Itkettää!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Itkettää!

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

:twisted: No niin tappelu päästöjen kanssa jatkuu yhä. Nyt kaikki muut arvot on kohdallaan paitsi CO2 joka on tuplat. Onko nyt ainoa vaihtoehto, että katti ois rikki, sillä viime mittauksen jälkeen paikkasin pienen vuodon putkessa ja tarkistin imupuolen vuodot. Taitaa meinaan olla toi katti aikamoisen kallis uusittava, ellei kellään olis vaan tiedossa mitän vippaskonsteja :wink: , kun auto muuten toimii!
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
Alfa Milano
Viestit: 308
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 12:38
Car(s): Tsekkiferrari
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Alfa Milano »

En tiiä toimiiko, mutta kuulin että joku oli vaihtanut SAMARAN katin 33:een... :shock:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ei kai sillä päästöjen kannalta väliä ole minkä katin alle murjaisee, turhan pieni pönttö vain alkaa ahdistamaan virtausta.

Voihan autoon laittaa katsastuksen ajaksi Motonetin 160 euron naurettavan pienen tarvikekatin ja ottaa kuristimen sitten taas 364 päiväksi hyllylle... En tosin suosittele tätä, sehän ei ole luvallista :wink:

Garretilla olisi kuulemma joutilas pikkukatti, mahtaisikohan sitä saada vuokralle...?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Garrett
Viestit: 419
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Garretilla olisi kuulemma joutilas pikkukatti, mahtaisikohan sitä saada vuokralle...?
Joo, Onhan mulla tuollainen yksi 1,3 Mazdan katti, joka on jouten sen 364 päivää vuodessa. Hyvin se putsaa noi päästöt, vaikka ei ne ahdot oikein tahdo nousta sen kanssa. On se hieman liian pieni.. :)
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

Garrett kirjoitti: Joo, Onhan mulla tuollainen yksi 1,3 Mazdan katti, joka on jouten sen 364 päivää vuodessa. Hyvin se putsaa noi päästöt, vaikka ei ne ahdot oikein tahdo nousta sen kanssa. On se hieman liian pieni.. :)
Toihan kuulostaa hyvältä :), voiskohan sitä vaikka vuokrata, kun pitäs toi auto katsastaa? Onko se muuten pelkkä katti, vai onko putkeakin mukana, eli rälläkällä vanha poikki ja migillä kiinni vai? Jos kaikkiin edellisiin vastasit myöntävästi, niin missäspäin majailet?
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
Garrett
Viestit: 419
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

Boxer33 kirjoitti: Toihan kuulostaa hyvältä :), voiskohan sitä vaikka vuokrata, kun pitäs toi auto katsastaa? Onko se muuten pelkkä katti, vai onko putkeakin mukana, eli rälläkällä vanha poikki ja migillä kiinni vai? Jos kaikkiin edellisiin vastasit myöntävästi, niin missäspäin majailet?
Kyse on pelkästä katista, jossa on toisessa päässä kaksi-pulttinen laippa ja toisessa päässä vain suora n. 48 mm putki. Migia tuon kiinnittämisessä ei saa käyttää, koska sitten se ei enää sovi sinä yhtenä päivänä, kun sitä itse tarvitsen. :(

33:ssahan laippa on 3-pulttinen, joten aikamoisia välivirityksiä joutuisi siihen päähän tekemään, että sen saisi kivuttomasti menemään.

Hökötys on Nurmijärvellä (VT3, liittymä 13). Jos täällä päin joskus ajelet ja haluat tulla katsomaan, niin heitä pm:ää.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Mustavihannes
Viestit: 38
Liittynyt: 19 Touko 2003, 01:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mustavihannes »

Jos multa kysytään niin katalysaattori on maailman toiseksi typerin keksintö heti vasenkätisten kahvikupin jälkeen :x eipä ole kuin harmia ja hammasten kiristystä tuosta halvatun pöntöstä. Hiiteen mokomat...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11225
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Garrett kirjoitti:33:ssahan laippa on 3-pulttinen, joten aikamoisia välivirityksiä joutuisi siihen päähän tekemään, että sen saisi kivuttomasti menemään.
Tuossa kyseisessä 33:ssa katti ei ole laipoilla kiinni vaan hitsattu suoraan putken jatkoksi. Vaihto edellyttää siis joka tapauksessa pientä askartelua.

On nimittäin mun entinen autoni :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin