Giulietta 940 ja GROM audio

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
dawasd
Viestit: 35
Liittynyt: 15 Joulu 2013, 22:44
Car(s): Alfa Romeo GQV '11
Paikkakunta: Espoo

Giulietta 940 ja GROM audio

Viesti Kirjoittaja dawasd »

Onko kukaan A2DP:tä tarvitseva täältä asentanut tollasta GROM palikkaa Giuliettaan?

http://www.gromaudio.com/store/bt3_adap ... apter.html

Olin jo vähän yhteydessä tonne, mutta pitäis radio repiä irti ja ottaa kuva takaa, jotta osaavat varmistaa liitännän ja yhteensopivuuden. Itseltä puuttuu AUX omasta G:sta, joten ajattelin hoitaa sitten yhellä mokkulalla kaikki tarvittavat liitännät.

Mikäli olisi AUX, voisi selvitä pelkällä bluetooth dongella joka menee USB porttiin (ja siitä piuha aux sisääntuloon), mutta nyt se ei mun kohdalla riitä. Ja sitäpaitsi se veisi sitten mahdollisuuden pitää USB storagessa musiikkia, eli poistaisi yhden option.

Muutaman pv oon vasta auton omistanut, niin ei ole vielä uskaltanut repiä mitään :)

Avatar
Jonesi
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Helmi 2010, 20:45
Car(s): Giulietta 1.4MA '11, ex. Golf GTI, 159 2.2JTS
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Giulietta 940 ja GROM audio

Viesti Kirjoittaja Jonesi »

Laitteesta ei oo kokemusta mutta soittimeen pitäis päästä suht helposti käsiksi ainakin tuon videon perusteella jos meinasit liittimiä katsella.

https://www.youtube.com/watch?v=F1nRTjac2B4

Avatar
dawasd
Viestit: 35
Liittynyt: 15 Joulu 2013, 22:44
Car(s): Alfa Romeo GQV '11
Paikkakunta: Espoo

Re: Giulietta 940 ja GROM audio

Viesti Kirjoittaja dawasd »

Toi näyttää tosi helpolta! Kiitti linkistä. En ollut kerennyt tutkia enempää itse, ja nyt ei tarvitsekkaan.

Ilmoittelen tänne heti kun lähitulevaisuudessa saan tietoa yhteensopivuudesta. En millään nimittäin usko, että olen ainut joka kaipaa A2DP:tä :crazyeyes:

Mikäli tollasen palikan saa kiinni, niin lähtee tilaukseen heti. Kirjottelen sitten miten on homma sujunut ja miten se pelittää!

Avatar
flapjack
Viestit: 474
Liittynyt: 04 Maalis 2012, 20:28
Car(s): C207, ex Giulia Super, MA Giulietta
Paikkakunta: Oulu

Re: Giulietta 940 ja GROM audio

Viesti Kirjoittaja flapjack »

Kiva olisi kuulla löytyykö tuohon joku ratkaisu.
We are healthy only to the extent that our ideas are humane.

hSU
Viestit: 86
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 18:52
Car(s): ex. Giulietta QV -12
ex. Giulietta MultiAir -11
ex. 156 2.0 JTS -04
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Giulietta 940 ja GROM audio

Viesti Kirjoittaja hSU »

dawasd kirjoitti:En millään nimittäin usko, että olen ainut joka kaipaa A2DP:tä :crazyeyes:
Et olekaan. :)

Toinen mahdollisesti yhteensopiva BT-adapteri löytyy Densionilta: http://www.dension.com/node/2311

Jevgen
Viestit: 386
Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale

Re: Giulietta 940 ja GROM audio

Viesti Kirjoittaja Jevgen »

Minulla on tuollainen GROM-palikka Volvossa ja toimii tarkoituksessaan ihan ok. Voi ohjata auton omilla säätimillä kappaleen vaihtumista ja jopa puheluihin vastaaminen toimii auton napeilla ilman koskemista puhelimeen. Voi soittaa musiikkia puhelimen muistista tai vaikka Spotifysta. Lisäksi saa kiinni myös usb-tikun. Äänen laatu oli alkuun huono, mutta sain korjattua mielestäni kohtuulliseksi EQ:n avulla. Asennus oli helppoa.

Vastaa Viestiin