Uutisia Alfa Romeosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Dobber kirjoitti:Kyllä vanhakin näyttää olevan iskussa!
Varmaankin suurimmalle osalle tuttu juttu 156GTA AM 3.7 Super, mutta kertaukseksi:
400 HP @ 7000 r/min
425 Nm @ 4700 r/min
0-100km/h - 4.8 s
287km/h

Hyvältä näyttää!

http://www.italiaspeed.com/2005/events/ ... /1209.html
Oliskohan nopeimmin kiihtyvä etuvetoinen ikinä? Noh, ratalaitteita ehkä on nopeampia.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

JustXL kirjoitti:
alfista kirjoitti:No, mutta, eikös 159 ole hyvä lähtökohta KEVENTÄMISELLE :P
Uudessa (19/05) saksalaisessa Autozeitungissa oli kahdeksan keskiluokan 2l dieseleiden vertailu. (Alfa, Audi A4, BMW 320d, Mondeo 2,2, Vectra 1,9 CDTi, Pösö 407, Saab 9-3 1,9 TiD ja Passatti TDI.
Voittaja: BMW 320d 1531kg, Alfa 159 1,9 JTDm 1629 kg oli kuudes ja painavin! Taakse jäivät vielä (saksalainen testi) yllättäen Pösö ja Saappi.
Alfa oli Bemarin jälkeen toinen käsiteltävyysosoissa.

Was kan man sagen ....
naurettava testi.....saman tekniikan opelin kannssa jakava 9-3 sijoittui huonommin kuin saksalainen sisarmalli vectra

no, kai se on jo jotain jos alfa on paras ulkolaisista autoista :P :P :P :P
(jos ford ja opel lasketaan saksalaisiksi)

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Nyt tuulee Alfan johdossa! Kabfelt väistyy, Baravalle tilalle.

"Antonio Baravalle replaces Karl-Heinz Kalbfell as boss of Alfa Romeo as Fiat Auto CEO Sergio Marchionne shuffles the top management pack once again."

Lähde: www.italiaspeed.com

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

no prk ku just tuntu olevan sellanen ukko joka olisi jotain muutostakin varmaan saanut aikaan.. no jäi sentään joku pesti:

"responsibly for Alfa Romeo and Maserati's future strategic development"
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

V6 kirjoitti:no prk ku just tuntu olevan sellanen ukko joka olisi jotain muutostakin varmaan saanut aikaan.. no jäi sentään joku pesti:

"responsibly for Alfa Romeo and Maserati's future strategic development"
Sama ensireaktio mulla että onkohan tuo nyt niin hyvä näin tiuhaan tahtiin porukkaa pyörittää. Toisaalta tää uus kaveri on kuulemma vastuussa Lancian viimeaikaisesta positiivisesta kehityksestä. Tänä vuonna Lancian myynti on kasvanut tähän mennessä 5,6%, AR samaan aikaan laskenut 18,8%!! No toivotaan joka tapauksessa hyvää jatkoa kaikille. Jokos Mirafiori on kommentoinut tätä?
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Liekö tuohon myynnin laskuun syynä 156:n kysynnän väheneminen 159:n esittelyä odotellessa? 147 taitaa olla keski-Euroopassa kuitenkin enemmän myyty malli, eikö facelift ole käynyt kaupaksi? Vanha versio olikin kyllä persoonallisemman näköinen.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Sekin on totta, mutta ei puolessa vuodessa oikein mitään ehdi aikaansaada.

Edit: Kabfeltille jäi strateginen tuotanto, eli alihankinnat yhteiset osien yhteiskäytön parantaminen, tekniikka jne...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Alihankinnat onkin kyllä oleellinen osa laadunhallintaa. Jospa Kalle osaisi sanoa "ei" noille laadukkaille kanadalaisille jakohihnankiristimille.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Hinnat (edit:159) Saksassa julkistettu ja niitä voidaan luonnehtia kohtuullisen agressiivisiksi.

Lähde:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .91988.htm

Avatar
Vito
Viestit: 754
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05x2,156 SW 2.0 JTS-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja Vito »

Hinnat Saksassa julkistettu ja niitä voidaan luonnehtia kohtuullisen agressiivisiksi.
Samalla yritetään kaupata vanhat 156:t "erikoisvarusteltuna" sopivaan hintaan :roll:
http://www.fiatauto.at/article51.html

Ot:"Homea" klikkaamalla käynnistyy "konsernin pelastajan" mainos

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

alfista kirjoitti:Sekin on totta, mutta ei puolessa vuodessa oikein mitään ehdi aikaansaada.

Edit: Kabfeltille jäi strateginen tuotanto, eli alihankinnat yhteiset osien yhteiskäytön parantaminen, tekniikka jne...

ööööö

siis Baravallesta tulle Kalbfellin alainen.......

Kalbfell on Maseratin toimitusjohtaja ja Maserati-Alfa Romeo urheiluautoryhmän vastaava.....

toisin sanoen Baravalle vastaa Kalbfellille joka puolestaan on vain Sergion Marchionnen, Fiatin toimitusjohtajan, alapuolella :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

330i näytti maksavan saman kuin Q4, nelivetoisena sitten pari tonnia kalliimpi. Kyllä tuo Q4 on vielä kova sana Suomessakin jos pysyy samassa suhteessa. Varusteista ei tietoa.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mirafiori kirjoitti: ööööö

siis Baravallesta tulle Kalbfellin alainen.......

Kalbfell on Maseratin toimitusjohtaja ja Maserati-Alfa Romeo urheiluautoryhmän vastaava.....

toisin sanoen Baravalle vastaa Kalbfellille joka puolestaan on vain Sergion Marchionnen, Fiatin toimitusjohtajan, alapuolella :wink:
Tuntuuhan tuo uutinen ihmeelliseltä, mutta niin ainakin ko. uutisessa mainitaan.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

niin joo mutta lähteenä on Italiaspeed :lol:

ei aina kannata ottaa ihan vakavasti mitä tuossa saitissa kirjoitellaan....tunnen ainakin yhden lähteen jota käyttävät mutta ei siitä sen enempää :lol:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ainakin Fiatin omien sivujen mukaan Kalbfell on Maseratin TJ ja Marchionne Fiat Auton TJ, eli ei mitään viitteitä että Kalbfell olisi mitenkään tuon uuden hepun yläpuolella ainakaan heidän organisaatio kaavion mukaan.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kalbfell vastaa Alfa Romeon ja Maseratin kehitystyöstä ja strategioista, Baravalle on brand manager, hieman eri asia.......

luuletko että fiat olisi houkutellut kalbfellin jättämään Bmw:n ja Rolls roycen vain jotta kalbfell johtaisi Maseratia?

kun aika on kypsä ja Maserati ja myös alfa voitollisia voidaan ryhmä eriyttää Fiat autosta ja mahdollisesti yhtiöittää...mutta tämä on pitkän tähtäimen tavoite, ja Kalbfell tietää sen :wink:

Avatar
Vito
Viestit: 754
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05x2,156 SW 2.0 JTS-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja Vito »

Mirafiori kirjoitti:kun aika on kypsä ja Maserati ja myös alfa voitollisia voidaan ryhmä eriyttää Fiat autosta ja mahdollisesti yhtiöittää...mutta tämä on pitkän tähtäimen tavoite, ja Kalbfell tietää sen :wink:
Toivottavasti herra Kalbfell on hyvin nuori henkilö :roll:
Oma odotettavissa(toivottavasti) oleva elinikäni ei todennäköisesti riitä tuon näkemiseen :lol:

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kih! Näin on.

Saisi niitä muutoksia vähitellen alkaa näkyä.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

no Alfan ja maseratin synergiat alkavat näkyä uusina tuotteina vasta vuonna 2008, mutta jo nyt on yhteisiä hankintoja, ja toivottavasti päättävät lainata alfalle tuota V8-moottoria :wink:

nyt vain peukut pystyyn 159:n puolesta, eiköhän se siitä

p.s Grande Punto ensiesittelyviikonloppu oli muuten kaikkien aikojen menestys :wink: :-D

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8680
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen Giulietta JTDm ja 147 2.0
Aikaa odottaa kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x5, 166 x2
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Mirafiori kirjoitti:Grande Punto ensiesittelyviikonloppu oli muuten kaikkien aikojen menestys :wink: :-D
Eikös ne aina ole 8) , ei vaan, hyvä jos meni putkeen.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mirafiori kirjoitti:no Alfan ja maseratin synergiat alkavat näkyä uusina tuotteina vasta vuonna 2008, mutta jo nyt on yhteisiä hankintoja, ja toivottavasti päättävät lainata alfalle tuota V8-moottoria :wink:

nyt vain peukut pystyyn 159:n puolesta, eiköhän se siitä

p.s Grande Punto ensiesittelyviikonloppu oli muuten kaikkien aikojen menestys :wink: :-D
Nelivetoinen v8 Alfa, jossa yli 400 heppaa. Hmmm... tuossa yksi päivä piti päästää diesel bemu ohi... perr....

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Voipi hieman maksaa suomessa...jos tulee tänne ollenkaan :o


Avatar
Epezi
Viestit: 7511
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, 33 P4, Sprint, 916 spider, Maserati 430, Lancia Thema 8.32, Opel Ampera, Ampera-e, VW Tiguan, VW Golf GTE
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Takapää jotenkin tyhmän näköinen :roll:
No odotellaan että noi peitteet lähtävät tuosta pois.

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

Melkoisen kapea lastausaukko ainakin alaosastaan.
Viimeksi muokannut Have, 22 Syys 2005, 09:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Buon di,

Iso K siis edelleen Maseratin ruorissa ja vastuussa
Alfa Romeon ja Maseratin strategioista?

Mirafiori varmaan tietää enemmän, kuten
tuossa edellä jo kertookin. Mutta, en kyllä
näe suoraa komentoketjua K:n ja Baravellen
välillä. Marchione ainakin tuossa italiaspeedin
artikkelissa sanoo, että kaikki raportoivat
suoraan hänelle.

IMO kaksi vaihtoehtoa:
Iso K siirrettiin syrjään 'konserninpuolelle'
erikoistehtäviin' tai sitten kyse todellakin on
valmistautumisesta esim IPOon.

Yhtäkaikki, vaikka sivussakin linjajohdosta,
K voi kyllä edelleen tehdä hyvää jälkeä
esim. toimittaja ja synenergia akseleilla.

-Tazio

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

muistutan vielä että Marchionne on talousmies, ja fiat auton johdossa vain väliaikaisesti, kun yhtiön talous tasapainottuu hän voi keskittyä Fiat-konsernin johtamiseen, ....kuka olisi sopiva nimi tulevaksi Fiat Auton TJ:ksi? :wink:

Avatar
Tazio
Viestit: 3392
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Mirafiori kirjoitti:muistutan vielä että Marchionne on talousmies, ja fiat auton johdossa vain väliaikaisesti, kun yhtiön talous tasapainottuu hän voi keskittyä Fiat-konsernin johtamiseen, ....kuka olisi sopiva nimi tulevaksi Fiat Auton TJ:ksi? :wink:
DeMeo?
Elkann?
Iso K?
Joku ulkopuolinen?

Ken elää hän näkee. Itse veikkaan kyllä että iso K on nyt
ulkona.

-Tazio

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

De Meo voisi olla hyvä nimi, John Elkann on jo konsernin varatoimitusjohtaja.

minusta uudelleennimitykset on ymmärretty väärin, silla Maserati siirtyi fiatin hallintaan ferrarilta vasta äskettäin, joten Kalbfellin nykyistä toimenkuvaa ei olisi ollut mahdollista perustaa paljon aikaisemmin....
Baravalle vastaa brandista, Kalbfell tuote- ja teknisistä -strategioista

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Suomi24:n laadukkaasta tarjonnasta poimittua, lähteestä ei tietoa:

Alfa Romeo on sitten päättänyt uudistaa lähes koko malliston. Ensi vuonna tulee Breran lisäksi 8C Competizione. Vihdoinkin oikeaa Alfa henkeä 450-500hv ja takaveto! Muutenkin Alfa on tuomassa urheilullisuutta mallistoonsa (159GTA 400+hv sekä Brera GTA 400+hv). Ilmeisesti 159GTA:han onkin tulossa V8 aluksi huhutun 3.2V6 turbon sijaan. Menee tosin osittain Ferrarin mallien kanssa päällekäin tuo 8C, Tosin Ferrareihin hintarakoa jäänee noin 50 000e.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Vittorio Jano kirjoitti:Suomi24:n laadukkaasta tarjonnasta poimittua, lähteestä ei tietoa:

Alfa Romeo on sitten päättänyt uudistaa lähes koko malliston. Ensi vuonna tulee Breran lisäksi 8C Competizione. Vihdoinkin oikeaa Alfa henkeä 450-500hv ja takaveto! Muutenkin Alfa on tuomassa urheilullisuutta mallistoonsa (159GTA 400+hv sekä Brera GTA 400+hv). Ilmeisesti 159GTA:han onkin tulossa V8 aluksi huhutun 3.2V6 turbon sijaan. Menee tosin osittain Ferrarin mallien kanssa päällekäin tuo 8C, Tosin Ferrareihin hintarakoa jäänee noin 50 000e.

öööö
minä kun juuri sain "sisäpiiritietoa", että 8C on pantu (lopullisesti) jäihin :roll:
GTA-mallien vuoro on sitäpaitsi vasta 2007

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,375472,00.html

kalbfellin haastattelu, toivottavasti valaisee tilannetta

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Brera GTA tulee pitämään yllä yllä SZ:n aloittamaa tyyliä!

Lähde: http://www.italiaspeed.com/2005/cars/al ... /0310.html

Lat huom: Parasta mitä Alfan nykyjohto voisi keksiä, hattua nostan jos sen toteuttavat!

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sami_r »

Kalbfell kyllä tuntuu tuossa haastattelussa pistävän jäitä hattuun hurjimmille suunnitelmille. (hiiskatti että tuota lukiessa huomasi että meikänkin saksantunneista on jo aikaa :) )

"Nischenmodelle sind ein Thema für die Zukunft. Deshalb werden wir uns zunächst auf das konzentrieren, was unmittelbar vor uns liegt. "

Eli että erikoisempia malleja on kyllä tulossa, mutta ei ihan heti. Ja takavetoa ei kannata ainakaan henkeään pidätellen odotella:

"Aber im Ernst: Hinterradantrieb um der Nostalgie willen kann es nicht geben. Wenn er sich als das bessere Konzept erweist, bitte. Aber glauben Sie mir, nach meiner Erfahrung ist das sehr unwahrscheinlich. "

Eli suomeksi vissiin, että takavetoa ei pelkillä nostalgiasyillä tehdä. Eikä näytä Karl-Heinz uskovan että muillakaan syillä tehdään. Että mieluummin sitten heti neliveto.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

No sittenhän se on ihan paska jätkä.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Neliveto painaa enemmän. Tyhmä äijä :twisted:
- Epäkelpokeräilijä -

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

ainoa vaihtoehto olisi tehdä 169 quattroporten rakenteille.....mutta mistä hankitte keskimalleille takavetotekniikan? (ilman että hinta kohoaa pilviin)

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alfa Romeon Suomen myyntiketju supistuu. Jäljelle jäävät vain viisi suurinta myyntipistettä. Suuria muutoksia järjestely ei aiheuta koska esittelyautoja ja varaosia ei pienimmissä myyntipisteissä ole ollut aiemminkaan.

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1969
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: senza macchina...
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

alfista kirjoitti:Alfa Romeon Suomen myyntiketju supistuu. Jäljelle jäävät vain viisi suurinta myyntipistettä. Suuria muutoksia järjestely ei aiheuta koska esittelyautoja ja varaosia ei pienimmissä myyntipisteissä ole ollut aiemminkaan.

Että jotta mitä?? Karsiiko Delta entisestään Alfan myyntiä ja "oheispalveluja"
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kauppaa voi tehdä kuulemma edelleen, mutta vain viisi suurinta pistettä jää Alfan organisaatioksi. Vrt. Jaguarilla saman verran.

Hki, Turku, Tre, Jyväskylä ja Oulu

Avatar
Giri
Viestit: 525
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulietta JTDm 170
Stelvio JTDm
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
Giulia JTDm 180
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Kauppaa voi tehdä, mutta mikäköhän on motivaatio/alfatietous pienemmissä toimipisteissä jos ei kerran virallisesti Alfaa enää myy? Ilmeisesti käy nyt niin, ettei ainakaan meikäläiselle enää uutta Alfaa tule jos Forssasta loppuu edustus. Sen verran huonoja kokemuksia on muista Deltoista.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kuvattu 166 GTA. Mallin aitoudesta ei ole varmuutta.

Kuva

lähde: www.autopareri.com

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Käheen näkönen. :P
Mutta taitaa olla tuning..

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Totta, näyttää vähän liian matalalta. Toisaalta tuo maatila näyttää samalta jossa GT kuvattiin ensimmäisen kerran.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

alfista kirjoitti:Kauppaa voi tehdä kuulemma edelleen, mutta vain viisi suurinta pistettä jää Alfan organisaatioksi. Vrt. Jaguarilla saman verran.

Hki, Turku, Tre, Jyväskylä ja Oulu
lähde?

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kauppias

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11204
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

alfista kirjoitti:Kauppaa voi tehdä kuulemma edelleen, mutta vain viisi suurinta pistettä jää Alfan organisaatioksi. Vrt. Jaguarilla saman verran.

Hki, Turku, Tre, Jyväskylä ja Oulu
Minun mielestäni tuossa on järkeä - jospa supistuva määrä toisi sitten lisää laatua? Ei se alfatietous tähänkään mennessä noissa pienemmissä toimipisteissä valtaisaa ole ollut, kuten ei varmasti myyntikään.

Avatar
alfista
Viestit: 2806
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Jep, eihän tuossa suuresta muutoksesta ole kyse. Pitänee sitten kääntää rahavirta tampereen suuntaan.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Huolestuttavinta minun mielestäni on se, että Helsinki Motorshow:n pohjapiirroksessa ei näy alfan logoa ollenkaan. Alfan/Fiatin osasto on ollut yksi näyttävimmistä viime vuosina. Ei siellä näy kyllä Fiatia eikä Kiaakaan...
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Officer Cartman
Viestit: 139
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 00:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Officer Cartman »

alfista kirjoitti:Kuvattu 166 GTA. Mallin aitoudesta ei ole varmuutta.
Voisiko tuo olla yksi 159 GTA:n testimuuleista? 159:n ja 166:n akselivälihän on millilleen sama, ja muut mitat hyvin lähellä toisiaan.

Vastaa Viestiin