Motonet jarrulevyt vs tuning-jarrut

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
milano
Viestit: 109
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:58
Paikkakunta: Otaniemi / Kirkkonummi
Viesti:

Motonet jarrulevyt vs tuning-jarrut

Viesti Kirjoittaja milano »

Huomasin ohimennen että Motonetissähän on tarjolla uskomattomat halvat (~30e/kpl eteen ~20e/kpl taakse) jarrulevyt 75:een. Onkohan siinä joku koira haudattuna kun noin halvalla tyrkytetään? Mitä levyjä/paloja olette 75:ssa käyttäneet? Olen kahden vaiheilla, joko hankkisi nyt uudet vakiopalikat tai vastaavat ympäriinsä, tai sitten tuning-malliset hieman purevammat. Minua vain ei ole vielä vakuutettu siitä että reikien ja urien poraaminen ja kummallinen väri tekisivät sinänsä jarruista tehokkaammat. Onko kellään raakaa tietoa tai kokemusta, löytyykö noista tuning-jarruosista jotain pala/levy-yhdistelmää joka parantaisi jarrutehoa arkiajoonkin eikä vasta kymmenen kovan ratakierroksen jälkeen? Jarruletkut menevät toki teräspunoksisiksi, siitähän ei voi olla kuin hyötyä...

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4856
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

No ovat tuulettamattomiin versioihin...siis ihan mahdollinen tarvike hinta.Ja toimivat ihan ok normaalikäytössä.

Avatar
milano
Viestit: 109
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:58
Paikkakunta: Otaniemi / Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milano »

Itse asiassa nämä OVAT jäähdytettyjä TS/3.0/Turbo-levyjen hintoja! Tuntuu vähän siltä että hinta/laatu-suhteessa paras diili voisi olla motonetin levyt ja vaikka Ferodon tms. tunnetun valmistajan palat. Tämä siis sillä varauksella että Motonetin levyt eivät ole aivan pohjanoteeraus laadussa.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4856
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

No noi on halvat...jos ei käytössä toimi niin saa vaikka kynätelineen pöydälle.

Vastaa Viestiin