159 1.9 jtdm DPF

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
milaih
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 22:17
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

159 1.9 jtdm DPF

Viesti Kirjoittaja milaih »

Kokemuksia "tarvikeosista". Eli tyyliin:

http://www.osasuora.fi/product_catalog.php?c=484

http://www.mister-auto.fi/fi/hiukkassuo ... 41017.html

Tai muut vastaavat?

Nimin: 96%->75%
Brittiläinenkään rauta EI ruostu

JiiTeeÄssä
Viestit: 1295
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
ex Giulia Super 2.2 jtdm -16
ex 159 1.9 jtdm -10
ex 159sw 2.4 jtdm -07
ex 159 2.4 jtdm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98

Re: 159 1.9 jtdm DPF

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

Nimim. X% -> nolla prosenttia kävi hakemassa tänään hyväksytyn päästölapun. Ilman nokiloukkua, egr kuristettu ja pyörreläpätkin tässä autossa lukittu auki asentoon.
Toki vaati useamman polkaisun kun rajotinta vasten hakatessa irtoavat karstat jäisivät normaalisti nokiloukkuun ja nyt ne tulevat mittarille muutamalla ekalla vedolla.

Mutta tulee vaan taas mieleen minkälaisia kapineita ja rahareikiä ilman auton saa leimaan.

Joo ei ole ole kokemusta tarvike-DPF:istä ja näyttää että ei ikinä tulekaan ainakaan tämän auton kohdalla.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

milaih
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 22:17
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: 159 1.9 jtdm DPF

Viesti Kirjoittaja milaih »

Tarjous vastaavan operaatioon tilattu. Paljonko maksoit ja missä?
Brittiläinenkään rauta EI ruostu

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Re: 159 1.9 jtdm DPF

Viesti Kirjoittaja Carlos »

JiiTeeÄssä kirjoitti:Nimim. X% -> nolla prosenttia kävi hakemassa tänään hyväksytyn päästölapun. Ilman nokiloukkua, egr kuristettu ja pyörreläpätkin tässä autossa lukittu auki asentoon.
Toki vaati useamman polkaisun kun rajotinta vasten hakatessa irtoavat karstat jäisivät normaalisti nokiloukkuun ja nyt ne tulevat mittarille muutamalla ekalla vedolla.

Mutta tulee vaan taas mieleen minkälaisia kapineita ja rahareikiä ilman auton saa leimaan.

Joo ei ole ole kokemusta tarvike-DPF:istä ja näyttää että ei ikinä tulekaan ainakaan tämän auton kohdalla.

Onko ohjelmoitu uudestaan ja jätetty DPF+EGR pois?

JiiTeeÄssä
Viestit: 1295
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
ex Giulia Super 2.2 jtdm -16
ex 159 1.9 jtdm -10
ex 159sw 2.4 jtdm -07
ex 159 2.4 jtdm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98

Re: 159 1.9 jtdm DPF

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

Ei ole vielä ohjelmoitu, ajattelin katsoa nämä päästöt ja katsastuksen ensin että miten käy, joutuuko laittamaan pöntön takaisin. Pari kertaa aloitti nokipolton loukun poiston jälkeen, eipä ole tarvinnut välittää että poltto oli kesken duunipaikan pihassa. Muuta kuin mielessä käynyt että alkaako se polttamaan seuraavaksi vaimentimien villoja kun loukku on pois mutta onko noillekaan niin justiinsa ;)

Niin vikavaloahan se ei sytytä vaikka ei ole ohjelmoitu, OBD lukijalla oli joku merkintä nokiloukun paineista mutta ei vaikuttanut päästömittaukseen eikä mikään valo siis pala.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

Vastaa Viestiin