Cuore Sportivo I Ahvenisto 02.06.2007

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
-tommi-
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Maalis 2005, 09:02
Car(s): 159, 2.4 JTDm -2006 Sportwagon
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -tommi- »

jaskas kirjoitti:Onko kukaan tulossa Keimolaan vaikka silloin 0730?
Itse ajattelin käydä nappaamassa sieltä kahvit.
eiköhän tuossa joudu aamukahvit hörppämään, katsotaan kerkeänkö letkaan mukaan vai pörräänkö perässä. Melko aikaisin tuo 07.30 (haukotteleva hymiö)...

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Kyllä kahvi maistuu. Eri asia jaksaako vääntää itseään ihan noin aikasin liikkeelle. Ajoaikaa on kuitenkin reilusti ja suurin osa ajasta menee varmaan katsoessa linssin läpi.

Avatar
155TS
Viestit: 792
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

tullaan veljen ja yhden kaverin kanssa vasta noin 8:15 sinne keimolaan.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

sataviisviis
Viestit: 2040
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

No mä voisin yrittää raahatua kans joskus 8.15 sinne Keimolaan, kuhan nyt ehtis nukkumaankin ensin!

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

Alfa tikissä ja nyt koisii että jaksaa herätä tosse 4h päästä... :wink:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
AuliJ
Viestit: 468
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja AuliJ »

Hei taas kaikki pitkästä aikaa :crazyeyes: Vähän sattui ajelut huonolle päivälle, kun huomenissa on serkun ylppärit ja pitänee siellä edustaa! Toisaalta auton kannalta voi olla viisaampaa tyytyä vain tuohon maantieajoon, ettei tule uusia koneremontteja... :?

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille ja ajelkaahan varovasti!
Jospahan ens kerralla otetaan uusi yritys... :twisted:

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

juuri ja juuri verta ja hikeä nähden tulin töistä. Kahvit nassuun ja tulossa ollaan.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Mukavaa ratapäivää, meikä lähtee sorvin ääreen!

Avatar
Tommi
Viestit: 642
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tuolla muutama kuva. http://picasaweb.google.com/tommi.kosunen/CARFAhvenisto
Ehdittiin olla vain hetki paikalla, joten en jaksanut lähteä kävelemään paremmille kuvauspaikoille.

-tommi

sataviisviis
Viestit: 2040
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): 159Tbi 1750 Ti sw, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, 156 CrosswagonQ4, Giulia
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Meikäläisellä jäi kierrokset vähän vähiin. Kaksi kierrosta ehdin ajaa kunnes vaihdekeppi alkoi pyöriä tyhjää :( . Suolenkille jäätyäni jo ehdin pelätä pahinta. Hinattiin alfa varikolle (kiitos Keltsin), jossa sitten selvisi syy. Sokka oli pettänyt vaihdelaatikon päästä. Varasokka ja pari prikkaa saatiinkin onneksi läheltä, Keltsin tallista.
Eli kiitos Keltsille ja muille avustajille avunannosta :-D

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

No niin, apparalta palailtu kotiin.. kivaa oli taas päästellä nilkka suorana!
Paljon oli porukkaa omasta mielestä, ja hienoja Alfoja pääs ihailee ja m.sa.n Grale oli aika namu 8)
Alfacupissa tais tulla muutama hyvä aika, mm. GT.llä 1.39.9!! Oma cup kierros meni tällä kertaa vähä penkin alle; 1.44.7 :roll:

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

hieno keli ja paljon porukkaa, parit kuvatukset

http://tinyurl.com/yuhoga
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Epezi
Viestit: 7510
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kyllä nyt sylettää... kaikesta kivasta jäin paitsi :evil:

Avatar
HANU
Viestit: 1264
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Kurko kirjoitti:No niin, apparalta palailtu kotiin.. kivaa oli taas päästellä nilkka suorana!
Paljon oli porukkaa omasta mielestä, ja hienoja Alfoja pääs ihailee ja m.sa.n Grale oli aika namu 8)
Alfacupissa tais tulla muutama hyvä aika, mm. GT.llä 1.39.9!! Oma cup kierros meni tällä kertaa vähä penkin alle; 1.44.7 :roll:
GT:llä jäätävä aika, mutta niin hyvän kuskin ajamana pitäisikin olla.
Kurkon aika on semmosta perushuttua, mitä voi ajella peruspeemarillakin :wink:
Autokaupan ammattilainen

Avatar
HANU
Viestit: 1264
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Mikäs oli päivän nopein aika?
Mites SP pärjäs SPrintillä?
Autokaupan ammattilainen

blacase
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Touko 2007, 11:16

Viesti Kirjoittaja blacase »

Mä jäin kokonaan ilman kierroksia vain koska en ole liittynyt CARFiin. Käyttäytyminen oli heidän taholtaan niin uskomatonta että vei täysin halunkin liittymiseen!

Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Garrett kirjoitti:
frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.

Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.

Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.

Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla. :)

Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Ajettiin kaverin kanssa takaisin kotiin, 200+ turhaa kilometriä kiitos vaan. CARFista ja sen ratapäivistä jäi kertakaikkisen paska maku suuhun.
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?

Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.

Avatar
Boyracer
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Loka 2005, 00:40
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boyracer »

Erittäin hieno päivä oli kaikin puolin, kiitos järjestävälle seuralle! 8)

Minun kokemukset paikalla olleista toimitsijoista ja kuskeista ja kuvaajista oli vain positiivisia. Liityin kerhoon jäseneksi eikä sanomista tullut vaikka alfan hankkiminen on vasta työn alla. Hyvin samanhenkistä porukka tuntuu olevan oli merkki sitten mikä tahansa.

Harmittaa etten ehtinyt pummata ratakyytiä yhdeltäkään 155 kuskilta ja että videokameran ja bullet kameran välisen kaapelin yksi liitin oli hajonnut enkä siis saanut kuvaa radalta :?

Kuvia otin 109 mutta ne ei ole vielä netissä näkyvissä, pitää selvitellä miten ne saisi sinne kätevimmin kun pääsy omalle serverille on toistaiseksi poikki...

Avatar
Abarth
Viestit: 3104
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Ymmärrän kyllä, että vituttaa ajaa turhaan, mutta toi rata-ajo on tosiaan vain kerholaisille varmaan ihan syystä. Kyllä mua ainakin vituttais suuresti jos radalla pörräis 20 ei kerholaista (Alfoilla tai ei) ja mä en mahtuis sen takia ajamaan.
Mun mielestä on hyvä, että halukkaat voivat sentään liittyä kerhoon paikanpäällä mikäli polte ajamaan on kova.

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

HANU kirjoitti:Mikäs oli päivän nopein aika?
Mites SP pärjäs SPrintillä?
Paikalla olleet tietää :wink: bimmeri vaan ei uskaltautunu paikalle 8)

Avatar
Stilo
Viestit: 408
Liittynyt: 18 Huhti 2004, 03:27
Car(s): i20 N
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Stilo »

Hauskaa oli turista, kattella ja kuvailla meininkiä vaikkei itse tullutkaan ajeltua. :) Harmi vaan ettei kerennyt fiiujen ajalla napsia kuvia radalta.
muutama kuva
(jos joku haluaa hi-res version jostain kuvasta niin yv:tä vaan kehiin)

Pari videotakin löytyi kameran uumenista
Viimeksi muokannut Stilo, 02 Kesä 2007, 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ipi76
Viestit: 815
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
Paikkakunta: Kyröskoski

Viesti Kirjoittaja Ipi76 »

OT: Bongattu useampi Alfa Ahvenistolta! Liekkö foorumilaisia? :lol:

Avatar
HANU
Viestit: 1264
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

KJS kirjoitti:
HANU kirjoitti:Mikäs oli päivän nopein aika?
Mites SP pärjäs SPrintillä?
Paikalla olleet tietää :wink: bimmeri vaan ei uskaltautunu paikalle 8)
Biimerikuljettaja oli oman yrityksensä orjana, eikä päässyt ohittelemaan Alffoja Apparan mutkiin :wink:
Autokaupan ammattilainen

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Et sää musta ois ohi päässy, sohlasin niin paljo laidasta laitaan pitkin rataa ilman jarruja. Sekä Alfa, että Romeo luokassa ajettiin 1,39 jotain, en muista kummassa nopeempi. Alfa luokassa GT 3.2 ja Romeo luokassa 155 Q4, kuljettajat varmaan arvaatkin ja SP pärjäsi ihan hyvin, ainakin mun mielestä.

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

ahvenisto

Viesti Kirjoittaja virtti »

Ipi76 kirjoitti:OT: Bongattu useampi Alfa Ahvenistolta! Liekkö foorumilaisia? :lol:
heheee... bongasin itseni kuvasta #403769

Hyvä juttu, sain todistusaineistoa mammalle kotio :wink:
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

ahvenisto

Viesti Kirjoittaja virtti »

Asiasta viidenteen, näin ekakertalaisena radalla, olisin ollut enemmän tyytyväisempi jos olisi ollut enemmän aikaa ns. "hitaille kuskeille". Mutta toisella kerralla jo kun olen "konkari" :mrgreen:, uskallaudun heti radalle... :-D

Hyvä tapahtuma kuitenkin!
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Avatar
Dobber
Viestit: 735
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Dobber »

Missäs olisi molempien luokkien ajat nähtävillä?
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"

Avatar
KJS
Viestit: 4704
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.6 TC, 1.6 dCi, 2.2 TDCi, 3.0 JTDm
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Tulee aikanaan carf.fi sivulle.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Stilo kirjoitti:Hauskaa oli turista, kattella ja kuvailla meininkiä vaikkei itse tullutkaan ajeltua. Harmi vaan ettei kerennyt fiiujen ajalla napsia kuvia radalta.
Hienoja kuvia radan varrelta. Näytti olevan Roachkin paikalla keskihintaisen Alfan arvoisen putkensa kera - tuloksia esiin!

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Laitoinpa tuossa rengasonline:en tilauksen uusista
MATALAprofiilirenkaista jotta ei enää tarvitse antaa
tasoitusta ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:

Kaikesta huolimatta; hauskaa oli taas ja kelitkin suosivat 8) .
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Re: ahvenisto

Viesti Kirjoittaja piesuli »

virtti kirjoitti:Asiasta viidenteen, näin ekakertalaisena radalla, olisin ollut enemmän tyytyväisempi jos olisi ollut enemmän aikaa ns. "hitaille kuskeille". Mutta toisella kerralla jo kun olen "konkari" :mrgreen:, uskallaudun heti radalle... :-D

Hyvä tapahtuma kuitenkin!
Sama homma olin ekaa kertaa ja muiden jaloisa :D mutta onhan tuo ymmärrettävää että aikaa on rajoitetusti. ihan hyvä maku jäi silti

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): Giulietta + ID4
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

Vittorio Jano kirjoitti:Näytti olevan Roachkin paikalla keskihintaisen Alfan arvoisen putkensa kera - tuloksia esiin!
Kuten äskettäin chatissa todettiin - kuvat ovat kehityksessä :mrgreen:

Edit: Tässä teaserit

Avatar
Toronado
Viestit: 499
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toronado »

blacase kirjoitti:Mä jäin kokonaan ilman kierroksia vain koska en ole liittynyt CARFiin. Käyttäytyminen oli heidän taholtaan niin uskomatonta että vei täysin halunkin liittymiseen!

Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Garrett kirjoitti:
frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.

Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.

Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.

Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla. :)

Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Ajettiin kaverin kanssa takaisin kotiin, 200+ turhaa kilometriä kiitos vaan. CARFista ja sen ratapäivistä jäi kertakaikkisen paska maku suuhun.
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?

Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.
Miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi saada jäsenyyden mukanaan tuomat edut maksamatta kuitenkaan jäsenmaksua???? :shock:
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11268
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Roach kirjoitti:Tässä teaserit
Kyllä! Laadukasta jälkeä.

Avatar
Hepa
Viestit: 3197
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hepa »

Mukavaa oli tuulettaa Alfaa hiukan radalla. Jalkoihinhan siellä jäi, mutta ensi kerralla sitten menee kovempaa ;) Hienoja laitteita oli myös paikalla ja keli suosi suosi niin, että taisi auringonpistoskin tulla.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----

blacase
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Touko 2007, 11:16

Viesti Kirjoittaja blacase »

Toronado kirjoitti:Miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi saada jäsenyyden mukanaan tuomat edut maksamatta kuitenkaan jäsenmaksua???? :shock:
Niin, miksi ihmeessä juuri minun olisi pitänyt päästä radalle? Koska etukäteen oli ilmoitettu että tälläinen mahdollisuus on jos tulee Alfalla!

Ei kai se ole keneltäkään pois että klubiin kuulumaton alfa-kuski pääsee ratapäivillenne hieman korkeampaan hintaan, Alfa Romeo-kerhosta kun puhutaan. Eiköhän näistä kävijöistä moni liity kerhoon jos tuntee jäsenyyden kannattavan. Alfojakin on Suomessa sen verran vähän että varmaan jokainen uusi jäsen on kerhoon tervetullut.

Mulla on muutaman vuoden sisään ollut monen merkkistä autoa - Rellua, Nissania, Datsuneita ja Bemareita, Fordia ja Bedfordia ja vaikka mitä...Kyllä muiden kerhojen tapahtumiin on aina toivotettu tervetulleeks vaikkei jäsenmaksua heti maksaisikaan. Ehkä joku tässä valossa ymmärtää kritiikkini CARFin "tule vaikka toyotalla mutta maksa 45e niin pääset mukaan" -politiikkaa kohtaan :mrgreen:
Viimeksi muokannut blacase, 03 Kesä 2007, 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Oleino
Viestit: 1953
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Tämä nyt on vähän väärä thread alkaa aiheesta puhumaan, mutta yhdistyksen päätavoite on tuottaa hyötyä jäsenilleen. Eli tässä tapauksessa CARF järjestää jäsenilleen ratapäivän. Selvä asiahan on, että kun väkeä on paljon (kuten nyt oli) ensimmäisenä radalta liputetaan pois kerhoon kuulumattomat. Jäsenien etu on päällimmisenä. Raja vaan täytyy aina vetää johonkin, vaikka se ei kaikista kivalta tuntuisikaan.
Minun kokemuksieni mukaan ratapäivät on järjestetty hyvin nyt ja edellisillä kerroilla kun olen mukana ollut.

EDIT: Niin, paikalla oli oikein mukavaa, ja pääsi tapaamaan IRL ihimisiä joiden kanssa on jutellut foorumilla ja irkissä. :)
Tein itse - säästin

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Nyt on Alfacupin tulokset www.carf.fi sivuilla :wink:

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): Milloin mikäkin.
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Jumankekka sentää, kyl on kovaks menny toi "leikkimieli".
Ajat on iha helvetin tasasia.
Eikä pärjääminen ole autosta kiinni kun tessuilla pöllytetään 3.2 GT ym.

Nim. sivustakatsoja...

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Taisihan siellä rikkoontua 156 GTA -ennätyskin. HANUn aikaa vietiin Japen broidin vakioalustaisella(?) reilulla puolella sekunnilla..
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1020
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Pitää muistaa myös, että GT 3.2 on myös etuvetoinen ja niinhän Hanu joskus uhoi, että kaikki etuvetoiset turbottomat pelit haastetaan ja voittajalle ateria. Vai muistanko ihan väärin.
Itsellä tosin ole mitään varaa uhoa suuntaa ei toiseen, mutta muistelen kuitenkin :mrgreen:

Avatar
Savo
Viestit: 2122
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:
Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.

Avatar
silverine
Viestit: 2470
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Giulia 2.0
156 3.0 V6 Q2 kompuralla
Mito QV -10
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Savo kirjoitti:
silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:
Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.
Mulla 8 vuotta vanhat Hakka:t... :P
Ensin oli paineet 3.1 bar mutta tuntuivat taittelevan alle.
Kävin sitten läheisellä ABC:lla laittamassa 3.6 bar:in paineet :lol: :mrgreen:
ja niillä sitten jotenkin pystyi vetämään.
Mitä nyt nakki lauloi koko ajan joka paikassa.
Jätetään pelleily vähemmälle ensi kerralla... :twisted:
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
frankie
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Touko 2007, 19:25

Viesti Kirjoittaja frankie »

Kiitos järjestäjille mukavasta ratapäivästä.

Muutama kommentti aiemmin kirjoitettuun. Näin pienessä maassa ei kannata alkaa nurkkakuntaiseksi ja alkaa rajaamaan jäseniä mitä ihmeellisimmillä perusteilla. Kaikkia kuitenkin yhdistää kiinnostus hyviin autoihin ja radalla ajamiseen. Näin on turhaa alkaa tekemään teennäisiä rajoituksia, jotka eivät loppujen lopuksi ole kenenkään etu. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.

Radalla ei ollut ruuhkaa ja mielestäni hyvin pääsi rauhassa ajamaan. Lopussa ihmetystä aiheutti uusi ad hoc -sääntö, jonka mukaa jäsenet, jotka ajavat muun merkkisellä autolla, eivät päässeet ajamaan radalle koska haluttiin antaa tilaa jäsenille joilla on Alfa. Samainen henkilö kuitenkin päästi Peugeotin radalla samassa yhteydessä. Näin radalla oli kolme Alfaa ja yksi Peugeot. No, onneksi tilanne korjattiin fiksusti ja radalle pääsi ajamaan.

Kuvia tuli räpsittyä 50 kappaletta ja muutenkin oli hienoa katsella autoja, joita on rakennettu asiallisesti rata-ajoa varten. Joukossa oli todella hienoja autoja ja oli mukava jutella ihmisten kanssa, eikä joutunut tervatuksi vaikka pikkupenarilla ajoinkin. Jos vaan aikataulut sopii, niin pyrin tulemaan mukaan seuraaville ratapäiville, sen verran mukavaa oli ajaa ja turista Alfa-kuskien kanssa.
Viimeksi muokannut frankie, 03 Kesä 2007, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Oldgrain
Viestit: 357
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): PNV, GTV 2.0 -86
Ex: 159 2.2 SW -07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

AutonAlfa kirjoitti:Pitää muistaa myös, että GT 3.2 on myös etuvetoinen ja niinhän Hanu joskus uhoi, että kaikki etuvetoiset turbottomat pelit haastetaan ja voittajalle ateria. Vai muistanko ihan väärin.
Itsellä tosin ole mitään varaa uhoa suuntaa ei toiseen, mutta muistelen kuitenkin :mrgreen:
Näin minäkin muistelin. Kannattanee nykiä HANUa hihasta seuraavilla ratapäivillä, jos on nälkä :wink:
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
Savo
Viestit: 2122
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

silverine kirjoitti:Mitä nyt nakki lauloi koko ajan joka paikassa.
Jätetään pelleily vähemmälle ensi kerralla... :twisted:
No niin lauloi. Mutta ihan ok se oli käydä vanhat talvirenkaat tuhoamassa. Toisaalta jäi kieltämättä maku, että miltä olisi tuntunut tolkun renkailla.

Hei, meidänhän olisi pitänyt pyytää Alfa cupiin talvirengasluokka :-D

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

hamppi kirjoitti:suurin osa ajasta menee varmaan katsoessa linssin läpi.
Missä kuvatukset viipyy? No.. hyvää kannattaa odottaa :wink:

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Kurko kirjoitti:Missä kuvatukset viipyy? No.. hyvää kannattaa odottaa ;)
Heheh.
Nukuin pommiin ja saavuin mattimyöhäsenä paikalle juuri alfacupin startatessa.
Saldo jäi niukaksi, mutta onneksi radan varrelle oli saapunut joukko reippaita aamuvirkkuja, jotta niille ketkä eivät olleet läsnä saatiin sitä futagea esille Kuva

parit pannaukset+stillit

Isommat versiot pm

Avatar
piesuli
Viestit: 504
Liittynyt: 10 Loka 2006, 09:01
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Hamppi oli onistunut ottaan minusta kuvan kiitokset sai jotain materiaalia alfa kokoelmiin lisää.. DSC_0056_rs

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5375
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: Ampera, X5
harrasteet: Spider 2000, QP V 4.7S + 3200 GTA + Integrale 16v + 75 3.0 V6
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Savo kirjoitti:
silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:
Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.
Mulla oli/on Autoguard merkkiset nakit :lol: . Ihan kesärenkaat mutta hitusen verran vetelät vaikka on 45 sarjalaiset :roll:

Pääsuoralle oli pakko tulla kurkku auki, muuten lähti perä alta. Pariin otteeseen kokeilin ja meinas mennä slalomiks :P

Jos joku sai ikuistettua mun mutkat niin näkyville vaan :-D

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8686
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

alfa 156 v6 kirjoitti:Jos joku sai ikuistettua mun mutkat niin näkyville vaan :-D
Roach:n teasereissa hitusen ylempänä on pari kuvaa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Vastaa Viestiin