien keskellä tien laidassa on Kärmelampi. Siitä se sitten lähti.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
Alfieri
Viestit: 638
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

^Ja minä kun luulin että tuo olisi jotakin kautta myös viittaus Alfa Romeo -yrityksen kutsumanimeen "La casa del biscione", joka puolestaan tulee sen tuotemerkistä: siinä olevasta käärmeestä (biscia)... joka muuten on nimensä mukaisesti suuri (-one), muttei myrkyllinen...

*

Tämähän on varsin hauska aihe. Seuraavaksi voisikin sitten perustaa kyselyn "Salasanan valinta" :D

Avatar
pitkämies
Viestit: 2468
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

hagger16 kirjoitti:^ Nyt on pakko kysyä, että kuinka ihmeessä saatte jalkanne sattumaan oikealle pedaalille? Teillä tuskin on kengänpohjassa numero 36... :mrgreen:
.
Juu täälläkin popo on kohtuullinen 46/47 ja täytyy sanoa myös että tarkkana saa olla. Kaverin 33:sta en pysty ajamaan ollenkaan ja 75(jota olen myös ajanut paljon) kanssa on kyllä jo pieniä vaikeuksia :lol: 155 oli yllättävän tilava poljin osastolta ja nykyinen 156 on vähän jotain siltä väliltä...turvakengät(työ) jalassa saattaa joskus tarrata kytkinjalka johonkin kojelaudan alareunaan kiinni ja siitä seuraa nykivää etenemistä....Välikaasun käyttö kesällä vaatii jo oikeasti opettelua...Ei siis itse suorituksena, vaan se että miten ne jalat menee kun pitäis nopeesti toimia...Itse kun työkseni ajan autoa ja takana on jo "muutama" kilometri, niin ainakin jos sattuu niin että on naisia kyydissä, saa välillä melkein selittää että "juu ne on noi mun isot jalat...en oo saanu korttia viimeviikolla" :mrgreen: :mrgreen: Eikä kukaan koskaan usko......
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Alfieri kirjoitti:^Ja minä kun luulin että tuo olisi jotakin kautta myös viittaus Alfa Romeo -yrityksen kutsumanimeen "La casa del biscione", joka puolestaan tulee sen tuotemerkistä: siinä olevasta käärmeestä (biscia)... joka muuten on nimensä mukaisesti suuri (-one), muttei myrkyllinen...
No ehkä hieman. Vrt. Sen sijaan luontaiseen notkeuteeni se ei viittaa. :mrgreen:
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
Campari
Viestit: 610
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Campari »

Monta syytä tälle...vaikka on tuotemerkkikin.

Joka ei ole Campari-juomaa maistanut, niin ei ole aikuinen. :)
Suosikkini pitkän aikaa, myös Milanosta.

http://www.campari.com/
Makeat sivut, muuten, katsokaa tämän vuoden kalenteri ainakin, mutta muutakin mukavaa löytyy.

S24 ajoilta siis periytyi tuo ja toki viittaa myös legendaariseen kilpa-ajajaan, jota minä en suinkaan ole, hyvä kun saan tavallisen auton tiellä pysymään.

http://en.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Campari


-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

Avatar
Antijape
Viestit: 758
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 11:05
Car(s): Ei alfaa. Ex 159 SW 3.2 Q4, 156 2.0 JTS ja 147 2.0 TS

Viesti Kirjoittaja Antijape »

Joskus vuonna miekka ja kivi koitin tehdä hotmailiin (niitä ainoita ilmaisia webbiposteja silloin) osoitetta kutsumanimen perusteella (jape) mutta yllätys oli jo varattuna niin jostain sitten tuli etuliite anti...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Auttakee

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Masse-setä kirjoitti:Aprikoos - voiko nimimerkin vaihtaa lennossa eli siten, että vanhat viestit säilyvät ja niihin ilmestyy uusi nimimerkki?
Voin vaihtaa, kerro vain mihin haluat sen vaihtaa.

Avatar
Ipi76
Viestit: 815
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
Paikkakunta: Kyröskoski

Viesti Kirjoittaja Ipi76 »

Ipi tulee etunimestä ismo ja 76 syntymävuodesta.

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Tumbe tulee etunimestä Tuomas. Joskun yläaste aikoina tuli tosin en kyllä muista miten.

Avatar
maybetomorrow
Viestit: 1568
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja maybetomorrow »

Kyseessä on tällanen rauhallisempi brittirimputus http://www.youtube.com/watch?v=eX3KrXFAsd0

Avatar
Terzius
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Heinä 2005, 13:41
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Terzius »

Kaveri on noitta bittinörttejä ja joskus tuli sen kanssa pelailtua jotain kolmatta maailmansotaa. Sen piti sitten vääntää Terosta joku vetävämpi nicki joka istuu noihin pelihommiin. Siitä se on jäänyt näille palstoille käyttöön.
Kaikki kuluu mikä hemppuu.

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Bisci kirjoitti:
Casa di Matti kirjoitti:Mukavia italiaispaikkoja suomalaisittain ovat lisäksi mm. Pieris, Cusio ja Vitulana. Kauppaketjuista suosikki on tietysti Pascolo.
Ja kun ajat Genovasta rantaraittia kohti La Speciaa ja menee Nervi, niin kohta tulee Sori. Oikein Alfa-pätkä muuten.
OT, mutta Etelä-Epsanjassa näyttää olleen foorumilaisia ristimässä paikannimiä:
Alfamar
Alfahuara
Mikä lieneekään pääelinkeino noissa?
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Jönsson
Viestit: 972
Liittynyt: 04 Huhti 2007, 14:46
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Jönsson »

Rolle kirjoitti:
Cuore Sportivo kirjoitti:Jep. Itsekin joku aika sitten mietin vanhan nimen palauttamista, mutta toisaalta, sitten joku loggaa viimeistään seuraavana päivänä itsensä tänne Cuore Sportivona.
Voin laittaa vanhan nimen kiellettyjen listalle, niin ei pitäisi tulla ongelmaa :-)
Olisiko tuo vähän kuin pelaajanumeron jäädyttämistä? Hinataanko samalla Scuoren aluhousut katosta roikkumaan? Jarrutusjälki viittaisi vahvasti autoiluun. Ja voihan siellä olla merkkejä nestevuodostakin(..?).

Avatar
eanna
Viestit: 54
Liittynyt: 01 Kesä 2009, 12:31
Car(s): EX. 156 SW 2.0 TS -02
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja eanna »

Joskus kauan sitten liittyessäni irc-galleriaan, olisin halunnut nickini olevan annae (Anna Emilia), mutta se oli varattu joten käänsin sen eannaksi, joka sitten olikin kaiketi parempi. Moni kutsuu yhä edelleen IRL eannaksi =)

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Mistäköhän tuo minun nick on tullut... :crazyeyes:

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Romeo kirjoitti:Mistäköhän tuo minun nick on tullut... :crazyeyes:
Ootko käynyt vonkaamassa jotain typyä parvekkeen alla?
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Clutch
Viestit: 44
Liittynyt: 16 Elo 2009, 17:57

Re: Auttakee

Viesti Kirjoittaja Clutch »

Rolle kirjoitti:
Masse-setä kirjoitti:Aprikoos - voiko nimimerkin vaihtaa lennossa eli siten, että vanhat viestit säilyvät ja niihin ilmestyy uusi nimimerkki?
Voin vaihtaa, kerro vain mihin haluat sen vaihtaa.
No olisiko uusi nimimerkki vaikka Clutch... Ajankohtainen aihe nääs... :puppydogeyes: Ja trendikkäästi englanniksi :-D

Avatar
katiska
Viestit: 472
Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
Paikkakunta: Villähde

Viesti Kirjoittaja katiska »

Em mä ny tiiä, tommosia katiskoita noi kaikki vekottimet on :wink:

Joskus puhun myös kiuluista, joka tietysti Giuliamaisuudellaan olis Alfasti korrektimpi.
En tyytynyt tavanomaiseen.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alfisti oli varattu

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Auttakee

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Clutch kirjoitti:No olisiko uusi nimimerkki vaikka Clutch...
Check 8)

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Siskon mies kutsui minua aikoinaan Pabloksi.. Johtuiko sitten siitä, että tenavana minun lempikirjani oli Pablo, viluinen pingiviini :D Jossain vaiheessa sitten jonnekin foorumille rekisteröin itseni, no Pablo oli varattu, niin lisättiin sitten Neruda perään. Eli en ole mikään runoilija tai vastaava :mrgreen:
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
Midi
Viestit: 817
Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Midi »

Aikoinaan kun nettipelaamisen alotin niin jostain keksin nimeksi Midnight Killer ja nykyinen on sitten lyhennös siitä. Midi tai Midi^. Nyttemin metsäkoulussa on saanut lempinimen Jorski ja kaveri on Jarski :)

Hieman oudolta se tuntuu jos joku tulee IRL kutsumaan Midiksi, mieluummin käyttäisi oikeea nimeä.
Joona Karimaa
____________

Clutch
Viestit: 44
Liittynyt: 16 Elo 2009, 17:57

Re: Auttakee

Viesti Kirjoittaja Clutch »

Rolle kirjoitti:
Clutch kirjoitti:No olisiko uusi nimimerkki vaikka Clutch...
Check 8)
Do dii :crazyeyes: Se oli nopeaa toimintaa - nyt on kotoisampi olo :eggface:

Siis suomeksi: Däng juu :multi: !

P.S. Hymiövalikoimassa voisi olla auto-/Alfa -aiheisia höntiäisiä :eating:

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

WolfET:tä pelailli (hyvin vaatimattomalla) nimellä Legend. Pian alkoi legendoja tulla kuin sieniä sateella, päätin ottaa käyttöön nimen Iceman, pääosin, koska se "sopi pelityyliin", samoin kävi kuin legendille, joten päätin ottaa nimen, joka ei varmasti tule vastaan. DaViega oli joku pahis, jossain ohjelmassa jollain kanavalla, en muista mistä se siis on kotoisin, oli kuitenkin vain yhdessä jaksossa... Siinä hahmossa oli kait jotain erikoista kun tarttui mieleen.

Eipä ole tullut toista vastaan :-D

edit: Ketokaa toki jos joku muistaa nähneessä DaViegan esikuvan töllötimessä!
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Fabrice Da Viega - Relic Hunters (aarteenmetsästäjät suomalaisittain) - kausi 3, jakso 3, jakso 14 ja jakso 22. Esittää Simon MacCorkindale... Pitäisi nähdä kohtaus, miksi tuo hahmo jäi kummittelemaan... :lol:
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Vesihiisi
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Marras 2007, 21:57
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Olin päivä tolkulla jankuttanut juniorille sitä lorua vesihiisi sihisi hississä eikä sit muuta tullu mieleen siihen hätään :-D

Avatar
Kemppainen
Viestit: 14
Liittynyt: 16 Maalis 2010, 22:08
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Kemppainen »

Mielikuvituksen puutetta...

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Kurko on tästälähtien Camber :wink:

Compare Orso
Viestit: 95
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 22:09
Car(s): 156 2.0 TS 1999

Viesti Kirjoittaja Compare Orso »

Jotain piti aikoinaan keksiä että pääsi rekisteröitymään, ja mieluiten tietysti jotain italiankielistä.

Kyseisen kielen lähes täydellinen osamattomuus ei kuitenkaan korvautunut edes hyllyssä pölyyntyneen noin 2,1 kg painavan Collins Italian Dictionary -sanakirjan tuomalla kirjaviisaudella. Niinpä turvauduin takuuvarmaan inspiraatiolähteeseen eli Aku Ankkaan. Ankkalinnan (Paperopoli) henkilöhahmoista ja italiankielisistä nimistä päädyin sitten jotenkin tähän nimimerkkiini, joka näin jälkeenpäin ajatellen ei ollut mitenkään huono valinta. Jotenkin kuvaukset Veli Nallen luonteesta tuntuvat tutuilta, ainakin osittain.

Vastaa Viestiin