Iskarit 75 1.6:een

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Iskarit 75 1.6:een

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Pitäisi vaihtaa kyseiseen Alfaan etuiskarit. Onko jotain suosituksia ja mistä kannattaisi hankkia. Saisi olla aika edulliset, eli ei mitään erikoisia. Ainakin Sensotracit sopisi.. Hintaa taisi olla 80 euroa.

Huomenna pitäisi käydä ostamassa samaan autoon vanteet+renkaat (tod.näk. 15").. Jako taisi olla 75:ssa 4x98? Mitähän vaihtoehtoja mahtaa löytyä...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Iskarit 75 1.6:een

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuore sportivo kirjoitti:Jako taisi olla 75:ssa 4x98? Mitähän vaihtoehtoja mahtaa löytyä...
Oikea jako mutta mikähän ET noissa pitäisi olla? Kyllä noita 4x98 vanteita saa vähän metsästää jos on kovin kriittinen ulkonäöstä, ei löydy välttämättä heti hyllystä.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11224
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sensatracit eivät kuulemma toimi minkäänlaisen madalluksen kanssa ollenkaan eli jousitus pitäisi pitää vakiokuosissa, mutta kai ne muuten ihan asialliset kepit ovat. Koneihin verrattuna halpaa kuin saippua.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Sensatracit eivät kuulemma toimi minkäänlaisen madalluksen kanssa ollenkaan eli jousitus pitäisi pitää vakiokuosissa, mutta kai ne muuten ihan asialliset kepit ovat. Koneihin verrattuna halpaa kuin saippua.
Jep, nuo riittäisi sitten ihan hyvin kun ei ole mitään madallus - suunnitelmia. Motonetin 75- varaosa -luettelossa oli ainoastaan "kaasuiskarit" ??????

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Re: Iskarit 75 1.6:een

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Rolle kirjoitti:
Scuore sportivo kirjoitti:Jako taisi olla 75:ssa 4x98? Mitähän vaihtoehtoja mahtaa löytyä...
Oikea jako mutta mikähän ET noissa pitäisi olla? Kyllä noita 4x98 vanteita saa vähän metsästää jos on kovin kriittinen ulkonäöstä, ei löydy välttämättä heti hyllystä.
Niin, tuota ET:tä piti kysyä myös, kun itsellä ei ole hajuakaan.. Olisi kiva tietää ennenkuin kauppaan lähtee... :?
Noh, ei nyt parane kauhean vaativa olla tuon 75:n vanteiden suhteen.. Jos nyt jotkut saa pyörimään niin ihan hyvä.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tuossa Jörgin Alfassa on ET 25, eiköhän se sitten ole sopiva. Ei vaan ole kovin tavallinen ET mutta etköhän sinä jotkut löydä.

Tämä on ihan siedettävä lafka siinä suhteessa että myyvät paljon vanteita eikä hinnat päätä huimaa ja näkyvät nettisivulta. En vaan tiedä lähettävätkö mutta nopeastihan sitä hurahtaa Alfalla tänne päin maailmaa ;)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Rolle kirjoitti:Tuossa Jörgin Alfassa on ET 25, eiköhän se sitten ole sopiva. Ei vaan ole kovin tavallinen ET mutta etköhän sinä jotkut löydä.

Tämä on ihan siedettävä lafka siinä suhteessa että myyvät paljon vanteita eikä hinnat päätä huimaa ja näkyvät nettisivulta. En vaan tiedä lähettävätkö mutta nopeastihan sitä hurahtaa Alfalla tänne päin maailmaa ;)
Juu.. Luulisi että jotkut löytyy... Nuo TSW Imolat näyttää 75:ssa ihan hyviltä... :o

Kaverilla on rengasliike täälläpäin. Lupasi katsoa huomiseksi mitä kaikkia tuohon saisi kun soitin äsken.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Juu.. Ihan kiitettävästi kuulemma löytyy vanteita tuohon 75:seen (Alessiota. Autecia ym.), eli saa olla vaativakin ulkonäön suhteen. Menenkin vasta huomenissa katsomaan noita vaihtoehtoja. Laitan sitten tännekkin, jos joku muu on kiinnostunut hankkimaan klassikkoonsa uutta settiä.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Näin se vannekauppa on mennyt eteenpäin kahdessa vuodessa, ja mikäs sen parempaa :)

Avatar
90
Viestit: 8046
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

KYBin kaasut laitoin kerran 75:een maksoivat muistaakseni jotain 1400 mk vanhassa rahassa ja toimivat hyvin pienen madalluksenkin kanssa...

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Jep, vanteet tuli sitten hankittua.
Sain nuo huokeaan hintaan, kun oli jäänyt johonkin päin suomea varastoon, kun eräs ostaja oli mennyt puihin.
http://www.reifentrade.ro/alessio/big/sanremo.jpg

Perjantaina saa alle, sitten näkee miltä näyttää.
Jaahas, nyt sitten etsimään rengas+vanne settiä 156:seen... :cry:

Avatar
90
Viestit: 8046
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Scuore sportivo kirjoitti:Perjantaina saa alle, sitten näkee miltä näyttää.
Jaahas, nyt sitten etsimään rengas+vanne settiä 156:seen... :cry:
minkäs kokoiset meinaat hankkia... :)
kait nyt vähintään 18 - tuumaiset

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

90 kirjoitti:
Scuore sportivo kirjoitti:Perjantaina saa alle, sitten näkee miltä näyttää.
Jaahas, nyt sitten etsimään rengas+vanne settiä 156:seen... :cry:
minkäs kokoiset meinaat hankkia... :)
kait nyt vähintään 18 - tuumaiset
Heh.. Varmaankin 16".. Mitäs niitä sen isompia. 17" renkailla ajellessa en huomannut yhtään positiivista eroa vakio viistoistasiin.. Pelkkä ulkonäkökysymys.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Seiskavitosen setti on 195/50 R15

Avatar
90
Viestit: 8046
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Scuore sportivo kirjoitti:Heh.. Varmaankin 16".. Mitäs niitä sen isompia. 17" renkailla ajellessa en huomannut yhtään positiivista eroa vakio viistoistasiin.. Pelkkä ulkonäkökysymys.

jep..16" paras ratkaisu suomen teille.... :)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11224
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Onkohan 16-tuumaisistakaan mitään oikeaa hyötyä? Johan tuo 195/50-15 (eikö muuten ainakin TS:ssä ole vakiona 185/60-14?) on sen verran matala että tuskin taittuu alle, jos renkaan rungon jäykkyys vaan on asiallinen.

Taitaa muuten 195/50-15 olla koko paljon 16-tuumaista halvempi rengaskoko, niitähän on maailman sivu laitettu kaikkiin teinikstuunikskorolliin korvaamaan vakioita 155-13-kumhoja.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 8046
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): 75 2.0 TwinSpark -87
90 2.5 Super -87
164 3.0 autom -88
166 3.2 -99
QP IV V6 evoluzione -00
Volvo V60 T8 R-design AWD -21
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Onkohan 16-tuumaisistakaan mitään oikeaa hyötyä? Johan tuo 195/50-15 (eikö muuten ainakin TS:ssä ole vakiona 185/60-14?) on sen verran matala että tuskin taittuu alle, jos renkaan rungon jäykkyys vaan on asiallinen.

Taitaa muuten 195/50-15 olla koko paljon 16-tuumaista halvempi rengaskoko, niitähän on maailman sivu laitettu kaikkiin teinikstuunikskorolliin korvaamaan vakioita 155-13-kumhoja.

tarkoitin vain että paras kompromissi ajomukavuuden ja ulkonäön suhteen.... :) 156:ssa kun 16 tuuman vanteelle saa kumiin vielä korkeuttakin...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11224
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

90 kirjoitti:tarkoitin vain että paras kompromissi ajomukavuuden ja ulkonäön suhteen.... :) 156:ssa kun 16 tuuman vanteelle saa kumiin vielä korkeuttakin...
Ah joo... Luulin, että puhe oli 75:n pyöristä. Sorgen.

Olisi muuten mielenkiintoista päästä vertailemaan, kuinka paljon 16" ja 17" rilloilla on eroa esmes 156:n alla. 205/55-16:lla nyt ei varmaan vielä tarvitse mukavuudesta tinkiä?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
90 kirjoitti:tarkoitin vain että paras kompromissi ajomukavuuden ja ulkonäön suhteen.... :) 156:ssa kun 16 tuuman vanteelle saa kumiin vielä korkeuttakin...
Ah joo... Luulin, että puhe oli 75:n pyöristä. Sorgen.

Olisi muuten mielenkiintoista päästä vertailemaan, kuinka paljon 16" ja 17" rilloilla on eroa esmes 156:n alla. 205/55-16:lla nyt ei varmaan vielä tarvitse mukavuudesta tinkiä?
Tuossa joku päivä näin parkissa hopeisen 156 V6:n (Italian kilvissä), oli jonkin verran madallettu ja alla oli 16":set Alfan omat "isoreikäiset" vanteet.. Todella asiallisen näköinen setti! Ajattelin jos laittaisi omastakin samanlaisen.

Onko todellakin 156:ssa joskus ollut 14":n vanne?? Omassa V6 '99:ssä oli vakiona 205/60 R15 (Pirelli P6000).

75:sen 195/50 R15 setti maksaa kaikenkaikkiaan 435 euroa. Ei minusta mitenkään paha hinta (tuttavan Poloon peltivanteet 260 euroa=). Vanteet oli nuo Alessio San Remot, ja renkaina Marangonit... On ainakin kokonaan Italialaiset... :lol: :lol:

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
90 kirjoitti:tarkoitin vain että paras kompromissi ajomukavuuden ja ulkonäön suhteen.... :) 156:ssa kun 16 tuuman vanteelle saa kumiin vielä korkeuttakin...
Ah joo... Luulin, että puhe oli 75:n pyöristä. Sorgen.

Olisi muuten mielenkiintoista päästä vertailemaan, kuinka paljon 16" ja 17" rilloilla on eroa esmes 156:n alla. 205/55-16:lla nyt ei varmaan vielä tarvitse mukavuudesta tinkiä?
moottori lehdessä oli vertailu 15/16/17 tuumaiset autona 156V6, 17 oli paras kokonaisuutena esim jarrrutusmatka pari metriä lyhyempi miinuksina hiukan ääntä lisää ja vesiliirtonopeus alhaisempi.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5760
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, 156 2.5, Spider 3.0, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

V6 kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
90 kirjoitti:tarkoitin vain että paras kompromissi ajomukavuuden ja ulkonäön suhteen.... :) 156:ssa kun 16 tuuman vanteelle saa kumiin vielä korkeuttakin...
Ah joo... Luulin, että puhe oli 75:n pyöristä. Sorgen.

Olisi muuten mielenkiintoista päästä vertailemaan, kuinka paljon 16" ja 17" rilloilla on eroa esmes 156:n alla. 205/55-16:lla nyt ei varmaan vielä tarvitse mukavuudesta tinkiä?
moottori lehdessä oli vertailu 15/16/17 tuumaiset autona 156V6, 17 oli paras kokonaisuutena esim jarrrutusmatka pari metriä lyhyempi miinuksina hiukan ääntä lisää ja vesiliirtonopeus alhaisempi.
Joo, niin oli... Mutta testin olosuhteet ei vastannut ihan meikäläisen ajoa... :lol:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11224
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Scuore sportivo kirjoitti:Tuossa joku päivä näin parkissa hopeisen 156 V6:n (Italian kilvissä), oli jonkin verran madallettu ja alla oli 16":set Alfan omat "isoreikäiset" vanteet.. Todella asiallisen näköinen setti! Ajattelin jos laittaisi omastakin samanlaisen.
Juu-u, minäkin tykkään noista isoreikäisistä orgisvanteista. Jos nyt yllättävästi rikastuisin niin varmaan laittaisin myös tuollaisen paketin.
Scuore sportivo kirjoitti:Onko todellakin 156:ssa joskus ollut 14":n vanne?? Omassa V6 '99:ssä oli vakiona 205/60 R15 (Pirelli P6000).
Ei kun... Nyt meni puurot ja vellit sekaisin, tarkoitin että 75 TS:ssä pitäisi olla orgiskokona 185/60-14. 156:een ei pitäisi mahtua, siinä on sen verran suuremmat jarrut. Ja syytä ollakin, onhan painoakin vähän eri malliin.
V6 kirjoitti:moottori lehdessä oli vertailu 15/16/17 tuumaiset autona 156V6, 17 oli paras kokonaisuutena esim jarrrutusmatka pari metriä lyhyempi miinuksina hiukan ääntä lisää ja vesiliirtonopeus alhaisempi.
Jaa? Viitsisitkö kaivaa vielä lehden numeron? Tuohon tutustuisi kyllä mielellään.
- Epäkelpokeräilijä -

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Scuore sportivo kirjoitti:Tuossa joku päivä näin parkissa hopeisen 156 V6:n (Italian kilvissä), oli jonkin verran madallettu ja alla oli 16":set Alfan omat "isoreikäiset" vanteet.. Todella asiallisen näköinen setti! Ajattelin jos laittaisi omastakin samanlaisen.
Juu-u, minäkin tykkään noista isoreikäisistä orgisvanteista. Jos nyt yllättävästi rikastuisin niin varmaan laittaisin myös tuollaisen paketin.
Scuore sportivo kirjoitti:Onko todellakin 156:ssa joskus ollut 14":n vanne?? Omassa V6 '99:ssä oli vakiona 205/60 R15 (Pirelli P6000).
Ei kun... Nyt meni puurot ja vellit sekaisin, tarkoitin että 75 TS:ssä pitäisi olla orgiskokona 185/60-14. 156:een ei pitäisi mahtua, siinä on sen verran suuremmat jarrut. Ja syytä ollakin, onhan painoakin vähän eri malliin.
V6 kirjoitti:moottori lehdessä oli vertailu 15/16/17 tuumaiset autona 156V6, 17 oli paras kokonaisuutena esim jarrrutusmatka pari metriä lyhyempi miinuksina hiukan ääntä lisää ja vesiliirtonopeus alhaisempi.
Jaa? Viitsisitkö kaivaa vielä lehden numeron? Tuohon tutustuisi kyllä mielellään.




5/2001, katso myös priva messaget :)
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 11224
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, C3 2016, ID.3 Pfennigfuchser Edition 2021
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jeps, kiitos jutuista! Jäi vaan ihmetyttämään, että lehti käytti kaikissa renkaissa samoja paineita. Mahtaakos se tosiaan onnistua noin? Mulla on ainakin ollut käsitys että matalammissa kumeissa on oltava kovemmat paineet. Vähän hirvittäisi laittaa noihin 215/45-17-tassuihin samat reilut kaksi baaria kuin orgis 195/60-15:sissa pitäisi käyttää.

Jotta sanokaapas onko 2,7 baria tarpeettoman paljon? Ainakin tärinä ja melu on selvästi kovempaa kuin vaikka 2,3 barilla, mutta ohjauskin on kyllä tarkempi.
- Epäkelpokeräilijä -

V6
Viestit: 5200
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jeps, kiitos jutuista! Jäi vaan ihmetyttämään, että lehti käytti kaikissa renkaissa samoja paineita. Mahtaakos se tosiaan onnistua noin? Mulla on ainakin ollut käsitys että matalammissa kumeissa on oltava kovemmat paineet. Vähän hirvittäisi laittaa noihin 215/45-17-tassuihin samat reilut kaksi baaria kuin orgis 195/60-15:sissa pitäisi käyttää.

Jotta sanokaapas onko 2,7 baria tarpeettoman paljon? Ainakin tärinä ja melu on selvästi kovempaa kuin vaikka 2,3 barilla, mutta ohjauskin on kyllä tarkempi.
2.7 normaaliajoon on ehkä turhan paljon, mulla on nyt 2.6, mukavampaan ajoon kannattaa laittaa vähemmän
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02>Helkama

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7791
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): 45e + GTX
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mulla on 2.5 ja renkaina 205/50x15", voisi hyvin laittaa hieman lisää. Noin kuulopuheiden perusteella niin 2.5-3.0 baaria sitten oman maun mukaan noihin matalaprofiilirinkuloihin.

Se siitä 75 iskari ongelmasta vai mistä oli alunperin kyse :)

Vastaa Viestiin