Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

-Lee- kirjoitti:Miksi etupyörän taakse pitää liimata mainostarroja vaikka niistä tuskin saa sponsori rahaa? Ehkä joku... mutta aika marginaalinen osa.
Mulla on ainakin sellainen käsitys, että toi on firman esittely/demoauto. Siinähän kyllä kannattaa mainostaa tavaraa mitä yrittää saada kaupaksi.


Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta... Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
Kuva
Viimeksi muokannut jknracing, 26 Touko 2009, 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

-Lee- kirjoitti:saa sponsori rahaa?

???.. "kyllä mää niistä maksoin"

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

:crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Siinä on jo Munaa 8)

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »


Avatar
Ipi76
Viestit: 815
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
Paikkakunta: Kyröskoski

Viesti Kirjoittaja Ipi76 »

Siis aivan järkyttävä, tässä on minun mielestä auto laitettu täysin pilalle :( .

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

Ipi76 kirjoitti:Siis aivan järkyttävä, tässä on minun mielestä auto laitettu täysin pilalle :( .
Liika on liikaa ja sopivasti on liian vähän... Tässä täytyy sanoa, että kaikkea sälää on ehdottomasti liikaa. Huh, huh.

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Mikäs järki on laittaa tuollainen takapuskuri, jos ei ole varaa laitattaa samalla ulostuloja molemmin puolin? Vanteet oli kyllä ihan ok tuossa. Muu olikin sitten kamalaa.

EDIT: Nyt vasta huomasin nuo valoluomet... :puke:

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1277
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Jos oli 80-luvulla oli spoilerit niin kuumaa muotia, että niitä asenneltiin jopa jo tehtaalla esim. Saab 96-malliin, niin nyt on tuo surkuhupaisa takahelman alas laskeminen muotia. Lopputuloksena on auton muoto, joka ei liiku "dynaamisella tavalla" mihinkään. Takarenkaan takaosan kaaren ja "tulpatun, puolihengittävän diffuusorihelman" sovittaminen ei onnistu visuaalisesti millään, ja koko hässäkkä roikkuu renkaan takana kuin rivi kaljakoreja kyljellään.

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Ja kun vielä ottaa huomioon että tuo "dynaaminen" ulkomuoto on rakennettu mallisarjan ankeimman tekniikan ympärille niin kokonaisuus on vähintäänkin outo. Silleen huonolla tavalla :wink:

Avatar
buctu
Viestit: 520
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city

Viesti Kirjoittaja buctu »

JaniW kirjoitti:Ja kun vielä ottaa huomioon että tuo "dynaaminen" ulkomuoto on rakennettu mallisarjan ankeimman tekniikan ympärille niin kokonaisuus on vähintäänkin outo. Silleen huonolla tavalla :wink:
*khöh khöh* pakko hieman yskäistä.
Mallit
1.8 TS, 1747 cm3, 103 kW (140 hv) @6500 r/min, 163 Nm @3900 r/min, 11,5:1
2.0 JTS, 1970 cm3, 122 kW (165 hv) @6400 r/min, 206 Nm @3250 r/min, 11,5:1
3.2 V6, 3179 cm3, 176 kW (240 hv) @6200 r/min, 300 Nm @4800 r/min, 10:1
1.9 JTDM, 1910 cm3, 110 kW (150 hv) @4000 r/min, 305 Nm @2000 r/min, 17,5:1
Diesel-miehen näkökulmasta tuo 1.9jtdm voittaa tuon 1.8 ja 2.0 tekniikan osalta mennen tullen. Tuo diesel on muutenkin ainut tekniikka noista joissa on edes jonkinlaista virityspotentiaalia :wink: :lol: .
"Too much ain't enough"

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

^No joo. Kokemukseni dieseleistä pohjautuu muutamaan satunnaiseen VAG-laitteella ajoon. :oops:

Toisaalta jos tuossa oli ideana jotenkin tuota autoa rakentaa niin lastutuksen sijaan listan kärjessä on ollut noiden muovitötteröiden asennus, mikä oli pointti :lol:

Onko GT:tä tosiaan saanut 1.8:llakin?

Avatar
buctu
Viestit: 520
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city

Viesti Kirjoittaja buctu »

JaniW kirjoitti:^No joo. Kokemukseni dieseleistä pohjautuu muutamaan satunnaiseen VAG-laitteella ajoon. :oops:
Moni olisi varmasti toivonut, että nuo dieselit olisikin pysynyt vain tuolla vag:ien keulilla. Diesel-tekniikka Alfa Romeon keulilla on melkein noiden tötteröiden tasoinen raiskaus :lol: .
JaniW kirjoitti:Onko GT:tä tosiaan saanut 1.8:llakin?
Valitettavasti. Toiselta tuollainen 1.8 GT keulilla ei ole niin paha rikos kuin Bmw:llä 2.0i Z4 kanssa:

Malli_Moottori___Iskutilavuus_Teho_____________________Vääntö________
2.0i__R4 N40B20 1995 cm3___95 kW (129 hv) @ 5750 r/min 180 Nm @ 3250 r/min[/quote]

Korisarjan asennusta Amerikkalaisittain. Hieman esi herkkua tulevasta:
Kuva

Loput kuvat ja stoorit tuolta -> http://my350z.com/forum/the-lounge-off- ... uined.html
"Too much ain't enough"

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kipsilevyruuvit on PoP! ...No kyl mää tol voisin ajaa,piittaamatta vasaralakkaefekteistä.. On niitä paremmin rakenneltuja tullu vastaan,mut tommosia kiinnityksiä tapaa yleensä jossain tonnin välikoppasissa,ei ton hintaluokan biileissä. Nooh tapansa kullakin,ei ne hevoset karkaa,vaikka sepalus olisikin auki.. :roll:

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

Minullakin olisi tuossa 156:n helmat odottelemassa asennusta. Odottelemassa siksi kun en ole vielä selvittänyt miten homma tehdään. Onneksi nyt tiedän ettei homma niin vaikea olekaan, tuosta vaan uppokantaisilla peltiruuveilla kylkeen kiinni ja vähän massaa perään.

Uskomaton tarina :shock:

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

No, kyllä ne italiaanotkin tämän osaavat :roll: Omassa SW:ssä alkuperäiset SportPack-helmat oli ensin koitettu liimata tavallisella värittömällä silikonilla ja kun tämä ei onnistunut, oli helmat kylmästi kiinnitetty pienillä rosteri ruuveilla :crazyeyes:

Itse kiinnitin helmat takaisin alapuolelta alkuperäisillä ruuveilla ja yläreunan 3M:n läpinäkyvällä kaksipuoleisella teipillä. Hyvin tuntuu pysyvän :wink:
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Tässäpä ihmeteltävää tehokkaasta GTAsta.

Kuva

Kuva

Lisää kuvia projektista osoitteessa:

http://www.cardevision.de/index.php?id=86
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

:shock:
Outokummun putkea näemmä,missäpäin tämmönen ihme sijaitsee ja mitkä ovat suoritusarvot ?

Kerrassaan magfionze! :drinking:

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Giulia miehille vähän inspiraation aihetta :shock:
Liitteet
3548503873_105a092695_o.jpg
3548503873_105a092695_o.jpg (67.6 KiB) Katsottu 54237 kertaa

Avatar
Gasolina
Viestit: 4687
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

^Sopisi hienosti Rion samba-carnevaali kulkueeseen!
Giulia Super -69

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Downforcea. :crazyeyes:

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Ei hemmetti, mikä viritys.. :lol:

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Piti oikein alkaa tonkimaan, että mikä tuo laitos on. Tämmöinen teksti löytyi: "Working in the SSE EVO 8 paddock, I thought I saw a sprint car pass by in my peripheral vision. I was thinking, “Holy shit, wtf was that?!?!” I didn’t clown the front wing though because it just might have worked. Chris said the car was neutral as ever and he couldn’t get it to under or over steer. What about the drag you say? Who the hell cares about drag when you have 700hp+ in a sub 2200lb. car?!?! They had a really long weekend of swapping engines, fixing injectors, and fighting off electrical gremlins, but it paid off on Sunday when Chris ran a 1:22.623. This is not only amazingly fast for a front wheel drive car, but fast in general as one can see in the results. Don’t knock it ’till you try it I guess."

Ilmeisesti tuo spoileriviritys sitten toimii.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »


Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Oon kai jotenkin kieroutunut, mutta nuo on kyllä hienot vanteet. Ei ehkä ihan noin isot, eikä noin pieneen Aulikseen ja kromisena. 8)

Avatar
JaniW
Viestit: 878
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
+ Penari
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JaniW »

^en oikein minäkään osannut päättää mitä mieltä tuosta olisin

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

^^^ Aluksi katsoin kauhistuneena tuota ensimmäistä kuvaa, kunnes tajusin et nuo vanteet ovatkin vain auton vieressä. Liian isot silti.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Järkyttävät.

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 875
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Seat Ibiza 1.8t Cupra R
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

järkyttävät vanteet phyih :crazyeyes:
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
Midi
Viestit: 817
Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Midi »

Varmaa painoakin jo kivasti :shocked!:
Joona Karimaa
____________

Avatar
buctu
Viestit: 520
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city

Viesti Kirjoittaja buctu »

Vanteethan on legendaariset viemärinkannet. Painoa noilla ei ole minusta normaalia enempää, esimerkiksi 19"vanne+rengas=20kg (lähde:mh:n puntari).

Eiköhän tämä olisi ennemmin kuumobiili, onhan siinä rakettimoottorikin :shock:
"Too much ain't enough"

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Kaasut 156 ts:ään. http://www.alfasportivo.com.sg/156%20nitrous.html Saattaa tuollainen +75 hv setti tehdä ihan mukavan muutoksen ohituskiihtyvyyteen.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

Harvoin saa mekaanisen esineen valokuva kirvoitettua minusta "brlyöögh"-ääntä, mutta tämä onnistui:

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/2597738

-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11227
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ Boilerin virittelijä on tainnut olla huumorimiehiä :-D

Ja kyllä nuo puskuritkin pistävät miettimään eikö hommaa tosiaan olisi voinut toteuttaa millään muulla tavalla.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

Puskurit menevät käsittääkseni Alfan/Pininfarinan piikkiin; jenkkimalleissa oli kai tuollaiset gummizydeemit.

-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11227
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Juu niin oli, ja syyllinenhän oli ilmeisesti Ameriikan vakuutussektori joka oli sitä mieltä että autolla pitää pystyä ajamaan seinään tiettyä vauhtia ilman että se menee särki.

Tarkoitin että kai nuo nyt vähän siistimminkin olisi tehdas voinut toteuttaa. Porsche ainakin onnistui paljon paremmin.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

:shock:

Kuva
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Yllättävän hieno pickup! Josko vääntäisi omasta moisen :lol:

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

On muuten yllättävän hyvän näköinen. :-D

Avatar
Joonake
Viestit: 223
Liittynyt: 03 Kesä 2009, 11:31
Car(s): Ei alfaa :(
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Joonake »

jknracing kirjoitti:Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
143kpl :roll:

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?


143kpl Rolling Eyes
Tekemisen puutetta? :mrgreen:
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

:shock:
Kuva

Empä muuten tiennyt, että Lotus on rakentanut Talbot Horizontista kaksi kappaletta B-ryhmän ralliauton prototyyppejä.

http://www.rootes-chrysler.co.uk/groupb-horizon.html
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

^Suomessa toi vaatis ison E:n ajokorttiin.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
EdotL
Viestit: 909
Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): Giulietta QV
156 V6 -03
ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EdotL »

OMG!

Kuva

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 1567
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Tesla Model 3

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

^ Mopo karannut vähän käsistä...

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Aika överiks vedetty, mutta on siinä tekijällä hieman silmääkin ollut... paitsi nokkakolmion istuttamisessa puskuriin.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Taitoa enemmän kuin silmää. :crazyeyes:

Avatar
jknracing
Viestit: 3075
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Hieman harvinaisempi kiihdytinprojekti. http://www.fiilisracing.suntuubi.com/?cat=1
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin