Muiden merkkien uutuuksia.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja V6 »

jotenkin tuntuu että Land Roverilla on nykyään liian monta mallia, tämä uus defe tuo mieleen hiukan vanhemman Discon. Kaikki on lähes samankokoisia vielä.-

defe 2,587 mm -3,022 mm
disco akseliväli 2,923 mm
velar 2,874 mm
range sport 2,923 mm
range 2,922 mm
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11183
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): MINIMii V6
Paikkakunta: 13100

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

V6 kirjoitti:jotenkin tuntuu että Land Roverilla on nykyään liian monta mallia,
AR -näkökulmasta kaikilla on liian monta mallia.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Isola
Viestit: 1957
Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Isola »

Niin kuin nyt vaikka Lancialla?
Järkiautoilija. H4, I5 ja V8. Etu-, taka- ja neliveto. Puuttuu W2 ja yliveto.

Avatar
Polforea
Viestit: 11124
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Kuva
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11183
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): MINIMii V6
Paikkakunta: 13100

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Sieltähän se kuitti tuli nopsaan!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Tuskin on maailmassa asiaa, mitä ei ole "lantikalla" joskus hoidettu. Sen takia se on legenda. Ja sen takia tästä "koitan miellyttää kaikkia" -mallista ei koskaan sellaista tule.

Näkee tuon mainosvideoissakin, joka on kaikkien eri malliversioiden mainonnassa lähinnä "elämysmatkailua" jossa ihmiset pääsevät hienoihin paikkoihin.

Mukaan tulee toki retkisuihku, jolla voi pestä työkalupakit. :lol:

Avatar
Polforea
Viestit: 11124
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Joskus, kyllä. Etenkin, kun hinta on iän myötä tippunut alle puoleen ja laite on silti pätevä. Entäpä uutena, ekan omistajan toimesta? Niille noita(kin) kuitenkin pitää myydä ja siellä taitaa enemmän olla niitä elämysmatkailijoita kuin ns. oikean työn tekijöitä.

Jos uusi Defe olisi Karu Työkone (tm) ja maksaisi silti sen verran, ettei valmistaja tee sillä kauheata tappiota ja juuri sinun nyt pitäisi hankkia laite, jolla kaivurikuski kuskaa niitä sylintereitä varikolle, niin ostaisitko:
A) uuden Defen
B) vanhan Defen
C) Hiluxin
D) Jokumuuminkä?

Kun tuota kysyy muutamalta työkoneita hankkivalta, niin luulen että A -vastaukset jää aika vähiin. Siksi sen pitää olla tarpeeksi myyvä muillekin, eli niille elämysmatkailijoille.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja sämpy »

En väitä etteikö uusi defe myisi. En ainakaan mielestäni ole sitä aspektia kritisoinut. Oikeastaan päinvastoin. Ja totesin että teoriassa olisi oikein hyvä omaankin käyttöön, varmasti parempi ja mieluisempi kuin joku 90-luvun defe.

Oli vain aika kovat odotukset ja siihen nähden paha pettymys. On todella vaikea pukea sanoiksi miksi tuo ei vain ole yhtään sellainen mitä toivoin, ei sellainen syy löydy yksittäisistä yksityiskohdista tai luvuista. Odotin että olisi oikeasti tässä 2000-luvun täydellisessä sytyttämättömyydessä tehty kerrankin jotain mistä voisi innostua ja sitten lopputulos on pannukakku. Ehkä odotin jonkinlaista modernin teknologian ja tarkoituksenmukaisuuden ristiliitosta, kuten alkuperäinen oli ei ehkä teknisesti paperilla edistyksellinen mutta siinä oli testattu ja mietitty ja hiottu käytännön toimintaa enemmän kuin kilpailijoissa.

Ja nytten saatiin herkkiä maalipintoja ja sisustusta, ahtaita lastausaukkoja ja päälleliimattua tarkoituksenmukaisuutta. Pyöränaukkoja jotka rajoittavat käyttämästä paksuja renkaita.

Jos kaikkien eri versioiden mainonta korostaa takapuskurin päälle liimattua kiiltävää metallisuojaa ehkäisemässä lastauskolhuja, minulta meinaa päästä itku.

Ja tuo ulkonäkö.. kai sen pitää olla sellainen että voi tyylikkäästi saapua aurinkolaiseissa bileisiin, ns. "cheeck" tyyli on hoidossa. Eihän se käyttöä haittaa, mutta olisi vain toivonut rohkeutta tehdä jotain erilaista. Nyt on yhtä vähän "alkuperää kunnioittava" kuin uusi Mini. Joka toki näyttää Miniltä, mutta mitään minin sielua siinä ei ole. Tuo on vaan tuollainen vähän karumpi Range.

Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.

Aikoinaan Range Rover oli jotain oikeasti erilaista ja rohkeaa, eikä sen suosio seurapiireissä ollut mitenkään laskelmoitua että sitä olisi ulkonäössä huomioitu. Tässä jotenkin alkaa jopa Hiluxikin näyttämään innovatiivisemmalta, eikä kumminkaan uuden Defen muotoilu ole sillälailla tylsää tai vanhanaikaista että sitäkään kautta innostaisi kulkemalla vastavirtaan. Se on vähän kuin gojimarjoilla ja vuorenrinteellä kasvaneella villiyrtillä koristeltu kaurapuuro. Epäilemättä trendikäs, mutta mies-faktori siitä puuttuu. Se on kuin paksut mustat sangat ja kauluspaita villapaidan alta sojottaen, uusi urbaani mies joka ei ole ihan mies kun haluaa rikkoa sukupuolirooleja, mutta haluaa näyttää mieheltä ja korostaa sen takia paksuja kulmakarvojaan huolellisesti sukien ja ehkä vähän kajalia siihen alle...

Saatan silti joskus hankkia tuollaisen, mutta en odota sitä jännityksestä täristen. Olisin halunnut odottaa.

Tiedättehän sen tunteen, mitä joskus teininä tunsi kun jokin auto oikeasti innosti? Tulisipa tälläkin vuosituhannella jokin sellainen auto markkinoille, ettei tarvitsisi katsella innolla vaan viime vuostuhannen autoja. Nyt ei ole yhtään autoa jota odottaa. No ehkä Tonalen näkemistä aikanaan luonnossa, kun se aika koittaa. Sitten voi taas pettyä. Ekan kerran kun näin Stelvion ajavan nenän edestä, jähmetyin niille sijoille ja saattoi leukakin olla hetken alhaalla. Mutta ei sekään sitten oikein..

Avatar
mattijus
Viestit: 5251
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja mattijus »

sämpy kirjoitti: Tiedättehän sen tunteen, mitä joskus teininä tunsi kun jokin auto oikeasti innosti? Tulisipa tälläkin vuosituhannella jokin sellainen auto markkinoille, ettei tarvitsisi katsella innolla vaan viime vuostuhannen autoja.
Pätkäisin rumasti tekstiä pois, mutta ainakin omalla kohdallani tässä on yksi pieni mutta.
Kaikki varmasti tuon tunteen tietävät mutta näin 40+v vanhana käpynä sitä vaan suhtautuu asioihin eri tavalla :lol:
VMP

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Juuri äsken innostuin Cosworth Vegasta nähtyäni youtube pätkän. :-D (vaikka tein samalla firman kirjanpitoa)
Ja useamman pätkän uudesta defestä olen katsonut ja oikein yrittänyt innostua, mutta jostain syystä stondis vaan jää alavireiseksi komiteatuotteen edessä.

Avatar
Polforea
Viestit: 11124
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

sämpy kirjoitti:En väitä etteikö uusi defe myisi. En ainakaan mielestäni ole sitä aspektia kritisoinut. Oikeastaan päinvastoin.
Et niin, minä meinasin että se myy paremmin, koska siinä on sitä karkkia. Lantikkakin tekee kuitenkin bisnestä, joten heille on tärkeää myydä hyvin.
sämpy kirjoitti: Ehkä odotin jonkinlaista modernin teknologian ja tarkoituksenmukaisuuden ristiliitosta, kuten alkuperäinen oli ei ehkä teknisesti paperilla edistyksellinen mutta siinä oli testattu ja mietitty ja hiottu käytännön toimintaa enemmän kuin kilpailijoissa.
Työkykynsä se kuitenkin tulee näyttämään reaalimaailmassa vasta vähitellen. En vielä tiedä, tuleeko siitä toppi vai floppi, mutta todellisuus sen näyttää. Eikös nyt kaupasta saatava Rangekin pysty paljon pahempaan kuin miltä se näyttää?


En minä väitä että uusi Defe olisi varmasti huikea(tm) tai ultimaattinen työkone, mutta väitän, että jos se paljastuu ns. työkykyiseksi, niin karkitettua versiota on 10-20v päästä enemmän käytettynä markkinoilla karuun työkäyttöön siunattavaksi, kuin karua (todennäköisesti työkykyisempää, myönnetään) purpose-built -työkonetta olisi.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Kunhan ei ole kukkarolle yhtä fiksu hankinta kuin 15-20 vuotta vanha P38.

Tosiaan hukattu mahdollisuus kai tässä masentaa, kaikki on niin yleispätevää nykyään ettei mikään erotu massasta. Paperilla hienoa mutta henki puuttuu.

Saakelin angry bird ajovalotkin vielä, *tana.

Avatar
mutt
Viestit: 5418
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja mutt »

sämpy kirjoitti:Oli vain aika kovat odotukset ja siihen nähden paha pettymys. On todella vaikea pukea sanoiksi miksi tuo ei vain ole yhtään sellainen mitä toivoin,
Lähtötilanne vaikuttaa siis lupaavalta kasvaville myyntiluvuille. Karja haluaa valmiiksi pureskeltua heinää.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Avatar
_rico
Viestit: 1342
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 00:06
Car(s): ModelY
Ex Giulietta ja 3x 156
Paikkakunta: Espoo

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja _rico »


sämpy
Viestit: 2564
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): Fiat 131 Supermirafiori 2000TC, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Renko

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja sämpy »

sämpy kirjoitti: Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.
No, ehkä silloin. Nyt tuo alkaa muistuttamaan päivä päivältä enemmän Golffia.

FinPat
Viestit: 7220
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Olisiko pian sopiva aika etsiä jostakin 6.3L AMG ladon nurkkaan?

https://www.financialexpress.com/auto/c ... s/1711989/

Avatar
155156
Viestit: 2080
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja 155156 »

sämpy kirjoitti:
sämpy kirjoitti: Tässä uusi 500:kin onnistui paremmin, vaikka teknisesti auto on täysin eri kuin alkuperäinen niin jotain sielua siinä saatiin aikaan.
No, ehkä silloin. Nyt tuo alkaa muistuttamaan päivä päivältä enemmän Golffia.
Eihän Fiat 500 ole käytännössä muuttunut lainkaan ensiesittelynsä 2007 jälkeen.

Avatar
Manu
Viestit: 525
Liittynyt: 24 Syys 2015, 01:23
Car(s): Lexus CT hybrid -11
ex. Alfa Romeo 159 2.4Jdtm Qtronic -06
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Manu »

https://www.jokamies.fi/tassa-se-nyt-vi ... etuajassa/

Uusi Golf, ihan hyvän näköinen vaikka ei kauheasti muuttunut. Ratti tosin on mennyt rumempaan suuntaan ja uudesta Porsche 911:stä on lainattu toi partakonemainen vaihdevalitsin automaatissa :lol:
Digitaalisuus on vahvasti läsnä ohjaamossa ja varmaan materiaalitkin aika hyviä!

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 955
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDI 130
ex: Alfa 159 2.4JTDm, Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

^Just katoin että onpas ruma ollakseen ihan uusi. Vanhasta ei ulkoa erota (ja jo se oli lyhyesti susiruma), ja sisustan ämpärimuoveja ei ole saatu siloiteltua edes promokuvissa. Ei sillä etteikö tule voittamaan TM:n testejä tästä tulevaisuuteen. Mä en vaan pystyis tuollaista hommaamaan ihan rahalla. Joku uusi Toyota Supra tai Mirai osoittaa, että jopa patavanhoillinen Toyotakin voi uudistua ja tehdä mielenkiintoisia autoja. Jos maailmassa mikään olis reilua, näkisimme VW:n syöksyvän tuhoon tuollaisilla varmanpäälle pelaamisillaan. Mutta sopiihan se suomalaisellekin ettei naapurin Masan uusi liisari eroa edukseen kovalla rahalla omaksi hankitusta vm. 2005 Kolopallosta.

Avatar
mutt
Viestit: 5418
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja mutt »

Kuva
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Avatar
Jiitee
Viestit: 4284
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

^ nyt on kahvit tabletilla :lol:
Munuaissairaus ? :mrgreen:
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
Polforea
Viestit: 11124
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Vuonna 2035 uuden BMW-auton vakiovarustukseen kuuluu perävaunu, johon maskin voi lastata. Vuonna 2050 uuden BMW-auton vakiovarustukseen kuuluu moduuliyhdistelmä, jossa auton kyydissä tulee yksi ja perävaunussa maskin toinen puolisko. Vuonna 2055 ymmärretään millaista energiahukkaa tämä on ja perustetaan maailmanlaajuinen yhdistys järjestämään kimppakyytejä junalla BMW-autojen maskeille.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
lerppu
Viestit: 5831
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Stelvio Super ’18 & BMW 225xe ’19 Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS + 31 vääränmerkkistä exää
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Joo, Laakkosellakin naureskelivat Kiinailmiötä, myyjä vei erikseen X7:n luo ja sanoi että katsopas näitä! :crazyeyes:

Avatar
ORBITA
Viestit: 221
Liittynyt: 27 Kesä 2013, 16:02
Car(s): Giulietta QV -11, Tesla M3P -21

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja ORBITA »

Oli pakko googlata tuo uuden 7 bemun kuva, kun aattelin et olis fotari... :crazyeyes:

Beta Julio
Viestit: 757
Liittynyt: 09 Marras 2018, 12:53
Car(s): 159 + saksalaisia harrasteita

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Beta Julio »

Luulis että siihen vois Aasialaisille ja muille harakan taipumuksia omaaville tarjota jotain ekstra-kromilistapakettia niin ei tarttis vakiomalleihin niin vitunmoisia kromihärpätyksiä laittaa. :roll:

FinPat
Viestit: 7220
Liittynyt: 18 Marras 2017, 12:11

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja FinPat »

Beta Julio kirjoitti: Luulis että siihen vois Aasialaisille ja muille harakan taipumuksia omaaville tarjota jotain ekstra-kromilistapakettia niin ei tarttis vakiomalleihin niin vitunmoisia kromihärpätyksiä laittaa. :roll:
Maku eri markkinoilla on mielenkiintoinen asia. Jo joskus -90 luvun alkupuolella kun tuli vielä oikeista töitä tehtyä olin suunnittelemassa sellaista härpäkettä kuin hakulaite. Länsimarkkinoille piti saada mahdollisimman pieni, kevyt ja huomaamaton. Aasiaan taas halutiin iso, painava ja paljon bling-blingiä. Nämä siis miehille. Aasialaisille naisille tehtiin taas pieniä ja sieviä.

BMW:n uudet maskit ja noin 30v miesten rannekellot muuten samoilla linjoilla...

Avatar
Polforea
Viestit: 11124
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Polforea »

FinPat kirjoitti: BMW:n uudet maskit ja noin 30v miesten rannekellot muuten samoilla linjoilla...
Sen rannekellon pitää toimia kännykän näyttönä, kun kännykän pitää olla repussa, kun ei se telkkari enää mahdu taskuun. Mutta sitten taas ajan näyttämiseen tarkoitettu kello on liian pieni kertomaan sykkeen, fb-fiidin, saapuneen whatsapp-viestin sisällön ja tärkeimmät twiitit, joten sen kellon ruudun pitää olla n. 2v vanhan kännykän näytön kokoinen.

Onneksi tällä kaavalla ne kellot kasvaa niin, että kohta älykello on liian iso pidettäväksi ranteessa, joten se pistetään sinne reppuun ja sille keksitään älysormus näytöksi. Mutta kun se älysormus on liian pieni, se alkaa kasvaa ja...
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 955
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDI 130
ex: Alfa 159 2.4JTDm, Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

https://tekniikanmaailma.fi/tassa-se-on ... naamioita/

Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,

Avatar
mattijus
Viestit: 5251
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
sininen mersu
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Kivijärvi kirjoitti:https://tekniikanmaailma.fi/tassa-se-on ... naamioita/

Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,

Taikasana "lataushybridi" -mainittu. Lienee melko ok diilejä tarjolla kun ensimmäisiä käytettyjä tulee tarjolle rautaesiripun vapaalle puolelle.
VMP

Avatar
Jiitee
Viestit: 4284
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.

Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).

Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille... :wink:
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
Manu
Viestit: 525
Liittynyt: 24 Syys 2015, 01:23
Car(s): Lexus CT hybrid -11
ex. Alfa Romeo 159 2.4Jdtm Qtronic -06
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Manu »

Kivijärvi kirjoitti:https://tekniikanmaailma.fi/tassa-se-on ... naamioita/

Näitä sitä sitten tullaan näkemään - ja paljon! Mutta mikä on kun uusi VAG näyttää lähinnä uudelta Toyotalta tai Fordilta? Varmasti hyvä ja toimiva tapaus, tuleva TM-testivoittaja 1110% varmuudella. Jotenkin vähän pliisu nyt ainakin kuvissa,
Takaosa suoraan otettu Scalasta. Molempien takaosa näyttää vähän Fiat Tipolta takaa. Muuten ihan siisti ja tulee varmasti myymään hyvin.

Avatar
155156
Viestit: 2080
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja 155156 »


Avatar
Macela
Viestit: 2621
Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): .
'06 Brera 2.2
'01 166 2.5 V6
'99 156 2.5 V6
(ex: GT 3.2, GTV TS, 164 V6)
Paikkakunta: Pori

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Macela »

^ Just kattoin kanssa netcarshowsta että tuollanen ilmestynyt. Tykkään tuosta puhdaslinjasesta muotoilusta. Hiukan ehkä brittityylinen. Sisusta ei noissa ensimmäisissä kuvissa oikein iske. Onko tämä vallan uus "luokka" Ferrarille vai jonkun edellisen mallin seuraaja?

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

ORBITA kirjoitti:Oli pakko googlata tuo uuden 7 bemun kuva, kun aattelin et olis fotari... :crazyeyes:
Minä näin yks päivä tollasen uuden hienon X7:kan. No....mitäs siitä sanois. AIvan hirveä hökötys. Noi keulan ritilät on................ No jos joku siitä kikkelinsä kasvattaa niin fine. Mutta on se jumalattoman ruma. Koko auto, kapea ja yli möhkö. YÄK.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

Macela kirjoitti:^ Just kattoin kanssa netcarshowsta että tuollanen ilmestynyt. Tykkään tuosta puhdaslinjasesta muotoilusta. Hiukan ehkä brittityylinen. Sisusta ei noissa ensimmäisissä kuvissa oikein iske. Onko tämä vallan uus "luokka" Ferrarille vai jonkun edellisen mallin seuraaja?
Joo tuli ekana mieleen vanha kunnon V12 Daytona tosta keulasta. Ohjaamo tuo mieleen vanhan Corveten muotoja 90-luvulta. Mutta Veekasi kyllä latistaa nyt tunnelmaa aika pahasti.
Se on vähän ku se Portofino, joka on maailman hienoin satamakaupunki ja upea paikka, mutta auto on Kasilla eikä maailman hienoimilla äänillä eli V12:lla. :(
Näinkö se sitten oli, että 812:nen oli Ferrarin vika vapari V12 ja sillä siisti.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

Jiitee kirjoitti:Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.

Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).

Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille... :wink:
Minä hommasin kesällä ton uuden Corollan perus versiona, pisti kyllä miettimään miksi ostaisit saman segementin Lexuksen? Kaikki on niin huikeasti menny eteepäin Auriksesta. Jopa Corollaan saa Alcantaaraa ja sen sellasta sisustus herkkua mitä Lexuskin tarjoaa. Kaikenlisäksi voimalinjasto on sama. Jos brändi on sitten se mikä merkitsee niin ymmärrän, mutta muuten ei siinä nyt mitään isoa eroa kyllä enää ole näitten kahden välillä.
Camryakin on kehuttu todella paljon, joten Lexus sai kyllä Toyotasta vakavasti kilpailijan nyt sitten.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

Mitäs mieltä täällä ollaan tästä uudesta McLarenin Elvasta, joka on selvä vastine Ferrarin Monza Sp sarjalle.
Kuva

Itse ajaisin silti tätä Elvan esikuvaa eli Can-Am kilpuria, mutta se mitä tästä Elvasta voi sanoa, McLaren Senna sisältä suurin piirtein, mutta ulkoisesti on kyllä nätimpi mennen tullen. Kenties ei ole niin aero focuksella tehty, mutta nätti tämä on. Mutta se missä McLaren saa takkii on moottori, Ferrarilta löytyi vielä munaa laittaa V12 tuohon niiden avo versioon. :)
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja V6 »

facessa oli hyvä kommentti Ferrarilta on tullu vuoden sisään 5 uutta mallia ja Alfalla 4 vuodessa 2. Mutta joo jotenkin ei istu silmään tämä uusi Roma, tämähän on suora kilpailija McLaren GT mallille.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Jiitee
Viestit: 4284
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.

ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

S_A kirjoitti:
Jiitee kirjoitti:Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.

Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).

Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille... :wink:
Minä hommasin kesällä ton uuden Corollan perus versiona, pisti kyllä miettimään miksi ostaisit saman segementin Lexuksen? Kaikki on niin huikeasti menny eteepäin Auriksesta. Jopa Corollaan saa Alcantaaraa ja sen sellasta sisustus herkkua mitä Lexuskin tarjoaa. Kaikenlisäksi voimalinjasto on sama. Jos brändi on sitten se mikä merkitsee niin ymmärrän, mutta muuten ei siinä nyt mitään isoa eroa kyllä enää ole näitten kahden välillä.
Camryakin on kehuttu todella paljon, joten Lexus sai kyllä Toyotasta vakavasti kilpailijan nyt sitten.
Tuota noin, tarkoitit saman segmentin autolla varmaan pienintä CT200 Lexusta, joka on Auriksen/Corollan kokoluokassa ?
GS:t lisämääreellä 450h on paria pykälää isompia kuten esim. tämä : https://www.nettiauto.com/lexus/gs/10735101
Alkuperäisen GS;n on muistaakseni Giugiaro muotoillut.
Kuva
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

Näin viikonloppuna sen BMW:n uuden 7-sarjalaisen. Se keula on aivan..................................... :roll: mitä lie ovat miettineet, montako pulloa on juotettu että se on menny johdolta OK napilla läpi tuo keula..................................................... Alko lähinnä naurattamaan vaikkei saisi. Vakava asia. Toisella on kallis hieno Bemari joka on uusinta uutta.... :-D

Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi, mutta kyllä minä silti uuden Evoran ottaisin mielummin kuin sen McLarenin. Tavaratilaa on rutkasti lisää. Okei okei se ei ole hiilikuitua.....Eikä se ole McLaren, Mutta se on Lotus 8) ja tavalliselle harrastajalle todellinen mega auto. + Siihen saa manuaalin.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

Jiitee kirjoitti:
S_A kirjoitti:
Jiitee kirjoitti:Kävin heittämässä läppää Maakunnan Auton myyjien kanssa samalla kun tilasin Aurikseen määräaikaishuollon.

Camryn kylmät tyypit tuli otettua ekan kerran. kun olivat niin höveleitä. Aika siisti biili sedaniksi, premiumin tuntua runsaasti vrt.Avensis beige-nahkasisustalla yms.
Pitää koeajaa joutessaan kun tuon oman hypriiitin huoltoon ( vain tunnin keikka tuo).

Eipä vain ole takavetoinen, joten jää kyllä tsekkausasteelle. Lexuksen GS on kyllä sitten pykälää kiiinnostavampi, hybrid ja takaveto. Kiva kun verrokkina on hyvä Juulia niin ei nämä mitään vakavia pohdiskeluja ole. 1 Toyota kerrallaan riittää meitille... :wink:
Minä hommasin kesällä ton uuden Corollan perus versiona, pisti kyllä miettimään miksi ostaisit saman segementin Lexuksen? Kaikki on niin huikeasti menny eteepäin Auriksesta. Jopa Corollaan saa Alcantaaraa ja sen sellasta sisustus herkkua mitä Lexuskin tarjoaa. Kaikenlisäksi voimalinjasto on sama. Jos brändi on sitten se mikä merkitsee niin ymmärrän, mutta muuten ei siinä nyt mitään isoa eroa kyllä enää ole näitten kahden välillä.
Camryakin on kehuttu todella paljon, joten Lexus sai kyllä Toyotasta vakavasti kilpailijan nyt sitten.
Tuota noin, tarkoitit saman segmentin autolla varmaan pienintä CT200 Lexusta, joka on Auriksen/Corollan kokoluokassa ?
GS:t lisämääreellä 450h on paria pykälää isompia kuten esim. tämä : https://www.nettiauto.com/lexus/gs/10735101
Alkuperäisen GS;n on muistaakseni Giugiaro muotoillut.
Joo siis yleensäkin, että miksi ottaa saman kokonen Lexus mitä Corolla on nykyään enään. Corolla on menny niin paljon eteenpäin etenkin sisustassa. Että mä en nää järkeä siinä, ETENKIN jos otat Corollaasi vähän mehustelu varusteita. Alcantaaraa ja kaikkea pientä on tarjolla.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja V6 »

S_A kirjoitti: Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi,
se on tehty suoraan GT kilpailijaksi joten ei siihen ole istutettu V12sta
GT Kerb weight 1,530 kg (3,373 lb)
Roma Kerb weight 1,570.5 kg (3,462 lb)

suorituskyky on käytännössä sama
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8678
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

^^ihan sama, miten erinomainen se Corolla on, mutta sanassa enää on vain yksi n.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
-TTY-
Viestit: 1516
Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96
Ioniq 5 '22
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli

Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja -TTY- »

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tass ... 1526682179
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse. Seuraavaksi malliston huipulle varmaan nostetaan joku X6-tyyppinen möhkö ja nimetään se Thunderbirdiksi. Nimessäkin olisi jo valmiiksi aasinsilta käyttövoimaan.

Sent from my K10000 Max using Tapatalk
Mikä piru sieltä taas on rikki?

Avatar
Teddy
Viestit: 377
Liittynyt: 03 Tammi 2017, 17:57
Paikkakunta: Kaakkois-Suomen idioottireservaatti

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja Teddy »

^Seuraavaa GT:tä odotellessa sitten vaan...
Operating at the speed of dark

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

Alfissimo kirjoitti:^^ihan sama, miten erinomainen se Corolla on, mutta sanassa enää on vain yksi n.
:-D NO perus auto. Mutta on se huikea parannus Aurikseen.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

V6 kirjoitti:
S_A kirjoitti: Ferrari Roma mättää siinä mun kohdalla, että se on front engine. Eikä V12. Siihen sopisi V12, mutta se ei ole enää mahdollista. Muodoista tulee Daytona mieleen, hyvin pitkälti. McLaren on sentään keskimottorinen ja Romaa varmasti lähemmäs 500kg kevyempi tai enemmän ja rutkasti nopeampi,
se on tehty suoraan GT kilpailijaksi joten ei siihen ole istutettu V12sta
GT Kerb weight 1,530 kg (3,373 lb)
Roma Kerb weight 1,570.5 kg (3,462 lb)

suorituskyky on käytännössä sama
Itse en nää kyllä tätä Romaa kilpailijana, enemmänkin muitten etumoottoristen GT autojen kanssa kyllä. Mutta en keskimoottoristen. Mutta ehkä sen voi kuitenkin jollain tapaa siihen laskea.

Näistä painoista. Piti alkaa oikeen tutkimaan.

McLaren 570S Dry weight 1,356 kg, nesteiden kanssa 1,452 k
McLaren 570GT 1485kg Kerbbbiä
Ferrari Roma ilmeisesti ilman nesteitä 1570kg
Lamborghini Huracan Kerb weight 1382kg pienimmillään
Ferrari 488GTB kerb weight 1478kg
McLaren GT 1530kg kerb weight
Lotus Evora GT410 Sport Kerbweight 1331kg


Miten toi McLaren GT voi painaa noin paljon. Hiilikuitua runko ja kori.
Pistää vähän silmään, kun kuitenkin 570GT on kevyempi. Mutta Lotus on taikonut kyllä Evorasta pois käsittämättömän määrän painoa. Alumiinirunkoinen lasikuitukorinen Evora on näistä kaikista kevyin ja McLareneihin verrattuna siinä on käsittämätön määrä tavaratilaa. Oli ostaja ruksannut 2+2 option tai ei, joka tapauksessa etupenkkien takana on tilaa useammalle isolle kassille. Muutama normaali kokonen matkalaukku mahtuu kuten paljon muuta ja lisäksi on vielä moottorin takana oleva taravatila, jonne mahtuu muutama ruokakassi.

Evora on hyvin aliarvostettu auto Suomessa. Tuntuu, että osa ei vaan ymmärrä yhtään. No niitä on 3 Suomessa, voi johtua siitä ettei jengi vaan tiedä koko autosta mitään senkään takia. Mutta kuitenkin taitaa tämä "Lotus ei kuulu superauto luokkaan" juontaa juurensa historiasta, Esprit ja sitten tämä laatu kun nää on tehty ajamiseen eikä näyttämiseen. Mutta tänään etenkin Alcantara päkillä ja niin ees päin Evora on huikea auto sillä summalla mitä siitä joutuu verojenkin kanssa maksamaan. Ja kyllä se ihan superauto luokkaan lukeutuu ja myös GT autoluokkaan. Uudenkin Evoran autoverollinen hinta jää alle 200K Euron, saat sen kilpiin uuden Ferrarin autoveroilla periaatteessa. Ja toi tavaratila juttu on aika jännä kyllä, sielä on ihan oikeasti kunnon tila minne voi sitten laittaa mitä laittaakin. :D
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja S_A »

-TTY- kirjoitti:https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tass ... 1526682179
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse. Seuraavaksi malliston huipulle varmaan nostetaan joku X6-tyyppinen möhkö ja nimetään se Thunderbirdiksi. Nimessäkin olisi jo valmiiksi aasinsilta käyttövoimaan.

Sent from my K10000 Max using Tapatalk
Jaha, good reason fanittaa 1964½-1966 Mustangeja. Tää nyt ont ätä markkinointi shittiä. Pitähäähä se SUVI olla perhana. NO ostakaa ken ostaa.

Minä näin tänään sen Mersun sähkö maasturin. Kai se akku kuluu vauhdilla jos sillä lähtee valoista urku tiskissä. Kyllähän se liikahti, mutta on se....persoonaton laatikko kyllä.
Turhake. No tätä tää on, köyhät valittaa ja rikkaat porskuttaa.
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
mutt
Viestit: 5418
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja mutt »

S_A kirjoitti:
Alfissimo kirjoitti:^^ihan sama, miten erinomainen se Corolla on, mutta sanassa enää on vain yksi n.
:-D NO perus auto. Mutta on se huikea parannus Aurikseen.
Niin on lenkkaritkin.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Avatar
mutt
Viestit: 5418
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Muiden merkkien uutuuksia.

Viesti Kirjoittaja mutt »

-TTY- kirjoitti:https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tass ... 1526682179
Ei tuo nyt luokassaan ja muihin vastaaviin verrattuna mitenkään erityisen ruma ole, mutta sanat "Mustang" ja "Mach" yhdistettynä tuommoiseen sähköiseen mukamaasturiin... Ford on nyt alkanut häpäisemään coupe-malliensa perintöä oikein urakalla; ensin Puma ja nyt jo Musse.
Fordilla on ihan ihme tapa muuttaa kaikki arvokas paskaksi. Ghia ja Vignale on jo purkitettu, Jaguarin osalta jäi homma kesken, kun myytiin pois, ja jopa kiinalaisetkin osaa pitää Volvoa paremmin. Nyt ei sitten ollut muuta vaihtoehtoa, kuin tunkea pönttöön yksi arvokkaimmista ja ikonisimmista omista brändeistä. En ole mustangifaneja, mutta tuon tason epä-ammattimaisuus ja lyhytkatseisuus pistää sanattomaksi. :shock:

Fiatista ja sen tavasta hoitaa Alfaa voidaan olla montaa mieltä, mutta eikös Ford ollut vahvasti aikoinaan Alfaa ostamassa?
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Vastaa Viestiin