2015 ratapäivät

Täältä löydät tapaamiset, kebabillalliset, kerhojen tapahtumat, ratapäivät jne. Osallistu tai ehdota uutta!

Minne suunittelet osallistuvan?

31.5 Ahvenisto (CARF)
34
23%
18.6. Ahvenisto (Wauhdissa)
5
3%
27.6. Ahvenisto (GFF)
11
7%
1.7. Botniaring (Wauhdissa)
4
3%
2.7. Kemora (Wauhdissa)
3
2%
11.7. Alastaro (CARF)
31
21%
2.8. Kemora (CARF)
14
9%
13.9. Ahvenisto (CARF + AREF)
49
32%
 
Ääniä yhteensä: 151

Avatar
Sape
Viestit: 1394
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Sape »

CARF kirjoitti:
Tarkaivaisuus ei ole näköjään minun vahvimpia puoliani. Oli mennyt teidän CS4 kisojen ajat sekasin. Pahoitteluni.

Tässä vielä laskelmat:

Ratapituudet metriä Kerroin
Ahvenisto 2840 0,958
Alastaro 2721 1
Kemora 2723 0,999




Ahvenisto Alastaro Kemora Ahvenisto2
Kosti 98,45 94,76 86,49 97,85
Sami 99,38 95,00 86,32 96,80

Kosti: 98,45*0,958+94,76*1+86,49*0,999+97,85*0,958=369,2189
Sami: 99,38*0,958+95,00*1+86,32*0,999+96,80*0,958=369,1741

Ero: 0,04


Mikko
Sattuuhan noita. Ei siitä loppuen lopuksi oikein paljoa eroa kertynyt.

Edit. Eiku jaa, se kääntyikin sitten minun hyväksi :shock: Enpäs ensin huomannutkaan.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja silverine »

^ Heh. Tiukkaa oli teillä vääntö. Onnittelut vaan "nuorelle tulevaisuuden tähdelle", ei muuta kuin puhallinta
sovittelemaan pellin alle ensi kaudeksi.. :lol: Okei. Väsynyttä läppää.
Kalkuloin piruuttani ja uteliaisuuttani minun ja Tärjatomin eron kierrosajoissa kauden mittaan
ja lopullinen ero oli 1.14 sekuntia eli aika peräkanaa mekin mentiin. Tietysti Tom hoiti pisteet puhtaasti
eli ei nokan koputtamista sinänsä.

Värkkäsin Apparan ratapäivästä taas pikku videokoosteen, kuvattu Lumia 1020:lla.
https://www.youtube.com/watch?v=lWY_ELb ... e=youtu.be
(Tekstit on paikoitellen väännetty rautalangasta niin asiasta mitään tietämätönkin pysyy kärryillä..)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Sape
Viestit: 1394
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Sape »

^ Haha, anna tulla vaan kyllä mä kestän :lol:

Katsotaan mitä talven aikana keksii, nyt on takki melko tyhjä auton rakentelua kohtaan. Voisi sanoa että melko intensiivistä 75:sen pajottamista ollut vuosi 2015... Mutta oli se kuitenkin sen arvoista kun näin jälkikäteen miettii, eli hauskaa oli 8)

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja willez »

silverine kirjoitti:
willez kirjoitti:Split Screen video willez vs silverine. Karua katseltavaa :lol: (Videon aloitus on säädetty +-1sek)
:P Arvostan willezin pokkaa laittaa tällainen vertailu kehiin. Kehitys on kehittynyt - ruudun oikeasta laidasta
olen pikku hiljaa, pala palalta siirtynyt vasemmalle. Tuolta se sitten näyttää käytännössä. :roll:
Juu, pystyy hyvin vertailemaan miten toi mun tonnikeiju pehmeillä katurenkailla löllyy mutkien läpi velloen. Noita sun vauhteja jos menis mutkiin tällä setupilla niin kaiteeseen menis ja lujaa :mrgreen: Mitä muuten sun 156 painaa tällä hetkellä ? Jälkeenpäin mietittynä ei toimi tuo kakkosvaihteen käyttäminen koukeroissa ainakaan katurenkailla,kyllähän se vaan sutii vaikka lukko löytyy. Ilman lukkoa olis jo hulluutta. Pitäis vaan hankkia ne prkl slicksi gummit ni sais pitoa lisää :)

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja silverine »

^ Toi mun 156 painaa 150kg vähemmän kuin vakiopainoinen GTA.
Kyllä mä ainakin suosittelisin kokeilemaan sen kakkosvaihteen käyttämättä jättämistä Apparalla,
GTA:n tehoilla. Siihen suttaamiseen ja vaihtamiseen menee aikaa.. Vaatii tietysti tosi tarkat ajolinjat.
Ja ei GTA välttämättä käänny yhtä nöyrästi suolenkillä kuin tuo mun biili eli paha sanoa totuutta.
Kello kertoo. 8)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
GTA ROSSO
Viestit: 410
Liittynyt: 12 Loka 2007, 10:33
Car(s): EX Alfa-Romeo 156 GTA Q2 3.2 v. 2003
EX Audi TT Coupe 1.8T 8N Quattro 225 hv v. 2000
Seat Leon 5F 1.2 TSI v. 2016
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost v. 2013
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja GTA ROSSO »

^ Toi mun 156 painaa 150kg vähemmän kuin vakiopainoinen GTA.
Kyllä mä ainakin suosittelisin kokeilemaan sen kakkosvaihteen käyttämättä jättämistä Apparalla,
GTA:n tehoilla. Siihen suttaamiseen ja vaihtamiseen menee aikaa.. Vaatii tietysti tosi tarkat ajolinjat.
Ja ei GTA välttämättä käänny yhtä nöyrästi suolenkillä kuin tuo mun biili eli paha sanoa totuutta.
Kello kertoo. 8)


Kyllä mun on GTA:lla vaikea päästä alle 1.40 vaihtamatta kakkoselle Ahveniston syheröissä, lähtee aivan eri tavalla mutkasta kakkosella ja näkyy kellosssakin.
Mutta Silverihän vetääkin ihan eri vauhtia syheröt kuin me Alfa luokassa ja silloin varmaan kolmonenkin jaksaa vääntää hyvin.
Jokainen auto ja kuski tietenkin hakee oman tapansa joka sopii Ahvenistolle parhaiten.
Mites muut 3.2 Bussot Kosti ja kumppanit ajelee syheröt riittääkö vääntö kolmosella ?

Avatar
Tärjätom
Viestit: 228
Liittynyt: 01 Loka 2008, 22:28
Car(s): Alfa Romeo Alfetta GTV-85 ->Supercharged GTV6
Paikkakunta: Terjärv

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Tärjätom »

Kiitos järjestäjille ja osallistujoille. Oli jännittävä ja hauska vuosi :-D

Anssi kyllä uskaltaa vetää lähempi rajoja kovissa vauhdissa kuin minä Ahvenistolla. 8)

Täällä minun video Ahvenistolta. Ja Emilia Könösen kuvissa näkee kyllä että minä ajan hampaat irveessä. https://youtu.be/OfrgDPsKqkg

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja silverine »

^ Joo, kyllä minulla kädet hieman tärisi kisakierroksen jälkeen eikä ihan
pelkästään vatsataudin takia.. :P Mutta selkeästi riskillä en ajanut kuin
varikon mäkeen ja nypyn yli. Luotto autoon oli ihan eri mallilla kuin keväällä
jolloin nopeissa kohdissa oli arastelua.
Kun katsoo tuota sinun videotasi niin näkee kyllä että yritystä on selkeästi
enemmän kuin aiemmin Ahvenistolla. Kuulin Sapelta, että olit muuttanut
varikon portin lähestymisesi samanlaiseksi kuin minulla eli sisäkanttarin
vierestä suoraan kohti varikon porttia eikä pyöreästi oikean aidan vierustaa...ja
siltähän tuo näyttää videolla. :) Näkyykö suorempi linja sektoriajassa jotenkin?

PS. Katsomosta käsin GTV6 näyttää aina istuvan radassa kuin tatti mutta kabiinin
puolella kädet vispaavat urakalla kun takavetoa ohjastetaan limitillä.. :P
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
h_lauri
Viestit: 6663
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Ilmeisesti mä teen jotain ihan päin poppelia...
Liitteet
P1080652.jpg
P1080652.jpg (87.46 KiB) Katsottu 6693 kertaa

Avatar
palkus
Viestit: 5463
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja palkus »

Seuraava kausi kun jo häämöttää, niin täytyy alkaa keksimään jotain. Eräs punainen 4 pyttynen pakenee kokoajan vain kauemmas, vaikka mitä yrittäis. 8)
"puhun niin totta kuin osaan"

Avatar
Brahe
Viestit: 342
Liittynyt: 20 Tammi 2013, 23:24
Car(s): Giulia Q2 2.0 / Peugeot 5008 (ex C4 G.Picasso, 156 V6 '04, 156 2.0 '05, 156 V6 '98, 159 2.4 JTDM, Fiat Freemont, Mitsu ASX, Fiat Bravo TJET, Pösö 406 V6, Opel Calibra 2.0, Citroen Xsara)
Paikkakunta: Pennala
Viesti:

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Brahe »

No niin, tässä olis meikäläisen kontribuutio Alfa Romeoiden ohiajojen dokumentointiin ;)

http://youtu.be/Y4ERLFzNjZw
Youtube -kanavani Video Alfa Finlandesi: https://youtube.com/channel/UCQ1xVs4L5DgXsz6JV5_0j2g

Avatar
Eero
Viestit: 2839
Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Paikkakunta: Janakkala

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hienoja kuvia ja videoita kautta linjan. Mukavaa, että näette vaivaa kuvailla radan varressa vuodesta toiseen.
palkus kirjoitti:Seuraava kausi kun jo häämöttää, niin täytyy alkaa keksimään jotain. Eräs punainen 4 pyttynen pakenee kokoajan vain kauemmas, vaikka mitä yrittäis. 8)
Jos viittaat meikäläiseen niin ensikesänä oma osallistuminen näihin kemuihin saattaa olla rajoitetumpaa. Ja voit lohduttautua sillä, että kohta alkaa olemaan tuon rassin rajat saavutettu ainakin omilla käsillä :lol: Tosin Racechronon optimal lap näyttää ahvenistolle 1:35,42. Siinä lienee jotain haamusektoreita mukana.
Alfa Romeo 75: it may look like a brick, but drives like a ballerina.

Avatar
Tiige
Viestit: 2834
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Todellakin hienoa että ihmiset jaksavat kuvata ja videoida! Mukava fiilistellä jälkikäteen ja ihmetellä esim. alustan käytöstä eri tilanteissa.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
willez
Viestit: 5247
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): BMW 335ia e92
MB c350ia
ex - 156 GTA
ex - 156 2.5 V6
ex - 155 2.0TS

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja willez »

Tiige kirjoitti:ihmetellä esim. alustan käytöstä eri tilanteissa.
Mm. 4:57 kohdasta alkaen :lol: Huhhuh :mrgreen:

Avatar
Polforea
Viestit: 11125
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina
159 Berlina
33 P4
348TB
350i DHC
4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Polforea »

Brahe kirjoitti:No niin, tässä olis meikäläisen kontribuutio Alfa Romeoiden ohiajojen dokumentointiin ;)
Takakamera on muuten huikeutta! Tuollaista kuvakulmaa kun ei radasta näe edes kyydissä, saati ajaessa.
Tiige kirjoitti:Mukava fiilistellä jälkikäteen ja ihmetellä esim. alustan käytöstä eri tilanteissa.
Sun cuppikierroksen maaliintulo oli vähän vähemmän näyttävä kuin keväällä :D. Willez kyllä tuurasi aika näyttävästi.
Tekemällä mitä haluaa oppii tekemään mitä haluaa.

Avatar
koska
Viestit: 128
Liittynyt: 22 Elo 2007, 15:30
Car(s): Giulietta 1,4 multiair TCT
Porsche Cayenne Turbo
ex: 159 3,2 Q4 SW
ex: 147 selespeed
ex: 159 2,2 SW
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja koska »

Isot kiitokset kaikille järjestäjille koko kaudesta! Kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti :silly:

Aivan mielettömän iso erityiskiitos Jussille todella isosta avusta!!! Ilman apuasi auto olisi ties missä tällä hetkellä... Kunhan täältä etelästä kotiutuu, täytyy ruveta ihmettelemään pistiäisen tekosia... eiköhän se ens kaudeks kunnossa ole :)

Avatar
Ghost
Viestit: 464
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Ghost »

GTA ROSSO kirjoitti:
Kyllä mun on GTA:lla vaikea päästä alle 1.40 vaihtamatta kakkoselle Ahveniston syheröissä, lähtee aivan eri tavalla mutkasta kakkosella ja näkyy kellosssakin.
Mutta Silverihän vetääkin ihan eri vauhtia syheröt kuin me Alfa luokassa ja silloin varmaan kolmonenkin jaksaa vääntää hyvin.
Jokainen auto ja kuski tietenkin hakee oman tapansa joka sopii Ahvenistolle parhaiten.
Mites muut 3.2 Bussot Kosti ja kumppanit ajelee syheröt riittääkö vääntö kolmosella ?
0.04s...Perskules. Onnittelut Sapelle Cupin pronssisijasta.

Jos olisin vaihtanut "syheröitten" ensimmäisessä U-mutkassa kakkoselle, niin olisin ollut ainakin tuon 0,04s nopeampi. Ei mennyt se(kään) mutka ihan putkeen; jarrutus hieman pitkäksi, vauhti hiipui ja kierrokset laski liian alas, kolmosella loppui puhti. Jos mutka menee nappiin, niin menee kolmosella, mutta lienee parasta ainakin cup-kierroksella käyttää kakkosta. Kolmosella ajamisessa on se etu, että ei tarvitse vahtia sutimista, sitä kun ei tapahdu, kaasun pystyy avaamaan aikaisemmin ja ajolinja ei mene leveäksi kun pyörät on lujasti radassa kiinni.

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja silverine »

^ No niin, tuleehan sieltä puoltoa näkemykselleni ja
ihan havainnollisen esimerkin kanssa:
Tarkoilla ajolinjoilla kolmonen toimii suolenkillä isolla
Bussolla -kakspuolikkaat älkööt vaivautuko.
Jos kämmää jarrupaikoissa tai mutkan ajolinjoissa eli tappaa
vauhdin, ei vääntö enää kolmosella riitä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Brahe
Viestit: 342
Liittynyt: 20 Tammi 2013, 23:24
Car(s): Giulia Q2 2.0 / Peugeot 5008 (ex C4 G.Picasso, 156 V6 '04, 156 2.0 '05, 156 V6 '98, 159 2.4 JTDM, Fiat Freemont, Mitsu ASX, Fiat Bravo TJET, Pösö 406 V6, Opel Calibra 2.0, Citroen Xsara)
Paikkakunta: Pennala
Viesti:

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Brahe »

silverine kirjoitti:^ No niin, tuleehan sieltä puoltoa näkemykselleni ja
ihan havainnollisen esimerkin kanssa:
Tarkoilla ajolinjoilla kolmonen toimii suolenkillä isolla
Bussolla -kakspuolikkaat älkööt vaivautuko.
Jos kämmää jarrupaikoissa tai mutkan ajolinjoissa eli tappaa
vauhdin, ei vääntö enää kolmosella riitä.
Jahas jahas näillä eväilläkö se aika sitten ensi vuonna sekunnin pari kiristyy?

Nimim. Suolenkki kakspuolikkaalla aina kolmosella alusta loppuun
Youtube -kanavani Video Alfa Finlandesi: https://youtube.com/channel/UCQ1xVs4L5DgXsz6JV5_0j2g

Avatar
palkus
Viestit: 5463
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja palkus »

Eero kirjoitti:
palkus kirjoitti:Seuraava kausi kun jo häämöttää, niin täytyy alkaa keksimään jotain. Eräs punainen 4 pyttynen pakenee kokoajan vain kauemmas, vaikka mitä yrittäis. 8)
Jos viittaat meikäläiseen niin ensikesänä oma osallistuminen näihin kemuihin saattaa olla rajoitetumpaa. Ja voit lohduttautua sillä, että kohta alkaa olemaan tuon rassin rajat saavutettu ainakin omilla käsillä :lol: Tosin Racechronon optimal lap näyttää ahvenistolle 1:35,42. Siinä lienee jotain haamusektoreita mukana.
Mulla sama peli tuon kemuosallistumise kanssa, mutta ahvenisto on pakollinen. Ei kans omat kädet tahdo enää kyentyä, mutta se on vain jotenkin niin hienoa, jos pystyy nelosella jopa isobussoa vähän härnäämään. :-D Toi sun aika oli vain niin hieno, enkä mitenkään pääse lähemmäksi, vaikka pikkusesti omakin aika on parantunut. Mulla oli optimi 1.37.6 :lol: joten ero siinäkin ~sama.
"puhun niin totta kuin osaan"

Avatar
Sape
Viestit: 1394
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 19:46
Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V
Paikkakunta: Oulu

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Sape »

Ghost kirjoitti:0.04s...Perskules. Onnittelut Sapelle Cupin pronssisijasta.
Kiitos vaan. On tuo kyllä aivan uskomattoman pieni ero, kun miettii että neljän kisan ja kahden täysin erilaisen auton ajat on noin tasoissa. :)

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja silverine »

^
Kyllä.

Tasapiste -sääntömuutokselle tuli käyttöä välittömästi ja tuntuu toimivan. Kun teidän kierrosaikojen ero on noin pieni,
on todellakin perusteltua että radat on suhteutettu toisiinsa niin ei tarvitse kenenkään vinkua jälkikäteen.
Yksi pieni "porsaanreikä" säännöissä kyllä vielä on:

1.14 Alfa ja Romeo Cupin sijoitukset ratkaistaan seuraavanlaisesti: Yhteispisteisiin huomioidaan ensisijaisesti kunkin kuljettajan kolme parasta kilpailua.
Voittaja on hän jolla on ratakauden lopussa eniten pisteitä. Tasapisteiden sattuessa, voittajaksi julistetaan hän jolla on eniten ykköstiloja, sitten kakkostiloja.
Jos tilanne on edelleen tasan, otetaan vertailuun kierrosajat..... ......

Ehdottaisin näin alustavasti että ko. tummennetun lauseen loppuun lisätään mystinen lyhenne jne - miksi muka vain ykkös ja kakkossijoilla olisi
merkitystä..? Teidän tapauksessahan tuo rivi tavallaan hypättiin yli koska kummallakaan ei ollut ykkös tai kakkossijoja. Mutta jos ja kun sijoitukset kerran
ratkaisevat marssijärjestyksessä ennen kierrosaikavertailuun menoa, voisi sanamuoto/määritelmä olla "täsmällisempi". Seuraavia kausia ja tasapisteitä odotellessa..

Joo. Tää on helvetin vakavaa. Tiedän ihan kertomattakin.

t: pulunnussija
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

Polforea kirjoitti:Jaa niin, kiitokset ratakyydeistä JaRoDD, Eero sekä AuliJ.

Kuva

Tuolta vähän lisää shotteja: Klik
Eipä kestä!

Olikin ensimmäinen kerta kun kukaan uskaltautui kyytiin. Jos ei poikaa lasketa, istui keväällä hitaalla vuorolla neljä kierrosta kyydissä...

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

Ja vaihdekeskusteluun: silverinen opein vähintään kolmosella joka paikkaan, tuloksena toiseksi hitain 3.2 :silly:

Toki haluan puolustautua lukottomuudella ja 205 leveellä renkaalla. 250hp 205 renkaaseen ilman lukkoa on aika vinkeä yhdistelmä :-D

Avatar
silverine
Viestit: 2465
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja silverine »

^ Joo. "Kannattaa aina perustella Cup-aikojaan silverinen neuvoilla." Vanha viidakon sanonta.
Ei muuten kannata kuunnella mun puheita, tarkoitukseni on aina huijata kaikkia.
Niinhän ne oikeatkin kilpa-ajajat tekevät.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

JaRoDD
Viestit: 1474
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet, Giulietta MA+TCT

Nykyisellään liikutaan Zafira Tourerilla ja X Typellä.
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

silverine kirjoitti:^ Joo. "Kannattaa aina perustella Cup-aikojaan silverinen neuvoilla." Vanha viidakon sanonta.
Ei muuten kannata kuunnella mun puheita, tarkoitukseni on aina huijata kaikkia.
Niinhän ne oikeatkin kilpa-ajajat tekevät.
Kyllä sä varmasti lopunkaiken olit ihan oikeassa tuon suhteen. Tuo cup-kierrokseni on hyvin lähellä henk.koht. ennätystäni. Ilman kakkosta on vaan paljon tarkempaa ajolinjan suhteen, kakkosella kun ei ollut niin justiinsa...

Avatar
Garmund
Viestit: 2135
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): 508 RXH
Crosswagon Q4
Gtv 3.0 ja pari muuta

Re: 2015 ratapäivät

Viesti Kirjoittaja Garmund »

Unohdin kokonaan laittaa esille ottamani kuvat ensimmäisistä ahveniston ratapäivistä.

http://s40.photobucket.com/user/Garmund ... %2031-5-15

Viestiä vaan, jos haluaa itsestään/autostaan kuvan pois tai rekkarin piiloon.
Suoraan vaan suoraa

Vastaa Viestiin