Uusi alfisti

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Rollo
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Kesä 2003, 00:26
Paikkakunta: Espoo

Uusi alfisti

Viesti Kirjoittaja Rollo »

Moro vaan kaikille!Ostin tuossa juuri pari päivää sitten 33 16v:n ja päätin vihdoin rekisteröityä mukaan tänne alfabbs:n sivuille.Olen seurannut keskustelujanne sivusta jo muutamia vuosia suomi24 ja näiltä sivuilta.

Faija toi pari vuotta sitten giulia -73:en pihaan ja sen jälkeen en ole muilla suostunut ajamaan kuin alfalla paitsi väkipakolla.. :lol: Sen jälkeen tuli sprint 1.5 -85->33 1.7 qv-87->75 1.6->87->ja nyt pitkän kyttäämisen jälkeen 33 16v.On muuten hauska peli.. 8)
En tunne autojen tekniikkaa yms. vielä niin hyvin mutta opettelen koko ajan ja uskon että näistä sivuista tulee olemaan apua..

Olen joskus nähnyt täällä puhuttavan jostain cd-rompusta jossa olisi jotain korjausoppaita(muistaakseni myös 33)akin??Kiinnostaisi todella paljon!Jos joltain löytyy niin vastailkaa.
Mutta eiköhän tuo jo riitä.Palailen asiaan ja hyvät kesän jatkot kaikille!

JT164
Viestit: 45
Liittynyt: 22 Touko 2003, 19:00
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JT164 »

Tervetuloa joukkoon iloiseen. En itsekkään ole mikään Alfa spesialisti kun ensimmäinen (mutta ei viimeinen :-D ) Alfa on ollut alla vasta pari kuukautta. Apua ja auttajia ongelmiin täältä löytyy kiitettävästi ja vastaukset saa nopeasti.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

joo no ikää on 30 ja oon omistanu alfoja 15vuotiaasta MUTTA EI OO OPPI IKÄÄN OJAAN KAATANU :-D :-D

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Re: Uusi alfisti

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Rollo kirjoitti:Moro vaan kaikille!Ostin tuossa juuri pari päivää sitten 33 16v:n ja päätin vihdoin rekisteröityä mukaan tänne alfabbs:n sivuille.Olen seurannut keskustelujanne sivusta jo muutamia vuosia suomi24 ja näiltä sivuilta.

Faija toi pari vuotta sitten giulia -73:en pihaan ja sen jälkeen en ole muilla suostunut ajamaan kuin alfalla paitsi väkipakolla.. :lol: Sen jälkeen tuli sprint 1.5 -85->33 1.7 qv-87->75 1.6->87->ja nyt pitkän kyttäämisen jälkeen 33 16v.On muuten hauska peli.. 8)
En tunne autojen tekniikkaa yms. vielä niin hyvin mutta opettelen koko ajan ja uskon että näistä sivuista tulee olemaan apua..

Olen joskus nähnyt täällä puhuttavan jostain cd-rompusta jossa olisi jotain korjausoppaita(muistaakseni myös 33)akin??Kiinnostaisi todella paljon!Jos joltain löytyy niin vastailkaa.
Mutta eiköhän tuo jo riitä.Palailen asiaan ja hyvät kesän jatkot kaikille!
Löytyy 33:sen ja vähän muutakin Alfa romppuja eli 7 kpl. kaikenlaista.

Rollo
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Kesä 2003, 00:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rollo »

Joo todellakin kiinnostais toi 33 romppu.Mistä voin noutaa\vai postin kautta?

mikkilj
Viestit: 167
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 08:17
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi alfisti

Viesti Kirjoittaja mikkilj »

HOTAKAINEN kirjoitti: Löytyy 33:sen ja vähän muutakin Alfa romppuja eli 7 kpl. kaikenlaista.
75/Alfetta/Giulietta, eli 116 koriseen?

- J

Vastaa Viestiin