156 v6 kulunut virtalukko
Valvoja: Moderators
- Dio Natale
- Viestit: 859
- Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
- Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
- Paikkakunta: Cebu PH
156 v6 kulunut virtalukko
Eli katsastus spedeltä tuli korjauskehotus virtalukosta kun avain lähtee pois auton käydessä..eli käykö muista virtalukko?tiedän tämän avaimen sirun ja ecun mutta miten se homma menisi?
molex to sata, lose all your data.
- Dio Natale
- Viestit: 859
- Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
- Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
- Paikkakunta: Cebu PH
Re: 156 v6
käsittääkseni ilmeisesti haitat ei liiku kunnolla tai kaipaa putsauksen mutta mitä jos antaisi avaimelle hieman hammeria? niin tulisi leveämpi..miltä kuulostaa
molex to sata, lose all your data.
- Dio Natale
- Viestit: 859
- Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
- Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
- Paikkakunta: Cebu PH
Re: 156 v6
Tai sitten suutarilta uusi avain ja pitää sen vanhan avaimen antennin lähellä.Ellei siirrä vanhasta sirua uuteen.
molex to sata, lose all your data.
- Jiitee
- Viestit: 4332
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): 916- Spider 2.0 Twin Spark ’96, e-Cinquecento ´21 sekä koreealaine suvi larattava hyprit. Projektina VW Typ1 1964 DeLuxe.
ex-Giulia 2,0 TB ´17, 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: 156 v6
^ Uusi lukon pohja niin ei tarvitse avaimia uusia. Välttämättä homma ei parane uusillakaan avaimilla kun lukon pohjan haitat kuluvat /menevät rikki.
´00 Carismassa oli juuri kesällä meillä sama homma. Töineen Mitsuun pohjan vaihto liikkeessä 150 € ( Pohja kiinni kannattomilla ruuveilla-> vaatii hitsiä avaukseen eli ei oikein DIY -hommia)
JT
´00 Carismassa oli juuri kesällä meillä sama homma. Töineen Mitsuun pohjan vaihto liikkeessä 150 € ( Pohja kiinni kannattomilla ruuveilla-> vaatii hitsiä avaukseen eli ei oikein DIY -hommia)
JT
Alfauros-kianaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: 156 v6
Ei se pohja taida tuohon juurikaan vaikuttaa, vaan se lukkosylinteri, niin kuin Dio Natale sanoi itsekkin.
Jos ei ole hitsi laitteita, niin kannattomat pultit saa myös irti jos on rälläkkä ja sopivan pieniin tilaan menevä terä -> Tulee kannattiomista pulteista tasapää ruuvit
Jos ei ole hitsi laitteita, niin kannattomat pultit saa myös irti jos on rälläkkä ja sopivan pieniin tilaan menevä terä -> Tulee kannattiomista pulteista tasapää ruuvit
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- koltiainen
- Viestit: 718
- Liittynyt: 01 Loka 2012, 06:43
- Car(s): Ex. alfa 156 2,5
Ex. Jagge xj6 vm 88
Ex.volvo amazon vm 69
IZH M49 vm 51 - Paikkakunta: Palokka
Re: 156 v6
Toinen on porata sopivan kokoinen reikä ja ottaa pultti irti vastakierretapilla.DaViega kirjoitti:Ei se pohja taida tuohon juurikaan vaikuttaa, vaan se lukkosylinteri, niin kuin Dio Natale sanoi itsekkin.
Jos ei ole hitsi laitteita, niin kannattomat pultit saa myös irti jos on rälläkkä ja sopivan pieniin tilaan menevä terä -> Tulee kannattiomista pulteista tasapää ruuvit
Huom! Ei turata halpahallin 2 € tappisarjalla vaan ihan oikea tapilla vaikka IKH / yms kaupasta
- Abarth
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Re: 156 v6 kulunut virtalukko
...tai lyö terävällä talttamallisella tuurnalla loven ruuvin kantaan.
Lukkopesän voi viedä lukkosepälle putsattavaksi/fiksattavaksi ja sen lisäksi uusi avain, niin voi alkaa toimimaan.
Vaan eipä ne aina pysty noitakaan korjaamaan. Yrittää kannattaa kuitenkin.
Lukkopesän voi viedä lukkosepälle putsattavaksi/fiksattavaksi ja sen lisäksi uusi avain, niin voi alkaa toimimaan.
Vaan eipä ne aina pysty noitakaan korjaamaan. Yrittää kannattaa kuitenkin.