Sivu 2/49

Lähetetty: 26 Touko 2009, 10:43
Kirjoittaja jknracing
-Lee- kirjoitti:Miksi etupyörän taakse pitää liimata mainostarroja vaikka niistä tuskin saa sponsori rahaa? Ehkä joku... mutta aika marginaalinen osa.
Mulla on ainakin sellainen käsitys, että toi on firman esittely/demoauto. Siinähän kyllä kannattaa mainostaa tavaraa mitä yrittää saada kaupaksi.


Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta... Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
Kuva

Lähetetty: 26 Touko 2009, 10:45
Kirjoittaja Joksa
-Lee- kirjoitti:saa sponsori rahaa?

???.. "kyllä mää niistä maksoin"

Lähetetty: 28 Touko 2009, 22:42
Kirjoittaja jknracing
:crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

Kuva

Lähetetty: 29 Touko 2009, 11:25
Kirjoittaja jarski
Siinä on jo Munaa 8)

Lähetetty: 31 Touko 2009, 20:17
Kirjoittaja aannttii

Lähetetty: 31 Touko 2009, 22:30
Kirjoittaja Ipi76
Siis aivan järkyttävä, tässä on minun mielestä auto laitettu täysin pilalle :( .

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 08:29
Kirjoittaja Farina
Ipi76 kirjoitti:Siis aivan järkyttävä, tässä on minun mielestä auto laitettu täysin pilalle :( .
Liika on liikaa ja sopivasti on liian vähän... Tässä täytyy sanoa, että kaikkea sälää on ehdottomasti liikaa. Huh, huh.

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 10:07
Kirjoittaja liekki
Mikäs järki on laittaa tuollainen takapuskuri, jos ei ole varaa laitattaa samalla ulostuloja molemmin puolin? Vanteet oli kyllä ihan ok tuossa. Muu olikin sitten kamalaa.

EDIT: Nyt vasta huomasin nuo valoluomet... :puke:

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 10:30
Kirjoittaja Seiska5mma
Jos oli 80-luvulla oli spoilerit niin kuumaa muotia, että niitä asenneltiin jopa jo tehtaalla esim. Saab 96-malliin, niin nyt on tuo surkuhupaisa takahelman alas laskeminen muotia. Lopputuloksena on auton muoto, joka ei liiku "dynaamisella tavalla" mihinkään. Takarenkaan takaosan kaaren ja "tulpatun, puolihengittävän diffuusorihelman" sovittaminen ei onnistu visuaalisesti millään, ja koko hässäkkä roikkuu renkaan takana kuin rivi kaljakoreja kyljellään.

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 11:00
Kirjoittaja JaniW
Ja kun vielä ottaa huomioon että tuo "dynaaminen" ulkomuoto on rakennettu mallisarjan ankeimman tekniikan ympärille niin kokonaisuus on vähintäänkin outo. Silleen huonolla tavalla :wink:

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 12:17
Kirjoittaja buctu
JaniW kirjoitti:Ja kun vielä ottaa huomioon että tuo "dynaaminen" ulkomuoto on rakennettu mallisarjan ankeimman tekniikan ympärille niin kokonaisuus on vähintäänkin outo. Silleen huonolla tavalla :wink:
*khöh khöh* pakko hieman yskäistä.
Mallit
1.8 TS, 1747 cm3, 103 kW (140 hv) @6500 r/min, 163 Nm @3900 r/min, 11,5:1
2.0 JTS, 1970 cm3, 122 kW (165 hv) @6400 r/min, 206 Nm @3250 r/min, 11,5:1
3.2 V6, 3179 cm3, 176 kW (240 hv) @6200 r/min, 300 Nm @4800 r/min, 10:1
1.9 JTDM, 1910 cm3, 110 kW (150 hv) @4000 r/min, 305 Nm @2000 r/min, 17,5:1
Diesel-miehen näkökulmasta tuo 1.9jtdm voittaa tuon 1.8 ja 2.0 tekniikan osalta mennen tullen. Tuo diesel on muutenkin ainut tekniikka noista joissa on edes jonkinlaista virityspotentiaalia :wink: :lol: .

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 15:40
Kirjoittaja JaniW
^No joo. Kokemukseni dieseleistä pohjautuu muutamaan satunnaiseen VAG-laitteella ajoon. :oops:

Toisaalta jos tuossa oli ideana jotenkin tuota autoa rakentaa niin lastutuksen sijaan listan kärjessä on ollut noiden muovitötteröiden asennus, mikä oli pointti :lol:

Onko GT:tä tosiaan saanut 1.8:llakin?

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 09:34
Kirjoittaja buctu
JaniW kirjoitti:^No joo. Kokemukseni dieseleistä pohjautuu muutamaan satunnaiseen VAG-laitteella ajoon. :oops:
Moni olisi varmasti toivonut, että nuo dieselit olisikin pysynyt vain tuolla vag:ien keulilla. Diesel-tekniikka Alfa Romeon keulilla on melkein noiden tötteröiden tasoinen raiskaus :lol: .
JaniW kirjoitti:Onko GT:tä tosiaan saanut 1.8:llakin?
Valitettavasti. Toiselta tuollainen 1.8 GT keulilla ei ole niin paha rikos kuin Bmw:llä 2.0i Z4 kanssa:

Malli_Moottori___Iskutilavuus_Teho_____________________Vääntö________
2.0i__R4 N40B20 1995 cm3___95 kW (129 hv) @ 5750 r/min 180 Nm @ 3250 r/min[/quote]

Korisarjan asennusta Amerikkalaisittain. Hieman esi herkkua tulevasta:
Kuva

Loput kuvat ja stoorit tuolta -> http://my350z.com/forum/the-lounge-off- ... uined.html

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 10:14
Kirjoittaja jarski
Kipsilevyruuvit on PoP! ...No kyl mää tol voisin ajaa,piittaamatta vasaralakkaefekteistä.. On niitä paremmin rakenneltuja tullu vastaan,mut tommosia kiinnityksiä tapaa yleensä jossain tonnin välikoppasissa,ei ton hintaluokan biileissä. Nooh tapansa kullakin,ei ne hevoset karkaa,vaikka sepalus olisikin auki.. :roll:

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 11:00
Kirjoittaja JaniW
Minullakin olisi tuossa 156:n helmat odottelemassa asennusta. Odottelemassa siksi kun en ole vielä selvittänyt miten homma tehdään. Onneksi nyt tiedän ettei homma niin vaikea olekaan, tuosta vaan uppokantaisilla peltiruuveilla kylkeen kiinni ja vähän massaa perään.

Uskomaton tarina :shock:

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 15:53
Kirjoittaja Keltsi
No, kyllä ne italiaanotkin tämän osaavat :roll: Omassa SW:ssä alkuperäiset SportPack-helmat oli ensin koitettu liimata tavallisella värittömällä silikonilla ja kun tämä ei onnistunut, oli helmat kylmästi kiinnitetty pienillä rosteri ruuveilla :crazyeyes:

Itse kiinnitin helmat takaisin alapuolelta alkuperäisillä ruuveilla ja yläreunan 3M:n läpinäkyvällä kaksipuoleisella teipillä. Hyvin tuntuu pysyvän :wink:

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 22:18
Kirjoittaja Dobber
Tässäpä ihmeteltävää tehokkaasta GTAsta.

Kuva

Kuva

Lisää kuvia projektista osoitteessa:

http://www.cardevision.de/index.php?id=86

Lähetetty: 02 Kesä 2009, 23:13
Kirjoittaja jarski
:shock:
Outokummun putkea näemmä,missäpäin tämmönen ihme sijaitsee ja mitkä ovat suoritusarvot ?

Kerrassaan magfionze! :drinking:

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 11:49
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Giulia miehille vähän inspiraation aihetta :shock:

Lähetetty: 10 Kesä 2009, 11:17
Kirjoittaja Gasolina
^Sopisi hienosti Rion samba-carnevaali kulkueeseen!

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 21:15
Kirjoittaja jknracing
Downforcea. :crazyeyes:

Kuva

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 21:18
Kirjoittaja jeQQ
Ei hemmetti, mikä viritys.. :lol:

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 22:08
Kirjoittaja jknracing
Piti oikein alkaa tonkimaan, että mikä tuo laitos on. Tämmöinen teksti löytyi: "Working in the SSE EVO 8 paddock, I thought I saw a sprint car pass by in my peripheral vision. I was thinking, “Holy shit, wtf was that?!?!” I didn’t clown the front wing though because it just might have worked. Chris said the car was neutral as ever and he couldn’t get it to under or over steer. What about the drag you say? Who the hell cares about drag when you have 700hp+ in a sub 2200lb. car?!?! They had a really long weekend of swapping engines, fixing injectors, and fighting off electrical gremlins, but it paid off on Sunday when Chris ran a 1:22.623. This is not only amazingly fast for a front wheel drive car, but fast in general as one can see in the results. Don’t knock it ’till you try it I guess."

Ilmeisesti tuo spoileriviritys sitten toimii.

Lähetetty: 16 Kesä 2009, 19:52
Kirjoittaja JaniW

Lähetetty: 16 Kesä 2009, 20:31
Kirjoittaja Jalamari
Oon kai jotenkin kieroutunut, mutta nuo on kyllä hienot vanteet. Ei ehkä ihan noin isot, eikä noin pieneen Aulikseen ja kromisena. 8)

Lähetetty: 16 Kesä 2009, 20:51
Kirjoittaja JaniW
^en oikein minäkään osannut päättää mitä mieltä tuosta olisin

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 22:40
Kirjoittaja Satakuusnelonen
^^^ Aluksi katsoin kauhistuneena tuota ensimmäistä kuvaa, kunnes tajusin et nuo vanteet ovatkin vain auton vieressä. Liian isot silti.

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 22:54
Kirjoittaja jeQQ
Järkyttävät.

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 23:25
Kirjoittaja MiNkO^^
järkyttävät vanteet phyih :crazyeyes:

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 23:52
Kirjoittaja Midi
Varmaa painoakin jo kivasti :shocked!:

Lähetetty: 22 Kesä 2009, 12:48
Kirjoittaja buctu
Vanteethan on legendaariset viemärinkannet. Painoa noilla ei ole minusta normaalia enempää, esimerkiksi 19"vanne+rengas=20kg (lähde:mh:n puntari).

Eiköhän tämä olisi ennemmin kuumobiili, onhan siinä rakettimoottorikin :shock:

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 11:03
Kirjoittaja jknracing
Kaasut 156 ts:ään. http://www.alfasportivo.com.sg/156%20nitrous.html Saattaa tuollainen +75 hv setti tehdä ihan mukavan muutoksen ohituskiihtyvyyteen.

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 14:58
Kirjoittaja Topi
Harvoin saa mekaanisen esineen valokuva kirvoitettua minusta "brlyöögh"-ääntä, mutta tämä onnistui:

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/2597738

-Topi Kuusinen

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 16:06
Kirjoittaja Rasvis
^ Boilerin virittelijä on tainnut olla huumorimiehiä :-D

Ja kyllä nuo puskuritkin pistävät miettimään eikö hommaa tosiaan olisi voinut toteuttaa millään muulla tavalla.

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 16:18
Kirjoittaja Topi
Puskurit menevät käsittääkseni Alfan/Pininfarinan piikkiin; jenkkimalleissa oli kai tuollaiset gummizydeemit.

-Topi Kuusinen

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 16:28
Kirjoittaja Rasvis
Juu niin oli, ja syyllinenhän oli ilmeisesti Ameriikan vakuutussektori joka oli sitä mieltä että autolla pitää pystyä ajamaan seinään tiettyä vauhtia ilman että se menee särki.

Tarkoitin että kai nuo nyt vähän siistimminkin olisi tehdas voinut toteuttaa. Porsche ainakin onnistui paljon paremmin.

Lähetetty: 15 Elo 2009, 18:00
Kirjoittaja jknracing

Lähetetty: 22 Elo 2009, 22:49
Kirjoittaja jknracing
:shock:

Kuva

Lähetetty: 24 Elo 2009, 22:03
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Kuva
Kuva
Kuva

Lähetetty: 24 Elo 2009, 23:05
Kirjoittaja jeQQ
Yllättävän hieno pickup! Josko vääntäisi omasta moisen :lol:

Lähetetty: 25 Elo 2009, 11:06
Kirjoittaja Jalamari
On muuten yllättävän hyvän näköinen. :-D

Lähetetty: 25 Elo 2009, 12:13
Kirjoittaja Joonake
jknracing kirjoitti:Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
143kpl :roll:

Lähetetty: 27 Elo 2009, 21:02
Kirjoittaja PabloNeruda
Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?


143kpl Rolling Eyes
Tekemisen puutetta? :mrgreen:

Lähetetty: 06 Syys 2009, 19:46
Kirjoittaja jknracing
:shock:
Kuva

Empä muuten tiennyt, että Lotus on rakentanut Talbot Horizontista kaksi kappaletta B-ryhmän ralliauton prototyyppejä.

http://www.rootes-chrysler.co.uk/groupb-horizon.html

Lähetetty: 07 Syys 2009, 09:35
Kirjoittaja Laku
^Suomessa toi vaatis ison E:n ajokorttiin.

Lähetetty: 07 Syys 2009, 10:10
Kirjoittaja EdotL
OMG!

Kuva

Lähetetty: 07 Syys 2009, 10:28
Kirjoittaja Cloverleaf
^ Mopo karannut vähän käsistä...

Lähetetty: 07 Syys 2009, 11:34
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Aika överiks vedetty, mutta on siinä tekijällä hieman silmääkin ollut... paitsi nokkakolmion istuttamisessa puskuriin.

Lähetetty: 07 Syys 2009, 13:34
Kirjoittaja Jalamari
Taitoa enemmän kuin silmää. :crazyeyes:

Lähetetty: 13 Syys 2009, 23:49
Kirjoittaja jknracing
Hieman harvinaisempi kiihdytinprojekti. http://www.fiilisracing.suntuubi.com/?cat=1