Motonetin osat ja 75

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Jarno
Viestit: 503
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Motonetin osat ja 75

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kokemuksia laadusta kaivataan. Hinnat olis kohdillaan.

Eli kevyt vuosiremontti 75TS:iin:
- jarrulevyt taakse 42€ / pari
- termostaatti 10€
- jakajan pyörijä + kansi 35€
- ilmansuodatin 12,5€ (nyt on Muukkosen tarvike, jossa vihreät reunat, tuleeko motonetista samanlainen paketissa?)

Mikä on heikoin lenkki? Tilaanko muualta?
Tuon termostaatin takia pitäänee ruveta tilailemaan. Tarvikeliikkeessäkin kehtaavat pyytää 45€.

Avatar
milano
Viestit: 109
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:58
Paikkakunta: Otaniemi / Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milano »

Ostin motonetistä nuo takajarrulevyt, sain QH-merkkiset. Ei ole tosin vielä asennettu, mutta motonetin halpisjarruosat on kavereilla ainakin toimineet oikein hyvin joten eiköhän nuokin uskalla heittää kehiin. Jakajan pyörijä ja kansikin ovat minulla motonettiläisiä, niistä täytyy kyllä sanoa että laatu on ainakin silmämääräisesti todella paljon huonompaa kuin originaaleissa boschin osissa. Toimivat toistaiseksi, mutta vähän tuntuu siltä kuin tyhjäkäynti olisi huonontunut niiden asennuksen jälkeen.

Avatar
90
Viestit: 8047
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

paikallisesta autotarvike liikkeesta malliin 90 V6:

-takalevyt 40€/pari. merkkiä en muista.
-takapalat 15€ merkki Lucas.
-etupalat 20€ merkki Lucas .
-ilman putsari 15€.merkki oli knecht.
-jakajan kansi 7€.merkkinä joku harakiri.

ihan vertailun vuosi vain tässä ilmoittelin näitä hintoja.. :)

Coupe
Viestit: 136
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 15:28
Paikkakunta: Kangasala

Re: Motonetin osat ja 75

Viesti Kirjoittaja Coupe »

Jarno kirjoitti:Kokemuksia laadusta kaivataan. Hinnat olis kohdillaan.

Eli kevyt vuosiremontti 75TS:iin:
- jarrulevyt taakse 42€ / pari
- termostaatti 10€
- jakajan pyörijä + kansi 35€
- ilmansuodatin 12,5€ (nyt on Muukkosen tarvike, jossa vihreät reunat, tuleeko motonetista samanlainen paketissa?)

Mikä on heikoin lenkki? Tilaanko muualta?
Tuon termostaatin takia pitäänee ruveta tilailemaan. Tarvikeliikkeessäkin kehtaavat pyytää 45€.
Itse vaihdoin juuri takalevyt ja termostaatin 75TB:oon. Takalevyjen valmistaja oli jokin italialainen firma ja termostaatin laatikossa oli teksti Vernet (ranskalainen).
Hyvin ovat toimineet!

Avatar
Jarno
Viestit: 503
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kiitän kommenteista.

No eiköhän alkanut pakoputken etuosa ääntämään eilen... Juur aattelin, että halvalla pääsee kun 75:lla ajaa. :mrgreen: Vähän himottais sellainen putki, jossa ei ole sitä etuvaimenninta. Menisköhän CSC:n putki vakion tilalle, jos käyttää alkuperäistä pakosarjaa??

pee
Viestit: 448
Liittynyt: 01 Huhti 2003, 00:56
Paikkakunta: Tampere

Re: Motonetin osat ja 75

Viesti Kirjoittaja pee »

Jarno kirjoitti: ilmansuodatin 12,5€ (nyt on Muukkosen tarvike, jossa vihreät reunat, tuleeko motonetista samanlainen paketissa?)

Mikä on heikoin lenkki? Tilaanko muualta?
Tuon termostaatin takia pitäänee ruveta tilailemaan. Tarvikeliikkeessäkin kehtaavat pyytää 45€.
Käsittääkseni ilmanpuhdistajaksi voit saada ihan mitä tahansa. Vantaan myymälässä oli hyllyssä FIAAM:n tekemä suodatin, kun taas Tampereella jokin puolalainen... Itse en ehkä laittaisi tuota jälkimmäistä autooni.

Tuo tarvikeliikkeen termari on varmaankin koteloitua mallia. Ainakin mulla oli kolmisen vuotta sitten tuon hintainen. Mistäpäs saisi kotelon, jottei aina tarvitsisi ostaa tuota kallista mallia?

Vastaa Viestiin