Muiden merkkien uutuuksia.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 1566
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Tesla Model 3

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »

Saabeista unohtunut tyynyjä.

Avatar
mutt
Viestit: 5437
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Cloverleaf kirjoitti:Saabeista unohtunut tyynyjä.
Minusta Kauppalehden uutinen oli paljon paremmin otsikoitu.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

^Ja tilalle uusi auto?!? Mitä kettua, Deltasta ei kyllä varmasti saisi uutta autoa tilalle vaikka siitä puuttuisi mitä. Korjausten ajaksi saisi varmasti huokeesti vuokralle jonkun Kian tai Pandan.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Volvon tulevaa ennakoiva S60 concept... ihan passelin näköne...

http://jalopnik.com/5111107/volvo-s60-c ... e=true&s=x

Ja sit ne viralliset kuvat sedan Porsche Panamerasta... että tuollanen möhkäle siitä sit tuli...

http://jalopnik.com/5096844/porsche-pan ... os-details

EDIT: Laitetaa nyt sit enemmän ku näitä löytyy...

BMW Z4 päivitys:

http://jalopnik.com/5109485/2009-bmw-z4 ... rs-rejoice

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Volvo on ihan tyylikkään näköinen, Tuleva malli luultavasti kaikkea muuta. Ja porsse Juuei, perä ja keula ei vaan sovi yhteen. :silent:

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Toi Porsche on aivan hanurista. Jotenkin toi muotokieli on kuin harrastelijat olisivat päättäneet tuunata tavallista 911-sarjan vermestä.

BMW:n ainoa siedettävän näköinen vimpain on ollut tähän saakka vanhaa britti-urheiluautohenkeä huokuva Z4 (orkkis M1:sen lisäksi). Nyt toi uus Z4 on onneksi tylsemmän näköinen ja voin hyvillä mielin taas sanoa etten pidä yhdestäkään Bemarista. Kiitokset vaan baijerin kaiffareille!
-Matti-

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Onks tossa Bemmissä muuta uutta ku valot? :lol: Tai nekään oo uudet, lainattu muista sarjoista. Mut onneks kuitenkin omalta merkiltä. :drinking:

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Otinpa eilen pikatyypi Opel Insigniasta 1.8 bensa 140 heppaa.

Onhan Opeli harpannut pitkästi eteenpäin. Ei tosin pystynyt paljon ns. kokeilemaan , kun oli niin halvatun liukasta.

No tulihan todettua, että uudet Nokian kitkat pitää paremmin kuin 2 v Maxi Icet.

Sutimisen esto toimi hienosti.
Vajaatehoinen, no vaihtoehtojahan on tulossa 220 ja 280 hepoa, tosin hintakin muuttuu.
Hiljaiselta vaikutti 120:iin asti, no kitkat alla ja pientä irtolunta tiellä. Ovissa näytti olevan tuplakumit ikkunakarmeissa.
Napakan tuntuinen alusta - tuntuu kaikki autonvalmistajat pistävän paukkuja tähän.
Joissakin malleissa sähköinen käsijarru, hyi halvattu.
Istuimen ja ratin säädöt ok - ihan hyvän ajoasennon sai loihdittua.
Nykyisin kuulemma nokkaremmin vaihto 120.000 tai 10 vuotta. Ketjuakin löytyy tehokkaimmista versioista - en tosin selvittänyt sen paremmin, mistä.
Valoihin saa jos jonkinmoisia ominaisuuksia jne jne
Aikahan sen sitten näyttää, miten Opel alkaa menemään. Vanhaa painetta on kuin yhdellä toisellakin merkillä.

Pitää varmaan ajaa vielä uudestaankin keväämmällä.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

^Mites ohjaus? Omia silmiä kirveli jossain jutussa mainittu sähköinen ohjaustehostin. Muuten vaikutti paperilla ihan ok peliltä. Siis mikäli hajuttomuus ja mauttomuus ei haittaa..
Siitä päästäänkin seuraavaan kysymykseen. Miksi Laku edes koeajaa Opelia? Et kuitenkaan vissiin tarvitse käytännöllistä perheautoa?
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

Tuossa uudessa Opelixissa on melko paljon samaa nykyisen Passatin kanssa. Hiukan virtaviivaisempi ja pyöreämpi, siinä kaikki.

KuvaKuva
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
mutt
Viestit: 5437
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Passat + toyotan keula = Opel Insignia :mrgreen:

Avatar
Herra Salo
Viestit: 691
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Herra Salo »

Käytiinpä päivällä ihmettelemässä uutta Avensista. Ihan hyvältä tuo näytti, tilat oli asialliset ja laatuvaikutelma mukavasti kohdillaan. Jotenkin yleisilmeestä tuli mieleen pikku Lexus, ja se on varmaan tarkoituksella suunniteltu juuri niin. Ajopuoli jäi vielä toteamatta jumalattoman ruuhkan takia. Kanta-asiakkaat oli varannut jo kaikki ajovuorot tältä päivältä. :lol:

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Miksi Laku edes koeajaa Opelia? Et kuitenkaan vissiin tarvitse käytännöllistä perheautoa?
Mä nyt yleisesti ottaen vaan oon kiinnostunut autoista ja kun on tota aikaa, enkä tykkää talvesta, niin käyn päiväkävelyllä autoliikkeissä ja rautakaupoissa jos en keksi parempaa tekemistä.

Yleensä tulee ajettua kaikki uudet autot ( siis jotenkin kiinnostavat - Opel vuoden auto).

Juu, en ole aikeissa vaihdella.
Viimeksi kun näin kirjoitin vaihtui 156 159:iin vissiin kahden viikon päästä.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Toyotaltakin on näköjään tullut oma Sele. Huomasin vaan telkussa pyörivästä mainoksesta, että ratin takana olevia lapoja räpellettiin. Googlettamalla löytyi seuraavaa:
suoli24 kirjoitti:Kaikki manuaalivaihteistot ovat kuusivaihteisia. 1,8- ja 2,0-litraisen bensiinimoottorin yhteyteen on valittavissa tasaisesti toimiva, portaaton Multidrive-S-vaihteisto. Sen avulla saavutetaan huomattavasti tavanomaista automaattivaihteistoa matalammat kulutus- ja päästölukemat. Kuljettaja voi haluttaessaan käyttää myös seitsemää esiohjelmoitua, kiinteää välityssuhdetta.
Miltäs muilta merkeiltä vastaavia systeemejä löytyy? Siis portaaton automaatti & rattivaihteet?
Ihan kiva vois olla tommonen. Ei vaan oikein viittis tulevaisuudessakaan alkaa ajamaan Toyotalla... :roll:
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
mattijus
Viestit: 5256
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

hagger16 kirjoitti: Miltäs muilta merkeiltä vastaavia systeemejä löytyy? Siis portaaton automaatti & rattivaihteet?
Ihan kiva vois olla tommonen. Ei vaan oikein viittis tulevaisuudessakaan alkaa ajamaan Toyotalla... :roll:
Audin Multitronic on vastaava, ihan miellyttävä normiajossa. Varmaan jos ajaisi enemmän niin tottuisi tuohonkin. Käsinvaihtaminen tuollaisella tuntuu hieman oudolta kun CVT:n koko idea haihtuu siihen. Eikä CVT (ainakaan Multitronic) / automaatti vaihda samalla tavalla kuin itse nappivaihteisen haluaisin vaihtavan. DSG on mielestäni parempi hyvin vähäisen kokemuksen perusteella. (DSG:tä ei taida saada pitkittäismoottorisiin)



[EDIT] Audin Multitronicin käsinvaihdot taisi hoitua sittenkin pelkästään kepillä, ei ratista.
VMP

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Jalamari kirjoitti:Onks tossa Bemmissä muuta uutta ku valot?
Gummit

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

^^

Duunikaverilla on ainakin -06 Passatissa rattivaihteet+dsg.

Niin ainakin sanoi muistaakseni. Ei ihmeemmin jaksanut kiinnostaa.....

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

DSG on kyllä kanssa oman kokemuksen mukaan hyvä, vaikka enimmäkseen sitä vetää automatilla eikä näppäile rattivaihteita.

Minä en tiennyt, että Multitronicissa on myös kiinteät vaihteet. Kuullostaa kyllä melkoisen tyhmältä.. Tosin hyvä ominaisuus esimerkiksi alpeilla kun voi hyödyntää mäkijarrua.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Skodan DSG ja tiptronic(vai mikäs se nyt olikaan) oli ainakin hemmetin hyvin toimiva. :)

Avatar
mattijus
Viestit: 5256
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

jeQQ kirjoitti:Skodan DSG ja tiptronic(vai mikäs se nyt olikaan) oli ainakin hemmetin hyvin toimiva. :)
Tiptronic on Porschen nimitys automaattiaskille, jossa käsinvaihtomahdollisuus. DSG on ihan oma juttunsa. (Porschen DSG vastine lienee PDK)
VMP

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Noh, tuo on DSG, missä on myös käsivalinta sitten. :)

Avatar
hagger16
Viestit: 3081
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Juu, en tiedä onko tuollaisessa portaattomassa automaatissa käsivalintamahdollisuudella mitään järkeä. En ole koskaan päässyt/joutanut kokeilemaan...
Tuossa rattivaihteiden räpläämisessä on vaan jotain eroottista, noin niinkuin ajatuksena. Tojolla tai Volkkarilla ajamisessa sitten taas ei.
Pitänee vielä miettiä sitä Seleä. Harmi, kun sitä ei ole ollut saatavilla 159:iin Suomessa.
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Ihme touhua kun keskiluokan riisseli perheautossa (Insignia) on 245/45/18 -rillat vakiona.
Sileellä baanalla varmaan ihan hyvät, mutta... :shock:

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Täh, eikö hinnat alkaen mallistossa (Selection) ole rengaskoko 215/60R16 vannekoolla 6½Jx16, vasta Cosmo-varustetasolla tulee vakiona 18-tuumaiset vanteet ja lisähintaan saa vaikka 245/35R20 / 8½Jx20.

Eipä tuo Opel siltikään kiinnosta. Myönnettävä kuitenkin että osittain on muotoilussa onnistuttu, lähinnä takapään muotoilussa.

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Joo, oikeassa lienet. Mä en noista Opelin varustetasoista sen enempää tiedä, mutta Cosmo oli tosiaan tämä Auto Bildin vertailussa ollut yksilö josta rengaskoon bongasin.

Ei ne tossa korissa kylläkään mitenkään isoilta näytä.
Muotoilua lehdessä ylistivät, mutta minuun ei iske ainakaan ulkomuoto. Saman kokoluokan autoista esim Mazda 6 tai Mondeo on mielestäni paremman näköinen.

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Katsoin Insignian tiedot lataamastani OPEL-esitteestä, hyi hyi minua :oops: Ei tuo ole sisältäkään kauhean kauhea, suurin moite tulee ratissa olevasta rumasta logosta. En ole mitään Opelia kuitenkaan ostamassa tai edes ostoa harkitsemassa vaikka Vuoden auto onkin - ehkä jopa kahden.

Samassa lehdessä oli muuten Lancia Deltan ja Musan lyhyt koeajokin, olivat aika positiivissävytteisiä, erityisesti Deltasta tykkäsivät.

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »

Bemarin 5sarjan GT concepti kuvia julkaistu ja vissiin autoakin suunnitellaan oikein julkaistavaksi.. Mun mielestä ainakin jäätävän ruma auto kyseessä..

http://www.autobild.de/artikel/bmw-conc ... 46402.html

Avatar
Riccardo
Viestit: 525
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Bemari on kyllä hukannut tyylin totaalisesti. On tuo GT ruma kuin perkele. Viimeinen seksikäs Bemu olikin alkuperäinen Z4, sen jälkeen... :oops:

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

^ Olen täysin samaa mieltä. En oikein ymmärrä tuollaista möhkö designia.
Ilmankos heillä vaihtui pääsuunnittelija.

Avatar
sansse
Viestit: 79
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:20

Viesti Kirjoittaja sansse »

hagger16 kirjoitti:Toyotaltakin on näköjään tullut oma Sele. Huomasin vaan telkussa pyörivästä mainoksesta, että ratin takana olevia lapoja räpellettiin. Googlettamalla löytyi seuraavaa:
Tätä kyseistä Multidrive-S-vaihteistoa ennen Toyotaan on saanut aikaisemminkin käsivalintaisen "automaatin"(MMT) joka on tosiasiassa tietokoneohjattu manuaali laatikko. (mm. Auris, Corolla, Yaris ja Corolla Verso)

Avatar
Alfieri
Viestit: 638
Liittynyt: 17 Syys 2006, 23:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfieri »

Tänään sitten näin luonnossa ensimmäistä kertaa BMW X6:n. Sanattomaksi veti muotoilu. Kohderyhmänä on ilmeisesti sokeat - tai joku ihme x6-segmentti, jolle auton epämiellyttävyys, muotopuolisuus ja epätasapaino on jostakin perverssistä syystä tärkeää.. Välittömästi dejavuna tuli mieleen yhtä tyrmäävä kohtaaminen vuoien, vuosien takaa, kun näin ensimmäisen Mazda 121:n.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

^En voi olla kuin samaa mieltä. Traktoriin on pantu liian pieni kori, joka vielä kutistuu takaosaa kohti.

121 on taas sitten ihan omaa tyyliä = Mummo Ankka.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

^^Toissa vloppuna nähtiin Helsingissä Mariialla visiitillä ollessa 3 kpl noita X6:sia. Mä ymmärrän Porsche Cayannen. Mä ymmärrän oikeet urheiluautot. Mutta mä en ymmärrä tuota.

Irstainta X6:sessa on, että käsitääkseni se myö suht hyvin!
-Matti-

Avatar
Romeo
Viestit: 528
Liittynyt: 16 Elo 2004, 23:30
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Romeo »

^^^No entäs sitten se bemarin uusi 5-sarjan "GT"... Jos ostajat on sokeita, ni on varmaan ne suunnittelijatkin jollain tavalla vajaavaisia...

Avatar
mattijus
Viestit: 5256
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Vanha viisaus: "Sokea tekee ja mykkä neuvoo"
VMP

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Corvette Stingray concept, heijastelee tulevan corvetten muotoja...

Nyt ei voi muuta sanoa ku että sykähdyttävä ilmestys...

http://www.autoblog.com/2009/02/11/chic ... y-concept/

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

^No sykähdyttävä on kyllä.

Tosin mitä italialaiset edellä sitä toiset perässä; onhan tuo toki Corvettemainen muodoltaan ja yksityiskohdiltaan, mutta kyllä tuossa voimakkaassa kulmikkuudessa ja provosoivassa olemuksessa minusta haisee Lamborghini Reventonin ja Estoquen tyylin jäljittely.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Näyttää joltain helvetin lepakkoautolta..

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Nyt on pariin otteeseen tullu liikenteesä bongattua uusi VW Scirocco. Pienoinen pettymys kyllä oli. Massaanhan tuokin hautautuu kaikkien sivikkien ja kolopallojen sekaan, vaikka promokuvat jotain ehkä lupailivatkin.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

sataviisviis
Viestit: 2039
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Onhan se nyt selkeästi paremman näköinen kuin tavis golffit.

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Onhan tossa Corvettessa munaa.
Mä pidän oikeastaan kaikkien muiden Vettejen ulkonäöstä paitsi siitä 80-luvun alun mallista. Sisältähän nuo eivät ole olleet kovin sykähdyttäviä poislukien vanhimmat mallit.

Avatar
Farina
Viestit: 1498
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Japanilainen sähköinen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Farina »

Hepa kirjoitti:Nyt on pariin otteeseen tullu liikenteesä bongattua uusi VW Scirocco. Pienoinen pettymys kyllä oli. Massaanhan tuokin hautautuu kaikkien sivikkien ja kolopallojen sekaan, vaikka promokuvat jotain ehkä lupailivatkin.
Omaan silmään Scirocco kyllä erottuu edukseen autovirrasta, yritystä on ulkonäössä. Suurempi ongelma on, että miksi menevään kärryyn on otettu ankea, tylsä ja harmaa sisustus suoraan Golffista. Ei voi ymmärtää.

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Hepa kirjoitti:Nyt on pariin otteeseen tullu liikenteesä bongattua uusi VW Scirocco. Pienoinen pettymys kyllä oli. Massaanhan tuokin hautautuu kaikkien sivikkien ja kolopallojen sekaan, vaikka promokuvat jotain ehkä lupailivatkin.
Joo, jotenkin se mun silmään näyttää kyyristyneeltä sammakolta.

Erikoisemmalta ja jopa paremmalta se tosin näyttää kuin se myös isolla huudolla lanseerattu Passat CC.

-Tazio

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

Saakohan tuohon sciroccoon joskus tulevaisuudessa sitä 3.6 litraista konetta?
Minkä näköjään saa jo superb skodaankin.. Tekisi vähän mieli käydä koeajamassa tuolla koneella varustettu skodillakki...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11207
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Scirocco on ihan hienon näköinen, VAG-kamppeeksi todella hieno. Superb taas...no harvoinhan kuski itse oman autonsa ulkokuoren näkee.

Avatar
mutt
Viestit: 5437
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Viesti Kirjoittaja mutt »

Godzilla vs. Golf = Scirocco. :P Näyttää kuin olisi Golf litistetty. Silti kyllä yksi parhaimman näköisistä volkkareista aikoihin. Tänään töihin mennessä just kattelin uutta Superbia, että eipä todellakaan mikään silmänilo ole varsinkaan takaa. Lienee tarkoituksellista, kun muuten tsekit pistäisivät emofirmasta ohi.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

sansse kirjoitti:
hagger16 kirjoitti:Toyotaltakin on näköjään tullut oma Sele. Huomasin vaan telkussa pyörivästä mainoksesta, että ratin takana olevia lapoja räpellettiin. Googlettamalla löytyi seuraavaa:
Tätä kyseistä Multidrive-S-vaihteistoa ennen Toyotaan on saanut aikaisemminkin käsivalintaisen "automaatin"(MMT) joka on tosiasiassa tietokoneohjattu manuaali laatikko. (mm. Auris, Corolla, Yaris ja Corolla Verso)
Jeps,Meidän corolla versosta moinen löytyy.Automaatti puoli vähän huono,mutta käsivalinta hyvä,eteen pienempää,taakse isompaa.kun jyvälle pääsee,ei todellakaan enää huvita hämmentää vaihdekeppiä,saatikka kytkintä painella :silent:
Rattaiden siirto käsin tuntuu oudolta näin 2000 luvulla :wink:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11207
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

458 Italia. Kaunein Ferrari sitten F355:n. Ihan loistavat mittasuhteet. Tai no ehkä tuo takaviisto vielä hieman akarruttaa...

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
155156
Viestit: 2085
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Paljon lasipintaa ja hyvin ohkaiset A-pilarit. Hmm.. Kuitenkin muotoilultaan aivan toista luokkaa kuin esim. 360 Modena. Livenä varmaan niin hieno, että kakka tärähtää housuun.

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^^Aivan törkeän hieno!

Vastaa Viestiin