Yleinen avautumis-ketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Aquatica
Viestit: 15031
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

^
Miksi hyvä mies pensselillä? Telatkin on keksitty.

Ja meidän pirttikaluste, se valkoinen jonka sinäkin nähnyt, on pensselillä sudittu. Ja on muuten tasaista. Eikä varmasti ole taitoa tässä jätkässä :-D

Avatar
Polforea
Viestit: 11184
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Polforea »

^^Simcity 3000 mulla on, Cities Skylineä ei - eikä sitä vissiin edes myydä millään järkevällä tekniikalla eli niin että toimisi ilman Steamia (joo, moni väittää että Steam jeejee parasta ikinä - ikinä en ole **skempaa peli"alustaa" käyttänyt - vähintään joka toinen kerta palvelimet ei vaan ehdi ja milloin mitäkin vikaa). Tuo "oho, kello on neljä" -efekti tulee mulle hyvin klassisesti aina kun pelaan Simcityä, halusin tai en. Siksi pelaaminen pitää ajoittaa niin ettei seuraavana aamuna tartte herätä.

^Telalla on vieläkin pirullisempi lärvätä väriä yksittäisiin palikoihin. Johonkin ovenkokoiseen sellainen lie ihan ok (kunhan jaksaa maksaa tarpeeksi rahaa ettei laatu v*tuta, minä en vielä niin kalliiseen ole rahaa uhrannut). Itsetasoittuva maali vissiin on kanssa pensselillä inhimillisempää hinkattavaa, kun sitä vedetään paksu kerros. Minä siis teen nyt, hmm, epäsyvää (140mm) kirjahyllyä makkariin lautatavarasta ja värinä on läpikuultava sävylakka, mitä vedetään kaksi ohutta kerrosta ja joka kuivuu melko vikkelästi. Joka palikassa näkyy kohtia, mihin pensseli on pysähtynyt, vaikka sitä olevinaan vetää niin häivyttävästi kuin ikinä pystyy.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
doublesix
Viestit: 2534
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja doublesix »

^Laitat kirsikkakolan sekaan vähän ohenninta, niin alkaa ranne taipumaan siihen malliin, ettei karvan pysähdykset näy. :mrgreen:
Niin ne ammattilaiset tekee. :wink:
Ride on!

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Hyytelömaalit on persiistä, ei niillä saa tasaista kukaan. Pitää vatkata hyytelöinti rikki vähän väliä, niin sitten tulee hyvää jälkeä, mutta parempaa teen ihan perinteisillä.

Vesiohenteisilla ei pensselillä tee kunnon jälkeä, kuivuvat liian nopeasti ja koostumuskin on erittäin epämaalimainen. Kun ensin pitää vetää reilulla kädellä maalikerros ja lopuksi se tasoitetaan suorin vedoin, kerrospaksuus riippuu maalin koostumuksesta mutta vesimaaleilla se on niin ohut, että helposti joistain paikoin kuivuvat ennen kuin saa koko tason maaliin ja pääsee siihen tasoitusvaiheeseen. Tällöin pitää suunnitella etenemissuunta ja tehdä tasoitusta jaksotellen. Mutta kiire on ja maalaus onkin hikistä hommaa kun ei oo varaa odotella. Pitäisi olla suht viileä paikka ja kosteuttakin jonkin verran ettei kuivu liian äkkiä.

Kerrostalokämppä, katonmaalaus, kämpässä 32 lämmintä ja katto suoraan aurinkoa vasten että kaikki näkyy. Sellaset on olleet pahimpia mitä noita tuli tehtyä työkseen joskus 90-luvulla.

Puupinnat vetelenkin värivahoilla, mutta sitä varten pitää olla puhdas puu pohjalla. Niillä saa tasaista.

Auton osat maalaan pensselillä ja antiikkiovia on tullut tehtyä ihan työkseen, monasti jälki on sellaista ettei ruiskulla saa juuri parempaa, mutta pensselillä kohteeseen jää "sielu". (en osaa ootrata, jos joku nyt innostui..)

Silti omat mööpelit olen maalannut pääasiassa ruiskulla, ne vähät mitä tänne antiikkinmökkiin on uudempaa tullut. Nopeaa ja jälki tasaista, alkydillä olen nuo maalannut ja ruiskutettuna kuivuu nopeasti ja tulee kestävä.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15031
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

@Polforea

99.9% ihmisistä pärjää sen kanssa ihan hyvin. Mulla on viimeisen öhm, 5v? aikana ollut pari kertaa ongelmia höyryn kanssa. Lähinnä just Black Fridayn ja joulun alla - ja mulla sentään höyry käy käytännössä joka päivä (ja joka päivä se myös käynnistetään, kun kone on yöt sammuksissa jos en pelaa). Taitaa vaan sun verkkokonffis olla liian natsi höyryn vakoilulle :(

Mutta topikkiin jos haluis palata, ni on vähä saamaton olo. Jos nyt viimeinkin pääsis elmillä kattelemaan mitä toi viisysi on syöny (tai ei ole syönyt)...

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5545
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Peugeot 607
Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

^^Hyvällä vesiohenteisilla maalilla tekee oikein hyvää pintaa kun on kunnollinen pensseli. Hyytelömaalillakin olen saanut oikein kelpoa pintaa aikaiseksi. Hiukan vaikuttaa käyttäjälähtöiseltä tämä ongelma :wink:

Avatar
Polforea
Viestit: 11184
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Polforea »

sämpy kirjoitti:vesimaaleilla se on niin ohut, että helposti joistain paikoin kuivuvat ennen kuin saa koko tason maaliin
Tässä kalustelakassa on sama efekti. Ja kun tuote on vahvasti läpikuultava (kuten tarkoitus olikin), ei voi vetää liikaa tasoittavia kerroksia vaan kahdella saa kutakuinkin sen oikean lookin. Jälki on kyllä parantunut vähitellen, mutta silti ärsyttää etten alunperin tajunnut lähteä ruiskulle sekä helppouden että jäljen puolesta. Nyt jos yrittäisi vaihtaa, joutuisi tätä ohentamaan vielä lisää, jolloin se imeytyisi syvempään ja lopputulos näyttäisi erilaiselta tai vaihtamaan tuotetta, jolloin lopputulos näyttäisi erilaiselta. Erilaisuus ei oikein sisälly tavoitteisiin, joten loputkin tuosta huoneesta mennään pensselillä.
Tuomas K kirjoitti:^^Hyvällä vesiohenteisilla maalilla tekee oikein hyvää pintaa kun on kunnollinen pensseli. Hyytelömaalillakin olen saanut oikein kelpoa pintaa aikaiseksi. Hiukan vaikuttaa käyttäjälähtöiseltä tämä ongelma :wink:
Erittäin todennäköisesti vahvasti käyttäjälähtöinen ongelma, mun käsi ei vaan taivu pensseliin järkevästi tai aivo ei sitä käske niin tekemään. Pensseleitäkin olen kokeillut yks kaks monta ja parasta jälkeä on yllättäen tullut reilun euron kappaleelta maksavilla halpiksilla.
Aquatica kirjoitti:99.9% ihmisistä pärjää sen kanssa ihan hyvin. Mulla on viimeisen öhm, 5v? aikana ollut pari kertaa ongelmia höyryn kanssa. Lähinnä just Black Fridayn ja joulun alla - ja mulla sentään höyry käy käytännössä joka päivä (ja joka päivä se myös käynnistetään, kun kone on yöt sammuksissa jos en pelaa). Taitaa vaan sun verkkokonffis olla liian natsi höyryn vakoilulle :(
Mun verkkokonffis ei vaihtuile, Steamin toiminta vaihtuilee. Ja ihan oikeasti, suurin osa virheilmoituksista kertoo ihan suoraan, että Steamin palvelimilla on kiire eikä ne ehdi palvella. Ei siis timeoutia tms, vaan ihan suoraan "Servers too busy". Hivenen ottaa kuulaan maksettujen pelien kanssa, että jälleen kerran aito piraattiware toimisi paremmin.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Garmund
Viestit: 2137
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): 508 RXH
Crosswagon Q4
Gtv 3.0 ja pari muuta

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Garmund »

Varmaan sopii tänne parhaiten.

Sisko veti nurin fillarilla ja murti kätensä. Koska suurinpiirtein kävi seuraavan kaavan mukaan:
Polkupyörän kanssa ei uskalleta käyttää etujarrua, kun se on pelottava "sitä käyttäessä kaatuu" yms. Ajetaan talvet kesärenkain, jolloin vielä entistä enemmän jää tavaksi vain takajarrutella. Lisäksi ajetaan peffa satulassa tilanteessa, kuin tilanteessa ja "tangolle" noustaessa noustaan korkeintaan eteenpäin...
Sen kerran sitten kun tarviikin oikeasti pysähtyä "paniikissa" (lapsi/koira ryntää tielle) ollaankin sairaalassa. Sitten ei varsinkaan sitä etujarrua, millä fillari pysäytetään uskalleta käyttää.

Noh toivottavasti ei suuttunut kun surkuttelun sijaan lähinnä kerroin hänen olevan idiootti, kun voivotteli normaalisti hyvin muistavansa käyttää vain takajarrua. :D





(No joo yritin antaa myös rakentavaa palautetta. Ja tietenkin voivottelin, jotta saisi jatkossakin nauttia hänen leipomuksistaan. :mrgreen: )
Suoraan vaan suoraa

gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

^Nykyään on muuten myynnissä fillareita jossa ei ole kuin yksi jarruvipu, joka jarruttaa automaattisesti sekä etu että takapyörää siten ettei etupyörä jarruta liikaa. Lienee tosin ainakin vielä hyvinkin hinnakasta tilata Suomeen.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Garmund
Viestit: 2137
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): 508 RXH
Crosswagon Q4
Gtv 3.0 ja pari muuta

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Garmund »

^Pitääkin googlailla tuommoisesta. Voisi olla näppärä "työmatkapyöräilijöille".
(Noh on sitä itsekin tullut mokailtua ja harrastettua tangon yli syöksyä :D Ei tosin asfaltilla tai erityisen kovasta vauhdista.)

Tosin ei varmaankaan läheskään yhtä hyvä systeemi, kuin ajoneuvojen abs. Ei varmaan älyä ja tarvittava teho riippuu niin monesta asiasta fillarissakin. Joillain renkailla voi myös huonomman pidon alustoilla vetää molemmat renkaat lukossa, kunhan fillari suht suorassa. :) + Hyvissä fillarin jarruissa on melkoisen hyvä tuntuma.
Suoraan vaan suoraa

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja jkk »

^duunikaveri rakentelee sähkötoimisia fatbike fillareita. Tuli sellaista kokeiltua parisen viikkoa sitten, oli vähän äkäiset jarrut :lol:

Kertsu
Viestit: 894
Liittynyt: 25 Huhti 2015, 15:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Kertsu »

Katsoin Luokkakokouksen >.<

Avatar
Hanska
Viestit: 41
Liittynyt: 29 Maalis 2016, 21:43
Car(s): 1998 156 2.5 V6
2x 1999 156 2.0 TS (Ajettu loppuun/"projekti")
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Hylsy katsurilta. Muuten olisi mennyt heittämällä läpi mutta alustasarja vaatii vielä suuntauspaperit :evil: Omaa tyhmyyttä mutta ei näistä perhanan pykälistä meinaa millään pysyä ajan tasalla. Onneksi on kuukausi aikaa käyttää pajalla ja väkisin saada arvot vihreelle. (photoshop?)
Melekosta kyytiä.

AVe
Viestit: 357
Liittynyt: 18 Heinä 2016, 15:37
Car(s): GT 2.0 JTS 2005
Paikkakunta: Lahti

Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja AVe »

^ ensin säätää kulmat niin lähelle ohjearvoja kun menee ja sit jos jää punaiselle niin peileistä kiinni, arvot vihreälle ja tulostaa laput.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Avatar
Hanska
Viestit: 41
Liittynyt: 29 Maalis 2016, 21:43
Car(s): 1998 156 2.5 V6
2x 1999 156 2.0 TS (Ajettu loppuun/"projekti")
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Hanska »

AVe kirjoitti:^ ensin säätää kulmat niin lähelle ohjearvoja kun menee ja sit jos jää punaiselle niin peileistä kiinni, arvot vihreälle ja tulostaa laput.
Joku tämmönen operaatiohan se on tehtävä. Positiivinen yllätys kuitenkin ettei katsurilla ollut mitään muuta valittamista.
Melekosta kyytiä.

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja jkk »

Nonni, eihän siinä taas kauaa mennyt kun yks Seppä esitteli peruutustaitojaan tähdätessään kippoaan autoni ja roskakatoksen välisestä 8 metrin aukosta. Tietenkin niin, että peräkoukku suoraan Sciroccon takapuskuriin. Tämä herrasmies siis yritti ajaa autoaan pysäköintialueen ulosmenosta, perä edellä kun luonnollinen vaihtoehto on yleenä poistua keula edellä...Meni tämä episoodi ihan "Only in Russia" manuaalin mukaan :lol:

Avatar
dnapekko
Viestit: 552
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 15:02
Car(s): 147 2,0 TS; Thesis 3,2 -03; ex 156 SW JTS 2,0, ex Brera 3,2 -06

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja dnapekko »

Kaikenmaailman korjaamot: Alfan jäähdytysnestevuoto paikantui sitten vesipumppuun, jonka remontin tehnyt "korjaamo" oli pultannut väärille kierteille tuhoten ne. Hyvää on se, että nyt se tuli kuntoon, huonoa se, että piti viedä merkkikorjaamoon, kun itse pitää riekkua töissä keski-Aasiassa...
Tuo korjaus oli tehty siis edellisen omistajan aikaan.
No, otan nyt yhden Kazakstanilaisen konjakin, se on ainakin halpaa :D
Pekka Kajaanista
Chevyt Corvair-61 + Vega-74
Hondat VF1000F2 + V65 Sabre-85
Aprilia RST Futura 2001

LmR
Viestit: 13
Liittynyt: 06 Elo 2012, 23:12
Car(s): ex: 156 GTA Selespeed
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja LmR »

Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.

Avatar
Macela
Viestit: 2631
Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): .
'06 Brera 2.2
'01 166 2.5 V6
'99 156 2.5 V6
(ex: GT 3.2, GTV TS, 164 V6)
Paikkakunta: Pori

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Macela »

LmR kirjoitti:Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.
Jos itse olisin kesäautoa ostamassa kyseisessä hintaluokassa sekä auto kertoman mukaisessa kunnossa niin olisi kyllä erittäin potentiaalinen vaihtoehto.

Tietääkseni en ole GTA:ta koskaan nähnyt, saatika ajanut.. koskaan en ole myöskään selespeedillä ajanut, ja vielä että olisivat samassa paketissa. Varmasti älyttömän hauska laite jos selespeed toimii siten kuin luulen.

Kertsu
Viestit: 894
Liittynyt: 25 Huhti 2015, 15:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Kertsu »

Macela kirjoitti:
LmR kirjoitti:Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.
Jos itse olisin kesäautoa ostamassa kyseisessä hintaluokassa sekä auto kertoman mukaisessa kunnossa niin olisi kyllä erittäin potentiaalinen vaihtoehto.

Tietääkseni en ole GTA:ta koskaan nähnyt, saatika ajanut.. koskaan en ole myöskään selespeedillä ajanut, ja vielä että olisivat samassa paketissa. Varmasti älyttömän hauska laite jos selespeed toimii siten kuin luulen.
Kun olin ostamassa Alfaa, kävin eräässä kuopiolaisessa autokaupassa joka myi 156 GTA:ta. Nyt vasta tajusin koomisuuden; sen auton perässä luki 1.8 GTA :-D

Avatar
lerppu
Viestit: 5900
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja lerppu »

LmR kirjoitti:Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.
Autosi sopisi minulle (perheellinen mies - takaoville tarvetta, Busso on parhautta, yli 2 poljinta jalkatilassa on sairaus) kuin nenä päähän.
- Mutta varttikutonen 12 kiloeurolla, ei vaan millään. GTA ei tilannetta muuta, jostain syystä 156 ei puhuttele. Tai 147. Mutta noiden sekasikiö - GT - se on hieno!
GTA kiinnostaisi vasta hinnalla joka ei vastaa auton oikeaa arvoa. :|

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Kertsu kirjoitti:
Macela kirjoitti:
LmR kirjoitti:Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.
Jos itse olisin kesäautoa ostamassa kyseisessä hintaluokassa sekä auto kertoman mukaisessa kunnossa niin olisi kyllä erittäin potentiaalinen vaihtoehto.

Tietääkseni en ole GTA:ta koskaan nähnyt, saatika ajanut.. koskaan en ole myöskään selespeedillä ajanut, ja vielä että olisivat samassa paketissa. Varmasti älyttömän hauska laite jos selespeed toimii siten kuin luulen.
Kun olin ostamassa Alfaa, kävin eräässä kuopiolaisessa autokaupassa joka myi 156 GTA:ta. Nyt vasta tajusin koomisuuden; sen auton perässä luki 1.8 GTA :-D
Tais olla Hämäläinen joka sitä kauppasi? Mä laitoin sille (silloin kauan sitten) piruillessani Nettiautoon kysymyksenkin, että onkos tää nyt ihan aito GTA. Kauppias vetäis herneet nenään ja soitti mulle. Käski tulla katsomaan jos kiinnostaa, tai lopettaa turhat kyselyt Nettiauton kautta :lol:
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Kertsu
Viestit: 894
Liittynyt: 25 Huhti 2015, 15:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Kertsu »

^ Joo, siellähän se. Oli kuulemma tuontiauto. Siinä paloi koeajon ajan käsijarrun ja ABSin varoitusvalot. Tästä kun mainitsin sitten, niin kiisti kaiken tyyliin "ehei ei siinä mitään pala" :-D Hämäläinen itse ei kaupannut sitä autoa, vaan joku tuttunsa, joka ei edes ollut liikkeen palkkalistoilla, hoiti esittelyt :roll:

Kuka lie sitten ostanut.

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Kertsu kirjoitti:^ Joo, siellähän se. Oli kuulemma tuontiauto. Siinä paloi koeajon ajan käsijarrun ja ABSin varoitusvalot. Tästä kun mainitsin sitten, niin kiisti kaiken tyyliin "ehei ei siinä mitään pala" :-D Hämäläinen itse ei kaupannut sitä autoa, vaan joku tuttunsa, joka ei edes ollut liikkeen palkkalistoilla, hoiti esittelyt :roll:

Kuka lie sitten ostanut.
Ah, tämä selittääkin vähän asioita. Hämäläisen kanssa vuosien mittaan useinkin asioineena vähän ihmettelinkin, kun ihan asiallinen jobbarihan se on mun mielestä ollut. Se mulle soittanut henkilö oli siis varmaankin tää "joku muu".
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Kertsu
Viestit: 894
Liittynyt: 25 Huhti 2015, 15:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Kertsu »

Jakke kirjoitti:
Kertsu kirjoitti:^ Joo, siellähän se. Oli kuulemma tuontiauto. Siinä paloi koeajon ajan käsijarrun ja ABSin varoitusvalot. Tästä kun mainitsin sitten, niin kiisti kaiken tyyliin "ehei ei siinä mitään pala" :-D Hämäläinen itse ei kaupannut sitä autoa, vaan joku tuttunsa, joka ei edes ollut liikkeen palkkalistoilla, hoiti esittelyt :roll:

Kuka lie sitten ostanut.
Ah, tämä selittääkin vähän asioita. Hämäläisen kanssa vuosien mittaan useinkin asioineena vähän ihmettelinkin, kun ihan asiallinen jobbarihan se on mun mielestä ollut. Se mulle soittanut henkilö oli siis varmaankin tää "joku muu".
Oli kyllä mielenkiintoinen persoona. Ei houkuta käydä toista kertaa Hämäläisellä, jos tuo kaiffari häärää siellä :-D

AAW
Viestit: 1036
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja AAW »

Suomen posti, paketti tuli Italian postin toimesta suomeen 60 tunnissa ja samainen paketti on nyt ollut postin ulkomaan terminaalissa kohta 90h. Kauankohan joutuu odottamaan että Posti saa paketin toimitettua viimeiset 50km? :evil:

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Tuttu tilanne. Mutta onneksi se naurettava Postinen-lärpäke tulee aina ajallaan kaikille halusi sitä tai ei.
Abarth 500 Esseesse

Avatar
Albertolli
Viestit: 4203
Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Albertolli »

Noissa ulkomailta tulevissa saattaa olla myös tulli välissä peuhaamassa...
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!

AAW
Viestit: 1036
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja AAW »

Italia kuuluu ainakin vielä unioniin.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11216
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

m.sa kirjoitti:Mutta onneksi se naurettava Postinen-lärpäke tulee aina ajallaan kaikille halusi sitä tai ei.
Tämä niin totta.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

kurppa
Viestit: 736
Liittynyt: 18 Elo 2010, 21:47

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja kurppa »

AAW kirjoitti:Suomen posti, paketti tuli Italian postin toimesta suomeen 60 tunnissa ja samainen paketti on nyt ollut postin ulkomaan terminaalissa kohta 90h. Kauankohan joutuu odottamaan että Posti saa paketin toimitettua viimeiset 50km? :evil:
Kannattaa olla ite aktiivinen.
Vaimo tilasi Usa:sta tavaraa. Tulli ilmoitti että kun ilmoitus tehty ja maksut maksettu lähtee eteenpäin. Vaimo hoiti asian ja jäi odottamaan, kun vajaa pari viikkoa oli mennyt rupesi kanssa ihmettelemään mikä tässä maksaa. Soitto uudestaan tulliin, olivat kuulemma lähettäneet aika päiviä sitten tavaran ja soitto paikalliseen postitoimipisteeseen, olivat lähettäneet takaisin Usa:han kun et tullut hakemaan. :lol: Vaimo aloitti tästä hyvästä melkein kolmannen maailmansodan, posti myönsi että paketin saapumisilmoitusta ei ollut heiltä lähtenyt vaimolle ja tarjosivat lohdutukseksi postimerkkejä. :shock:
Loppu hyvin kaikki hyvin. Jenkit palautti tavarasta rahan, tulli tullimaksun ja Posti pelkkää pöllönsilmää vaimolle.
Postin kannattaisi keskittyä vaan ajamaan nurmikkoa.

Avatar
Polforea
Viestit: 11184
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Polforea »

^Lähellä oli pari vuotta sitten että olisi noin käynyt (pl. Tulli siitä välistä - mun paketti oli alle tulli- ja alvirajojen ja pölähti suoraan postiin). Onneksi paikallisen asiamiespostin pitäjä tuntee asiakkaitaan siinä määrin, että minä en jätä pakettia hakematta ja lähetti varuiksi erikseen uuden pakettilapun hukkuneeksi paljastuneen tilalle.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Gasket
Viestit: 1428
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 20:52
Car(s): Lancia Delta -09
Fiat Tempra 1,6 SX -96
Fiat 128 Panorama -77
Fiat Bravo "HeviGeeTee" -97
Beta 390 RR -18
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Gasket »

Mulla yksi paketti palautui britteihin. Ei tullut koskaan mitään saapumisilmoitusta. Sitten myyjä laitteli viestiä, että miksiköhän maksettu paketti palautui heille..

Nyt keväällä yksi Saksan paketti meinasi palautua. Ei taaskaan tullut mitään tietoa, mutta onneksi aloin itse kaivella asiaa. Muutaman päivän päästä olisi lähtenyt palautukseen.

Yksi paketti meni väärään taloon. Velipoika asuu noin 5 km päässä ja kun sukunimi on sama, niin oli mennyt sinne. Ei ole edes sama tie eikä mitään :silly: Hyvin ne vetää.

Tuo postin toiminta ei kyllä ole mahdotonta luottamusta herättänyt viime aikoina.
Pizza, pasta, mafia!
Flappy paddles - löysät polkimet.

AAW
Viestit: 1036
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja AAW »

^Miten sait kaivettua? Vinkkejä otetaan mielellään vastaan mitä vois tehdä, asiakaspalvelusta ei saa muuta vastinetta kuin että odota että tule toimitukseen. Ei hirveästi auta kun eivät edes pysty ottamaan puhelun ulkomaanterminaaliin missä paketti on viimeksi skannattu ja kysyä missä paketti on. On kyllä yhtä tyhjän kanssa tuo aspa. :evil:

EDIT: Tuotiin sitten lähetys laatikkoon, missäköhän vaiheessa he ajattelivat saavansa vastaanottokuittauksen.
"Lähetys luovutetaan kuittausta vastaan vastaanottajalle tai tämän valtuutetulle. "(Lainaus Postin sivulta, tuote kirjattu kirje).
No tulipahan anturi perille ja pääsee nyt illalla sitä vaihtamaan.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15031
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

^
Siitä nyt sitten ilmoittelet vaikka jollain tietoturvavaltuutetulle, että Posti toimittaa kirjattuja kirjeitä ilman kirjausta.

Saadaan yksi kakkamyrsky lisää tosta pelleilystä, mitä tuo lafka saa.

**
En tiedä, onko tietoturvavaltuutettu oikea taho, mutta joku tuollainenhan just näitä varten on olemassa?

Avatar
Albertolli
Viestit: 4203
Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Albertolli »

Jos se on lähetetty Italiasta niin www.posti.fi on väärä paikka tulkita tuote-ehtoja.

Pari vuotta takaperin minulle tuli Ranskasta UPSilla 700€ hintainen tuote, joka oli sujuvasti jätetty kattamattomalle terassille. Lähetyksen seurantaan oli sujuvasti väärennetty minun nimeni. Oho-hUPS ei koskaan vastannut tiedusteluuni, että menikös tämä nyt ihan oikein heidän mielestään.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!

Avatar
VMTD
Viestit: 3336
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja VMTD »

UPSin touhu on pelannut hienosti mun kohdalla, kaveri soittaa kun en ole kotona ja vie sitten paketin tuohon takapihan katokseen.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15031
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

^^
Mulle on tullut ihan nimenomaa Postin kautta noita vaikak mitenkä. Lähettäjä voi olla Hupsis, Dahlia tai FEdup-ex, tasan kerran toimittajana ollut joku noista eikä Posti.

Kirjattuna kirjeenä valtaosa tullut - ja todellakin Posti on se, kuka kusee jos joku.

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja jkk »

ups:llä on omat kuljettajat, fedex käyttää alihankkijana postnordia ja dhl postia...tosin posti on näistä ainoa, jolla kestää toimittaa paketti 200 km päähän 4 päivää :lol:

AAW
Viestit: 1036
Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio Veloce Tbi
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm, Stelvio JTD
Paikkakunta: Billnäs

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja AAW »

Albertolli kirjoitti:Jos se on lähetetty Italiasta niin http://www.posti.fi on väärä paikka tulkita tuote-ehtoja.
Suomen postin piikkiin meni tämä, italian postin tuote ollut PosteRaccomandata ja tuote ehdot ovat:
Attestazione dell'avvenuta spedizione
Invii anche online in qualsiasi momento
Il destinatario firma alla consegna
Controlli il percorso della tua spedizione
Giacenza di 30 giorni in ufficio postale

Eli vastaanottokuittaus tuotekuvauksessa, joten mihinköhän Suomen Posti sai vastaanottajan kuittaus kun jättivät laatikkoon? Paketti kun on vielä ulkomaan terminaalissa seurannan mukaan. Kirjattu kirje on kuitenkin kirjattu kirje. No tuli kuitenkin perille ja säästyi käynti postipisteessä. Myös UPS jätti 300 euron lähetyksen samaan laatikkoon pari viikkoa sitten, onneksi seurasin lähetystä ja sain haettua pois tunti siitä kun olivat siihen jättäneet. Ei hekään varmaan saaneet kuittausta mihinkään, sentään seuranta toimi.

Avatar
Aquatica
Viestit: 15031
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

^
Ja sitten Finanssivalvonta ja vakuutusyhtiöt on sitä mieltä, että laskua ei voi lähettää PDF:nä sähköpostilla, koska se on tietoturvariski.

Vaikka molemmissa päissä *stana 256-bittinen salaus herkuilla varustettuna.

Urpot.

Avatar
Albertolli
Viestit: 4203
Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Albertolli »

^^Sittenhän tuo on selvä peli. Pääasia, että saapui perille :lol:

^Minkälainen salaus ja herkut mun sähköposteissa on?
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!

Avatar
hjpp
Viestit: 1925
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja hjpp »

Joku voisi mieluusti kaapata ja maksaa mun laskut.

Avatar
Jakke
Viestit: 3373
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 159 2.2 SW
Fiat Coupé

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Jakke »

AAW kirjoitti:
Albertolli kirjoitti:Jos se on lähetetty Italiasta niin http://www.posti.fi on väärä paikka tulkita tuote-ehtoja.
Suomen postin piikkiin meni tämä, italian postin tuote ollut PosteRaccomandata ja tuote ehdot ovat:
Attestazione dell'avvenuta spedizione
Invii anche online in qualsiasi momento
Il destinatario firma alla consegna
Controlli il percorso della tua spedizione
Giacenza di 30 giorni in ufficio postale

Eli vastaanottokuittaus tuotekuvauksessa, joten mihinköhän Suomen Posti sai vastaanottajan kuittaus kun jättivät laatikkoon? Paketti kun on vielä ulkomaan terminaalissa seurannan mukaan. Kirjattu kirje on kuitenkin kirjattu kirje. No tuli kuitenkin perille ja säästyi käynti postipisteessä.
Epärehellinen yksilö vois alkaa hiillostamaan Postia ja väittää, että odottelee edelleen lähetystä -> lopulta vaatia korvauksia. :roll:
facebook.com/jakkeh
ooo--v--ooo

Avatar
jkk
Viestit: 6034
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): Tesla Model 3 Performance -22

ex-Tesla Model 3 LR -21
ex-Tesla Model 3 SR+ -20
ex-VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja jkk »

Jakke kirjoitti:
AAW kirjoitti:
Albertolli kirjoitti:Jos se on lähetetty Italiasta niin http://www.posti.fi on väärä paikka tulkita tuote-ehtoja.
Suomen postin piikkiin meni tämä, italian postin tuote ollut PosteRaccomandata ja tuote ehdot ovat:
Attestazione dell'avvenuta spedizione
Invii anche online in qualsiasi momento
Il destinatario firma alla consegna
Controlli il percorso della tua spedizione
Giacenza di 30 giorni in ufficio postale

Eli vastaanottokuittaus tuotekuvauksessa, joten mihinköhän Suomen Posti sai vastaanottajan kuittaus kun jättivät laatikkoon? Paketti kun on vielä ulkomaan terminaalissa seurannan mukaan. Kirjattu kirje on kuitenkin kirjattu kirje. No tuli kuitenkin perille ja säästyi käynti postipisteessä.
Epärehellinen yksilö vois alkaa hiillostamaan Postia ja väittää, että odottelee edelleen lähetystä -> lopulta vaatia korvauksia. :roll:
Uskon kuitenkin ettei postimerkkiarkki kiinnosta hölmöintäkään "rikollista" :lol: tai no, olen jo alkanut eri syistä toteamaan, ettei mikään yllätä :drinking:

Avatar
h_lauri
Viestit: 6675
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

En voi tinata maanantaina.

jalittam
Viestit: 1842
Liittynyt: 09 Heinä 2009, 13:14
Car(s): 156 SW 2.0JTS sele -05, GTV6 projekti, Fiat barchetta, C5 sitikka, 740 penari, 508GT pösö
Paikkakunta: Rauman seutu

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja jalittam »

LmR kirjoitti:Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.
Tinaile siihen sw perä ni hajen pois!
Tahi jos aattelen/vaihdan auto/kuljetuskannan uusks - avo/muija/koirat...

LmR
Viestit: 13
Liittynyt: 06 Elo 2012, 23:12
Car(s): ex: 156 GTA Selespeed
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja LmR »

jalittam kirjoitti:
LmR kirjoitti:Eipä oikein oma GTA herätä kiinnostusta nettiautossa, liekö sitten tuo selespeed mikä tuossa arveluttaa muita. Itse olen tuosta pitänyt, mutta ymmärtäähän sen jos tämän auton kylkeen haluaa oletuksena manuaalin.
Tinaile siihen sw perä ni hajen pois!
Tahi jos aattelen/vaihdan auto/kuljetuskannan uusks - avo/muija/koirat...
Sepä se, voisin pitää tämän itsellä jos olisi sw. Hakekaa pois, hinnasta voidaan neuvotella. Just tuli pesusta, olisi valmis osallistumaan edustavana vappukruisingiin :) Tosin talvirenkaat vielä alla :/

jalittam
Viestit: 1842
Liittynyt: 09 Heinä 2009, 13:14
Car(s): 156 SW 2.0JTS sele -05, GTV6 projekti, Fiat barchetta, C5 sitikka, 740 penari, 508GT pösö
Paikkakunta: Rauman seutu

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja jalittam »

https://m.mobile.de/auto-inserat/alfa-r ... ml?ref=srp

Nyt harmittaa.

Vai pitäskö toi ostaa pois kuleksimasta?
Hankkiutuis sit eroon fiudesta ja 156:sta. Toi lie iha jees koirankuletusvankkuri kesäkeleille...

Joku perversio mulla seleen.

Harmittaa myös ku 159 ei oo sw...

Avatar
Oleino
Viestit: 1949
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Yleinen avautumis-ketju

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Ajoin Lahteen voidakseni käydä hakemassa taksilla uuden akun, asentamassa sen paikalleen tien vieressä, ja sitten ajaakseni takaisin kotiin. Kannatti herätä aikaisin. :silly:
Tein itse - säästin

Lukittu