Muiden merkkien uutuuksia.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

TommiS kirjoitti:Tuli eilen bongattua liikenteessä uusi Passat CC.
Jumanzuikka, että oli kaunis esine. Jotain samaa kuin Mersun puikulassa (ennyt muista mallisarjaa).
Virkistävä poikkeus kertakaikkiaan tässä Auriksien ja Tiidojen luvatussa maassa.
Pakko myöntää, onhan se ihan hieno auto, todella sulavalinjainen volkkariksi. Alkaakohan VW tosissaan panostamaan kotteroidensa muotoiluun enemmän (vrt. esim uusi sirocco ja tämä)? Yleensä VW ei ole multa ainakaan juuri tyylipisteitä saanut. Se on ollut vain auto.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

Uutta Lamborghini pukkaa:
Kuva

jude
Viestit: 86
Liittynyt: 17 Heinä 2008, 15:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jude »

jiigee kirjoitti:
TommiS kirjoitti:Tuli eilen bongattua liikenteessä uusi Passat CC.
Jumanzuikka, että oli kaunis esine. Jotain samaa kuin Mersun puikulassa (ennyt muista mallisarjaa).
Virkistävä poikkeus kertakaikkiaan tässä Auriksien ja Tiidojen luvatussa maassa.
Pakko myöntää, onhan se ihan hieno auto, todella sulavalinjainen volkkariksi. Alkaakohan VW tosissaan panostamaan kotteroidensa muotoiluun enemmän (vrt. esim uusi sirocco ja tämä)? Yleensä VW ei ole multa ainakaan juuri tyylipisteitä saanut. Se on ollut vain auto.
Olen myös bongannut. CLS taitaa olla Mersun vastaava puikula. Volkkari mielestäni ihan jees, ei sykähdyttävä. Mersu on vähän vanhoollisemman näkönen.

Scirocco on kuvien perusteella hieno. Kulmikkuuttahan oli Volkkareissa 70-luvulla melkein kuin Alfassa 80-luvulla.

Avatar
Cloverleaf
Viestit: 1566
Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Tesla Model 3

Viesti Kirjoittaja Cloverleaf »


Kiisseli
Viestit: 251
Liittynyt: 23 Huhti 2007, 23:55
Car(s): MB CLS
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Kiisseli »

CLS ei ole mikään uutuus enään, mutta jaksaa sykähdyttää vieläkin, kun näkee liikenteessä.
Volkkari on vainvolkkari, siisvolkkari

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Kiisseli kirjoitti:CLS ei ole mikään uutuus enään, mutta jaksaa sykähdyttää vieläkin, kun näkee liikenteessä.
Volkkari on vainvolkkari, siisvolkkari
Aivan, sehän se traagista onkin tällaisten mallien kanssa. Ei auta vaikka ois kuinka hyvän näköinen, kansanauto on kansanauto vaikka voissa paistas. Tientenkin niille jotka haluaa kansanauton vaihtelu muotoilun suhteen voi virkistää. Skoda Suberb on toinen esimerkki tällaisista yhtälöistä jotka ei ratkea.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Mielestäni CC Volkkarin perä on yhtä epäonnistunut kuin Peugeotin, jota se ilmiselvästi imitoi.

Uudessa Seat Ibizassa näkyy taas selvästi yhtäläisyys 147 kylkilinjaan a la Walter da Silva. On vaan ihan eri kaliiberin auto kuin 147, eli mopopeltiloota.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

155156 kirjoitti:Mersun CLS:n halpakopio.
No niinhän se on, oikeastaan aika paljonkin. 40 tonnia kuitenkin hinnat alkaen, se taas on ainakin minusta ihan suhteellisen paljon rahaa.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

BMW:n X1:

Kuva

Olen entistä onnellisempi siitä, ettei Bangle ole Alfa Romeon pääsuunnittelija.

Edit: Näyttääkin olevan Adrian Van Hooydonkin käsialaa tämä.
Viimeksi muokannut juuuso, 01 Loka 2008, 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Cloverleaf kirjoitti:Sähköisiä Vipereita? http://www.iltasanomat.fi/autot/1593417
En ymmärrä mistä tuo viper on tuohon artikkeliin revitty... Auto on ihan oma mallinsa. (Dodge EV 200kW ja 650Nm)
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

juuuso kirjoitti:BMW:n X1:
Olen entistä onnellisempi siitä, ettei Bangle ole Alfa Romeon pääsuunnittelija.
Totta! No onhan siinä muotoja vaikka muille jakaa... niiden tarkoitus tai päämäärä ei vaan ihan selviä.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
Riccardo
Viestit: 525
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 23:36
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Riccardo »

Ihan kauheata tuo BMW:n nykyinen siankärsätyyli! :oops:

Uusi 7-sarjakin samanlainen sierainhirvitys. Kauaksi ollaan menty näistä ajoista:

http://home.online.no/~st-arhol/engsd90735ia.htm

Itsellä on vastaava seiska, vanteita myöden, kesäkäytössä ja en edes vaihtaisi päittäin uuteen!

Jiiällä
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jiiällä »

Otsosmi kirjoitti:
Cloverleaf kirjoitti:Sähköisiä Vipereita? http://www.iltasanomat.fi/autot/1593417
En ymmärrä mistä tuo viper on tuohon artikkeliin revitty... Auto on ihan oma mallinsa. (Dodge EV 200kW ja 650Nm)
Totta, on tainnut mennä toimittajalla jotenkin pasmat sekaisin. Dodge EV näyttää pohjautuvan Lotus Europaan joten ei ole edes omaa tuotantoa.

Näin ainakin tässä kerrotaan.

Avatar
glideslope
Viestit: 1477
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Enyaq 80x, A4 3,0 TDI Quattro.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24, Giulietta T-jet 120.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

unknown kirjoitti:Uutta Lamborghini pukkaa:
Kuva
Näin on näppylät:

http://www.km77.com/00/lamborghini/prot ... 08/g01.asp

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Vaikka Fiat-konsernin sisälläkin tätä nykyä jo hyödynnetään samaa perusrakennetta eri autojen kesken tyyliin Bravo = Delta ja Grande Punto = Mito, niin VAG tekee kyllä tämänkin "paremmin".

"Uusi" Seat Exeo:

Kuva

Voi omistaa Audin, ilman että omistaisi Audia. Nerokasta.

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Auto Emocion? Nuorekas ja sporttinen???

Seatit ovat VAG aikana aina näyttäneet minusta jotenkin trailer parkish
tyylisiltä mutta tämä on enemmän sarjaa 'erittäin huono kiinalainen kopio'

-Tazio

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

^^Mutta onko tuo lopullinen auto vai taiteiljan kynästä lähtenyt olettamus?
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

^
Lopullinen, esitelty tänään Pariisin autonäyttelyssä. Näyttää photoshopilta, jossa edellisen korimallin A4:ään on liimattu uuden Ibizan nenu. Ei varmaan mennyt pojilta pitkään tuota suunniteltaessa.

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Kuka helv. tuonkin on piirtänyt, joku TET-harjoittelija? Ei taida olla Da Silvan kynästä.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Sorry nyt vaan, et ulosanti on vaimeaa ja mielikuvituksetonta. Mutta ei voi muuta sanoa tuosta bemarista ku että hyi vittu. Miten voi epäonnistuneen Banglen korvata vielä huonommalla... Van hooydonkhan on banglen oppipoikia...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Täytyy myöntää, että jokseenkin olen tottunut Banglen designiin. Syynä lienee bemarin takavetoisuus ja hyvät koneet jotka vaikuttavat positiivisesti.

Tuo X1 on kuitenkin jotain todella järkkyä, melkein yhtä ruma ja linjakas kuin uudet Rellut :silent:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Banglen arvostelijat voivat ottaa silmän käteen. E60 ja E92 ovat moninverroin edeltäjiään paremman näköisiä. Ja tämä on siis fakta, ei mielipide.

Toisaalta miehen kynästä sinkoilee pahoja hutejakin, kuten mm. juuri tuotannosta poistunut 700-sarja (koodinimi ei hallussa).

Avatar
juuuso
Viestit: 785
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Täytyy myöntää, että oma silmäni on tottunut nykyisten 3- ja 5-sarjalaisten muotoiluun. 1-sarjalainen on sen sijaan edelleen mielestäni ruma. Tuossa X1:ssä on vaan yksinkertaisesti liikaa kaikkea, niinkuin jiigee jo totesikin.

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Rolle kirjoitti:Tuo X1 on kuitenkin jotain todella järkkyä, melkein yhtä ruma ja linjakas kuin uudet Rellut :silent:
Eikös toi keula ole suoraan Volvosta ja siihen lätkitty siankärsä päälle?

En bemareiden koodeista kanssa tiedä mutta olisiko joku 330 D tai jotain mikä kyllä kelpaisi? Eikä se kolmossarja muutenkaan mikään hullumpi ole. 500- sarja taas ei sytytä. Muotoilultaan jotenkin kauhean raskaan oloista.

PRO
Viestit: 745
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 20:57
Car(s): 2016 T5
Paikkakunta: Helsinki - Kannelmäki

Viesti Kirjoittaja PRO »

Bemareiden moottoriteknologiaahan on vuolaasti hehkutettu erilaisissa medioissa, ja varsinkin tuo 3-litranen nakuttaja on palkittu monesti maailman parhaana diesel-moottorina.

Banglen saavutuksista pidän onnistuneimpana 6-sarjaa (ja varsinkin sitä ennakoinutta Z9:ää, tosin hooydonk vastasi projektista tuolloin), 1-sarjaa (sportpuskureilla) ja hänen ekaa 7-sarjaa, ja varsinkin peräpäätä...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Vittorio Jano kirjoitti:Banglen arvostelijat voivat ottaa silmän käteen. E60 ja E92 ovat moninverroin edeltäjiään paremman näköisiä. Ja tämä on siis fakta, ei mielipide.
Mies puhuu jälleen kerran Asiaa! Varsinkin E60 on valovuoden E39:iä edellä ja samalla ilman muuta kokoluokkansa parhaan näköisiä autoja.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Vittorio Jano kirjoitti:Banglen arvostelijat voivat ottaa silmän käteen. E60 ja E92 ovat moninverroin edeltäjiään paremman näköisiä. Ja tämä on siis fakta, ei mielipide.
Mies puhuu jälleen kerran Asiaa! Varsinkin E60 on valovuoden E39:iä edellä ja samalla ilman muuta kokoluokkansa parhaan näköisiä autoja.
Hmm, rohkenen olla hieman eri mieltä.

Herran paras tuotos tähän asti on Coupe Fiat - koko flame surface pelleily oli/on edelleen minusta lähinnä huonon tripin aiheuttaman jälkikohtauksen tuotos.

Ok, jos verrataan post Sacco MB:en on Bemarin muotoilu edistyksellistä ja hyvää, mutta se johtuu vain ja ainostaan siitä, että nyky Märssyt ovat ulkonäöltään lähinnä kiinalaisten piirtämiä jänkkiauto kopioita - poikkeuksena jo mainittu CLS.

-Tazio

Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Jaa että neliovinen lambo :roll:

On tuossa ainakin sitä särmää mitä lambossa kuuluu olla.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

Kyllä tuo Estoque puhuttelee meikäläistäkin. Jännästi siihen on saatu mielestäni yhdistettyä jotain retromaisia piirteitä tuohon ikkunoiden ympärille ja perään, samalla se on kuitenkin erittäin särmikäs ja Reventon henkinen tuote. Hieno on, mutta miten tuollainen muotokieli kestää aikaa?
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

^ Ajasta nyt niinkään, mutta miten ja kenen lompakko sen kestää.
Tollanen laitos kyykyttää tämmöistä köyhää aika reippaasti, jonka on tyytyminen vain clarksonin tai needlen hehkutuksiin ajo-ominaisuuksista.

Avatar
155156
Viestit: 2085
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Aston Martin Lagonda tulee mieleen. Ja myös amerikkalaisten elokuvien "tulevaisuuden autot".

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Viesti Kirjoittaja unknown »

Itseäni ei neliovisuus puhuttele yhtään. Mielestäni autossa ei tarvitse olla neljää ovea ylipäätänsä, jos vaikka jokainen miettii omalta kohdaltaan sitä että montako kertaa niitä takaovia tulee edes käytetyä?
Omassa käyttöautossa on takapenkillä istunut kaksi ihmistä, eikä edes yhtäaikaa, mitä hittoa niillä takaovilla ja penkeillä ylipäätänsä tekee...

Kyseenalaistan neljän oven käytön jopa lapsiperheeltä, koska omassa lapsuudessani ei perheessämme ollut muita kuin kaksiovisia autoja takapenkeillä, niin ja avautuva katto...
Eikö kaksiovisten autojen takapenkit ole juuri suuniteltu lapsille?( ja pihatontuille.)

Nykyään on liikenteessä jopa autoja, joissa kukaan ei ole ikinä istunut takapenkillä.

Vielä vinkejä miten selittä vaimolle urheiluauton tarpeen: :-D

1."Se on ekoteko kun jättää takapenkit pois autosta, koska turha paino lisää polttoaineen kulutustava, esimerkiksi tässä autossa ei ole takapenkkejä, tosin siinä on 5-litrainen V10."

2.Vaimolle voi ensin hankkia oman auton...

3. Tässä autossa on myös takapenkit ja 6-litrainen V12

Avatar
Kirk
Viestit: 504
Liittynyt: 04 Syys 2007, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kirk »

^ Esim. vauvan kantokopan (joka toimii samalla autossa turvaistuimena) kanssa on helvetin tuskasta saikata kaksiovisen auton ja ulkomaailman väliä. Kokemusta on. Mahdollista toki, mutta seikkailumieltä ja nuoruuden notkeutta vaaditaan.
I do my loving in the winter.

Avatar
V-tyyli
Viestit: 303
Liittynyt: 07 Syys 2006, 01:09

Viesti Kirjoittaja V-tyyli »

Taas on aika ottaa tervaa ja höyheniä niskaan, mutta VW Scirocco on ihan makean oloinen peli. Mainosta katsoessa melkein alkoi miettiä, että josko siinä olisi seuraava auto :crazyeyes:

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Kuva
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
jiigee
Viestit: 333
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiigee »

Sirocossa on aika tavalla GT:n muotoja, ainakin profiilissa... Ihan maukkaan näköinen kyllä ulkoa. Matalan ja leveän näköinen. Sisältä onkin sitten taattua muovi-volkkaria. Eikä siihen (ainakaan vielä) saa 3.2l V6:tta ;)
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 956
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDI 130
ex: Alfa 159 2.4JTDm, Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

Paljon puhetta BMW:stä ja M-B:stä. Mielestäni varsin onnistuneen haasteen esittää myös Cadillac CTS. Sen tuore vm. -09 CTS-V-versio saattaisi maistua alfisteillekin. Numerot puhuu: ahdettu V8, 556hp/747Nm. Ja on ainakin ulkomaisten koeajojen valossa suunnattu muuallekin kuin lentokentille ja muillekin pitkille suorille.
Liitteet
2009-Cadillac-CTS-V-7[1][1].jpg
2009-Cadillac-CTS-V-7[1][1].jpg (19.76 KiB) Katsottu 13377 kertaa

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Scirocco jollain muulla, kuin VW:n muovisisustuksilla...jees.
Kirveellä veistetty ameriikanlintta...ei kits.

Avatar
Stilo
Viestit: 408
Liittynyt: 18 Huhti 2004, 03:27
Car(s): i20 N
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Stilo »

Itselleni tuo CTS:n ylimaskuliiniset viivotinlinjat uppoaa erittäin hyvin, parhaan näkönen jenkkisedani ehdottomasti. Koneenakin tosiaan varsin mukavaa vaihtoehtoa löytyy...

Scirocco sitten taas on, tota, jotenkin tylsä vaikka sisänsä leveän matala onkin. Tulee joku sammakko mieleen.
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Ei se Scirocco nyt niin muovinen sisustaltaan ole. Ainakin näissä kuvissa näyttää oikein mukavalta:
http://vw.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/0B67BDA7 ... enDocument

Ja kyllä se Mito on minusta enemmän sammakko kuin Scirro :mrgreen:
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

^Votka jäillä. Näyttää sisustakin paremmalta.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Jochanan
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:51
Car(s): Ex: 156 SW JTDm 2005
Ex: 147 2.0 TS Selespeed 2001
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Jochanan »

Kävin koittamassa tota Sciroccoo tänään. Pannuhuoneessa oli 2.0 TSI ja voimaa jakoi DSG. Kyllä se väkisin suun veti hymyyn. Ei se 200 hevosella kuitenkaan mikään hirvee raketti ollu. Ei kauheesti harmittanu omalla vanhuksella lähtee kotiin päin (ainakin ku muistaa 40 k€:n hintalapun :lol: ).

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 956
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDI 130
ex: Alfa 159 2.4JTDm, Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

lisää tervaa ja höyheniä... :oops:
Kyllä tuo GM:n arkisempikin divisioona osaa tehdä mielenkiintoisia kuljettimia. Ja jos ajatellaan, että paikallinen saa Chevynsä paljon huokeammin kuin suomalainen Mitonsa, voi miettiä mikä täällä mättää. Saapa nähdä paljonko kumpainenkin mahtaa maksaa, jos Suomeen asti ennättää. Eikös molempia olisi lupa odottaa vuodelle 2010?
Liitteet
GM_Camaro_concept_01[1].jpg
GM_Camaro_concept_01[1].jpg (27.17 KiB) Katsottu 12910 kertaa

Avatar
155156
Viestit: 2085
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0T vm. 2018
Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Huh, huh.... Ferrari Scuderia Spider 16M

Kuva

Avatar
Auristo
Viestit: 390
Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport ja 1.3jtdm
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Auristo »

Tuossa ei ole muuta Saabia kuin logo

Kuva

Saab 9-7x on käytännössä sama auto kuin Chevrolet Blazer, valmistettukin Ohiossa. Onneksi tuota hirvitystä ei myydä Suomessa ja mallikin on jo poistumassa...
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Uusimmassa Top Gearissa Fiat 500 Abarth SS. Sweet...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Heitin lenkin uudella A4 1.8T:lla. Ovet jymähtävät kassakaapimaisesti, kojetaulun valot ovat hienoja ja materiaalit laadukkaita. Penkitkin olivat hyvät ja kuopat ylittyivät varsin hienostuneesti.

Siinäpä se.

Että taas tuntuikin hienolta palata takaisin 156:n ratin taakse.

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »

Eipä jaksanut avata uutta topiccia, mutta laitan tänne..
Saabin tulevaisuus aika synkkä.. http://www.iltasanomat.fi/autot/1621702

ja bemarin M-sarjan mottorit tulevaisuudessa ei enää vapareita
http://www.iltasanomat.fi/autot/1621686

Jevgen
Viestit: 386
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

^Aika odotetunlaisia uutisia. Tuo Saabia koskeva on kyllä sääli. Vaikka en ole koskaan Saabeista erityisemmin perustanut, niin tiedän, että kyseisellä merkillä on omat kannattajansa ja onhan se merkkinä noista ruotsalaisista ehdottomasti se persoonallisempi (ei ole muuten Volvonkaan tilanne mikään mahdottoman hyvä). No, saas nähdä, kuinka tuossa lopulta käy.

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Viesti Kirjoittaja Bisci »

PabloNeruda kirjoitti:Ei se Scirocco nyt niin muovinen sisustaltaan ole. Ainakin näissä kuvissa näyttää oikein mukavalta:
http://vw.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/0B67BDA7 ... enDocument
Ja mitkä h....tin varoituskolmiot noissa ovissa tököttää?
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Vastaa Viestiin