Vooh *ittu..

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
gYdEbUh
Viestit: 2527
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Jaguar XJ6 -95 3.2 BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Vooh *ittu..

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Enpä ole tämän tasoista vitutusta onneks aikoihin harrastanut mutta onnistuin liiraamaan 'uuden' taka aluvanteeni reunakivetykseen kun liike vain jatkui ja jatkui.. :O vanne ei ilmeisesti vuoda mutta aivan länässä. jos kehtaan, laitan kuvan myöhemmin. Vanne on vielä sama jonka vaivalla korjautin ja korjasin vähän aikaa sitten.. ja isku osui vielä korjauskohtaan! :-D Kuitenkaan tämä ei vielä riittänyt vaan 2 tukivartta meni solmuun ja bensaputki melkein kului puhki kun ajoin himaan. Olen juuri menossa hakkaamaan tukivarret niin suoriksi kun jaksan ja ei muuta kun hanaa kunnes kehtaan jatkaa projektia.. :( PS. Jos jollain tulivarsia tai borbetin 12 puolasta vannetta myynnis.. Lisäliite: Olin ajanut samasta kohtaa muutaman kerran vähän aiemmin mutsin saapilla joka omaa uudet talvikumit. Kun menin sitten ekan kerran omallani yllätyin pidon paskuudesta niin ettei kelaus riittänyt edes kaasun painoon :crazyeyes: Aah tuon kirjoittaminen jotenkin paransi hieman menoo :)
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1277
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Jumalauta, tuo kuulostaa ihan meikäläisen tuurilta. Jo korjatun korjaaminen, se on herkkua!

Tämän ei ole tarkoitus olla suolaa haavoille, mutta minulla kävi toisin päin. Vaihdoin keväällä aluvanteet tilapäisesti paskoihin pelteihin, joissa 15 vuotta vanhat kumit. Ajattelin, että nyt katsotaan miten 3-litrainen soittaa mutkan läpi drifting-tyyliin. Sadan kilometrin ajokokemuksen siivittämänä uusi lelu lipesi hanskasta niin nopeasti, että tuijotin hetken takakaiuttimia ja mietin tyhmänä ikkunoissa vilisevää maisemaa :crazyeyes: . Onneksi meikäläisen tapaisia kuskeja varten oli tehty rotvallit molemmille puolille tietä. Meni vain 20 egen reaktiotanko.

Vastaa Viestiin