Cuore Sportivo IV/2008 Ahvenisto

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Java
Viestit: 291
Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34

Viesti Kirjoittaja Java »

Tommi kirjoitti:Laitetaan nyt muutama kuva: http://picasaweb.google.com/tommi.kosun ... isto092008

Tosin tuossa vaiheessa, kun sain kameran käteen, rupesi tuo ilma hieman huononemaan. Vaikutti cupin aikoihin sekä kuvien laatuun ja määrään.

-tommi
Kenes valkonen alfa tuolla kasikuvassa on?

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

No tulihan se kokonaiskilpailun viides sija sieltä vaikka vähän jännitinkin, huh. Kaikki neljä edellä olevaa ovat sen verta eri kastissa että pakkohan tuohon on olla tyytyväinen.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Gasolina kirjoitti:Melkein voisin väittää, että katsoessani tuloksia ekan kerran Carfin sivuilta järjestys oli toinen kuin nyt, mutta enpäs väitä.
Olet oikeassa (katsoin samoihin aikoihin), mutta silloin ei tuossa yhteistaulukossa ollut vielä mukana tämän kisan pisteitä.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Kiitokset kehuista, vaikka osin aiheetta...vielä huumorintajuista
väkeä näemmä, kaiken uhoamiseni ja keljuilunkin jälkeen. :)

Eipä jäänyt mitään jossiteltavaa, CG:ltä 3 kertaa
kuokkaan ja vaikka olisinkin jättänyt ajamatta Tarun mutkan
leveäksi ja puristanut ne 0.28s niin musta hevonen 147:llaan olisi kuitenkin pilannut juhlat. Treenikierrosten perusteella en odottanut
noin kovaa aikaa, oli perän pidon kanssa ongelmia kunnes löysin
sopivat paineet ja taisi siinä samalla tulla uudet renkaatkin julmasti ajettua sisään.
Jotain feelua rupesi etujarruissa ilmenemään vikoilla treenivedoilla
mutta ei se menoa haitannut, palat ne vaan loppuivat...

Ensi kesäksi uudet tavoitteet, nyt on takki ja lompakko :wink: tyhjät.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Hämeenlinna on paska paikka :twisted:

Selitykset: Noilla takarenkailla ei tee enään mitään märällä radalla. Ajamisen vaikeudesta(tai huonosta kunnosta) voisi kertoa se, että cupi kierroksella oli sykemittari päällä ja huiput oli 169 ja keskiarvo oli 146 :roll: . No ensi vuonna sitten uudet kujeet. Toi garretin aika on kyllä sen verran kova, että joutuu miettii uusia ideoita tohon 75:n.....
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Viimeksi muokannut V6, 29 Syys 2008, 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Onnittelut täältäkin CG:lle cupin voitosta, Garretille huimasta ajasta ja Silverinelle 1.40:n alituksesta. Vaikka sade pistikin pakan vähän sekaisin, niin omalta osaltani ei jäänyt jossiteltavaa. 1.40:n alle en olisi yltänyt millään... 1.41 alle ehkä... ;-)

Ensi vuonna sitten on ainakin varmaa, että alfa-luokka saa uuden mestarin. Taitaa paineet kasautua Silverinen harteille, ellei sitten joku musta hevonen ilmesty taas puskasta...

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Kyllä sieltä vähintään joku kloonattu Timo taas löytyy edeltä
tulosluettelosta...tai sitten tämä uusi punaisella ajava musta
hevonen. :silly:...tai sisuuntunut mustalla 166:lla ajava...tai.
Mutta en aio jäädä tuleen makaamaan, ensi kesänä uhoni
ja tekoni ylittää sitten jo pohojalaastenkin märimmät unet.
:P
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Garrett
Viestit: 419
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Kiitokset onnitteluista.

Lähdin reissuun poikkeuksellisesti Alfa trailerilla ja tavoitteena 1.35 alitus. Autoon en ollut muuta tehnyt, kuin vaihdoin muutaman vuoden hyllyssä pölyttyneet Avonit alle ja leikkelin rekisterikilven takaa puskuria isommaksi, jotta jäähdyttimet saisivat riittävästi ilmaa.

Niin ja suurin muutos oli mentaliteetissa, eli lähdin ajatuksesta, ettei tule kokonaisvoittoa, mutta tulee ainakin kaikkien aikojen paras aika. (tai romua :) )

Koko harjoittelun ajan paisteli aurinko, mutta kun yksittäissuoritusten aika tuli, niin taivas synkkeni ja minun ajoni (4.) aikana tuli ensimmäisiä pisaroita. Vähän tuli jossain kevennettyä (turhaan?), mutta ei varmaan montaakaan kymmenystä siinä mennyt.

Muut voitosta kisaavat Romeo-luokan kuskit olivatkin sitten sijoittaneet itsensä koko joukon hännille, eli eivät oikein enää saaneet aikoja pidon kadotessa taivaalta asfaltille tihuttelevaan kosteuteen.

Aikani ei ollut ihan mitä piti, mutta suunta on oikea. :P Ensi kaudelle otetaan taas pari sekuntia pois.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Tiige
Viestit: 2848
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Olihan kivaa ja kovia aikoja jätkät veteli! On se Ahvenisto sateella vaan pirun liukas. Ei olis uskonut että ykspisteäkänen 75 jaksaa vääntää kolmosella pelkällä kaasulla perää rinnalle. :twisted:
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Garrett kirjoitti:Kiitokset onnitteluista.

Lähdin reissuun poikkeuksellisesti Alfa trailerilla ja tavoitteena 1.35 alitus. Autoon en ollut muuta tehnyt, kuin vaihdoin muutaman vuoden hyllyssä pölyttyneet Avonit alle ja leikkelin rekisterikilven takaa puskuria isommaksi, jotta jäähdyttimet saisivat riittävästi ilmaa.

Niin ja suurin muutos oli mentaliteetissa, eli lähdin ajatuksesta, ettei tule kokonaisvoittoa, mutta tulee ainakin kaikkien aikojen paras aika. (tai romua :) )

Koko harjoittelun ajan paisteli aurinko, mutta kun yksittäissuoritusten aika tuli, niin taivas synkkeni ja minun ajoni (4.) aikana tuli ensimmäisiä pisaroita. Vähän tuli jossain kevennettyä (turhaan?), mutta ei varmaan montaakaan kymmenystä siinä mennyt.

Muut voitosta kisaavat Romeo-luokan kuskit olivatkin sitten sijoittaneet itsensä koko joukon hännille, eli eivät oikein enää saaneet aikoja pidon kadotessa taivaalta asfaltille tihuttelevaan kosteuteen.

Aikani ei ollut ihan mitä piti, mutta suunta on oikea. :P Ensi kaudelle otetaan taas pari sekuntia pois.
Hurjalla yrityksellä Garret ainakin meni. Varikon jälkeiseen mäkeen ja viimeiseen mutkaan aika poikittain, taisi olla suuntana ajanottolaitteet? :P
Sade tuli harmittavasti juuri cupin aikaan, harjoittelussa näyttivät 75 V6 turbo ja se ahdettu GTV6 tykittävän aikamoista vauhtia.
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Wohooo toinen sija Romeo luokassa :-D Eipä tuolla oikeasti paljoa hehkuttamaan pääse, vaikka itsellekin oli rata jo vähän liukastunut, mutta oli kaikenkaikkiaan sairaan hieno (alku)päivä! Ahvenistolta suuntasin suoraan uuteen duuniin jossa kärsin muutaman tunnin. Auto pelasi ekan kerran kunnolla! ja kunnolla tosiaankin. Ei oikein mitään valitettavaa ritsasta. Kerran heitin kakkosen tappikieroksilta ykkösen pesään eikä auto tehnyt elettäkään perän hetkellisen lukkiutumisen lisäksi. Ja reilun kahden vuoden kiivaan yrittämisen palkaksi sain ensimmäisen onnistuneen ajanoton!!! Aina ollut biili tai kuski probleemia. Tuo minun kierros on ajettu maan ollessa hieman kostea, minkä vaikutuksesta tuli päästeltyä hitaammin, mutta se toiko tämä vähemmän vai enemmän aikaa kelloon jää arvoitukseksi :wink: Harjoituksissa meni varmasti 1:40 pintaan parhaat ajat, vaikken kellottanutkaan. Kukaan ei mällännyt sateella mikä on hieno saavutus.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

http://cuoresportivo.fi/alfabbs/Ahvenisto08/
Tuolta löytyy meikäläisen kuvatuksia tapahtumasta. Ei mitään kovin kummoisia tullut, yli puolet joutui suoraan romukoppaan. Ensimmäistä kertaa kameran kanssa radalla (kamerakin vaan kolmisen kuukautta ollut "käytössä" ja seliseli). Valovoimaisempaa putkea vähän kaipailisi jo.
Mikäli haluaa kuvia suuremmassa koossa niin PM:ää vaan.
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Kiitokset kilpakumppaneille. Sain mitä hain eli pakollisen välivuoden alfa luokasta :mrgreen: Vuosi aikaa rakentaa autoa...ehkä.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5374
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Tiige kirjoitti:On se Ahvenisto sateella vaan pirun liukas. Ei olis uskonut että ykspisteäkänen 75 jaksaa vääntää kolmosella pelkällä kaasulla perää rinnalle. :twisted:
Joo liukasta oli, varsinkin suolenkillä oli jännää :roll:

Avatar
HANU
Viestit: 1242
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Ajanotto oli jossakin vaiheessa luotettavissa käsissä.
Puuhallekkin laitettiin 1,39 aika :crazyeyes:
Täyty vähän ohjeistaa.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Garrett
Viestit: 419
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

HANU kirjoitti:Ajanotto oli jossakin vaiheessa luotettavissa käsissä.
Puuhallekkin laitettiin 1,39 aika :crazyeyes:
Täyty vähän ohjeistaa.
Olin silloin just ajamassa, ja timeri teki viikonlopun ainoan ylimääräisen katkaisun just silloin. Kellon muistista sai kaivettua edellisen ajan, joka ynnättiin tuohon, jotta saatiin tarkka aika, joka vastasikin käsiajalla tehtyä varmistusta.

Kaikki ajat ovat siis tarkkoja. Myös SP:n aika on laskettu ynnäämällä kaksi aikaa muistista, koska SP ohitti lämmittelykierroksella nopeaa kierrosta ajaneen latviaanon.. :crazyeyes:

Siis, kaikki ajat ovat tarkkoja ajanottolaitteen mittaamia aikoja. Yhtään käsiaikaa ei tarvinnut laittaa ylös.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Garrett
Viestit: 419
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Curva Grande kirjoitti:Kiitokset kilpakumppaneille. Sain mitä hain eli pakollisen välivuoden alfa luokasta :mrgreen: Vuosi aikaa rakentaa autoa...ehkä.
Meinaatko autoa vaihtaa?

Nykyinen GT ja sinä olette nyt pannassa
AlfaCup sääntöihin joku kirjoitti: 1.9 Jos auto joskus ajanut Romeo-luokassa, luokkaa ei voi enää alentaa. Tämä sääntö koskee vain auto/kuljettaja (auto-kuljettaja) yhdistelmää.
Ei muuta kuin auto vaihtoon. (Vaikka samanlaiseen ja saat kisailla Alfassa jo ensi kaudella.) :lol:
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^
Heh, kun on mennyt tekemään sen virheliikkeen että
voittaa kaksi kertaa peräkkäin niin siitähän seuraa rangaistus.. :lol:
Ja kahdesta perättäisestä Romeo Cup-voitosta ylennetään
sitten lippumieheksi vuoden ajaksi..? :wink:
.
.

Yksi mainitsemisen arvoinen ukkeli on vähän
jäänyt huomiotta eli Harmaala 155:lla...kaikki
kisat tasaisia ja eilen Apparalla ajelin kierroksen
perässä ja todella hyvillä linjoilla äijä veteli ja
vihaisesti lähti mopo kurveista.
Onkos forum-ihmisiä?
Viimeksi muokannut silverine, 29 Syys 2008, 11:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Garrett kirjoitti:
Curva Grande kirjoitti:Kiitokset kilpakumppaneille. Sain mitä hain eli pakollisen välivuoden alfa luokasta :mrgreen: Vuosi aikaa rakentaa autoa...ehkä.
Meinaatko autoa vaihtaa?

Nykyinen GT ja sinä olette nyt pannassa
AlfaCup sääntöihin joku kirjoitti: 1.9 Jos auto joskus ajanut Romeo-luokassa, luokkaa ei voi enää alentaa. Tämä sääntö koskee vain auto/kuljettaja (auto-kuljettaja) yhdistelmää.
Ei muuta kuin auto vaihtoon. (Vaikka samanlaiseen ja saat kisailla Alfassa jo ensi kaudella.) :lol:
Voi venäjä. Tuo sääntökohta on jäänyt huomaamatta.
Viimeksi muokannut Curva Grande, 29 Syys 2008, 11:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11230
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Garrett kirjoitti:SP ohitti lämmittelykierroksella nopeaa kierrosta ajaneen latviaanon..
Latvian jätkille muuten todella iso käsi harrastuneisuudesta!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

silverine kirjoitti:Yksi mainitsemisen arvoinen ukkeli on vähän
jäänyt huomiotta eli Harmaala 155:lla
Pistin silmään kyllä eilinen aika, taitaa olla oikeasti rattimiehiä.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11230
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »


Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Samiin voi luottaa, takuukamaa.
Jokakerta !

Avatar
HANU
Viestit: 1242
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Innostuin itekin taas rata-ajoon kun oli järki peli alla.
1,50 mitattiin aikaa.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11230
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

puuha kirjoitti:Samiin voi luottaa, takuukamaa.
Kiitti!

Vaikka en saanut edes sinun autoasi näyttämään kiiltävältä...

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Ei sellast photoshoppii ole tehtykää...

Saako päivän paskasimman auton palkinnon?

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Janon kamerassa taitaa olla vielä kiveniskusuodatinkin. Hienoja kuvia.

Avatar
Savo
Viestit: 2115
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Ottiko kukaan sillan alituksen jälkeisessä kaarteessa kuvaa punaisesta 75:sesta RFM-XXX. Muutaman keeran sain menemään kohtuullisesti sivuttain ja juuri tällaista kuvaa haikailen.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

VJ pamautti taas potin upeilla kuvilla!
Cupin ajat aika törkeen kovia myös!
Veikkaisin, että poodiumin toinen sija vain ruokki Silverinen uhoa entsisestään ens kaudelle ja yrittämään vielä isommilla panoksilla :D

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Vittorio Jano kirjoitti:Diat.
Kyllä on VJ:llä taas komeita kuvia. Ei tullut silloin Ahvenistolla mieleen tulla kysymään, mutta mikä putki oli käytössä?
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

hamppi kirjoitti:VJ pamautti taas potin upeilla kuvilla!
Täytyy kompata. Hengästyttäviä kuvia, en muuten tiennytkään
että autossani on kattoluukku ja antenni... 8) vai oliko paikalla
toinenkin hopeinen 156:nen? :silly:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Tazio
Viestit: 3394
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Vittorio Jano kirjoitti:Diat.
Käsittämättömän hyviä kuvia! Tällä kertaa voi aiheesta vääntää tuota yleistä sanontaaja todeta: 'voit huoletta jättää päivätyösi'

-Tazio

Avatar
Tommi
Viestit: 640
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Vittorio Jano kirjoitti:Diat.
Hienoa settiä. Nyt harmittaa, etten itse jaksanut kaivaa kameraa esiin auringon paistaessa. Tosin ei jälki varmaan ihan tuota luokkaa olisi ollut.
Kerrankin joku on saannut kuvattua allekirjoittaneenkin autoineen radalla. Nopeuttahan siihen ei tarvita - lähinnä kärsivällisyyttä.

-tommi

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11230
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hiljaiseksi vetää moinen kehuminen, mutta lämmittää samalla. Kiitos!

Kuvat on pääasiassa ammuttu 70-200/4L:llä ja 350D-rungolla. Ihan hemmetin hieno putki: värit toistuvat luonnollisina ja piirto on tarkkaa. Session aluksi oli vähän hankalaa, kun aurinko porotti niin kirkkaasti ja kamerakin temppuili (väitti juuri ladattua akkua tyhjäksi).

Muita kuvaajia en tunnistanut. Joku oli heti kahden jälkeen maalisuoran alussa Canoninsa kanssa. Punaraitainen putki näytti olevan nokalla...

Avatar
Tommi
Viestit: 640
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Vittorio Jano kirjoitti:Muita kuvaajia en tunnistanut. Joku oli heti kahden jälkeen maalisuoran alussa Canoninsa kanssa. Punaraitainen putki näytti olevan nokalla...
Itse kuvasin lähinnä tuolla radan varressa muutaman kuvan cupin aikana. Kalustona oli Minoltan 7D ja siinä Tamronin 28-70/2.8 putki. Aiemmin on tullut käytettyä paremmin hommaan sopivaa vanhaa Minoltan 70-210/4, mutta enpä jaksanut vaihtaa sitä tuolla tihkusateessa.

Vittorio Janon galleriasta löydyn mustan GTV:n ratista parista kuvasta.

-tommi

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Huh huh, oli kyllä komeita kuvia. Muutaman kuvan otin 450D:llä ihan vaan kittilinssillä, ne on kyllä kaukana ton L-obiskan tasosta piirroltaan.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
Keltsi
Viestit: 1837
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, 1666 3.0, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Ei voi kuin ihastella VJ:n ottamia kuvia!

Tulihan sitä kai kokonaista kuusi kierrosta kierrettyä ennen kuin piti jättää leikki kesken. Ensin rupesi eturenkaat sulamaan alle, johtuen liian korkeista rengaspaineista ja kun olin muutenkin tulosaa varikolle, rupesi sitten kytkin luistamaan. Ihmettelinkin hieman, kun sai tyrkätä viitosen tupaan jo ennen pääsuoraa :crazyeyes:
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Vittorio Jano kirjoitti:Hiljaiseksi vetää moinen kehuminen, mutta lämmittää samalla. Kiitos!

Kuvat on pääasiassa ammuttu 70-200/4L:llä ja 350D-rungolla. Ihan hemmetin hieno putki: värit toistuvat luonnollisina ja piirto on tarkkaa. Session aluksi oli vähän hankalaa, kun aurinko porotti niin kirkkaasti ja kamerakin temppuili (väitti juuri ladattua akkua tyhjäksi).

Muita kuvaajia en tunnistanut. Joku oli heti kahden jälkeen maalisuoran alussa Canoninsa kanssa. Punaraitainen putki näytti olevan nokalla...
Meikäläinen oli se Nikonin D40:llä ja kittilinssillä kuvaillut kaveri. Vilahdan yhdessä noista omista kuvistasikin :)
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Kuka siellä suolenkilta noustessa, sillan jälkeen hääräili?

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^
Mr. Könönen, kunnes siirtyi lippumieheksi. Siis jos kysymyksesi
koski luontokuvausta. Jos taas jotain muuta niin en halua tietää.. :lol:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Ajoista päätellen olisin kyllä kerennyt huomaamaan jos jotain muuta kuin kuvausta olisi harrasteltu...

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Googletin tuon puskista tulleen Apparan
Alfa Cupin voittajan ja ei näköjään ole kädetön mies..

Radalle.comin Katuauto-sprintin tuloksia:

TULOKSET AHVENISTO 17.5.2007
1. Tatu Soisalo, Mitsu Evo 9 - 1.36.497

TULOKSET ALASTARO 26.5.2007
1. Tatu Soisalo, Mitsu Evo 9 - 1.43.44

TULOKSET BOTNIARING 7.7.2007
2. Tatu Soisalo, Mitsu Evo 9 - 1.22.89
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

eli tiukkaa tekee ensvuonna(kin) cupin kokonaisvoitto...

Musta Lammas
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Syys 2008, 21:38
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Musta Lammas »

Terve vaan kaikille !!
Olen todella pahoillani jos sekotin pakkaa pistetaistelussa. =)
laitoin ittelleni tavotteeks olla nopein alfa radalla mut en siihen kyenny joten tulen vielä uudestaan!!! ja jos pääsis pikkusen treenaamaan eka ku ei ole tullu etuvetosella ajettua pariin vuoteen...
on tullu mitsut(nelivetoset) enemmän tutuks tässä parin vuoden aikana mitä on noita radalle.comin katuauto kisoja tullu ajettua !!
ehkä ajoin ehkä en

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tervetuloa kehiin!
Ei voittosi itse asiassa sekoittanut Cupin voittotaistelua.
Ajat vaan sitten ensi vuonna nimimerkkisi velvoittavalla
asenteella niin kaikki on hyvin.. :wink:
Hyvä että haastetta riittää elämässä.. :twisted: :P

Ja pikku piikkiä lihaan...mites on alla olevan pykälän laita
jos herra ajaa 147GTA:lla...ollaanko sitä samaa ruokakuntaa
Alfan omistajan kanssa? Ymmärsin ettei oma ole...

"1.2 Kilpailusarjaan voi ottaa osaa Club Alfa Romeo Finland ry:n jäsen, Alfa Romeo – merkkisellä autolla, jonka hän, tai hänen ruokakuntansa jäsen omistaa, tai on sen haltijana."

Ps. Homoliittoa odotellessa.. :eggface:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Volere
Viestit: 108
Liittynyt: 12 Syys 2005, 21:03
Car(s): 2 x ex Sprint 1.5 QV, ex 156 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Volere »

Olinpas ensimmäistä kertaa mukana tapahtumassa ja radalla. Sen verran upeeta oli antaa autolle kyytiä, jotta ensi vuonna uudestaan ja mikäli mahdollista, ajamaan kaikkiin ratapäiviin :mrgreen:

Kuvaajia oli paikalla useita, mutta vielä ei tainnut olla tähänastisissa vielä 5. ja 6.-mutkassa kuvanneen kaverin kuvia...? Kun en oman autoni kuvaa vielä löytänyt :oops:

Sen sijaan pientä kokeilua tein GPS:llä: otin parin kierroksen jäljen Sports Trackerillä. Pitää vielä jonain iltana tuosta nysvätä kierrosajat irti...
C'è Una Strada In Cielo

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Vittorio Jano kirjoitti:Joku oli heti kahden jälkeen maalisuoran alussa Canoninsa kanssa. Punaraitainen putki näytti olevan nokalla...
Terve!

Taisin olla minä. Oli pakko jäädä hetkeksi seuraamaan alfojen menoa hetkeksi. Kuvaan (vielä) muuten myös 350D:llä, 40-200mm f/4 L ja 17-40mm f/4 L. Komeastihan tuo 200mm piirtää.

t. Saabisti

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Volere kirjoitti: Kuvaajia oli paikalla useita, mutta vielä ei tainnut olla tähänastisissa vielä 5. ja 6.-mutkassa kuvanneen kaverin kuvia...? Kun en oman autoni kuvaa vielä löytänyt
Samaa tässä odotellut, sen verran monta kertaa kiersin siitä, että luulis johonkin kuvaan tarttuneen...

Poistin muuten lahjakkaasti Ahveniston kuvat muistikortilta eilen, nyt pitänee etsiä joku hyvä palautusohjelma. :evil: Onko kenelläkään suosituksia?
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Volere kirjoitti:Olinpas ensimmäistä kertaa mukana tapahtumassa ja radalla. Sen verran upeeta oli antaa autolle kyytiä, jotta ensi vuonna uudestaan ja mikäli mahdollista, ajamaan kaikkiin ratapäiviin :mrgreen:

Kuvaajia oli paikalla useita, mutta vielä ei tainnut olla tähänastisissa vielä 5. ja 6.-mutkassa kuvanneen kaverin kuvia...? Kun en oman autoni kuvaa vielä löytänyt :oops:

Sen sijaan pientä kokeilua tein GPS:llä: otin parin kierroksen jäljen Sports Trackerillä. Pitää vielä jonain iltana tuosta nysvätä kierrosajat irti...
Mikäli on s60 puhelin (mikä muistaakseni sportstrackeriinkin vaaditaan) kannattaa kokeilla myös RaceChronoa.
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Vastaa Viestiin