Sivu 3/49
Lähetetty: 21 Syys 2009, 10:15
Kirjoittaja Cloverleaf
Lähetetty: 21 Syys 2009, 11:30
Kirjoittaja Alfaholisti
Mä haluun ton ehdottomasti. Olishan siinä fiilistä kun Lancia kuulostais kymppi-pyttyseltä.
Lähetetty: 21 Syys 2009, 11:36
Kirjoittaja jknracing
^^ Ja tilaukseen! Pitää varmaan ottaa molemmat versiot, niin voi vaihtaa kesken reissun V8:sta V10:iin!
Lähetetty: 21 Syys 2009, 12:30
Kirjoittaja Jalamari
On kyllä hieno.
Lähetetty: 21 Syys 2009, 15:49
Kirjoittaja Laku
Tämmöiset kaikille autokoulunsa just lopettaneille kölveille.
Lähetetty: 02 Loka 2009, 21:33
Kirjoittaja Vittorio Jano
Lähetetty: 02 Loka 2009, 21:55
Kirjoittaja jknracing
Musta sedan näyttää kivalta...
Lähetetty: 02 Loka 2009, 21:59
Kirjoittaja Suba
^ NAM!
Lähetetty: 02 Loka 2009, 22:03
Kirjoittaja Wile E. Coyote
Nyt menee jo omaan makuun överiksi rengastus. Ei näytä sopusuhtaiselta.
Lähetetty: 02 Loka 2009, 22:24
Kirjoittaja MiNkO^^
*slurps*
Lähetetty: 02 Loka 2009, 22:57
Kirjoittaja jknracing
MiNkO^^ kirjoitti:*slurps*
Vielä kun noille vanteile sais renkaat, eikä mitään liian ohuita kumeja.
Lähetetty: 03 Loka 2009, 20:57
Kirjoittaja Suba
En tiedä onko tämä jo ollut täällä, mutta liettualaiset näemmä osaa tuunaamisen.
On se vaan näppärä tuunaus aine toi uretaani.
http://englishrussia.com/?p=1949#more-1949
Lähetetty: 03 Loka 2009, 21:14
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Joku on opetellut Photoshopin käyttöä pitkän kaavan mukaan:
Klik
Lähetetty: 04 Loka 2009, 21:30
Kirjoittaja jknracing
Härski.
Lähetetty: 04 Loka 2009, 21:34
Kirjoittaja Rasvis
^ Ajelin tuosta viikko sitten konetiellä ohi. On livenä aika päräyttävän näköiset vanteet ja tontitus.
Lähetetty: 04 Loka 2009, 22:17
Kirjoittaja Stilo
Oli muuten tuo laatokka DeLoreanin kanssa ainoat autot jotka jäi mieleen tuolta xtreme shöwstä. Kertoo aika paljon messuista.
Lähetetty: 04 Loka 2009, 22:58
Kirjoittaja Jalamari
Larppa on kyllä nätti.
Lähetetty: 09 Loka 2009, 17:17
Kirjoittaja jknracing
Pikku projekti.
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=58924
Etuveto starletin kori lyhennetylle 240 volvon alustalle.
Lähetetty: 09 Loka 2009, 18:28
Kirjoittaja DaViega
http://www.bacherweb.com/vw-polo/vw-pol ... hersee.jpg
Katseet vanteisiin... lienee mukava auto ajaa mukulakivillä (tai ihan yleisellä tiellä...)
Lähetetty: 09 Loka 2009, 21:50
Kirjoittaja fahlsjy
Nätti larppa, kyllä herkistää... tuli muutama nuorena rakennettua ja sora lensi... jopa VFTS versio oli suunnitelmissa mutta eräs nainen sotki sen. Nykyään olen vaari ja VFTS jäi tekemättä ja kelloa vastaan ei ole sen jälkeen ajettu
Lähetetty: 10 Loka 2009, 14:14
Kirjoittaja Matti_S
Meiti on aika fanaattinen tunauksen vastustaja, mutta tuossa olis muuten varmaan hieman yritystä, mutta miksi kaikki tuo bling-bling? Dunno kulkeeko se tunaajien geeneissä (tai höyryt sekoittavat pään), että kaikki mikä kiiltää on kaunista. Vai onko kyse vaan epätoivosesta huomiohakuisuudesta, että auton pitää olla pyörillä kulkevan diskopallon ja huoltamon rihkamakaapin sekasikiö.
Suuret valmistajien "tunauslafkat" (AMG & co) vetävät kyllä muodot kohtuullisen villiksi, mutta kokonaisuus silti pidetään edes joten kuten harmonisena. Miksei sitten amatöörit pysty pitämään mopoa aisoissa? Senkin kerran kun olen nähnyt siedettävän näkösen tuninki-auton, niin väri oli sitten violetti-hile-metalli-kameleontti-hirvitys.
Pahoittelut, jos posti oli hieman negatiivissävytteinen, mutta haastan immeiset linkkaamaan edes yhden hienon tuninkiviritelmän.
Lähetetty: 10 Loka 2009, 14:16
Kirjoittaja Matti_S
Ja vielä tarkennuksena edelliseen, että kaikkinainen rata/virirakennelmien tekeminen saa meitin pyynnötykset kun puhutaan funktionaalisista parannuksista. Mitä surffilaudat takakontin päällä eivät ole.
Lähetetty: 10 Loka 2009, 15:57
Kirjoittaja 90
ruottissa näköjään kaikki on mahdollista..
Lähetetty: 10 Loka 2009, 19:46
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Aivan vitun hieno Lankinen! Kelpaisi. Jotkut osaavat rakentaa tyylillä, tuossa ei ole mtn ylimääräistä, eikä mitään puutu.
Lähetetty: 10 Loka 2009, 19:49
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Lähetetty: 10 Loka 2009, 20:35
Kirjoittaja Nouko88
Aikas hienoa työtä kaikin puolin
Paras toi turbon siipi modi..
Lähetetty: 11 Loka 2009, 00:49
Kirjoittaja jknracing
Nämä äänenvaimentajat oli kyllä jotain muuta, kuin "epic failure". Ovat jossain suht uudessa jenkissä joka kulkee vartin ripeästi. Ulospäin ei vaan huomaa. Takapenkin istuinosa on jotain kuitua. Ei kestä istua. Paikallisiin katuvetokisoihin rakennettu.
Lähetetty: 13 Loka 2009, 21:07
Kirjoittaja pitkämies
Merkki ja malli ovat hienoja....kyseinen tapaus on sitten jotain muuta
http://www.blocket.se/stockholm/Maserat ... ?ca=11&w=1
Lähetetty: 15 Loka 2009, 09:45
Kirjoittaja Seiska5mma
Olisikohan tämä Free Aspirated Race Turbo eli FART-asennus?
Lähetetty: 15 Loka 2009, 22:21
Kirjoittaja jknracing
Vartti.fi uutisoi:
Kuljettaja joutui pulaan Helsingin Kampissa, kun tuning-auton pohja juuttui kiinni katukivetykseen varhain torstaina. Vartti.fi:lle kuvan lähettäneen silminnäkijän mukaan henkilöauto oli pohjastaan madallettu.
- Siinä neljän pintaan aamuyöllä auto jysähti siihen kiinni, lähistöllä työskennellyt mies kertoo.
- Siinä on tosi korkea kynnys, jonne on pistetty betoniporsaita, kun siinä kohtaa eivät saa ajaa kuin taksit ja bussit.
Kuski yritti pitkään siirtää autoaan ja sai poliisitkin avukseen. Lopulta paikalle oli pakko tilata hinausauto, joka noukki kulkuneuvon pois tieltä noin kello puoli kuuden aikaan aamulla. Varhaisesta ajankohdasta johtuen pulmatilanne ei ehtinyt häiritä muuta liikennettä.
Saara Vartiainen
Lähetetty: 16 Loka 2009, 07:36
Kirjoittaja mazza
Ohhoh, Kyllikkiin laitettu markkinoiden halvin vannemalli.
EDIT: Vastataanpa haasteeseen. Tästä riisikuppia, jossa tyylikkäästi sotkettu uutta ja vanhaa.
Lähetetty: 16 Loka 2009, 10:15
Kirjoittaja jarski
^On kuplaa,porssea ja vähä mustankiaki...Ihan ku martinikin vilahtais vai oonko ihan asetooneissa ? Zetahan on oikea kameleontti !
Lähetetty: 16 Loka 2009, 10:16
Kirjoittaja jeQQ
jknracing kirjoitti:(Ladan kuva)
Härski.
On muuten kaverini lada. Eka oli kaverilla, joka myi pikkuveljelleen(on myös kaveri). Ihan mukava Lada, laitettu nelipisteruiskut ja kaikki.
Lähetetty: 16 Loka 2009, 10:20
Kirjoittaja jarski
Tuo Lada on kyllä semmonen jolla Ei hävettäis ajaa
Fart-asennuksessa on ainakin jäähdytys kunnossa
Olipas painava line,ku ei saatu käsivoimin liikkeelle
..
Lähetetty: 16 Loka 2009, 12:22
Kirjoittaja PabloNeruda
Lähetetty: 16 Loka 2009, 13:59
Kirjoittaja jarski
TTuku on hieno amatsooni,muutamalla kaverilla on ollut kans hienot "projektit"mut tää hipoo jo täydellisyyttä ! PERFECT ! ja PROPS tai jotain
Lähetetty: 27 Loka 2009, 07:24
Kirjoittaja savijo-r
Sopii ne Milanot Miniinkin.
Lähetetty: 04 Marras 2009, 23:02
Kirjoittaja EdotL
Eihän tämä vielä ole täällä ollut? Aika makea.
Lähetetty: 04 Marras 2009, 23:16
Kirjoittaja gYdEbUh
^ Juu tuo ns. 'oikea hopeaväri' on tietyissä tapauksissa oikeen mukiinmenevä
Jos olis vähän enemmän rahaa kun nyt niin pan.. käyttäisin.
Lähetetty: 05 Marras 2009, 00:09
Kirjoittaja jknracing
Lähetetty: 05 Marras 2009, 07:35
Kirjoittaja Jochanan
Aika huikee projekti.
Lähetetty: 05 Marras 2009, 13:36
Kirjoittaja gYdEbUh
Jochanan kirjoitti:
Aika huikee projekti.
Tuli lukaistua tuo 9 sivuinen viestiketju läpi, ja 95% viesteistä oli projektin palvomista.. Eikä syyttä. Auto on rakennettu käytönnössä alkuperäisvalmistaja-tasolla ja hinta-arvio noin 200 000e.
Lähetetty: 05 Marras 2009, 15:02
Kirjoittaja jknracing
Noita V10 moottoreita on vissiin sovitettu melko moneen E30 koriseen bemariin. Youtubesta löytyy videoita. Esim tämä.
M3 V10 vs M6.
Sitä se auton keveys teettää... Melkoinen ero kiihtyvyydessä tuon M3:n eduksi. Olishan se kivaa sovittaa 75:n keulallekkin Maseratin V8, saattaisi tuo kilvittäminen vaan olla hieman hankalaa.
Lähetetty: 05 Marras 2009, 15:16
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Lähetetty: 05 Marras 2009, 17:37
Kirjoittaja jknracing
^ Tuossa ylemmässä linkissä on käsittääkseni sama laite joka ottaa "kisaa" tuota M6:sta vastaan
Lähetetty: 10 Marras 2009, 17:30
Kirjoittaja jknracing
Sopii kuin satula sialle. Toisaalta pakko antaa pointsit auton käytännöllisyyden osoittamisesta.
Lähetetty: 11 Marras 2009, 08:39
Kirjoittaja jknracing
6C Sprint.
6c
Lähetetty: 11 Marras 2009, 11:40
Kirjoittaja SP
6C sprintti on autodeltan rakentama proto 2,5 V6 koneella
Lähetetty: 13 Marras 2009, 11:31
Kirjoittaja GTA ROSSO
Camberin kulmat säädetty kuntoon kuten kuvassa näkyy.
Lähetetty: 13 Marras 2009, 12:08
Kirjoittaja gYdEbUh
^Tästä tuli mieleeni että mulla on 75:ssa vakiocamberit madalluksella ja 225/40 kumeilla, mutta rata-ajosta + reippaasta siviilikanttailusta huolimatta ne kuluu edessä sisältä ja takaa normaalisti... Aivan liian hiljaa ajelen siis edelleen.