alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vyö

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vyö

Viesti Kirjoittaja Artusya »

Hei foorumilaiset,tänään tuli hylky vaimon alfalle,mm. turvavyö on jotenki jumissa,elikkä se on vaa kiree eikä sitä saa vedettyä yhtään,mitä mahta olla teidän mielestä syy,kannattako ite yrittää vähäsen räplätä sitä,onko kokemuksia?:::))

Kiitos etukäteen. :drinking:
gta power

Avatar
Tiige
Viestit: 2844
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GTV TB Q2
Giulia 2.0 Q2
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Re: alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vy

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Kokeile ottaa se vyön alapään pultti irti että saat syötettyä sitä vyötä lisää sisälle kelaan. Josko vaikka laukeasisi sillä.
ex. GT V6, 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1111
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Re: alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vy

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

Katso että takapenkkienselkänojat on kunnolla paikoillaan. Edellisessä 156swssä keskivyö ei liikkunut, jos penkkien selkänojat, eivät olleet laitettu kunnolla paikoilleen. Eikö 147ssa ole kaadettavat selkänojat?

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vy

Viesti Kirjoittaja Artusya »

joo penkkit ovat kiinni,elikkä kaikki ookoo,mä otin takaselkänoja irti ja avasin sen.sieltä löytyi kelalaite,hehe luonnollisesti ja vaijeri joka menee kelalaitteesta sinne selkänojan lukkoon,katon ensin sen lukon mekanismin kunhan saan avattua sitä,otin nahan ja pehmusteet siis pois rungosta melkein kokonaan,jäi vaa toi yks kulma kun siinä on se lukkomekanismi mulla ei just täällä hetkellä löydy niitä isoja torksin päitä,prkl.

Toinen hylkäysaihe oli vasemman valoumpion säätö moottori rikki,mä avasin sen umpion takakannen,moottori pyörii siellä koko ajan,mut mitään ei tapahdu,se on kait jossain oikosulussa tai jotain,yritän ihmetellä sitä huomenna kunhan saan tänään jotain tolkkua tohon turvavyöhomman.,kiitos muuten infosta!!

Hei ja vielä yks kyssäri: miten noi umpiot lähtee,täytyykö ootta etupuskuri tai lukkopeltin pois?::::)))
gta power

Avatar
jeQQ
Viestit: 4330
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4, Kona
Paikkakunta: Vihti

Re: alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vy

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Chryslerissä ei vyö kelautunut tullut ulos, koska rulla vinossa. :)

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: alfa 147 vm 2002,turvavyön vaihto takana keskimmäinen vy

Viesti Kirjoittaja Artusya »

Nyt tämä vyö mysteri selvisi,mä avasin valkoisen kannen ,siitä kelauslaitteesta jairrotin sen vaijerin pois,vaijeri oli liitetty semmoiseen pieneen stoppariin ,kiristin sen stopparin oikeaseen asentoon nippusiteellä,ja nyt laite pelaa ninkun pitäis,ja vaijerin mä jätin roikkumaan vaan.
Nyt valojen kimpuun::))) :grab: :agrue: :black:
gta power

Vastaa Viestiin