Kuinka luen Alfabbs:ää

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Kuinka luen Alfabbs:ää

Luen vain aiheet jotka olen itse luonut
0
Ei ääniä
Luen vain aiheet joihin olen itse kirjoittanut
0
Ei ääniä
Luen aiheet vain määrätystä foorumista, mistä?
2
2%
Luen vain omaa automalliani koskevat aiheet
0
Ei ääniä
Luen aiheet joidenka otsikko vaikuttaa itseäni kiinnostavalta
110
85%
Luen kaikki uudet viestit
18
14%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Kuinka luen Alfabbs:ää

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tällainen gallup kiinnostaa itseäni, elikkä onko minulaisia "hulluja" paljonkin. Itse luen kaikki viestit täysin riippumatta aiheesta, kirjoittajasta, taikka foorumista.

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

Aivan kaikki uudet viestit tulee luettua sekä välillä myös vanhojakin aiheita uudelleen jos löytyy mielenkiintoisia. Aina ei välttämättä kokonaan aukea keskustelu esim. seiskavitosen vaihteisto-kytkin-kardaani ongelmasta mutta tulee niitäkin seurattua, vaihtelevalla mielenkiinnolla.
Välillä saattaa harmittaa jos joka päivä ei kerkeä täällä pyörähtämään ja uusia viestejä kertyy paljon. :crazyeyes:

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

Ihan kaikkia itselleni utopistisilta ja turhilta kuulostvia aiheita ei jaksa lukea, mutta pitkään on ollu yks juttu mielen päällä ja nyt tuli vihdoin sopiva tilaisuus avautua! Eli se, että uusia postauksia sisältävät aiheet merkitään luetuiksi aina uloskirjautuessa, on mielestäni aika hanurista... Esim joskus kun odottaa vaikka jotain tärkeää pm:ää eikä ole aikaa lukea muuta, mutta haluaa tarkastaa pm:t, niin kaikki aiheet merkataan luetuiksi! Ja jos jättää foorumin auki odottamaan sitä aikaa, niin jonkun hetken päästä palvelin heittääkin ulos ja taas sama homma. Melko usein palvelin myös saattaa heittää ulos ihan randomina kesken selailun. Ja taas kerran kaikki on "luettu".

Parannusehdotuksena toivoisin ottamaan oppia esim muusikoiden.netistä, joissa tuo merkkaussysteemi toimii todella esimerkillisesti. Foorumin pohja tosin on eri (ellei peräti ylläpitäjien omaa käsialaa??), mutta en minä mitään näistä koodausjutuista tiedä.
Viimeksi muokannut Kirk, 15 Tammi 2008, 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I do my loving in the winter.

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

pääasiassa tulee luettua kaikki uudet viestit lukuunottamatta yleistä löpinää ketju josta luen lähinnä vain kiinnostavat aiheet..

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Aiemmin tuli luettua lähes kaikki, mutta nykyään vaihtelevasti täällä roikkuvana ei viitsi ihan kaikkea kahlata. Ne aiheet jotka kiinnostaa, ja ne joissa mahdollisesti voisi auttaa/neuvoa joissain ongelmassa. Se tosin on harvinaista :roll:, siis että pystyy neuvomaan.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Kirk kirjoitti: Eli se, että uusia postauksia sisältävät aiheet merkitään luetuiksi aina uloskirjautuessa, on mielestäni aika hanurista... Esim joskus kun odottaa vaikka jotain tärkeää pm:ää eikä ole aikaa lukea muuta, mutta haluaa tarkastaa pm:t, niin kaikki aiheet merkataan luetuiksi!
Eikös tuolla ole se vaihtoehto että voi kirjautua sisään vain PM:n lukemista varten? Kuittaako ohjelma silloin kaikki aiheet luetuiksi.
En nyt viitsi kirjautua ulos tarkistamaan, ettei kaikki foorumit ja aiheet kuittaudu luetuiksi. :mrgreen:

Niin ja itse aiheeseen. Laitoin tuon vaihtoehdon, että kaikki kiinnostavat aiheet tulee katsottua. Käytännössähän se menee niin, että kaikki vähääkään kiinnostavat luen. Ja kun on kyse alfafoorumista niin kyllähän kaikki aiheet kiinnostaa. :wink:
Ainoastaan sitten saatan jättää lukematta, jos olen aiheen aikaisemmin tsekannut ja todennut, ettei ihan oikeasti kiinnosta yhtään.

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Luen Alfa-forumia kuin piru Raamattua.
Kaiken uskon. Totuutta käytän lyömäaseena.

Joo. Vähän oli turhan ehdottomia nuo vaihtoehtojen
rajaukset...no keskustelu se on kai tärkeintä.
Itse valkkailen luonnollisesti itseäni kiinnostavia
aiheita maan ja taivaan väliltä, 156:sta ja/tai V6:sta
käsitteleviä ketjuja, huoltoihin, tuunaukseen, virittämiseen
liittyviä juttuja. Mikä nyt sattuu olemaan päivänpolttavaa
sillä hetkellä. Ja tietysti omien "suosikki-forumilaisten"
kirjoituksia, jossei muuten niin hupimielessä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

silverine kirjoitti:Ja tietysti omien "suosikki-forumilaisten"
kirjoituksia, jossei muuten niin hupimielessä.
Kun täällä on jo kerran aloitettu parhaiden kauppakumppaneiden listaaminenkin, niin seuraavaksi voitaisiinkin äänestää suosikkifoorumilaisia. Mr. ja Ms. Alfabbs, vuoden alfisti jne. :mrgreen:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Luen vain omia viestejäni.

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1820
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Kaikki kiinnostavat aiheet tulee luettua päivittäin. Kuitenkin esimerkiksi viimeisen viikon aikana olen selannut 70 sivua Kaikkea Alfasta-palstaa ja lukenut uudestaan kaikki 75:sta käsittelevät viestit. :twisted:

Vastaa Viestiin