159 etujousipari?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
zakkhare
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Tammi 2014, 11:30
Car(s): AlfaRomeo 159 2.4JTDm

159 etujousipari?

Viesti Kirjoittaja zakkhare »

Morjesta vaan kaikille! Olen märkäkorva täällä, ja omistanut 2006 2.4 159JTDM:n nyt pari vuotta.
Kysymys, kun tyhmä olen. Multa on kummatkin etujouset poikki. Niitä ei "saa mistään" ja kun en itse mistään mitään tiedä, niin olisko apuja heittää mistä tilaisin? Itse löysin tämän: http://www.rexbo.eu/trw/coil-spring-jcs ... 3&at=14900

Onko tuo sopiva autoon? Eli kannattaisiko noita nyt sitten tilata kaksin kappalein?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!

Häre

heikkiku
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 11:28
Car(s): Berlina 2000 1973, 159 SW 3,2 Q4 QTronic 2007, 159 2,4 JTDm 2008
Paikkakunta: Kotka

Re: 159 etujousipari?

Viesti Kirjoittaja heikkiku »

Terve, itse tilasin 3.2 Q4:eeni alkuperäiset etu- ja takajouset, Konin keltaiset iskarit ja lisäksi vielä etupäähän Powerflex-puslat Chris Claphamiltä Gazzella Racingiltä (gazzellaracing.com).
Yhteydenpito sähköpostilla ja puhelimitse oli vaivatonta, eikä toimituksessakaan mitään ongelmia.
Molemmat oikean puolen jouset olivat poikki ylimmästä kierteestä, hankala huomata.
Lähetä autosi runkonro Chrisille, niin saat hinnat ja toimitusajan oikeille osille. :-D

zakkhare
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Tammi 2014, 11:30
Car(s): AlfaRomeo 159 2.4JTDm

Re: 159 etujousipari?

Viesti Kirjoittaja zakkhare »

Oukei! Kiitoksia paljon!

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Re: 159 etujousipari?

Viesti Kirjoittaja Vode »

zakkhare kirjoitti:Morjesta vaan kaikille! Olen märkäkorva täällä, ja omistanut 2006 2.4 159JTDM:n nyt pari vuotta.
Kysymys, kun tyhmä olen. Multa on kummatkin etujouset poikki. Niitä ei "saa mistään" ja kun en itse mistään mitään tiedä, niin olisko apuja heittää mistä tilaisin? Itse löysin tämän: http://www.rexbo.eu/trw/coil-spring-jcs ... 3&at=14900

Onko tuo sopiva autoon? Eli kannattaisiko noita nyt sitten tilata kaksin kappalein?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!

Häre
Oikea jousihan tuokin on ja samasta kaupastakin hyviä kokemuksia itselläni (tilannut 5-6 kertaa tuolta eikä ongelmia ole ollut).

Vastaa Viestiin