Cruising Pre-Party Malmin lentokenttä pe 6.9.19 klo 17

Täältä löydät tapaamiset, kebabillalliset, kerhojen tapahtumat, ratapäivät jne. Osallistu tai ehdota uutta!
Avatar
AuliJ
Viestit: 468
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85
Paikkakunta: Vantaa

Cruising Pre-Party Malmin lentokenttä pe 6.9.19 klo 17

Viesti Kirjoittaja AuliJ »

Alfa Romeo kokoontuminen Malmin lentokentällä Cruising Pre-Partyissa pe 7.6.2019 klo 17 alkaen. Olisiko porukalla innostusta?

Club Alfa Romeo Finland ry on nykyään FHRA:n jäsenkerho ja olen saanut sovittua Alfa Romeoille oman alueen cruising tapahtumasta. Tapahtumassa nähdään perinteisesti paljon jenkkiautoja, mutta yhä enemmän myös muuta harrastekalustoa, joten mekin sovimme hienosti mukaan.

Meille varataan lentokentältä oma alue, minne ovat tervetulleita kaikki Alfa Romeot ilman ikärajaa ja kuljettajat sekä kyytiläiset ilman merkkikerhoihin sitoutumista! CARFin jäsenyyttä ei siis edellytetä. Sisään alueelle ajettaessa sanotte vain liikenteenohjaajille, että meille on sovittu paikka FHRA:n Martti Luoson toimesta. Olen itse paikalla tuon illan ja yritän saada alueemme näkyville, jotta kaikki halukkaat löytävät perille. Yritän laittaa tänne vielä alueen koordinaatteja, kun ne selviävät perjantaina klo 16.30 nurkilla.

Tämä on siis ensimmäinen kokoontumisemme laatuaan ja katsotaan, kuinka hommat sujuvat. Tervetuloa kaikki mukaan nauttimaan perjantai-illan autohuumasta! :-D

Tietoa tapahtumasta:
https://www.fhra.fi/tapahtuma/fhra-crui ... ty-vol-20/

Iloisin terveisin,
Auli Paananen
CARFin klubimestari
p. 0405730381
Viimeksi muokannut AuliJ, 02 Syys 2019, 22:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
AuliJ
Viestit: 468
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cruising Pre-Party Malmin lentokentällä pe 7.6. 2019

Viesti Kirjoittaja AuliJ »

No niin täällä ollaan lentokentällä. Meidän paikka on suoraan sisääntulolta eteenpäin, oikealla puolella pääajoväylää ajettaessa ja isolla kentällä. Reunimmaisena on tummansininen avo Mersu eli tänne viereen parkkiin - Tervetuloa! :-D

Avatar
AuliJ
Viestit: 468
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cruising Pre-Party Malmin lentokentällä pe 7.6.2019

Viesti Kirjoittaja AuliJ »

On hiukan tapahtuman raportointi jäänyt, kun oli niin hiljaista Alfojen "osastolla"... Tämä kokoontuminen ei saanut vielä kovinkaan suurta menestystä (alueella kaksi Spideriä ja pari muuta tuttua), mutta ei lannistuta ja yritetään taas jossain vaiheessa uudestaan. :mrgreen:

Viimeksi järjestäjä antoi meille liian hyvän paikan, suoraan sisääntulon kohdilta. Alueen täyttyessä sain oikein tosissani tehdä töitä, että Jenkit eivät jyränneet mua ja junioria parkkipaikkaa etsiessään. Sain bongattua vain yhden Spiderin meidän parkkiin ja ensimmäisen tunnin sinnittelyn jälkeen oli pakko luovuttaa ja antaa paikka muille. Seuraavan kerran voisimme olla vähän sivummalla, jolloin paikan pitäminen ei olisi niin työlästä...

Seuraava Cruising Pre-Party järjestetään Malmin lentokentällä perjantaina 5.7. klo 17-20. Valitettavasti tämä osuu CARFin 40-vuotis juhlien kanssa samalle viikonlopulle ja itse olen jo tuolloin perjantaina juhlapaikalla Lomakeskus Sieravuoressa. Näin ollen heinäkuun cruising jää itseltäni väliin, mutta elokuussa voin yrittää järjestää taas uutta kokoontumista. Ja siis, vaikka itse en ole heinäkuussa paikalla, niin kuka tahansa voi huudella täällä porukkaa kokoontumaan. :-D

Tässä tapahtumassa on hienoja autoja näytillä ilman sisäänpääsymaksua! Hyvällä säällä, mikä voisi olla parempaa perjantai-illan viihdettä, kuin tuttujen kanssa turiseminen ja komeiden autojen katseleminen? 8)

Avatar
AuliJ
Viestit: 468
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cruising Pre-Party Malmin lentokenttä pe 2.8.19 klo 17

Viesti Kirjoittaja AuliJ »

Taas olisi Alfojen kokoontuminen Malmin lentokentällä nyt tulevana perjantaina 2.8. klo 17 alkaen. Heinäkuun kokoontuminen jäi itseltä väliin, mutta yritetään nyt elokuussa uudestaan :-D

Meille varataan lentokentältä oma alue, minne ovat tervetulleita kaikki Alfa Romeot ilman ikärajaa! CARFin jäsenyyttä ei edellytetä. Sisään alueelle ajettaessa sanotte vain liikenteenohjaajille, että meille on sovittu paikka FHRA:n Martti Luoson toimesta. Olen itse paikalla tuon illan ja pystytän CARFin lipun näkyville, jotta kaikki halukkaat löytävät perille. Tällä kertaa tulen myös itse Alfalla paikalle.

Eurooppa-autot on sijoitettu alueen oikealle puolelle heti sisäänajoportista katsottuna. Yritän varata meille paikkaa jostain alueen taka-alalta, koska viime kertainen paraatipaikka oli liian työläs varaamisen kannalta. Rauhallisempi nurkkaus saattaisi olla helpommin hallittavissa. Kannattaa kuitenkin tulla mahdollisimman ajoissa paikalle.

Tervetuloa kaikki mukaan nauttimaan perjantai-illan autohuumasta!

Lisätietoja tapahtumasta:
https://www.facebook.com/events/1245764972249595/?ti=cl

Iloisin heinäkuuterveisin,
Auli Paananen
CARF klubimestari

Avatar
AuliJ
Viestit: 468
Liittynyt: 15 Kesä 2005, 23:47
Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cruising Pre-Party Malmin lentokenttä pe 6.9.19 klo 17

Viesti Kirjoittaja AuliJ »

Tulevana perjantaina 6.9.2019 klo 17-20 olisi kesän viimeinen Cruising Pre-Party Malmin lentokentällä. Viimeksi paikalla oli kahdeksan Alfaa - Kiitos kaikille paikalla olleille! Tehdäänkö nyt uusi ennätys?

Olen taas paikalla Giuliettan kanssa, jos vaan keli on sellainen, ettei kastuta! Tervetuloa mukaan kaikki Alfa Romeot kuljettajineen ja apukuljettajineen! :-D

Lisätietoja tapahtumasta:
https://www.facebook.com/events/334538837490676/?ti=cl

Avatar
hjpp
Viestit: 1906
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): Spider V6, 164 ts, (Xf 30d)
Paikkakunta: Espoo

Re: Cruising Pre-Party Malmin lentokenttä pe 6.9.19 klo 17

Viesti Kirjoittaja hjpp »

Spiderillä tulen, jos kissojen yöhön ei tule mentyä neidin kanssa.

Vastaa Viestiin