Alfistin vaimo.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

lato
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 23:37

Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja lato »

Kylläpäs taas osasi tämä mieheni yllättää. Rahat on kuulemma vähissä, piti myydä Spideri. No, kauppa kävi, mutta rahaa ei näkynyt, vaan toinen vielä vanhempi italialainen auto, siinä kuulemma on kojelaudassa sveitsiläinen kultakello. En ole sitä tallissa vielä käynyt katsomassa. Onneksi kotona toinen alfa. Ja se vielä minua ihmetyttää kun ollaan ajelulla "se" huutaa, nyt käsi ylös ja sitten sitä riemua kun vastaantuleva morjestaa. Tulee mieleen joku innostunut pikkupoika, mutta siksi kai hän onkin niin ihana. Onko teillä muilla vaimoilla ja vaimokkeilla samoja kokemuksia.
t. Marja

Avatar
h_lauri
Viestit: 6687
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Rouvan puolesta vastaan, se kun ei roiku netissä, että on. Ilman noita vanhempia alfoja tietengin. :-D

Avatar
Bisci
Viestit: 511
Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S
Paikkakunta: Savicity

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja Bisci »

Jopa Marja vetäisi upean avauksen!

Käykää yhdessä kuuntelemassa sen kultakellon ääntä. Jo on Marja sinulla hieno mies, ja hänellä upea ja ymmärtävä vaimo. Onnea uudelle perheenjäsenelle.

t. pikkubisci
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg

Avatar
h_lauri
Viestit: 6687
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Jaa PRHN, en mä tie oonk mä semmielest ihana! Toisaalt, onhan se kohta 24 vuat mua sietäny...vai oiskoha se masokismiin taipuvaa sorttia...misä mun sadismi o. :-D

Avatar
Savo
Viestit: 2121
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja Savo »

Siis osti Maseratin. Voi sinua onnellista! Ja vaimon puolesta vastaan: Hän moikkaa myös vastaan tulevat Alfat oli sitten kummalla etupenkillä tahansa.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4143
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Vai semmonen rahantarve se olikin :-D

Vaimo: On se tullut huomattua että Alfat on rakkaita. Naapuritkin on huomannu. Putsasasin linnunkakkaa getvosesta niin naapurin isäntä huusi että älä koske siihen ei se ole sinun! :lol:

Semmonen huoli tietenkin on että kun sillä on noita "silmäteriä" pihassa kaksi ja lisää vain mieluilee, että montako niitä miehen sydämeen mahtuu? Ettei tipu itse pois sieltä :) Itsekin moikkailen Alfoille kun huomaan, mutta nais Alfistit ei oikein ole oppinut vastaamaan.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
mutt
Viestit: 5474
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63 + mastapikkari -96 ja Dexta -60

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja mutt »

Täällä yritetään pistää pystyyn vertaistukiryhmää alfistien vaimoille, niin äijät on heti floodaamassa... :mrgreen:
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Mä näin pelkän otsikon kun jo ajattelin "Koettakaa kestää...." :lol:

Pikanen nimen huuto, ketkä täällä tunnistaa olevansa Alfistien vaimokkeita? tai miksi ei myöskään näin päin: kenen vaimo tai siippa on tuonnut miehensä samoihin piireihin?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
jansku
Viestit: 517
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja jansku »

Minä olen tainnut olla "suhteessa" se mies tämän mukaan :oops:

Se täytyy kyllä omakohtaisista kokemuksista sanoa sen verran et miehelle on aika paha paikka jos naista kiinnostaa autot, ratailu sun muu autoiluun liittyvät asiat...Eräs mies sanoikin ettei hän seurustele "amiksenkaa" eikä meidän katon alla kun oli vieraita täten puhuttu autoista, tai minä en saanut olla osallisena keskusteluun, no onneksi tätä jaksoi katsoa viitisen vuotta ja sen jälkeen mies pihalle! Mielestäni tässä maailmassa jokaisella saa olla omat mieltymykset ja mielipiteensä ja täten täytyy arvostaa muiden mielipiteitä ja mieltymyksiä oli asia mikä tahansa. Toiselle täytyy antaa tilaa olla ja hengittää, piste!

Kivasti tällainenkin leimaa sen kalapuikon huulien yläpuolelle...
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa

Avatar
Guenevere
Viestit: 670
Liittynyt: 28 Maalis 2012, 23:06
Car(s): MiTo 2009
Exät:
166 2.0 V6 Turbo 2000
155 2.0 8V 1995 ja
147 2.0 T.S 2007
Paikkakunta: Tervakoski

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja Guenevere »

Mä olen ihan itsellinen nainen ja hurahtanut Alfoihin. Moikkailen muita alfisteja ja toivon, että ehdin jossain vaiheessa tapaamisiinkin. Luen tätä foorumia (mutta oon ennestään jo tottunut käyttämään erilaisia keskustelupalstoja) joka päivä. Autoista en sinällään mitään tiedä, mutta yritän ottaa selvää kohtuuden rajoissa asioista, jotka olis hyvä tietää. :lol:
Never regret anything that made you smile.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

jansku kirjoitti:Minä olen tainnut olla "suhteessa" se mies tämän mukaan :oops:

Se täytyy kyllä omakohtaisista kokemuksista sanoa sen verran et miehelle on aika paha paikka jos naista kiinnostaa autot, ratailu sun muu autoiluun liittyvät asiat...Eräs mies sanoikin ettei hän seurustele "amiksenkaa" eikä meidän katon alla kun oli vieraita täten puhuttu autoista, tai minä en saanut olla osallisena keskusteluun, no onneksi tätä jaksoi katsoa viitisen vuotta ja sen jälkeen mies pihalle! Mielestäni tässä maailmassa jokaisella saa olla omat mieltymykset ja mielipiteensä ja täten täytyy arvostaa muiden mielipiteitä ja mieltymyksiä oli asia mikä tahansa. Toiselle täytyy antaa tilaa olla ja hengittää, piste!

Kivasti tällainenkin leimaa sen kalapuikon huulien yläpuolelle...
Itsestään selviä asioita, siis vapaus omiin mieltymyksiin jne. Tuo kalapuikkolause ei sen sijaan mulle auennu, ehkä koska olen ulkosuomalainen.

Paikalla
Avatar
Alfissimo
Viestit: 8687
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

^Liittyisikö jollain tapaa kuuluisiin amisviiksiin, jos arvata pitäisi. Sitä, en tosin ymmärrä, että mikä itsetunto-ongelma se nyt sitten miehelle olisi, jos nainen sattuisikin autoista tykkäämään ja miksi sen takia olisi mukamas amis.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
routasydän
Viestit: 1558
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm
Paikkakunta: Oulu

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja routasydän »

Olisipa minunkin vaimo noin innostunut. Ostaisin sille heti biturbon tain jonkun vanhemman alfan alle. Ja sais minun puolesta rassailal ja hoitaa minunkin alfan :-D . Tykkää kyllä getvosesta, mutta ottais itselleen mielummin volvo c30:n :shock: .

Avatar
jansku
Viestit: 517
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 16:10
Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja jansku »

Alfissimo kirjoitti:^Liittyisikö jollain tapaa kuuluisiin amisviiksiin, jos arvata pitäisi. Sitä, en tosin ymmärrä, että mikä itsetunto-ongelma se nyt sitten miehelle olisi, jos nainen sattuisikin autoista tykkäämään ja miksi sen takia olisi mukamas amis.
Amisviiksiin kyllä ja en tiedä? Sitä täytynee kysyä melkein jokaiselta entiseltäni, kait naisten on tietyn stereotypian mukaan oltava kiinnostunut meikeistä, hiusten laitosta, vaatteista, perheen kasvattamisesta jne, ei tällaisista ns. maskuliinisista asioista. Tää on tätä ikuista kädenvääntöä naisten ja miesten välil...
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa

Avatar
palkus
Viestit: 5475
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja palkus »

Kait vaimotkin sittenkin tykkää alfan kyydistä, välttämättä sitä ei vain kerrota. Ei varmaan tule sellaista tilannetta kuten eräälle joka halusi uuden skodan, vaimo oli meinaan ilmoittanut että jos sotka tulee taloon niin hän lähtee :mrgreen:

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja KJS »

routasydän kirjoitti:Olisipa minunkin vaimo noin innostunut. Ostaisin sille heti biturbon tain jonkun vanhemman alfan alle. Ja sais minun puolesta rassailal ja hoitaa minunkin alfan :-D . Tykkää kyllä getvosesta, mutta ottais itselleen mielummin volvo c30:n :shock: .
Halusi minunkin vaimo aikanaan voorttin, mutta nyt sillä on jo kolme Alfaa, eli kyllä se siitä ajan kanssa :wink:
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
pitkämies
Viestit: 2469
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

jansku kirjoitti: kait naisten on tietyn stereotypian mukaan oltava kiinnostunut meikeistä, hiusten laitosta, vaatteista, perheen kasvattamisesta jne, ei tällaisista ns. maskuliinisista asioista. Tää on tätä ikuista kädenvääntöä naisten ja miesten välil...
Ex-emäntäni oli kiinnostunut kaikesta yllämainitusta, mutta halusi myös omistaa Alfa Romeon......suosittelin 156:ta "tessulla"....meni ja osti "Bussolla" :shock: ......Minähän sitä ehkä enemmätpuolet korjailin, mutta kyllä Daamissa asui (asuu edelleen....) pieni ja pippurinen Alfisti.
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Alfistin vaimo.

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Meillä rouva ilmoitti IKEA reissun jälkeen (en ollut mukana), kyllä me tullaan Alfan kanssa hyvin toimeen. Olin yllättynyt.

Ei se kyllä ihan ymmärrä tätä meikäläisen hurahtamista näihin. Mutta koetan opettaa tavoille :-D
Life is too short to drive boring cars.

Vastaa Viestiin