gtv 2.0 v6 turbo medio

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
kabanossi
Viestit: 122
Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
Paikkakunta: Liminka

gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja kabanossi »

Kannattaako välttää, tuo halvempi getvonen kiinnostas ostaa, mikä on nettiautos myynnissä. Hyvät, ja huonot puolet ku sais tietää, nii olispas kiva.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 11185
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): MINIMii V6
Paikkakunta: 13100

Re: gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Oisko peräti sama?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja Finest »

Samaan ketjuun olisi tietysti voinut jatkaa, mutta siellä keskusteltiin aluksi tuosta kalliimmasta yksilöstä.
Kyseisistä autoista kukaan ei maininnut tietävänsä tarkemmin, jos aloittaja sitä tarkoittaa?

Avatar
VMTD
Viestit: 3333
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97, Lancia Lybra 1.8 -01
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Ainahan tuollainen turbovimpain on vikaherkempi kuin vapari. Tuo 12v. kone vaatii hieman enempi huoltoa kuin muut koneet.
Onhan tuo Liminka hieman kaukana Tuusulasta, nimen perusteella myyjä vaikuttaa tutulta, täytyy tiedustella onko tuo pirssi minkäkuntoinen!

kabanossi
Viestit: 122
Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
Paikkakunta: Liminka

Re: gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja kabanossi »

Tuo halvnpi versio mulla olis kiikaissa, siinä ei ole myyjän mukaan muuta vikaa ku nopeusmittarin anturi, joka temppuilee välillä, eli ei näytä lukemia. Maalipinta on hyvä. 3.0 bussossahan kaikki olis hyvin, jos se vaan on huollettu yksilö, nm kokemusta moisesta on, 156 oli 3.0 kone kaks,puolikkaan tilalla. Yks, punainen taxfree 3.0 pm myös myynnissä, juttelin jo omistajan kans siitä, ja vaikutti kyllä ihan lupaavalta laitteelta, huollettukki oli kattavasti hiljakkoin. Mistään saksastahan ei viitti ostaa koeajamatta mitään, ja luottaakko niihin välittäjiin sitte sinisilmäisesti, mitä ne sieltä sitten tuo. Eli oliskos tuo turbo huono hankinta, jos se toimii oikein?

kabanossi
Viestit: 122
Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
Paikkakunta: Liminka

Re: gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja kabanossi »

kabanossi kirjoitti:Tuo halvnpi versio mulla olis kiikaissa, siinä ei ole myyjän mukaan muuta vikaa ku nopeusmittarin anturi, joka temppuilee välillä, eli ei näytä lukemia. Maalipinta on hyvä. 3.0 bussossahan kaikki olis hyvin, jos se vaan on huollettu yksilö, nm kokemusta moisesta on, 156 oli 3.0 kone kaks,puolikkaan tilalla. Yks, punainen taxfree 3.0 pm myös myynnissä, juttelin jo omistajan kans siitä, ja vaikutti kyllä ihan lupaavalta laitteelta, huollettukki oli kattavasti hiljakkoin. Mistään saksastahan ei viitti ostaa koeajamatta mitään, ja luottaakko niihin välittäjiin sitte sinisilmäisesti, mitä ne sieltä sitten tuo. Eli oliskos tuo turbo huono hankinta, jos se toimii oikein?
Eikö tosiaan ole kokemista moisesta padasta, olohan niitäi 166,senkin keulalla..

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: gtv 2.0 v6 turbo medio

Viesti Kirjoittaja Finest »

On, mutta ei kyseisestä yksilöstä. Tuossa aiemmin sitä kyselin.
166:n moottorihan poikkeaa Gtv:n voimalähteestä.
Englanniksi löytyy ihan hyviä koeajoraportteja.
Huonoja puolia ovat tiheämmät huollot, v5-laatikko ja jarrut jos vertaa vapaasti hengittävään. Moottorin luonne on makuasia.

Vastaa Viestiin