Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 25 Marras 2020, 04:03

Vastaa viestiin  [ 960 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Avautumisketju 
Kirjoittaja Viesti

Auto: Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Avautumisketju
JarHei kirjoitti:
11 kuukautta kesti ennen kuin alkoi oikeasti v*******aan Alfan omistaminen. :roll:
Seuraavaksi vituttaa, kun vaihdat sen lukon. Tai jos on pienet kädet, niin sitten ei.

20 Marras 2020, 11:47
Profiili

Auto: 159 2.4 JTDm -06, 147 2.0 TS -08
Vastaa lainaamalla
JarHei kirjoitti:
^ Useampaan otteeseen olen jo tilaillut osia AutoDocilta ja tähän mennessä tullu oikeat tuotteet. Toimitusajat tosin vaihtelee jonkin verran. Harmi kun kotimaasta ei taida löytyä ja itellä marmorille vähän ikävän pitkä matka.

Onko kukaan täältä tilannut? https://ppmarket.fi
Varmaan samaa tavaraa kuin Autodocilla, Aeromotorsilla, Trodolla, Alvadilla ja mitä näitä nyt on. Palautukset ja takuut luulisi toimivan helpommin? Itsellä ei kokemusta tästä firmasta.

20 Marras 2020, 15:50
Profiili

Auto: Ex. Alfat: Giulia super 1300
156 Sportwagon 2,0 JTS 16v -03
156 Sportwagon 2,4 JTDm 20v -05
166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04
Vastaa lainaamalla
Mä olen viimeiset tilannut aeromotors.fi. Aiemmin on ollut tosi nopea ja halpa, viime tilauksessa sitten menikin viikolla pitkäksi niiden lupauksesta. Katsotaan tuleeko tavaksi. Palautuksia en ole tuonne vielä joutunut kokeilemaan. Ja alfaan en ole tilannut sieltä mitään.

20 Marras 2020, 19:16
Profiili

Auto: 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
4C 1:24 TBi
Vastaa lainaamalla
Note to self: jos joskus vielä erehdyt käyttämään koukkupajan palveluksia, niin muista speksata tarkasti:
-Westfalian koukku (muuten arvotaan mitä sattuu tulemaan)
-13-napainen tökkeli (oletuksena tunkevat seiskaa, joka nyt vaan on valovuoden jäljessä nykyaikaa)
-Ne sähköt voisi kytkeä vaikkapa kokonaan, eikä vaan puoliksi
-Sen koukun voisi myös koodata auton tietouteen
-Takakontin verhoilut voisi kasata takaisin paikoilleen

Niin se taitaa mennä, että tästä eespäin tämäKIN homma eli koukun asennus on käyttöautoa myöten joko tee-itse-ja-säästä tai merkkiliike, kun kyseiseen kuulaan erikoistunutkin paja ryssii homman joka kerta jollain tapaa.

22 Marras 2020, 15:25
Profiili

Auto: Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Vastaa lainaamalla
^Mulla on Suitsassa tollanen Westfalia irroitettava koukku. En tiennytkään että se on premiumia! Noh, pakko myöntää etten tiedä koukuista mitään, jotenkin onnistuin ymmärtämään myös termin "irroitettava" väärin. Irroitin sen, mutta luulin että sen saa myös takaisin. No ei saa... :(

Eipä silti, ei haittaa. En aio sillä mitään vetää. Mutta jotenkin oon silleen sairas, että jos mulla on joku asia, niin sitä haluaisi myös että se toimisi. :silly:

Niijoo, toimimattomista jutuista saakin hyvän aasinsillan tuohon BMW:hen. Siitä loppui takuu 3 kk sitten, joten johan tässä on verta nenästä kerjätty. Nyt sitten hajosi kuskin ikkunan nostokoneisto. Hiukan kiusallista karmittomassa lasissa. Karmiton lasi ei ole harmiton. Ei silti, kyllä toi hajosi toi auto myös takuuaikana, eli ei sitä niin hyvin ole ajoitettu tuota takuun loppumista... 5 / 6 BMW:tä epäluotettavimpia autoja joita olen kokenut. Yksi niistä oli itsellä alle puolivuotta, niin se ei ehtinyt hajota. :lol:

23 Marras 2020, 12:14
Profiili

Auto: 159 2.4JTDM
Kehonsiirrin Tojota
Vastaa lainaamalla
Polforea kirjoitti:
Note to self: jos joskus vielä erehdyt käyttämään koukkupajan palveluksia, niin muista speksata tarkasti:
-Westfalian koukku (muuten arvotaan mitä sattuu tulemaan)
-13-napainen tökkeli (oletuksena tunkevat seiskaa, joka nyt vaan on valovuoden jäljessä nykyaikaa)
-Ne sähköt voisi kytkeä vaikkapa kokonaan, eikä vaan puoliksi
-Sen koukun voisi myös koodata auton tietouteen
-Takakontin verhoilut voisi kasata takaisin paikoilleen

Niin se taitaa mennä, että tästä eespäin tämäKIN homma eli koukun asennus on käyttöautoa myöten joko tee-itse-ja-säästä tai merkkiliike, kun kyseiseen kuulaan erikoistunutkin paja ryssii homman joka kerta jollain tapaa.

Samassa pajassa erehdyin asennuttamaan mun RAV4:seen koukun.
-Sähköt oli puoliksi kytketty-> vein auton takaisin pajalle, koska auton takavalot ei palaneet koukun asennuksen jälkeen. Eivät löytäneet vikaa vaan sanoivat, että vie merkkiliikkeeseen. Korjasin vian autotallissa, olivat unohtaneet laittaa yhden liittimen takaisin paikoilleen.
-Noin puolet vetokoukun auton runkoon tulevista kiinnityspulteista oli jäänyt kokonaan kiristämättä silleen, että oli kierretty ehkä muutaman kierroksen kierteeseen kiinni. Onneksi talvirenkaiden vaihto osui ajankohtaiseksi ennen kuin ehdin vetämään mitään kärryä. Renkaiden vaihdon yhteydessä huomasin löysällä olevat ruuvit.
-Tein reklamaation ja laskutin omat työtunnit ko. pajalta. Sen osasivat sentään käsitellä nopeasti ja asiallisesti.

Muiltakin osin tuo lista osuu kohdilleen. Kyllä on helppoa ja turvallista kun kääntyy koukun asennuksessa ammattilaisten puoleen :-D

23 Marras 2020, 12:55
Profiili

Auto: Z1100, 147GTA
Vastaa lainaamalla
Yleisesti kyllä edelleen ihmetyttää kotimainen palvelualttius. Kylppärirempasta tarjouksia pyydetty kolme, yksi saatu ja sekin oli mallia hinta sellainen että ei tainnut homma kiinnostaa.

Sitten olen yhtä ulkomaista konetta hankkimassa, euroopan konttori vastaa pirun ripeästi ja erittäin auttavasti - paikallinen jälleenmyyjä vastaa hitaasti ja töykeästi, pitäs varmaan tilata toi kone suoraan hollannista. :fist: Kyl mä ihmettelen, miten noin surkeella asenteella bisnestä tehdään :roll:

23 Marras 2020, 13:21
Profiili

335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
Vastaa lainaamalla
Koukkupaja vastasi ihan asiallisesti, että katsotaan perjantaina kytkennät kuntoon. Kuulemma myöskään oletusarvoisesti eivät kytke 13-napaista tökkeliä kokonaan vaan jättävät osan pois ilman lisärahaa, mutta niiden tiettävästi pitäisi olla mulla kytkettynä.

23 Marras 2020, 15:21
Profiili

Auto: Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Vastaa lainaamalla
Polforea kirjoitti:
Kuulemma myöskään oletusarvoisesti eivät kytke 13-napaista tökkeliä kokonaan vaan jättävät osan pois ilman lisärahaa, mutta niiden tiettävästi pitäisi olla mulla kytkettynä.

Onkos tuommoinen edes laillista? Yleensähän jos autossa on joku valovaruste, sen pitää toimia.

23 Marras 2020, 16:21
Profiili

335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
Vastaa lainaamalla
Lisää valokarvoja tulee vaan se pakkivalo, joka kyllä laitetaan. Ne neljä muuta karvaa on jakuva sähkö, virtalukon takana oleva sähkö ja näiden maat. Noi neljä ei siis oo lakisääteisiä, mutta voi olla tarpeellisia.

Mulla noi jatkuvat toimii, virtalukon takaa olevat ei heränny, mutta ne kuulemma vaatii tarpeeks kuormaa ni voi olla siitä kiinni. Hassua vaan että maakin on poikki, eli onko sekin "releytetty" kuormavaatimukselle. Joko jaksan mittailla vielä itte tai suhaan perstaina mittauttaan koukkupajalla.

23 Marras 2020, 16:55
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 960 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20