Mielenkiintoista keskustelua Overdrivella.
Valvoja: Moderators
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Mielenkiintoista keskustelua Overdrivella.
Elikkäs keskustelu lähtee TM testistä -70 luvulta. Dodge Charger 500 vs GTV 1750 vs Fiat 124 SC jne.
Hyvin se näkyy tuo keskustelun taso vaihtelevan tuollakin. Kaikenmoista asiantuntijaa mukana!
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... sc&start=0
(P.S. Mad Mike ei oo muuten kirjoitellut tänne vähään aikaan mitään.)
Hyvin se näkyy tuo keskustelun taso vaihtelevan tuollakin. Kaikenmoista asiantuntijaa mukana!
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... sc&start=0
(P.S. Mad Mike ei oo muuten kirjoitellut tänne vähään aikaan mitään.)
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
tosta artikkelista vaan puuttuu ne tärkeimmät sivut
VM 1/72 keimola
Auto kierrosaika keskituntinopeus
Alfa Romeo 1750 GTV 1.45,2 113,0km/h
Dodge Charger 500 1.45,9 112,3km/h
Fiat 124 Sport Coupe 1.50,4 107,6km/h
VW-Porsche 914 1.52,1 106,0km/h
Opel Manta 1,9 1.52,3 105,8km/h
Skoda 110 Coupe 2.04,1 95,5km/h
VM 1/72 keimola
Auto kierrosaika keskituntinopeus
Alfa Romeo 1750 GTV 1.45,2 113,0km/h
Dodge Charger 500 1.45,9 112,3km/h
Fiat 124 Sport Coupe 1.50,4 107,6km/h
VW-Porsche 914 1.52,1 106,0km/h
Opel Manta 1,9 1.52,3 105,8km/h
Skoda 110 Coupe 2.04,1 95,5km/h
artikkeli löytyy myös carfin lehdestä 1/98, ei kerrottu lähtötapaa. Chargeri olisi jutun mukaan mennyt kovempaakin jos siitä olisi löytynyt jarrut lisäksi oli mittauspisteet 10 kohdassa rataa Alfa oli nopein 6:dessa kohdassa. Ratahan vielä suosii enemmän suurempitehoisia autoja.jknracing kirjoitti:Ihmeen hyvä kierrosaika tuolla Chargerillakin on saatu. Onkohan nuo ajat mitattu seisovalla vai lentävällä lähdöllä?
- jknracing
- Viestit: 3075
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 7 x 156 V6, Seiskafemmoja, 159
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
No meinasin just, että seisovalla lähdöllä toi Charger olisi hyötynyt noin 2 sekuntia pääsuoran pituudesta.V6 kirjoitti:artikkeli löytyy myös carfin lehdestä 1/98, ei kerrottu lähtötapaa. Chargeri olisi jutun mukaan mennyt kovempaakin jos siitä olisi löytynyt jarrut lisäksi oli mittauspisteet 10 kohdassa rataa Alfa oli nopein 6:dessa kohdassa. Ratahan vielä suosii enemmän suurempitehoisia autoja.jknracing kirjoitti:Ihmeen hyvä kierrosaika tuolla Chargerillakin on saatu. Onkohan nuo ajat mitattu seisovalla vai lentävällä lähdöllä?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free