Nettiautosta bongattu

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Netin syövereistä olen joskus tollasia kaksvärimaalauksia GTVssä nähnyt ja oli kyllä hirveitä. Tietysti jos sävyt on hillityt ja toisiinsa sopivat voi tilanne olla toinen. Mitäs sävyjä suunnitellut?

Avatar
TeroPee
Viestit: 1526
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Kävin paikan päällä ihmettelemässä tuota GTV:tä josta on ollut juttua. Ajamaan en ehtinyt kun olin vasta puoli kuuden aikaan Hertsikassa. Torstaina on tarkoitus käydä pieni lenkki kurvailemassa.

Auton kunnossa ei ollut juurikaan sanomista. Penkeissä oli hiukan kulumaa mutta sen voinee saada kuntoon nahanhoitoaineella. Takapenkkiläisten puolella keskikonsolia (tjsp.) oli yksi palkeenkieli. Kyljissä ei ollut pahemmin parkkipaikkajälkiä eikä ihmeemmin muutakaan sanomista. Kone ei vaikuttanut hikoilevan. Kesärenkaita en nähnyt mutta talvirenkaina oli hyväkuntoiset Hakkis neloset. En katsonut paistopäivää sillä tuskinpa tuolla autolla tulisi talvikelissä ajeltuakaan.

Paha pettymys tuli ajoasennon puolelta. Tuossa on manuaalipenkit ja se jää omaan makuun ihan liian korkealle. Olisin halunnut penkin alemmas jolloin maisemia tulisi katsottua "yläviistoon". Nyt tuulilasin yläreuna on turhan matalalla suhteessa tuulilasin alareunaan. Vähän vaikea selittää mutta tuntuu että GTV:ssä istuin on 3 - 5 cm liian korkealla suhteessa kojelautaan ja ikkunalinjaan. Voi tosin olla että olen tottunut Audien melko korkeaan ikkunalinjaan ja sen vuoksi tuo tuntui oudolta. Taloudessa oli vähän aikaa A1 ja siinä fiilis oli paljon "urheilullisempi", siis puhtaasti ajoasennon ja kuljettajan sijainnin (suhteessa ikkunoihin yms.) kautta mietittynä.

Torstaina sitten tietää kulkupuolen ja muun toimivuuden. Yllättäen patteri oli loppu joten edes takakontti ei auennut (tai en vaan osannut). Napin kyllä löysin (loogisesta paikasta) hanskalokerosta. :)

Edit: muutama kännykkäkuva: http://teropee.kuvat.fi/kuvat/Kulukupelit/GTV/

Edit 2: Kattelin carfin verotaulukoista GTV:n veroja. Näyttää että veroja joutuu maksamaan +2000 euroa näistä 2001 ja uudemmista, vanhemmista sitten hiukan vähemmän. Haku- ja rekisteröintikulut on minimissään 1500 euroa. Saksassa hintataso on 5.000 - 8.500 euron välissä näissä 2000-luvun laitteissa. Kokonaiskustannus näyttäisi olevan 9.500 - 12.000 euroa Saksasta hakemalla. Lisäksi siinä palaa aikaa (pois kesälomasta) ja suunnitellun GTV:n sijaan voi joutuakin tulmaan jollain hiton 145:llä pois. Ei ole mun juttu se, ei. :)

blacase
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Touko 2007, 11:16

Viesti Kirjoittaja blacase »

GTV:n penkki laskee 1,5cm pienellä askartelulla
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=1 ... ht=#169753
Itse pulttasin omaan aikanaan Momon Acropolis Evo kuppipenkin aivan lattiaan kiinni kun tuntui ettei tuo 1,5cm vielä ollut ihan tarpeeksi :) Siinä GTV:nkin ajoasento alkoi tuntumaan jo urheilulliselta ;)

Avatar
Toner
Viestit: 417
Liittynyt: 25 Syys 2010, 20:26
Car(s): Exät: 159 2.4 SW -06, 147 1.6 -02
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Toner »

Mersulinjalle kun tässä on menty, niin laitetaanpa nyt vielä tuollainenkin:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/3873643

Aikast tyylikkäästi on mokoma patinoitunut!
Pösöx2, Mazdax8, Saab, Seat, BMW, Tojox2, VWx2, Fiatx2, Nissanx2, Mitsu, Skoda, ARx2, Hjuntai, Ford.

seppo
Viestit: 1361
Liittynyt: 30 Kesä 2008, 14:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja seppo »

No niin on rapsakka peli, saakohan "käsijarrun" mukaan?

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

^^ Patinaa tosiaan löytyy. Loistava sleeperin aihio tuosta?

Avatar
liekki
Viestit: 1082
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Giulietta
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

TeroPee kirjoitti:Juttua
Heh, pientä piikkiä tuosta 145 QV:sta. :wink: Noh, hyvä peli sekin oli ja kulutti yli litran vähemmän satasella kuin GTV samalla koneella. Mutta ei siitä enempää. :mrgreen:

Sanoisin, että GTVssä on "ikkuna" hyvän ajoasennon löytämiselle aika vaatimaton. Kovin lyhyelle (alle 160cm) ei saa kovin hyvää ajoasentoa, eikä saa hieman normaalia pidemmällekään (yli 180cm). Ainakin omien kavereiden kommenteista päätellen. Meikäläisellehän se oli juurikin passeli, kun pää ei kuitenkaan kulje niin korkealla että tarvitsisi vuoristotautia pelätä (174cm).

Tuo näyttää tosi siistiltä yksilöltä kuvien perusteella ja historia kunnossa. Väriyhdistelmäkin taitaa olla GTVn paras.

Mutta tässä voin varmaankin onnitella hankinnasta ja nyt sen kesäloman voi käyttää nahan ja maalipinnan puunaamiseen Saksanreissun sijasta. :)

Avatar
TeroPee
Viestit: 1526
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

liekki kirjoitti:Heh, pientä piikkiä tuosta 145 QV:sta. :wink:
Pitää sitä aina pikkuisen piikitellä, hyväntahtoisesti toki. :)
liekki kirjoitti: Sanoisin, että GTVssä on "ikkuna" hyvän ajoasennon löytämiselle aika vaatimaton. Kovin lyhyelle (alle 160cm) ei saa kovin hyvää ajoasentoa, eikä saa hieman normaalia pidemmällekään (yli 180cm). Ainakin omien kavereiden kommenteista päätellen. Meikäläisellehän se oli juurikin passeli, kun pää ei kuitenkaan kulje niin korkealla että tarvitsisi vuoristotautia pelätä (174cm).
Mulla on tosiaan mittaa 178 cm ja penkkiä olisi hyvä saada vähän alemmas. Huomasin myös tänään GTV:llä ajellessa että selkänoja on yllättävän leveä, kunnollista sivutukea ei tuosta saa millään, etenkin kun lehmäpenkki on pirullisen liukas.
liekki kirjoitti: Tuo näyttää tosi siistiltä yksilöltä kuvien perusteella ja historia kunnossa. Väriyhdistelmäkin taitaa olla GTVn paras.

Mutta tässä voin varmaankin onnitella hankinnasta ja nyt sen kesäloman voi käyttää nahan ja maalipinnan puunaamiseen Saksanreissun sijasta. :)
Omaankin silmään tuo musta punaisella sisustalla näyttää hyvältä. Historia on kunnossa, mm. jakohihna ja tulpat on vaihdettu 5/09 joten niitä remontteja ei ole tulossa vähään aikaan. Viimeisin öljynvaihtokin taitaa olla alle 2tkm sitten.

Onnea tässä varmaan tarvitaan tuon auton kanssa. Kukaan ystävistä ja tutuista kun ei suositellut hankkimaan Alfaa. Eikä tälläkään forumilla tuota yksilöä erityisesti suositeltu hankkimaan.. ;) Tän hankinta oli puoliksi hetken mielijohteesta mutta samalla niin, että tuosta autosta ei välttämättä ole tarkoitus luopua "koskaan".

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

Mobilessa vähän erikoisemman väriseksi teipattu Brera. Onkohan jonkun skapparin exä? :twisted:
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Minua on aina ihmetyttänyt tämä GTV:n ajoasennosta puhuminen... Toisaalla sitä on haukuttu perinteiseksi italialaiseksi, toisaalta loistavaksi. Brooklands Booksin GTV-kirjaan on koottu englantilaislehdistön GTV- koeajot ja -vertailut vuosilta 1995-2005 yksiin kansiin ja sielläkin tuo sama kahtiajako on havaittavissa.

Itse viihdyn 190/100-äijänä erinomaisesti GTV:n ohjaamossa. Ainakin minulle kaikki sopii käteen jalkaan niin kuin pitääkin. Tosin en varmaankaan ole mikään perfektionisti, mutta minä en GTV:tä enempää ajonautintoa osaa kaivata.

JTS-koneisia GTV-Alfoja ei kovin paljon liikenteessä näy. Täällä Turussa pyörii yksi 3,2-litrainen punainen kaunotar kesät talvet - meikäläistä tuo talvikäyttö tosin hirvittää - mutta erinomaisen paljon tuo meikäläisen mieltä aina bongattaessa miellyttää. GTV on yksi automaailman kaunottarista - siitä ei mihinkään pääse!

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 353
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

mml kirjoitti:Mobilessa vähän erikoisemman väriseksi teipattu Brera. Onkohan jonkun skapparin exä? :twisted:
No joo... Skappari ei kuulu sanavarastoon, mutta kovasti armeijan autolta tuo näyttää. Liekö jonnekin noita hankittu useeriston kulkuneuvoksi...

Viimeisimmässä (?) Auto Italian numerossa oli muuten artikkeli Brera v. GTV ja omaan silmääni GTV samaan kuvaan Breran kanssa näyttää kauniimmalta. Mitäköhän sanoo muiden silmä?

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Viesti Kirjoittaja willez »

erittäine komea 147

Ainut on et konepelti jotenkin erivärinen muun auton kanssa,hmm..

noose
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Syys 2010, 17:03
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja noose »

willez kirjoitti:erittäine komea 147

Ainut on et konepelti jotenkin erivärinen muun auton kanssa,hmm..
Ans mä arvaan. Tuunarit on maalannu konepellin mattamustaks kun ovat nähneet jossain isojen poikien autoissa hiilikuitupellin. Autoliikkeessä sitten yritetty palauttaa alkuperäinen väri, siinä onnistuen. Ainut vaan kun muun auton väri on jo vuosien varrella vähän ehtinyt muuttua alkuperäisestä.

Avatar
90
Viestit: 8051
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »


gYdEbUh
Viestit: 2528
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Kun auton eri sävyistä on taasen puhe, niin pakko heittää tänne kuvat omasta ritsasta. Silmin hädintuskin näki eroa alkuperäiseen väriin, vaan annas kun pistin kuvat nettiin: http://www.nettiauto.com/chrysler/neon/3859137 Siis ihan uskomattomasti kuva muuttaa väriä. Täytyy ottaa uudet kuvat ja katsoa säilyykö tilanne ennallaan.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

noose kirjoitti:
willez kirjoitti:erittäine komea 147

Ainut on et konepelti jotenkin erivärinen muun auton kanssa,hmm..
Ans mä arvaan. Tuunarit on maalannu konepellin mattamustaks kun ovat nähneet jossain isojen poikien autoissa hiilikuitupellin. Autoliikkeessä sitten yritetty palauttaa alkuperäinen väri, siinä onnistuen. Ainut vaan kun muun auton väri on jo vuosien varrella vähän ehtinyt muuttua alkuperäisestä.
http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=202

noose
Viestit: 184
Liittynyt: 07 Syys 2010, 17:03
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja noose »

^Tarkoittiko tuo nyt sitten väärää veikkausta?
Hyvä niin.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

http://www.telajarvi.net/autoliikeautot ... o_155.html

Nyt äkkiä tekemään huippukaupat :lol:
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1541
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

^ Käyttöönotto 2005 ja vanhalla keulalla? Taisi olla melko vanhaa varastoa. Sinänsä ei välttämättä mikään huono homma, varsinkin perä on alkuperäisenä paljon paremman näköinen.

Hieno auto!
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

Rasvis kirjoitti:varsinkin perä on alkuperäisenä paljon paremman näköinen.
Tietty tuo lintulauta hieman verottaa perän näyttävyyttä. Muuten kyllä hieno kiesi hienolla sisustalla ja hienoimmalla mahdollisella keulalla.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11246
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Joo kieltämättä, mutta strutsinkuljetustelineen voi onneksi halutessaan poistaa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1541
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 3.2 V6 -07, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EcoBoost -12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Todellakin spoileri pois. Eikä vanteetkaan tuohon sovi..

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

**tut spoilereista, SIINÄ ON PUNASET NAHAT! Hieno peli!
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Eikös noita v6sia saanu vanhemmalla keulalla pidempään. Vai saikos uuden keulan kanssa enää ollenkaan V6?

Avatar
Nouko88
Viestit: 754
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:23
Paikkakunta: Forssa/Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nouko88 »

Kyllä noita uuskeulasia on V6 koneella.

Avatar
kalliais
Viestit: 856
Liittynyt: 02 Syys 2009, 09:46
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja kalliais »

DaViega kirjoitti:**tut spoilereista, SIINÄ ON PUNASET NAHAT! Hieno peli!
Punaset nahat 8)

"Pientä laittoa vaativa ja helpolla näyttävä" Fiat 124 spider :lol:

Ollu ilmeisesti pidempään myynnissä... onko kukaan nähny livenä?

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Kirjottelinpas kaksimielisesti, nyt kun tuota ihan aivoilla ajattelee :lol:

Noh... etiä päin sano mummo lumessa...

Pari harvinaisempaa Bertonea tulossa myynttin, on muuten turha ettiä nettiautosta :wink:
http://www.topgear.com/uk/photos/rm-auc ... ?imageNo=0
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
Tommi
Viestit: 642
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Mandeprkl kirjoitti:Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
Vuosimalli 2004?? Eikös se ole jo uudella keulalla?
Lisäksi tuossa on lyhyt EU-kilpi. 2003-mallissa oli jo pitkä kilpi.
Olisiko kuitenkin vanhempi tuontiauto.

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2476
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Tapiolan vakuutuslaskuri antaa myös käyttöönottovuodeksi 2004.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

DaViega kirjoitti:
Pari harvinaisempaa Bertonea
Tuollainen Lamborghini Marzal löytyi joskus pikkuautona. Ei mikään maailman nätein.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Tommi kirjoitti:
Mandeprkl kirjoitti:Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
Vuosimalli 2004?? Eikös se ole jo uudella keulalla?
Lisäksi tuossa on lyhyt EU-kilpi. 2003-mallissa oli jo pitkä kilpi.
Olisiko kuitenkin vanhempi tuontiauto.
Ei välttämättä, alkuvuodesta 2004 ollut vielä vanhalla keulalla myynnissä. Ja vanhan mallisen kilvenhän saa pyytämällä.
Life is too short to drive boring cars.

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

joo Suomessa myytiin jotain vanhoja "jämä" eriä, uusi mallihan tuli 2003 kesällä myyntiin.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Tommi
Viestit: 642
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Onhan noita voinnut olla myynnissä vielä 2004, mutta ei niiden vuosimalli ole silti 2004.

Miksi joku haluaisi erikseen tuollaiset kilvet autoonsa? Nehän on tarkoitettu autoille, joissa on lyhyt paikka kilvelle. Vanhemmissa 156-Alfoissahan oli automaattisesti lyhyet kilvet. Siis 5-merkkiä.
Omaankin GTV:n sellaiset oli annettu, kun vuosimallin perusteella niitä selvästi jälkeenpäinkin tuontiautoille jakavat. Jouduin vaihtamaan sen kaksikerroksisen erikseen, että sai molemmat yksikerroksisiksi.
Ei tuo kaksikerroksinen etukilpi ainakaan auton ulkonäköä paranna. Siksi tuntuu oudolta, että joku olisi ensirekisteröinnyt Suomessa uutena tuon auton lyhyillä eu-kilvillä.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5761
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): Spider 1750 TBi
Spider 3.0 V6
75 2.0 TS
Multipla
X1/9
Italialaisia kaksipyöräisiä
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tuo taitaa olla ihan alkuperäisellä SP:lla varustettu varttikutonen, valkoiset mittarinpohjat, alustasarja jne., joten takabroilerikin on varmaan ollut uudesta lähtien. Ei se kyllä siihen silti yhtään istu, kuosi kun on muuten niin lähellä alkuperäistä.

Joka tapauksessa, varusteita siihen on ruksattu useammalla tontulla.

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Nuo punaiset nahat on kyllä pornot!
Mandeprkl kirjoitti:Onko tästä jollain jotain tietoa? Onko foorumilaisen vanha?

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3864260
Rintajoupilla näyttäisi muuten olevan huutokaupassa Fiat 127...

Avatar
TeroPee
Viestit: 1526
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Mobilesta tuli bongattua ph3 GTV 2.0 JTS joka olisi ihan Frankfurtin kentän lähistöllä. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =143389717

Avatar
Toner
Viestit: 417
Liittynyt: 25 Syys 2010, 20:26
Car(s): Exät: 159 2.4 SW -06, 147 1.6 -02
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Toner »

Just just. Joku on nähnyt vaivaa:

http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/3884526

:silent:
Pösöx2, Mazdax8, Saab, Seat, BMW, Tojox2, VWx2, Fiatx2, Nissanx2, Mitsu, Skoda, ARx2, Hjuntai, Ford.

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

^Suomi on ehkä ainoa maa maailmassa, jossa tuollaisesta vekottimesta voi saada 6600 euroa.
Hohhoijjaa.

Avatar
Topi
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05

Viesti Kirjoittaja Topi »

TommiS kirjoitti:^Suomi on ehkä ainoa maa maailmassa, jossa tuollaisesta vekottimesta voi saada 6600 euroa.
Hohhoijjaa.
Suomi on myös ehkä ainoa maa maailmassa, jossa tuollaisesta osien vaihtelun julkisesta ilmoittamisesta saattaa saada kutsun konttorille laskemaan vaihdettujen osien määrää ja muutosprosenttia...

-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Smacket »

Toner kirjoitti:Just just. Joku on nähnyt vaivaa:

http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/3884526

:silent:
:silent: Vai että oikein reilut kuusitonnia tuolla ritsalla hintaa, noh - saahan sitä tietty myydä muutaman satkun autoa tuolla hintaa. Käsittämättömiä pyytävät näistä ylitunaroiduista vehkeistä välillä... :shock:
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Baikonur
Viestit: 16
Liittynyt: 30 Maalis 2011, 00:10
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Baikonur »

Maksoin juuri tosta omasta 147:sta 6200€

Avatar
Woland
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Maalis 2011, 10:57
Car(s): ex 159 2.2 JTS
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Woland »

^^hohhoiaa, onhan tuo ihan kivasti laitettu jne. mut ehkä menny vähän yli joo. Ei puutu ku lieskat kyljistä ja alpinen tarra.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Äläs nyt. Onhan tuo palkittu kunniamaininnalla ”hyvin tehdystä työstä”.
TommiS kirjoitti:^Suomi on ehkä ainoa maa maailmassa, jossa tuollaisesta vekottimesta voi saada 6600 euroa.
Hohhoijjaa.

Avatar
hjpp
Viestit: 1931
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hjpp »

Miten hitsaukseen voi saada menemään 380 tuntia eli kymmenen viikkoa täysillä työpäivillä? :shock:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Baikonur kirjoitti:Maksoin juuri tosta omasta 147:sta 6200€
Ja nyt kyrsii, kun pienellä lisäpanostuksella olisi saanut uniikin Sunnyn.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5375
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

hjpp kirjoitti:Miten hitsaukseen voi saada menemään 380 tuntia eli kymmenen viikkoa täysillä työpäivillä? :shock:
No hei, tuo on 80 lukunen Nissan :lol:

Helposti.

Jönsson
Viestit: 972
Liittynyt: 04 Huhti 2007, 14:46
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja Jönsson »

Smacket kirjoitti:
Toner kirjoitti:Just just. Joku on nähnyt vaivaa:

http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/3884526

:silent:
:silent: Vai että oikein reilut kuusitonnia tuolla ritsalla hintaa, noh - saahan sitä tietty myydä muutaman satkun autoa tuolla hintaa. Käsittämättömiä pyytävät näistä ylitunaroiduista vehkeistä välillä... :shock:
Onko tuo sitten ylitunaroitu? Aika tyylikäs toteutus ottaen huomioon lähtötilanteen. Fillarit ovat ehkä vähän isot ja/tai alusta epäsuhtaisen matala, mutta muutenhan tuo on kaunis kuin karamelli, vaikka onkin vain Sunny. Ei silti, en minä ostaisi... kauheasti on nähty vaivaa ja upotettu rahaa ja sitten kaveri pistää myyntiin. En tiedä, ostaako tuota moni muukaan, eiköhän sen ole omistaja omista mieltymyksistään lähtien rakentanut itselleen. Ei sen omistamista oikein kiksejä saa kuuden tonnin edestä, jos ei ole itse tehnyt. Mutta kyllä se nyt Suomen hienoin Sunny on.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Ja kakun kruunaa kunnon mylly :)

Avatar
Toner
Viestit: 417
Liittynyt: 25 Syys 2010, 20:26
Car(s): Exät: 159 2.4 SW -06, 147 1.6 -02
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Toner »

Ja mistäköhän ton tatsunin takavalot on repästy? Sopii kuin nenä nännin tilalle.
Pösöx2, Mazdax8, Saab, Seat, BMW, Tojox2, VWx2, Fiatx2, Nissanx2, Mitsu, Skoda, ARx2, Hjuntai, Ford.

Vastaa Viestiin