Pohjois-Karjalan miitit

Täältä löydät tapaamiset, kebabillalliset, kerhojen tapahtumat, ratapäivät jne. Osallistu tai ehdota uutta!
Avatar
Athrez
Viestit: 276
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 19:52
Paikkakunta: Joensuu

Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Athrez »

Onko jengillä halukkuutta pitää jonkin sorttista miittiä Joensuun seudulla?
"When I see an Alfa Romeo go by, I lift my hat." -Henry Ford

Avatar
azorblade
Viestit: 453
Liittynyt: 15 Elo 2009, 23:39
Car(s): ex:
75 ts, 156 v6 x2 ja jts, 159 2.4, gt jts
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja azorblade »

Alfa rintamalla köyhää mutta kyl mä silti voisin yrittää päästä paikalle.

Äksjiiärrä
Viestit: 84
Liittynyt: 04 Huhti 2012, 12:45
Car(s): ex. 159 sw 2.2JTS
Paikkakunta: Joensuu

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Äksjiiärrä »

Ainahan sitä, toukokuun ajan ainakin olisi vielä Alfakin pihassa tulla miittiin.

Avatar
Athrez
Viestit: 276
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 19:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Athrez »

Noni! Eiku vaan ehotuksia päivälle ni katellaan mikä sopii porukalle parhaiten. :) Miten ois esim. la 16.5? Ei vaa oo kyl aurinkoa luvannu ainakaa toistaseks :/
"When I see an Alfa Romeo go by, I lift my hat." -Henry Ford

Avatar
AHaa
Viestit: 77
Liittynyt: 04 Kesä 2011, 17:53
Car(s): 156 2.5 V6 -98, CBR 600 -96
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja AHaa »

Minullekin kävisi toukokuu parhaiten (kesäkuun 4. lähdetään reissuun). Tosin tällä hetkellä on (jälleen) pieniä teknisiä ongelmia kulkineen kanssa :D Sain juuri iskarit vaihdettua, niin nyt huutaa pyöränlaakeri. Tilaan uuden laakerin Saksasta, niin menee varmaan pari viikkoa, ennen kuin se on vaihdettu. Kyllähän tuolla toki ajamaan pystyy ennen sitäkin, jos nyt ei ihan kiinni leikkaa se entinen laakeri.

Ihan miten teille sopii, minulle kävisi parhaiten toukokuun loppu.

Novviisi
Viestit: 10
Liittynyt: 30 Heinä 2014, 12:05
Car(s): 156 2.5 v6

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Novviisi »

AHaa kirjoitti:Minullekin kävisi toukokuu parhaiten (kesäkuun 4. lähdetään reissuun). Tosin tällä hetkellä on (jälleen) pieniä teknisiä ongelmia kulkineen kanssa :D Sain juuri iskarit vaihdettua, niin nyt huutaa pyöränlaakeri. Tilaan uuden laakerin Saksasta, niin menee varmaan pari viikkoa, ennen kuin se on vaihdettu. Kyllähän tuolla toki ajamaan pystyy ennen sitäkin, jos nyt ei ihan kiinni leikkaa se entinen laakeri.

Ihan miten teille sopii, minulle kävisi parhaiten toukokuun loppu.
Sattupa sopivasti, nimittäin mullakin taitaa olla sama vaiva omassani. Missähän tuollainen kannattaisi Joensuussa vaihdattaa? Budjetti on nimittäin mennyt melko niukille tässä viime aikoina... :)

edit: Niin sitähän mun piti vielä kysyä, että Sparetoltako se kannattaa tilata ja onko valmistajalla sen suurempaa väliä?

Avatar
AHaa
Viestit: 77
Liittynyt: 04 Kesä 2011, 17:53
Car(s): 156 2.5 V6 -98, CBR 600 -96
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja AHaa »

Novviisi kirjoitti: Sattupa sopivasti, nimittäin mullakin taitaa olla sama vaiva omassani. Missähän tuollainen kannattaisi Joensuussa vaihdattaa? Budjetti on nimittäin mennyt melko niukille tässä viime aikoina... :)

edit: Niin sitähän mun piti vielä kysyä, että Sparetoltako se kannattaa tilata ja onko valmistajalla sen suurempaa väliä?
Tilaan etupyöränlaakerin täältä: atp-autoteile.de

Hinta 32 € (vs. Motonet 99 €). Kalliimpiakin tuolla on, esim. SKF 87 €. Postikulut toki 25 €, mutta tilaan paljon muutakin samalla... esim. ylätukivarsi 26 €, ö-suodatin 3,50 €, sisäilmansuodatin 6,60 € + kasa osia Opeliin...

Samoilla kuluilla tulee muillekin, mitä laitetaan tulemaan? :) Tekisin tilauksen mielellään vielä tänä iltana, jotta saisi tuon omankin joskus taas ajoon.

Osien kestosta, toimitusajasta tai takuusta ei mitään tietoa... muistaakseni viimeksi meni noin pari viikkoa toimituksessa.

edit. Niin, ja ajatus oli vaihtaa muuten itse, paitsi varsinaisen laakerin käyn prässäyttämässä jossain pajalla paikalleen.

Avatar
Athrez
Viestit: 276
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 19:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Athrez »

No katellaan tätä miittiä sitte vähän myöhemmin tätä kuuta. Ilmoitelkaa sit ku teille alkas käymään. Mä oon reissussa 23-24.5 joten sillon en ainakaa ite pääse.

Munki pitäs varmaan tilailla ylä- ja alatukivarsia mahollisesti, kuha nyt ensin tutkis et onko siel minkäverran väljyyttä et onko vaihtokunnossa :mrgreen:
"When I see an Alfa Romeo go by, I lift my hat." -Henry Ford

Avatar
azorblade
Viestit: 453
Liittynyt: 15 Elo 2009, 23:39
Car(s): ex:
75 ts, 156 v6 x2 ja jts, 159 2.4, gt jts
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja azorblade »

Juu mullakin natisee ja paukkaa mutta pitää ensin päästä tienaamaan. :) jos arki illat ok niin vaikka ens maanantaina. Toi tän viikon la ilta käy myös. Jos ei vaimo ole töissä niin pääsen melkolailla milloin vain.

Avatar
Athrez
Viestit: 276
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 19:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Athrez »

La sopisi mulle. Maanantai ei oikein. Mut jos pojilla ei oo autot nyt oikein ajokunnossa niin pietään sit ku on. Eihän tässä kiire sillä ole. Mukavampi vaan jos mahd. moni pääsis osallistuu ja sattus vielä sellaselle päivälle et ois aurinkoista :) Kesähän on vasta tuloillaan anyway! :D
"When I see an Alfa Romeo go by, I lift my hat." -Henry Ford

Avatar
Aquatica
Viestit: 15025
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Nyxät:
159 2.4JTDm Q4 SW '08

Exät:
Giulietta MA170 TCT '11
159 2.4JTDm Q4 SW '07
Giulietta MA170 '11
159 2.4JTDm '06
MiTo 1.4 T-Jet 155 '09
156 2.4JTD '01
156 1.8TS "Super" '03
207 1.6HDi '06,
156 2.0TS '99
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pohjois-Karjalan miitit

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Novviisi kirjoitti:
AHaa kirjoitti:Minullekin kävisi toukokuu parhaiten (kesäkuun 4. lähdetään reissuun). Tosin tällä hetkellä on (jälleen) pieniä teknisiä ongelmia kulkineen kanssa :D Sain juuri iskarit vaihdettua, niin nyt huutaa pyöränlaakeri. Tilaan uuden laakerin Saksasta, niin menee varmaan pari viikkoa, ennen kuin se on vaihdettu. Kyllähän tuolla toki ajamaan pystyy ennen sitäkin, jos nyt ei ihan kiinni leikkaa se entinen laakeri.

Ihan miten teille sopii, minulle kävisi parhaiten toukokuun loppu.
Sattupa sopivasti, nimittäin mullakin taitaa olla sama vaiva omassani. Missähän tuollainen kannattaisi Joensuussa vaihdattaa? Budjetti on nimittäin mennyt melko niukille tässä viime aikoina... :)

edit: Niin sitähän mun piti vielä kysyä, että Sparetoltako se kannattaa tilata ja onko valmistajalla sen suurempaa väliä?
Vähän väärä paikkahan tämä on tälle OT:lle, mutta:
itse ostin 36euron etupyöränlaakerin (BTA) nimarkilta. Kyllä se on sen 20tkm jo mukana pyörinyt ihan kivaste :lol:
Joo, ilmanen ei ole, mutta semisuomalainen lafka ja 2v takuuta - minä pärjään niillä :)

Vastaa Viestiin