kaikkea poliiseista...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

A2K kirjoitti:joo tosta oli radiossa. nyt niitä o vilkkunu 10 päivässä... APUA... :crazyeyes: jos ne pysäyttää mut nii...: :2gunfire:
niin saat sapiskaa ja joudut tarjoamaan niille bullakaffet :wink: :drinking:

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

joo. nii mä tarkotinki-.. :mrgreen:
Hyvin sä vedät..

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Mites jos ajaisit rajoitusten mukaan? Out of the question :roll:

Pistetääs oma korsi kekoon:
Sunnuntaina läksin reissuun Ouluun, Kuopioon, ja Tampereelle. Mittariin kertyi torstaihin mennessä noin 1500km ja 23 poliisi kulkinetta. 3 moottoripyörää, 5 maijaa, 12 hlö autoa ja 3 siviiliä (vannomaan en mene vaikka aika hyvä vainu onkin ehtinyt karttua) = keskimäärin 65km välein! Ja tähän ei ole laskettu taajamissa pyörineitä mukaan. Jääköhän niille loppu vuodeksi määrärahoja vai saako päästellä omantunnon mukaan :lol:

10km/h todellista ylitystä kameroihin ja konstille eivätkä edes valoja vilkutelleet. Kännykän kerran "piilotin" kesken puhelun kun tiesin että puuttuvat mm siihen tällä viikolla.

PS. Työtään tekevät eikä ole juuri pahaa sanottavaa sinivuokkojen toiminnasta. Toki mätämunia on joka alalla ja aina se kyrsii jos sakot saa vaikka olisi kuinka syyllinen olo.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

yeah.. mutta.... :2gunfire:
Hyvin sä vedät..

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

kerra mut pysäytti katu-uskottava motari-jeppe.
oli paha paikka.
räyhäs paljo.
ja sakotti raakasti.

hakkas pampulla mut katuojaan nii että tarkeni 2 viikkoo..

tos o kuva siit hepust just kun se lähti karkuun...

---> http://koti.mbnet.fi/cerask/Ratsia%2012 ... uva040.jpg
Hyvin sä vedät..

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

Sit polliisien ampumisesta takaisin otsikon alle...


Elikkäs tänään alkuillasta vanhaa hämeenlinnantietä vantaata kohden ajellessa. Keimolan kohdalla bussipysäkillä tumma farkku avensis jossa tummennetut takalasit. Kuudenkympin alue, minulla pitkänsuoran jälkeen pikkasen alle 80 josta mittari heittää 5 km/h, elikkäs joku karvan päälle 70 oli todellinen vauhti... Jo kaukaa haiskahti siviilipoliisiksi mutta en kerenny sisälle vilkasemaan kuin että tummahiha näkyi.
Noh, hiljentämättä ohi ja jotain 4,5 sekuntia myöhemmin sama auto roikkuu takapuskurissa kiinni. Melkopitkään kontissa roikuttuaan ja kerran jo jarruvalojani väläytettyäni tajusi kaveri hieman hellittää...
Ilmeisesti ei löytynyt tiedoistani mitään kummallista kun ei sit loppujenlopuksi pysäyttänytkään.
Siksi kirjoitin tämän "poliisi vaino" topicin alle koska ei rekisterikilven lukeminen niin kauaa kestä että pitää kilometritolkulla roikkua luku etäisyydellä. Joten väitän että polliisit yrittivät provosoida minua ajamaan ylinopeutta jotta saavat muuten vain pysäytellä ja huomautella, omaksi huvikseen... HÖH :x ...

Avatar
mipo
Viestit: 794
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Jos tekee mieli ajella ylinopeuksia, niin suosittelen:
http://www.poliisi.fi/poliisi/lp/home.n ... B5003FD54C

Ainakin mulla alko hiukan mietityttään, että kannattaakohan ajella liian kovaa..

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

vaihdoin otsikon että tänne voi laittaa kaikkia kokemuksia poliisista.
Hyvin sä vedät..

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tää on mahtava ketju!
Ihmetellään, että miksi poliisit piinaa, vaikka ei tee mitään pahaa! Vähän vain burnailee ja driftailee kävelykadulla! Poliisit on siis mulkkuja.

Ei perkeleeeeee. :crazyeyes: :crazyeyes:

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Saisivat vain olla joka paikassa että meno rauhoittuu p...kele :evil: . Tänään aamulla joku taulapää veti tuhatta ja sataa Kuntokatua pitkin (lähellä TAYS:ä) kun vaimo käveli suojatiellä, eipä vaivautunut pysähtymään vaan väisti editse mikä itse asiassa on aika yleinen näky täällä Tampereella samaten on harvat jotka pysähtyvät suojatien eteen jos viereisellä samansuuntaisella kaistalla on auto pysähtynyt, mistä näitä PÖLJIÄ oikein sikiää :bad-words:

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

ihan vasta tuossa ensiliukkailla meinas Alfan perä lyhentyä kun pysähdyin suojatien eteen pysähtyneen kaivinkoneen rinnalle. Mamma tuli jollain idän ihmeellä takaa ja ilmeestä näin että nyt tekee tiukkaa pysähtyä. Sitten vaahtosi vieressä istuvalle tyttärelleen (?) miten Alfa kuskit pysähtelee ihan äkkiarvaamatta. En tietenkään kuullut, mutta ei tarvinnu, kun body language ja suusta lentävä sylki kertoi idean. Meinasin pistää parkkiin ja ja käydä arvuuttamassa pysähdyksen syytä. :idea:
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8686
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Kyllä on Lahdessakin vaarallista touhua noilla suojateillä. Jos itse pysäytät, niin varmasti viereistä kaistaa painaa porukka täysiä :evil: .

Just vastaava tilanne alkuviikosta jonon seistessä punaisissa. En sitten ajanut (tietenkään) suojatien päälle, kun olisin siihen joutunut pysähtymään. Nyt oli sitten vasen kaista tyhjillään, koska edessä on työmaata ja (vähänkään älykkäämmät) paikalliset tajuavat jo ajoissa olla oikealla kaistalla, kun vasen kaista loppuu.

Nyt jono idiootteja kaahasi, kuin viimeistä päivää ohitseni tuota vasenta kaistaa ja nämä samat idiootit tukkivat liikenteen 300 metrin päässä yrittäessään ängetä jonoon. Onneksi kukaan ei ollut menossa tien yli.

Poliisiasema on ihan siinä nurkalla, mutta ei tuossa ikinä minkäänlaista valvontaa näy, vaikka siitä päivittäin ajelenkin.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
HarZa
Viestit: 216
Liittynyt: 10 Tammi 2005, 17:16
Paikkakunta: Tampere, Niinisalo

Viesti Kirjoittaja HarZa »

me tamperelaiset osaamme joo ajaa terve tuloa vaan kaikki tänne opettelemaan kiilaamisen abc....
alfa 33 1.7QV 16v 90, Aprillia ditec skoopperi

Avatar
JiiPee
Viestit: 2494
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Jaahas, kaikkea poliiseista ..hmmm.. vaikka kyseessä ei ole sakotustapaus, niin uskon, että tarinani sopii tähän aihepiiriin.

Tapahtuma sattui muistaakseni syyskesällä Tuusulan Lahelassa. Keski-Uusimaa -lehti uutisoi "Pyöräilijä loukkaantui vakavasti väistäessään eteen ajanutta Alfa Romeota ..." Tekstissä mainittiin vielä, että auto oli vihreä. Ei helv...ti, mun auto täsmää kuvaukseen. Monet tutut kyselivät asiaa minulta. En tunnustanut, kun ei ollut omalla tunnolla mitään. Tuttujen puhelut senkuin jatkuivat. Hieman alkoi selittelyt rassaamaan.

Soitinpa Keski-Uudenmaan poliisiin ja kerroin artikkelista ja pääsin puhelimitse asiaa hoitavan komisarion juttusille. Keskusteltiin ja puhelu päätettiin. Nyt tiesin, että paikka, auton väri ja merkki ja mikä pahinta aikakin suunnilleen täsmäsi. Hitsit, että pääkopassa pyöri ajatukset:"olenko tosiaan tehnyt jotain, josta en ole edes tietoinen ja mitä pyöräilijälle on käynyt?"

Aikaa kului viikon verran, kun sain soiton. Puhelu alkoi sanoilla " Keski-Uudenmaan poliisista päivää ... soitan tässä mielenrauhasi takia ... osapuoli on löytynyt ... kiitos yhteydenotosta ... pahoittelemme lehtiartikkelin hyökkäävyyttä ....". Mikä helpotus. Olipa hieno asia, että informoivat jälkikäteen asiasta - jäipä hyvä maku poliisin toiminnasta.

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Ricambi kirjoitti:vaimo käveli suojatiellä, eipä vaivautunut pysähtymään vaan väisti editse mikä itse asiassa on aika yleinen näky täällä Tampereella
Juu, noita turveloita täällä Pirkanmaalla riittää. :|

Tee kuten kaveri. Se oli jo suojatiellä menossa kun pysähtyneen auton takaa samaa kaistaa ylinoeputta ajanut bemu vaihtoi tarkoituksella toiselle kaistalle mennäkseen ohi. Kaveri kerkes väistämään, talutuksessa ollut fillari ei ikävä kyllä enää pysähtynyt vaan jatkoi matkaansa hiljaa rullaiten kohti vääjäämätöntä tuhoaan. Puskuri, yks umpio ja syyläri (sarven lävistämä) menivät ainakin uusintaan. Bemarikuski ei ollut meinannut pysyä kohteliaan reviirirajan ulkopuolella kun kaveri oli todennut: "ajoit sitten mun zykyn yli, ostas mulle uus". En tiedä sitten oliko kaverilla vanhoja törppöilyjä sen verran vai happoja veressä, mutta kummasti rahat maastopyörään irtosi siinä kohtaa kun puhelin hälytti Poliisin päivystykseen..
156 2.0 TS ['98]

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Asiaa! :mrgreen:

Itsellä ollut monta kertaa mielessä että kun kävelen suojatiellä ja joku yrittää väen vängällä ajaa hidastamatta päälle niin potkaisen kylmästi kylkeen. Heti kun lähden juoksemaan niin ei se kiinni saa, sen verran kestää tajuta tilanne ja päästä autosta ulos :twisted:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Meikäläinen pysähtyy keskustassa lähes aina suojatien eteen päästämään porukkaa tien yli (varsinkin hyvännäköisiä kissoja). Monta ihmistä olen melkein onnistunut tapattamaan tällä menetelmällä, kun viereistä kaistaa painaa joku Vulva helvetisti ohi. Ei ole montakaan päivää, kun joku thyyning V40 melkein teilasi pienen koiran - kuski varmaan näki äijän, joka oli juuri astunut suojatielle, mutta ei sitä koiraa joka kulki 1,5 metriä edempänä. Onneksi taluttajalla oli nopeat liikkeet, ja sai riuhtaistua koiran metrin taakse päin, muuten olisi ollut laulu valmis.

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Cuore Sportivo kirjoitti:(varsinkin hyvännäköisiä kissoja)
Juu, etenkin näissä tapauksissa. :D

Kyllähän se välillä kismittää pysähdellä suojatien eteen jos sattuu olemaan kiire johonkin eikä sieltä ole edes tulossa ketään, mutta kun muistaa että miten paljon se itseä syö jos joku ääliö ei pysähdy, niin ei kehtaa pistää idiotismia kiertoon.
156 2.0 TS ['98]

Avatar
mchammeri
Viestit: 126
Liittynyt: 16 Kesä 2005, 12:18
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja mchammeri »

Cuore Sportivo kirjoitti:Meikäläinen pysähtyy keskustassa lähes aina suojatien eteen päästämään porukkaa tien yli (varsinkin hyvännäköisiä kissoja). Monta ihmistä olen melkein onnistunut tapattamaan tällä menetelmällä, kun viereistä kaistaa painaa joku Vulva helvetisti ohi. Ei ole montakaan päivää, kun joku thyyning V40 melkein teilasi pienen koiran - kuski varmaan näki äijän, joka oli juuri astunut suojatielle, mutta ei sitä koiraa joka kulki 1,5 metriä edempänä. Onneksi taluttajalla oli nopeat liikkeet, ja sai riuhtaistua koiran metrin taakse päin, muuten olisi ollut laulu valmis.
Onko Porissa keskusta? :mrgreen:

Tuota samaa tulee harrastettua, taidetaan olla kissaihmisiä... :) Mutta joutuu kyllä katsomaan missä tuon tekee, juuri edellämainitun syyn takia. Melkein parempi olla päästämättä ketään yli jos ei ole varma että takaatuleva (viereisellä kaistalla) ajattelee samoin. Volvo-miehet harvemmin ajattelee juurikaan muita...

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Asiaa! :mrgreen:

Itsellä ollut monta kertaa mielessä että kun kävelen suojatiellä ja joku yrittää väen vängällä ajaa hidastamatta päälle niin potkaisen kylmästi kylkeen. Heti kun lähden juoksemaan niin ei se kiinni saa, sen verran kestää tajuta tilanne ja päästä autosta ulos :twisted:
Olehan nyt ihan varovasti, meinaan jos aiot potkaista 40-50km/h liikkuvaa peltilehmää niin saatat ottaa itse damagea sen verran, että siitä ei juosta kyllä mihinkään.
Parhaassa tapauksessa jäät alle.
Noita kun ei yletä parin metrin päästä potkimaan... :?

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

mchammeri kirjoitti:Onko Porissa keskusta?
Eeei.. Kunhan vähän liioittelin.
Mutta joutuu kyllä katsomaan missä tuon tekee, juuri edellämainitun syyn takia.
Juu, ja toisekseen ne kissat tahtoo hypätä kyytiin samantien kun auton pysäyttää. Rasittavaa, ei jaksaisi aina niitä hoidella..

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Cuore Sportivo kirjoitti:Juu, ja toisekseen ne kissat tahtoo hypätä kyytiin samantien kun auton pysäyttää. Rasittavaa, ei jaksaisi aina niitä hoidella..
Porin tavotelluin ukkomies?

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

aikoinaan kun piti armeijaan lähteä tuli pieniä esteitä etten sitten sinne lähtenytkään vaikka halua oli ja tuli vuosi lykkäystä. vähän aikaa sitten olin taas kutsunnoissa toista kertaa ja siinä nimen huudon jälkeen rupes tulemaan puheluita tuntemattomasta numerosta.. vastasin sitten kolmanteen soittoon... ja JES oli taas kutsunnan pitäjä lutikka kämminy kunnolla ja laittanu mut väärään pinoon ja poliisihan siel soitti mun koti ovelta et missäs vitussa poika luuhaa et jos et avaa ovee ni tulee sisään..
-mää siihe et: mä oon kutsunnois.
-jeppe: jassoo no siel sun pitäski olla, me ollaan tääl sun ovellas (2 sinivuokkoa ja 2 kurkkusalaatti poikaa{sotilas poliiseja})
-minä: no tääl mä oon vieläki ja oon ollu alusta asti.
-poliisi: (hämillään ja nolona) no hoida homma kotiin...

[kumma muuten että uskoivat heti]

mite ne aina osaa tän sössiä mun kohalla.. aikasemmalla kerralla ne oli hukannu mun paperit ja kutsunnois kysyvät et kuka mä oon ku ei oo lääkärin todistusta eikä kutsunta papereita missään.. kyl hiukan on sapettanu kutsunnat..
Hyvin sä vedät..

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Asiaa! :mrgreen:

Itsellä ollut monta kertaa mielessä että kun kävelen suojatiellä ja joku yrittää väen vängällä ajaa hidastamatta päälle niin potkaisen kylmästi kylkeen. Heti kun lähden juoksemaan niin ei se kiinni saa, sen verran kestää tajuta tilanne ja päästä autosta ulos :twisted:
Niinpä, mutta taitaa autoilija olla muutenkin aika heikoilla koska rikkeenähän tuo on aika paha kun ei pysähdy kun ihminen on jo kävelemässä suojatiellä. Voithan aina sanoa että p..kele ajoi niin läheltä että jalkakin jo osui, samalla oikeassa kädessä oleva vitun keppi murjaisi konepellin ja vasen jysäytti läppärilaukun kattoon niin että maksappas kivusta ja särystä ja uusi läppäri, mieluiten uusinta mallia WLAN:lla varustettuna sekä sateenvarjo kiitos :mrgreen:. No hitto, nythän mä hokasin tämähän on vallan hyvä tapa uusia kalustoaan........ :shock:

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: ...Heti kun lähden juoksemaan niin ei se kiinni saa, sen verran kestää tajuta tilanne ja päästä autosta ulos :twisted:
Jos on vulva kuski, niin ei se autosta ulos tuu. Se ajaa päälle :mrgreen:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Eiköhän tuossa olisi kumminkin kaksi eri rikosta. Autoilija saisi sakot liikenteen vaarantamisesta tms. ja minä sakot + vahingonkorvaukset ilkivallasta.

Se olisikin eri juttu jos "vahingossa" sattuisi vähän sateenvarjolla raapaisemaan, mulla vaan ei yleensä ole sellaisia. Ja läppäreissäkin tuppaa olemaan sen verran vaikeasti korvattavia tietokantoja ettei niitä huvikseen ala runtelemaan.

Abarth; Jos se peltilehmä yrittää vetää kahdenkymmenen sentin päästä ohi niin hyvinhän sitä siitä ylettyy kenkäisemään.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Ricambi
Viestit: 1435
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

back-uppia mies back-uppia.............. 8)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Tässä tapauksessa ne backupit ei aina välttämättä toimi toisessa koneessa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Joskus tekisi mieli pakata vaunut täyteen tiiliskiviä ja jättää muksu kotiin ja kävellä ihan normaalisti suojatien yli, eikä varoa niin kamalasti. Vois joku ainakin oppia hiukan kunnioittamaan suojatietä. Nimim. joskus lastenvaunuja tuuppinut.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

puuha kirjoitti:Porin tavotelluin ukkomies?
Kun nyt puheeksi otit, niin poikamieheksi siirryttiin aika tarkkaan viikko sitten. :(
Enkä nyt tuosta Porin tavoitelluimmastakaan tiedä.

Avatar
Sixgear
Viestit: 338
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 00:07

Viesti Kirjoittaja Sixgear »

Kuva

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

ehdotetaan suomeen samanlaisia 8) saisko kannatusta :crazyeyes:
Viimeksi muokannut KauGoH, 22 Marras 2005, 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

njääh. oisha nois jo vastusta monelle.. :-D
Hyvin sä vedät..

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

puuha kirjoitti:Porin tavotelluin ukkomies?
Nyt tiedetään kuka on Turun tavoitelluin ukkomies! :lol: :lol:

Linkki!

Kuka tunnustaa kirjoittaneensa viimeisen viestin?

Avatar
Mika
Viestit: 506
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...

Viesti Kirjoittaja Mika »

Cuore Sportivo kirjoitti:
puuha kirjoitti:Porin tavotelluin ukkomies?
Nyt tiedetään kuka on Turun tavoitelluin ukkomies! :lol: :lol:

Linkki!

Kuka tunnustaa kirjoittaneensa viimeisen viestin?
Pakko oli kommentoida sinne =)))
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Hahhah. :lol:
Aika vanha näyttäisi threadi jo olevan.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

No voihan vittu. Meikä on sitten julkkis...

Kaikki kizzat saa ottaa yhteyttyä :-D

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Pirusti OT:
puuha kirjoitti: Meikä on sitten julkkis...
Juu, oikea bbs-foorumin Vesku Keskinen tai sitten Eremenko Jr. :mrgreen:
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Vastaa Viestiin